W jaki sposób rozpoznać wartościowy katalog stron?

Chyba każdy posiadacz strony www zna moc katalogów stron. Oczywiście chcąc dobrze wypromować z ich pomocą swoją witrynę trzeba dokonać przemyślanego wyboru. Z całą pewnością nie musimy swojej strony umieszczać w niezliczonej ilości katalogów. O wiele rozsądniej jest postawić na katalogi stron mogące pochwalić się merytoryczną wartością, bo ta przekuje się na widoczność naszej strony w wyszukiwarkach. Te pomocne katalogi

Read more

Co to jest pozycjonowanie stron?

O pozycjonowaniu słyszał niemal każdy posiadacz strony www, lecz nie wszyscy mają pojęcie cóż kryje się za tą czynnością. Warto zatem wyjaśnić, że pozycjonowanie stron www to postępowanie mające na celu podniesienie widoczności naszej strony w wynikach wyszukiwania wiodących wyszukiwarek internetowych. Każda osoba pragnąca skorzystać z jakiejś usługi w sieci bądź też w celu dotarcia do interesujących informacji wpisuje w

Read more

Google Adwords czy SEO?

Każdy właściciel sklepu internetowego staje przed trudnym wyborem, kiedy przyjdzie do wyboru metody promowania sklepu. Jak wiadomo, najskuteczniejsze są reklamy w wyszukiwarce Google. Jest tak, ponieważ jest to najbardziej popularna wyszukiwarka w naszym kraju oraz na całym świecie (ponad 90% użytkowników internetu wybiera Google). Promocja w wyszukiwarce nie może się odbyć bez uprzedniego wyboru odpowiednich słów kluczowych. Dobrze wybrane frazy

Read more

Podstawy pozycjonowania

Pozycjonowanie jest to trudne zajęcie, polegające na podniesieniu pozycji danej domeny w wynikasz wyszukiwania na konkretną frazę. Aby zacząć pozycjonować witrynę należy najpierw dobrać frazy, czyli słowa kluczowe, które będą opłacalne dla naszego biznesu. Obecnie nie opłaca się pozycjonować na krótkie, jedno czy dwu wyrazowe słowa kluczowe. Każdy doświadczony pozycjoner będzie potrafił dobrać frazy do określonej strony www. Później daną

Read more

E – marketing

E – marketing, czyli marketing internetowy jest formą marketingu, która używa, jako medium Internetu i strony internetowe. Jego celem jest przesyłanie informacji marketingowej, a co za tym idzie pozyskiwanie potencjalnych klientów. Wśród przykładów e – marketingu warto wymienić między innymi różnorodne reklamy, taki jak: baner, reklamy multimedialne, reklamy serwisów społecznościowych typu nk, facebook, twister i inne, ogłoszenia reklamowe w Internecie,

Read more

Wycena strony internetowej

Dosyć trudno tak jednoznacznie wycenić samochód, jakąkolwiek nieruchomość, a co dopiero stronę internetową. Można by było stwierdzić, że wszystko jest warte tyle, ile dana osoba będzie w stanie za nią zapłacić. Wycenę można określić, jako tak zwaną wypadkową ogólnych danych, a całkowitą cenę sprzedaży wyznacza rynek i dotyczy to wszystkich towarów, nie tylko stron internetowych. Jeśli zależy nam na wycenie

Read more

Wartość stron internetowych

Jeśli zależy nam na sprawdzeniu wartości danej strony internetowej, to koniecznie musimy skupić się na kilku parametrach, które warto przeanalizować. Osoby zajmujące się pozycjonowaniem twierdzą, że na wartość strony wpływa tak zwany Page Rank, wiek domeny, ilość, jakość linków przychodzących, popularność w sieci oraz wygenerowany Ruch. Page Rank jest wyliczany za pomocą algorytmu, który jest bardzo dobrze strzeżony. Wiek domeny

Read more

Pozycjonowanie

Pozycjonowanie popularnie nazywane jest procesem, którego celem jest osiągnięcie przez daną stronę internetową wysokiej pozycji w wynikach wyszukiwarek internetowych dla podanych fraz oraz słów kluczowych. Jest to marketing internetowy, który bazuje na znanym nam wszystkim elementach działania algorytmu wyszukiwarek. W pozycjonowaniu bardzo ważną rolę odgrywają media społecznościowe, między innymi takie jak: Google+, Facebook, Twitter, Nk i inne, które najczęściej zintegrowane

Read more
1 2