find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bardziej-konserwatywni-od-millenialsow-pokolenie-z-wchodzi-w,nId,2634896

HTML Content

Title:

Bardziej konserwatywni od millenialsów. "Pokolenie Z " wchodzi w dojrzałe życie - RMF24.pl

Description:

Bardziej konserwatywni od millenialsów. "Pokolenie Z " wchodzi w dojrzałe życie - RMF24.pl - Amerykańscy demografowie i socjolodzy zwracają uwagę na kolejną zmianę pokoleniową: urodzeni po roku 1997 przedstawiciele "pokolenia Z" zaczynają wchodzić w

Keywords:

Amerykańscy, demografowie, socjolodzy, zwracają, uwagę, kolejną, zmianę, pokoleniową, urodzeni, roku, 1997, przedstawiciele, pokolenia, zaczynają, wchodzić, dojrzałe, życie, bardziej, konserwatywni, pragmatyczni, millenialsów, oceniają, eksperci

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bardziej-konserwatywni-od-millenialsow-pokolenie-z-wchodzi-w,nId,2634896

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.36 score from seowykop.pl for:www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bardziej-konserwatywni-od-millenialsow-pokolenie-z-wchodzi-w,nId,2634896

Text on your page:

już teraz słuchaj faktów rmf fm rmf 24 rmf fm rmf maxxx rmf classic rmf on twoje zdrowie aplikacje mobilne słuchaj rmf fm rmf24 nawigacja serwisu rozwiń menu fakty polska świat ekonomia nauka kultura sport ciekawostki raporty specjalne blogi i felietony rozmowy najnowsze rozmowy poranna rozmowa popołudniowa rozmowa gość krzysztofa ziemca akcje lepsze jutro z rmf fm twoje zdrowie twoje miasto twoje niesamowite miejsce gorąca linia filmy podcasty 🔍 χ wyszukaj słuchaj rmf fm nawigacja serwisu fakty rozmowy akcje gorąca linia filmy podcasty rmf 24 fakty świat bardziej konserwatywni od millenialsów. "pokolenie z " wchodzi w dojrzałe życie reklama extra bloczki świat bardziej konserwatywni od millenialsów. "pokolenie z " wchodzi w dojrzałe życie niedziela, 23 września (08:15) amerykańscy demografowie i socjolodzy zwracają uwagę na kolejną zmianę pokoleniową: urodzeni po roku 1997 przedstawiciele "pokolenia z" zaczynają wchodzić w dojrzałe życie. są oni bardziej konserwatywni i pragmatyczni od tzw. millenialsów - oceniają eksperci. reklama przedstawiciele "pokolenia z", przyzwyczajeni do ekranu smartfonu czy komputera, "nie czują się naturalnie w kontaktach "twarzą w twarz" /christof schuerpf / nazwy "pokolenie z", "generacja z", czy "gen-z" to tylko niektóre z określeń pokolenia najmłodszych amerykanów, wchodzących obecnie w dojrzałe życie. lata urodzin przedstawicieli "pokolenia z" są równie umowne jak nazwa tego pokolenia, chociaż coraz więcej badaczy przyjmuje, że są to osoby urodzone w latach 1997-2012. oznacza to, że ok. 17 milionów przedstawicieli tego pokolenia ukończyło już 18. rok życia. neil howe, który wspólnie z williamem straussem był twórcą teorii powtarzających się cykli pokoleniowych w amerykańskiej historii (ang. "strauss-howe generational theory") i pomysłodawcą nazwy "millenials", na początku xxi wieku martwił się, "że nikt nie wie, jak będzie się nazywało pokolenie po "millenialsach", tj. amerykanach urodzonych w latach 1981-1996. kiedy w roku 2005 firma doradcza howe'a i straussa przeprowadziła konkurs na wybór nazwy pokolenia po "millenialsach", większość respondentów wybrała określenie homeland generation - od nazwy resortu bezpieczeństwa kraju - department of homeland security - stworzonego przez administrację prezydenta george'a w. busha w reakcji na ataki terrorystyczne 11 września roku 2001. ("homeland" jest zarazem nazwą popularnego serialu telewizyjnego emitowanego w telewizji amerykańskiej od roku 2011.) nazwa ta się jednak nie przyjęła. redakcja dziennika "usa today" w roku 2012 zorganizowała podobny konkurs. wtedy większość nazw post-millenialnego pokolenia, jakie wymyślili czytelnicy, miała coś wspólnego z siecią: "igeneration", "gen tech", "gen net" czy nawet "digital natives" (pol. dosł. "cyfrowi tubylcy"). skojarzenia zrozumiałe, ponieważ urodzone po roku 1997 pokolenie amerykanów od kołyski żyło w wirtualnym świecie. amerykański resort zdrowia i świadczeń socjalnych, podobnie jak renomowany ośrodek sondażowy pew research, w oczekiwaniu na utrwalenie się jednej z nazw stosują "opisowe" określenie - pokolenie "post-millenijne". nazwa "pokolenie z" jest zatem pewnego rodzaju niewygodnym, wymuszonym alfabetem kompromisem, ponieważ pokolenie "millenialsów" bywa nazywane także "pokoleniem y". niezależnie od tego, która nazwa zadomowi się w języku angielskim i jak demografowie uściślą "widełki" dat urodzin przedstawicieli tego pokolenia, większość badaczy zgadza się, że "pokolenie z", tj. 67 milionów amerykanów - ponad 20 procent społeczeństwa amerykańskiego - ukształtowały dwa wydarzenia: ataki terrorystyczne roku 2001 i wielka recesja, która w stanach zjednoczonych rozpoczęła się w grudniu 2007 roku, a skończyła w czerwcu 2009 roku. zdaniem komentatorów ze względu na wpływ ataków terrorystycznych i recesji "pokolenie z" znacznie rożni się od poprzedniego pokolenia "millenialsów"."pokolenie z", jak wykazało wiele sondaży, w tym m.in. pew research, jest ostrożniejsze, bardziej konserwatywne, bardziej pragmatyczne, bardziej religijne, o wiele mniej skłonne do ryzyka i mniej rozrzutne niż "millenialsi". badanie internetowego domu maklerskiego ameritrade z 2013 r. pokazało, że aż 47 procent "zetowców" obawiało się dużych długów spowodowanych zaciągnięciem pożyczek na studia, a 36 procent wyrażało obawy, że z powodów finansowych nie będzie w stanie studiować. dlatego wielu z nich zamiast studiów zamierza zdobyć konkretny zawód w policealnych szkołach zawodowych. bardziej religijni, mniej rozrzutni o konserwatyzmie "pokolenia z" świadczy także jego religijność. w badaniach przeprowadzonych w roku 2016 aż 41 procent "zetowców" wyznało, że regularnie chodzi na nabożeństwa. dla porównania, w nabożeństwach regularnie uczestniczy zaledwie 18 procent "millenialsów", 21 procent pokolenia x (urodzonego w latach 1965 -1980), a więc pokolenia rodziców "pokolenia z", i 26 procent przedstawicieli powojennego wyżu demograficznego tzw. baby boomers (urodzonego w latach 1946-1964). dokonane przez annie e. casey foundation w 2016 r. porównanie zachowań nastolatków w roku 2014 (a więc "pokolenia z") z zachowaniami nastolatków w roku 2008 (z pokolenia "millenialsów") wykazało spadek przypadków zajścia w ciążę wśród nieletnich o 40 procent, spadek spożycia alkoholu i zażywania narkotyków o 38 procent i spadek o 28 procent przypadków ukończenia z opóźnieniem szkoły średniej. w sondażu przeprowadzonym przez my college option i latynoską fundację hispanic heritage wśród ponad 83 tys. przedstawicieli "pokolenia z" (w wieku 14-24 lat) we wrześniu i październiku przed prezydenckimi wyborami z listopada 2016 roku, 32 procent badanych poparło ówczesnego kandydata partii republikańskiej donalda trumpa, 22 procent ówczesną kandydatkę partii demokratycznej hillary clinton, a aż 31 procent albo nie miało ulubionego kandydata, albo (w przypadku tych badanych przedstawicieli "pokolenia z", którzy ukończyli 18. rok życia i mieli prawa wyborcze) nie zamierzało głosować. jest to jednocześnie pokolenie najbardziej zróżnicowane rasowo w historii usa, w którym biali amerykanie (nie wliczając latynosów) stanowią tylko niewielką większość. dziennikarze "the wall street journal" dochodzą do wniosku, że "generacja z" będzie pokoleniem doskonałych, sumiennych i szybko uczących się pracowników. jest to pokolenie, które bardzo szybko przyswaja nowe informacje, szybciej niż ich poprzednicy - twierdzi ray blanchette, dyrektor wykonawczy sieci restauracji ruby tuesday, cytowany na łamach dziennika "wsj". nieporadni w kontaktach międzyludzkich blanchette dodał, że przedstawiciele "pokolenia z", przyzwyczajeni do ekranu smartfonu czy komputera, "nie czują się naturalnie i swobodnie w kontaktach ludzkich, w kontaktach twarzą w twarz". "pokolenie z", jak zauważył, szybciej przyswaja informacje, jeśli są przekazywane w nowej formie. dlatego nowi pracownicy ruby tuesday uczą się zawodu przy pomocy mobilnych aplikacji na smartfonach, a nie od doświadczonych mistrzów. nieporadność w kontaktach ludzkich nie jest jedyną wadą "pokolenia z". zdaniem pracodawców i przedstawicieli firm doradczych "pokolenie z", nauczone doświadczeniem wielkiej recesji, obawia się podejmowania ryzyka, nie posiada odwagi, która w przeszłości często była źródłem sukcesów amerykańskiej przedsiębiorczości. (m) sprawdź: claire danes rmf 24 facebook twitter wykop mail więcej oceń tekstocen: 1942%na plus58%na minus drukuj tagi:pokolenie z reklama reklama reklama wasze komentarze trwa ładowanie komentarzy... najnowsze 23:35 kolejny rekord na polskim rynku sztuki 23:09 liga mistrzów: kolejne zespoły z awansem 23:00 23:00 fakty 22:59 liverpool - napoli: niesamowite spotkanie i awans "the reds" 22:00 22:00 fakty i fakty sportowe 21:41 wypadek w hucie szkła w częstochowie. 85 osób ewakuowanych 21:35 grand press 2018: znamy laureatów 21:00 21:00 fakty i fakty sportowe 20:44 atak terrorystyczny w centrum strasburga. nie żyją 3 osoby 20:42 w piątek głosowanie nad wnioskiem po ws. wotum nieufności dla rządu reklama reklama najpopularniejsze wczoraj, 11 grudnia (20:44) atak terrorystyczny w centrum strasburga. nie żyją 3 osoby wczoraj, 11 grudnia (09:49) ks. jankowski straci honorowe obywatelstwo gdańska? jest wniosek wczoraj, 11 grudnia (09:13) gif wycofuje ze sprzedaży popularny lek na nadciśnienie wczoraj, 11 grudnia (21:41) wypadek w hucie szkła w częstochowie. 85 osób ewakuowanych wczoraj, 11 grudnia (07:00) pride of poland 2018: jeden z najgorszych wyników w historii! najnowsze podcasty fakty 05:00 fakty popołudniowa rozmowa w rmf fm gość: rafał trzaskowski poranna rozmowa w rmf fm gość: władysław kosiniak-kamysz magazyn ekonomiczny orlen partnerem teamu williams w f1 magazyn nanotechnologiczny co słychać w kosmosie? rozmowy wyjątkowy przedmiot w muzeum kamieni w kamieniu... gość krzysztofa ziemca gość: jarosław gowin twoje zdrowie rozmowa o cukrzycy z internistą grzegorzem... lato z odkrywcą zatopione skarby. poszukiwania schodzą pod wodę reklama reklama ✖ nie przegap ważnej informacji skorzystaj z naszego bota >> nawigacja fakty polska świat ekonomia nauka kultura sport ciekawostki raporty specjalne nawigacja akcje rmf fm lepsze jutro z rmf fm twoje zdrowie twoje miasto twoje niezwykłe miejsce nawigacja opinie najnowsze rozmowy w rmf fm poranna rozmowa w rmf fm popołudniowa rozmowa w rmf fm gość krzysztofa ziemca w rmf fm nawigacja społeczność facebook twitter youtube kanały rss nawigacja polecane gorąca linia rmf fm staż w rmf 24 patronaty nawigacja pozostałe newsroom interia.pl radio internetowe nawigacja kontakt o nas gorąca linia rmf fm: 600 700 800 email: fakty@rmf.fm nawigacja aplikacje mobilne rmf fm rmf 24 rmf on korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. polityka cookies. prywatność. copyright by radio muzyka fakty grupa rmf sp. z o.o. sp. k. 2009-2018. wszystkie prawa zastrzeżone. przejdź do nawigacji przejdź na początek strony

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1355

One word
nie - 6.27% (85)
rmf - 2.07% (28)
pokolenia - 1.48% (20)
pokolenie - 1.33% (18)
się - 1.18% (16)
przed - 1.18% (16)
- 1.11% (15)
czy - 1.11% (15)
rok - 1.11% (15)
fakty - 0.96% (13)
procent - 0.96% (13)
roku - 0.96% (13)
że - 0.96% (13)
nazw - 0.81% (11)
"pokolenie - 0.74% (10)
z", - 0.74% (10)
przy - 0.74% (10)
"pokolenia - 0.74% (10)
nawigacja - 0.74% (10)
reklama - 0.66% (9)
twoje - 0.59% (8)
bardziej - 0.59% (8)
przedstawicieli - 0.52% (7)
jak - 0.52% (7)
rmf fm - 0.52% (7)
pod - 0.52% (7)
millenialsów - 0.52% (7)
rozmowa - 0.52% (7)
jest - 0.52% (7)
gość - 0.44% (6)
kontakt - 0.44% (6)
tego - 0.44% (6)
ich - 0.44% (6)
atak - 0.37% (5)
kontaktach - 0.37% (5)
dat - 0.37% (5)
lata - 0.37% (5)
"gen - 0.37% (5)
rozmowy - 0.37% (5)
wczoraj, - 0.37% (5)
grudnia - 0.37% (5)
amerykański - 0.37% (5)
więc - 0.3% (4)
urodzone - 0.3% (4)
nazwy - 0.3% (4)
latach - 0.3% (4)
"millenialsów" - 0.3% (4)
- 0.3% (4)
chodzi - 0.3% (4)
większość - 0.3% (4)
nazwa - 0.3% (4)
dla - 0.3% (4)
nad - 0.3% (4)
sport - 0.3% (4)
linia - 0.3% (4)
świat - 0.3% (4)
najnowsze - 0.3% (4)
dojrzałe - 0.3% (4)
życie - 0.3% (4)
nas - 0.3% (4)
gorąca - 0.3% (4)
zdrowie - 0.3% (4)
ziemca - 0.22% (3)
przez - 0.22% (3)
generation - 0.22% (3)
osoby - 0.22% (3)
homeland - 0.22% (3)
pew - 0.22% (3)
amerykańskiej - 0.22% (3)
oni - 0.22% (3)
poranna - 0.22% (3)
18. - 0.22% (3)
popołudniowa - 0.22% (3)
która - 0.22% (3)
historii - 0.22% (3)
akcje - 0.22% (3)
często - 0.22% (3)
ludzkich - 0.22% (3)
podcasty - 0.22% (3)
pokolenia, - 0.22% (3)
życia - 0.22% (3)
przedstawiciele - 0.22% (3)
1997 - 0.22% (3)
amerykanów - 0.22% (3)
2016 - 0.22% (3)
spadek - 0.22% (3)
gość: - 0.22% (3)
słuchaj - 0.22% (3)
dziennika - 0.22% (3)
wchodzi - 0.22% (3)
mniej - 0.22% (3)
terrorystyczny - 0.22% (3)
konserwatywni - 0.22% (3)
krzysztofa - 0.22% (3)
będzie - 0.22% (3)
radio - 0.15% (2)
szybciej - 0.15% (2)
21:00 - 0.15% (2)
informacje, - 0.15% (2)
partii - 0.15% (2)
nastolatków - 0.15% (2)
przypadków - 0.15% (2)
wśród - 0.15% (2)
sp. - 0.15% (2)
badanych - 0.15% (2)
kandydata - 0.15% (2)
albo - 0.15% (2)
internetowe - 0.15% (2)
prawa - 0.15% (2)
"the - 0.15% (2)
pokoleniem - 0.15% (2)
szybko - 0.15% (2)
które - 0.15% (2)
przyswaja - 0.15% (2)
nowe - 0.15% (2)
sieci - 0.15% (2)
uczą - 0.15% (2)
ruby - 0.15% (2)
centrum - 0.15% (2)
2018: - 0.15% (2)
ewakuowanych - 0.15% (2)
osób - 0.15% (2)
częstochowie. - 0.15% (2)
20:44 - 0.15% (2)
szkła - 0.15% (2)
hucie - 0.15% (2)
wypadek - 0.15% (2)
21:41 - 0.15% (2)
sportowe - 0.15% (2)
22:00 - 0.15% (2)
awans - 0.15% (2)
23:00 - 0.15% (2)
trwa - 0.15% (2)
kamieni - 0.15% (2)
mail - 0.15% (2)
strasburga. - 0.15% (2)
żyją - 0.15% (2)
twitter - 0.15% (2)
facebook - 0.15% (2)
obawia - 0.15% (2)
firm - 0.15% (2)
z". - 0.15% (2)
tuesday - 0.15% (2)
nowi - 0.15% (2)
twarzą - 0.15% (2)
magazyn - 0.15% (2)
blanchette - 0.15% (2)
już - 0.15% (2)
2012 - 0.15% (2)
(urodzonego - 0.15% (2)
komputera, - 0.15% (2)
demografowie - 0.15% (2)
życie. - 0.15% (2)
tzw. - 0.15% (2)
przyzwyczajeni - 0.15% (2)
ekranu - 0.15% (2)
smartfonu - 0.15% (2)
"nie - 0.15% (2)
millenialsów. - 0.15% (2)
czują - 0.15% (2)
naturalnie - 0.15% (2)
twarz" - 0.15% (2)
"generacja - 0.15% (2)
tylko - 0.15% (2)
urodzin - 0.15% (2)
września - 0.15% (2)
filmy - 0.15% (2)
badaczy - 0.15% (2)
kultura - 0.15% (2)
aplikacje - 0.15% (2)
mobilne - 0.15% (2)
serwisu - 0.15% (2)
polska - 0.15% (2)
ekonomia - 0.15% (2)
nauka - 0.15% (2)
ciekawostki - 0.15% (2)
miejsce - 0.15% (2)
raporty - 0.15% (2)
specjalne - 0.15% (2)
lepsze - 0.15% (2)
jutro - 0.15% (2)
miasto - 0.15% (2)
niesamowite - 0.15% (2)
więcej - 0.15% (2)
oznacza - 0.15% (2)
regularnie - 0.15% (2)
wiele - 0.15% (2)
roku, - 0.15% (2)
2009 - 0.15% (2)
zdaniem - 0.15% (2)
recesji - 0.15% (2)
rożni - 0.15% (2)
wykazało - 0.15% (2)
ryzyka - 0.15% (2)
dwa - 0.15% (2)
niż - 0.15% (2)
"zetowców" - 0.15% (2)
stanie - 0.15% (2)
dlatego - 0.15% (2)
nich - 0.15% (2)
zamierza - 0.15% (2)
2001 - 0.15% (2)
ponad - 0.15% (2)
milionów - 0.15% (2)
konkurs - 0.15% (2)
który - 0.15% (2)
był - 0.15% (2)
wieku - 0.15% (2)
się, - 0.15% (2)
"millenialsach", - 0.15% (2)
tj. - 0.15% (2)
określenie - 0.15% (2)
także - 0.15% (2)
ataki - 0.15% (2)
terrorystyczne - 0.15% (2)
ponieważ - 0.15% (2)
resort - 0.15% (2)
research, - 0.15% (2)
bywa - 0.15% (2)
przejdź - 0.15% (2)
Two words phrases
"pokolenia z" - 0.74% (10)
rmf fm - 0.66% (9)
"pokolenie z - 0.66% (9)
"pokolenie z" - 0.52% (7)
11 grudnia - 0.37% (5)
wczoraj, 11 - 0.37% (5)
w kontaktach - 0.37% (5)
"pokolenie z", - 0.37% (5)
rmf 24 - 0.37% (5)
w roku - 0.37% (5)
w latach - 0.3% (4)
rozmowa w - 0.3% (4)
w rmf fm - 0.3% (4)
w dojrzałe - 0.3% (4)
twoje zdrowie - 0.3% (4)
"pokolenia z", - 0.3% (4)
dojrzałe życie - 0.3% (4)
fm rmf - 0.3% (4)
gorąca linia - 0.3% (4)
reklama reklama - 0.22% (3)
przedstawiciele "pokolenia - 0.22% (3)
bardziej konserwatywni - 0.22% (3)
krzysztofa ziemca - 0.22% (3)
poranna rozmowa - 0.22% (3)
popołudniowa rozmowa - 0.22% (3)
gość krzysztofa - 0.22% (3)
żyją 3 - 0.15% (2)
się naturalnie - 0.15% (2)
"nie czują - 0.15% (2)
czy komputera, - 0.15% (2)
ekranu smartfonu - 0.15% (2)
ekonomia nauka - 0.15% (2)
kultura sport - 0.15% (2)
przyzwyczajeni do - 0.15% (2)
"generacja z" - 0.15% (2)
jest to - 0.15% (2)
18. rok - 0.15% (2)
ciekawostki raporty - 0.15% (2)
jutro z - 0.15% (2)
polska świat - 0.15% (2)
kontaktach ludzkich - 0.15% (2)
ruby tuesday - 0.15% (2)
nie od - 0.15% (2)
strasburga. nie - 0.15% (2)
facebook twitter - 0.15% (2)
osób ewakuowanych - 0.15% (2)
i fakty - 0.15% (2)
wypadek w - 0.15% (2)
hucie szkła - 0.15% (2)
częstochowie. 85 - 0.15% (2)
w częstochowie. - 0.15% (2)
szkła w - 0.15% (2)
w hucie - 0.15% (2)
85 osób - 0.15% (2)
atak terrorystyczny - 0.15% (2)
w centrum - 0.15% (2)
(urodzonego w - 0.15% (2)
się w - 0.15% (2)
a więc - 0.15% (2)
raporty specjalne - 0.15% (2)
linia filmy - 0.15% (2)
filmy podcasty - 0.15% (2)
miasto twoje - 0.15% (2)
zdrowie twoje - 0.15% (2)
fm twoje - 0.15% (2)
lepsze jutro - 0.15% (2)
najnowsze rozmowy - 0.15% (2)
sport ciekawostki - 0.15% (2)
konserwatywni od - 0.15% (2)
nauka kultura - 0.15% (2)
świat ekonomia - 0.15% (2)
fakty polska - 0.15% (2)
nawigacja serwisu - 0.15% (2)
słuchaj rmf - 0.15% (2)
aplikacje mobilne - 0.15% (2)
rmf on - 0.15% (2)
świat bardziej - 0.15% (2)
millenialsów. "pokolenie - 0.15% (2)
procent "zetowców" - 0.15% (2)
urodzin przedstawicieli - 0.15% (2)
która w - 0.15% (2)
że "pokolenie - 0.15% (2)
tego pokolenia, - 0.15% (2)
roku 1997 - 0.15% (2)
po "millenialsach", - 0.15% (2)
w amerykańskiej - 0.15% (2)
przedstawicieli tego - 0.15% (2)
w twarz" - 0.15% (2)
wchodzi w - 0.15% (2)
czują się - 0.15% (2)
komputera, "nie - 0.15% (2)
smartfonu czy - 0.15% (2)
do ekranu - 0.15% (2)
z", przyzwyczajeni - 0.15% (2)
po roku - 0.15% (2)
" wchodzi - 0.15% (2)
od millenialsów. - 0.15% (2)
24 rmf - 0.15% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of www.rmf24.pl/fakty/swiat/news-bardziej-konserwatywni-od-millenialsow-pokolenie-z-wchodzi-w,nId,2634896 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.49261 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron