find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for zapachove.interia.pl/porady/news-nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce-krzywdzace-stereotypy-na-tema,nId,2579856

HTML Content

Title:

Nie oceniaj książki po okładce – krzywdzące stereotypy na temat wyglądu - zapachove.interia.pl

Description:

Nie oceniaj książki po okładce – krzywdzące stereotypy na temat wyglądu - Życie osoby, której wizerunek lub styl życia różni się od sztampy łatwe nie jest, gdyż niestety lubimy posługiwać się krzywdzącymi stereotypami na temat wyglądu. Blondynka jest głupia, a rudzielec fałszywy. Skąd biorą się te

Keywords:

Życie, osoby, której, wizerunek, styl, życia, różni, sztampy, łatwe, jest, gdyż, niestety, lubimy, posługiwać, krzywdzącymi, stereotypami, temat, wyglądu, Blondynka, głupia, rudzielec, fałszywy, Skąd, biorą

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

zapachove.interia.pl/porady/news-nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce-krzywdzace-stereotypy-na-tema,nId,2579856

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.22 score from seowykop.pl for:zapachove.interia.pl/porady/news-nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce-krzywdzace-stereotypy-na-tema,nId,2579856

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta menway plotki forum zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta fakty biznes sport pomponik pogoda styl kobieta nowe technologie gry giełda waluty praca wyniki motoryzacja film świat seriali muzyka nowa historia dziecko menway pc format mobtech program tv horoskop świat kobiety noclegi opracowania ebrokerpartner encyklopedia bryk sowa finansowa tekściory radio shoperia baza krs okazjum na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina promoceny pogoda warszawa pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość pogoda rzeszów prawo jazdy serwisy poczta szukaj w serwisie zapachove porady testuj zapachy doradca zapachu polecamy quiz inspiracje prezentowe interia zapachove porady nie oceniaj książki po okładce – krzywdzące stereotypy na temat wyglądu nie oceniaj książki po okładce – krzywdzące stereotypy na temat wyglądu porady czwartek, 10 maja (16:24) życie osoby, której wizerunek lub styl życia różni się od sztampy łatwe nie jest, gdyż niestety lubimy posługiwać się krzywdzącymi stereotypami na temat wyglądu. blondynka jest głupia, a rudzielec fałszywy. skąd biorą się te błędne przekonania? zdjęcie stereotypy na temat wyglądu mogą być bardzo krzywdzące / photo by taylor harding /unsplash ile razy zdarzyło wam się, że pierwsze wrażenie okazało się błędne? lubimy oceniać ludzi, zanim czegokolwiek się o nich dowiemy, tymczasem nieprawidłowy osąd może być bardzo krzywdzący. skąd ta skłonność? tak niestety działa nasz mózg. by odnaleźć się w sytuacji, staramy się ją porównać do innej, znanej nam z życia, więc jeśli już wcześniej spotkaliśmy głupią blondynkę, to ta kolejna też na pewno będzie niezbyt rozgarnięta. szczególnie że w tym przekonaniu utwierdza nas popularny stereotyp na temat pań o złocistym kolorze włosów. taki obraz świata utrwalają reklamy, media, a chyba przede wszystkim hollywood, które przez wiele lat specjalizowało się w tworzeniu uproszczonej wizji rzeczywistości. pora zerwać z tymi schematami myślowymi! obalamy najpopularniejsze stereotypy dotyczące wyglądu. blondynki nie grzeszą inteligencją reklama "blondynka odchodzi od bankomatu i mówi do koleżanki: - patrz, znowu wygrałam!". zabawne? być może, ale na pewno krzywdzące. kolor włosów nie ma żadnego związku z ilorazem inteligencji. podobnie zresztą jak kształt ust, szerokość pleców czy wzrost. tymczasem blondynki są prawdopodobnie najbardziej pokrzywdzoną grupą. skąd wziął się ten stereotyp na ich temat? większość z nas rodzi się z włosami koloru blond, ale z czasem zmieniają one kolor. w związku z tym uroda blondynek kojarzy się z wyglądem dziecka, automatycznie więc wydają nam się urocze, ale i naiwne jak dzieci. być może nie bez znaczenia jest również fakt, że jasne włosy dodają atrakcyjności. może więc z zazdrości próbujemy blondynkom ubliżyć? trudno rozstrzygnąć skąd wziął się stereotyp, ale na pewno od lat jest powielany i chętnie utrwala go hollywoodzkie kino takimi filmami, jak chociażby "głupia i głupsza".  duże mięśnie, mały móżdżek umięśnionym mężczyznom oberwało się tak samo, jak blondynkom. panuje stereotyp, że pięknie wyrzeźbione na siłowni ciało nie idzie w parze z inteligencją. prawdopodobnie myślimy tak dlatego, że ostre treningi zajmują dużo czasu, więc nie zostaje już za wiele wolnych chwil na czytanie książek i edukację. czyli nie można mieć wszystkiego? wcale nie! po pierwsze należy oddzielić inteligencję od wiedzy książkowej i mądrości, jaką dzięki niej zdobywamy. po drugie wystarczy spojrzeć na prezydenta justina trudeau czy baracka obamę. obaj panowie raczej nie należą ani do chuderlawych, ani otyłych mężczyzn. skoro prezydenci kanady i stanów zjednoczonych potrafili znaleźć czas na uprawianie sportów, to znaczy, że wcale nie trzeba poświęcać na treningi całego życia kosztem innych zajęć.  zdjęcie rudowłose kobiety były często wytykane palcami / photo by nathan jefferis /unsplash rudzi są fałszywi naturalnie rude włosy ma zaledwie około dwóch procent ludzkości, a jak wiadomo, to, co rzadkie, budzi w nas nieufność. najwięcej rudzielców spotkamy w irlandii i szkocji, dlatego na wyspach nikt nawet nie zwraca uwagi na ten kolor włosów, w końcu nawet rodzina królewska jest ryża. za to u nas rudzi mają pod górkę. uważani są za niegodnych zaufania, a nawet wrednych. kolor, zamiast kojarzyć się z uroczą wiewiórką, przywodzi na myśl chytrego lisa. w średniowieczu rude włosy miały zdradzać czarownicę, więc kościelne służby "wyłapywały"  kobiety, których pukle miały zdradzać kontakty z szatanem. niektórzy twierdzą, że płomienną barwę włosów miał zdrajca judasz. tego nie wiemy, wiadomo za to na pewno, że rudy był vincent van gogh, dlaczego więc jego nie podaje się za przykład? jednocześnie wiele kobiet decyduje się na zafarbowanie włosów na miedziany, brzoskwiniowy, marchewkowy, rdzawy czy burgundowy, a więc chyba nie taki rudy straszny, jak go malują. może jednak wredność nie jest wrodzoną cechą rudych, a została nabyta w dzieciństwie na skutek obrony przed nieprzyjemnymi komentarzami rówieśników? zdjęcie okularnicy to nudne kujony ten stereotyp powoli wymiera, a to prawdopodobnie dzięki... hipsterom! dawniej noszenie okularów było powodem do wstydu, szczególnie problem miały dzieci, które były postrzegane jako jajogłowi nerdzi lub podlizujący się prymusi. jednak od paru lat okulary stały się modnym elementem ubioru. najpierw pojawiły się te w stylu woody'ego allena. chętnie nosili je wytatuowani brodacze i  dziewczyny w oversizowych jeansowych kurtkach i czapkach krasnala. teraz na fali są te okrągłe, w których fotografują się atrakcyjne instagirls. raczej nie cierpimy z powodu epidemii pogarszającego się wzroku, większość nosi tzw. zerówki, które nie korygują widzenia, a ich jedyną funkcją jest dobrze wyglądać. czyżby więc stereotyp okularnika odszedł do lamusa? oby każdy krzywdzący schemat myślowy udało się tak zmienić. pozory mylą nie zawsze łowca przygód paraduje ubrany w podróżnicze kapelusz niczym tony halik albo w hawajskie koszule na wzór wojciecha cejrowskiego. kto by się spodziewał, że martyna wojciechowska, seksowna dziewczyna z okładki playboy’a zdobędzie koronę ziemi, czyli najwyższe szczyty wszystkich kontynentów? chyba dla nikogo nie byłoby też oczywiste, że mark zuckerberg, niepozorny rudawy chłopak w t-shircie i jeansach może być jednym z najpotężniejszych biznesmenów świata. z kolei vladimir franz kandydował na prezydenta czech, a na co dzień pracuje jako profesor na wydziale teatralnym akademii sztuk scenicznych, tymczasem całe jego ciało, łącznie z twarzą, pokrywają tatuaże. czasem ten, kto wygląda na nudziarza, ma dynamiczne i fascynujące życie, a ekscentryk mógłby sprawować odpowiedzialną funkcję głowy państwa. zdjęcie szufladkujemy ludzi, ponieważ nie chce nam się poświęcać każdemu czasu, by go lepiej poznać i wyrobić sobie właściwą opinię na jego temat. wolimy posłużyć się stereotypem, który pozwala oszczędzić nam zachodu. tymczasem nasza wygoda jest krzywdząca dla osób, które w ten sposób kategoryzujemy. każdy z nas ma wiele twarzy, które ujawniają się w określonych sytuacjach. my, jako ludzie, jesteśmy niezwykle skomplikowanymi istotami, dlatego warto otworzyć szufladki w głowie i chociaż spróbować się dowiedzieć, kim naprawdę jest ten człowiek. zdjęcie         materiały promocyjne podziel się udostępnij polub nasz serwis na fb reklama najlepsze tematy zaskakujące wieści na temat macierewicza. w sieci wrze! zamienili się żonami na jedną noc... jak namówić do tego partnera? incydent pod pomnikiem smoleńskim. interwencja policji reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu rss w komórce polecane wiadomościpogoda w polscepogoda na świecieurodaplotkiserialeodzież damskaodzież męska kochasz zapachy? potrzebujesz prezentu? zapachove to zbiór inspiracji i porad dotyczących wyboru prezentów dla siebie i bliskich. eksperckie wypowiedzi, naukowe fakty i niezwykłe propozycje. jeśli świat smakujesz nosem, zapachove to miejsce, które warto odwiedzać regularnie. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. prywatność. copyright by interia.pl 1999-2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1218

One word
nie - 5.17% (63)
się - 2.63% (32)
pogoda - 1.97% (24)
że - 1.81% (22)
- 1.56% (19)
czy - 1.4% (17)
ani - 1.15% (14)
ale - 1.07% (13)
stereotyp - 0.99% (12)
pod - 0.99% (12)
jak - 0.9% (11)
więc - 0.9% (11)
jest - 0.82% (10)
reklama - 0.82% (10)
temat - 0.74% (9)
czas - 0.74% (9)
nas - 0.74% (9)
tak - 0.66% (8)
tym - 0.66% (8)
nam - 0.57% (7)
które - 0.57% (7)
dla - 0.57% (7)
lub - 0.49% (6)
lat - 0.49% (6)
kolor - 0.49% (6)
może - 0.49% (6)
pora - 0.49% (6)
kobiet - 0.49% (6)
tego - 0.49% (6)
ten - 0.49% (6)
czasem - 0.49% (6)
być - 0.41% (5)
był - 0.41% (5)
myśl - 0.41% (5)
zdjęcie - 0.41% (5)
- 0.41% (5)
świat - 0.41% (5)
niej - 0.41% (5)
serwis - 0.41% (5)
ich - 0.41% (5)
włosów - 0.41% (5)
porad - 0.41% (5)
wyglądu - 0.41% (5)
my, - 0.33% (4)
kim - 0.33% (4)
miał - 0.33% (4)
oby - 0.33% (4)
pewno - 0.33% (4)
rudzi - 0.33% (4)
wiele - 0.33% (4)
one - 0.33% (4)
podobnie - 0.33% (4)
tymczasem - 0.33% (4)
interia - 0.33% (4)
krzywdzące - 0.33% (4)
biznes - 0.33% (4)
zapachove - 0.33% (4)
stereotypy - 0.33% (4)
skąd - 0.33% (4)
porady - 0.33% (4)
nawet - 0.25% (3)
rodzi - 0.25% (3)
miały - 0.25% (3)
fakty - 0.25% (3)
jako - 0.25% (3)
życia - 0.25% (3)
chyba - 0.25% (3)
jego - 0.25% (3)
taki - 0.25% (3)
prawdopodobnie - 0.25% (3)
dlatego - 0.25% (3)
krzywdzący - 0.25% (3)
włosy - 0.25% (3)
film - 0.25% (3)
rude - 0.25% (3)
rudy - 0.25% (3)
wiadomo - 0.25% (3)
który - 0.25% (3)
tech - 0.25% (3)
nasz - 0.25% (3)
styl - 0.25% (3)
sport - 0.25% (3)
kobiety - 0.25% (3)
których - 0.16% (2)
serwisy - 0.16% (2)
zdradzać - 0.16% (2)
forum - 0.16% (2)
interia.pl - 0.16% (2)
były - 0.16% (2)
poświęcać - 0.16% (2)
poczta - 0.16% (2)
raczej - 0.16% (2)
plotki - 0.16% (2)
wam - 0.16% (2)
menway - 0.16% (2)
myślowy - 0.16% (2)
moto - 0.16% (2)
chociaż - 0.16% (2)
warto - 0.16% (2)
wygląda - 0.16% (2)
całe - 0.16% (2)
gry - 0.16% (2)
kto - 0.16% (2)
schemat - 0.16% (2)
wiemy, - 0.16% (2)
każdy - 0.16% (2)
muzyka - 0.16% (2)
nosi - 0.16% (2)
było - 0.16% (2)
przed - 0.16% (2)
jednak - 0.16% (2)
kobieta - 0.16% (2)
prezydenta - 0.16% (2)
utrwala - 0.16% (2)
dzięki - 0.16% (2)
będzie - 0.16% (2)
blondynki - 0.16% (2)
życie - 0.16% (2)
świata - 0.16% (2)
pań - 0.16% (2)
różni - 0.16% (2)
niestety - 0.16% (2)
lubimy - 0.16% (2)
szczególnie - 0.16% (2)
wyglądu. - 0.16% (2)
mówi - 0.16% (2)
też - 0.16% (2)
już - 0.16% (2)
jeśli - 0.16% (2)
blondynka - 0.16% (2)
błędne - 0.16% (2)
bardzo - 0.16% (2)
photo - 0.16% (2)
/unsplash - 0.16% (2)
ludzi, - 0.16% (2)
inteligencją - 0.16% (2)
- 0.16% (2)
wcale - 0.16% (2)
uroda - 0.16% (2)
czyli - 0.16% (2)
czasu, - 0.16% (2)
treningi - 0.16% (2)
ciało - 0.16% (2)
pierwsze - 0.16% (2)
chętnie - 0.16% (2)
stereotyp, - 0.16% (2)
blondynkom - 0.16% (2)
kojarzy - 0.16% (2)
sowa - 0.16% (2)
okładce - 0.16% (2)
ebroker - 0.16% (2)
większość - 0.16% (2)
rodzina - 0.16% (2)
wziął - 0.16% (2)
prawo - 0.16% (2)
zapachy - 0.16% (2)
oceniaj - 0.16% (2)
związku - 0.16% (2)
książki - 0.16% (2)
wszystkie - 0.16% (2)
Two words phrases
na temat - 0.49% (6)
się z - 0.41% (5)
się w - 0.33% (4)
reklama reklama - 0.33% (4)
na pewno - 0.33% (4)
temat wyglądu - 0.33% (4)
stereotypy na - 0.25% (3)
się te - 0.25% (3)
wziął się - 0.16% (2)
się tak - 0.16% (2)
raczej nie - 0.16% (2)
rude włosy - 0.16% (2)
wcale nie - 0.16% (2)
miały zdradzać - 0.16% (2)
nie jest - 0.16% (2)
ten stereotyp - 0.16% (2)
które w - 0.16% (2)
skąd wziął - 0.16% (2)
biznes sport - 0.16% (2)
związku z - 0.16% (2)
fakty biznes - 0.16% (2)
stereotyp na - 0.16% (2)
być bardzo - 0.16% (2)
się o - 0.16% (2)
/ photo - 0.16% (2)
– krzywdzące - 0.16% (2)
po okładce - 0.16% (2)
oceniaj książki - 0.16% (2)
krzywdzące stereotypy - 0.16% (2)
okładce – - 0.16% (2)
książki po - 0.16% (2)
nie oceniaj - 0.16% (2)
zapachove porady - 0.16% (2)
reklama na - 0.16% (2)
Three words phrases
na temat wyglądu - 0.33% (4)
stereotypy na temat - 0.25% (3)
oceniaj książki po - 0.16% (2)
okładce – krzywdzące - 0.16% (2)
książki po okładce - 0.16% (2)
– krzywdzące stereotypy - 0.16% (2)
ale na pewno - 0.16% (2)
reklama reklama reklama - 0.16% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of zapachove.interia.pl/porady/news-nie-oceniaj-ksiazki-po-okladce-krzywdzace-stereotypy-na-tema,nId,2579856 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.47334 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron