find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kobieta-jak-uzywany-samochod,nId,2428014

HTML Content

Title:

Kobieta jak używany samochód... - poboczem.pl

Description:

Kobieta jak używany samochód... - poboczem.pl - Feministki na całym świecie, ale nie tylko one, oburzają się na firmowaną przez Audi reklamę używanych samochodów. Uznały ją za wyjątkowo obrzydliwą i seksistowską. W Internecie pojawiły się liczne wpisy,

Keywords:

Feministki, całym, świecie, tylko, oburzają, firmowaną, przez, Audi, reklamę, używanych, samochodów, Uznały, wyjątkowo, obrzydliwą, seksistowską, Internecie, pojawiły, liczne, wpisy, wzywające, bojkotu, słynnej, niemieckiej, marki, tragiczne

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kobieta-jak-uzywany-samochod,nId,2428014

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

en

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

0.88 score from seowykop.pl for:www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kobieta-jak-uzywany-samochod,nId,2428014

Text on your page:

przejdź na stronę główną interia.pl poboczem.pl- serwis dla twardzieli zauważyłeś błąd na stronie? zgłoś tutaj kobieta jak używany samochód... feministki na całym świecie, ale nie tylko one, oburzają się na firmowaną przez audi reklamę używanych samochodów. uznały ją za wyjątkowo obrzydliwą i seksistowską. w internecie pojawiły się liczne wpisy, wzywające do bojkotu słynnej, niemieckiej marki. zdjęcie . / w wyświetlanym w kinach w chińskiej republice ludowej i obecnym w sieci spocie widzimy młodą parę podczas ceremonii ślubnej. nagle do panny młodej podbiega jej przyszła teściowa. nie zważając na protestującego ("co robisz?!") syna, energicznie ciągnie ją za nos, ucho, zagląda do ust. świadkowie tej sceny są skonsternowani. po chwili kobieta odchodzi, odwraca się i z uśmiechem pokazuje, że wszystko jest w porządku. młodzi oddychają z ulgą, ale wtedy surowy wzrok teściowej pada na biust dziewczyny. ta z przerażeniem krzyżuje ręce, zasłaniając dekolt. na koniec na ekranie pojawia się czerwona limuzyna z czterema pierścieniami na masce, a widzowie dowiadują się, że "ważne decyzje muszą być podejmowane z rozwagą" i  tylko certyfikowane przez audi auta z drugiej ręki zapewnią im spokój. kontrowersyjna reklama audi w chinach porównanie kobiety do używanego samochodu spowodowało, że internet zawrzał. serwis weibo, chiński odpowiednik twittera, w krótkim czasie opublikował setki komentarzy, których autorki i autorzy nie zostawiają suchej nitki na reklamie i jej twórcach. "mój mąż planował zakup audi, ale po tym, co zobaczyłam, wiem, że nigdy się na to nie zgodzę" - napisała jedna z internautek. niektórzy twierdzą, że krytykowana reklama stanowi dowód na lekceważący stosunek wielu zachodnich firm do chińskiego społeczeństwa. "czy audi pozwoliłoby sobie na pokazanie podobnego spotu w europie czy w usa?" - pytają rozżaleni chińczycy. "twierdzicie, że reklama audi nie dyskryminuje i nie obraża kobiet? a czy potraficie wyobrazić sobie sytuację odwrotną, gdyby to przyszły teść zaglądał w spodnie pana młodego, sprawdzając rozmiary tego, co one kryją?" - pisze ktoś inny. słychać jednak również głosy, że scena, która tak oburzyła bywalców kin i internautów, dobrze oddaje miejscowe realia. "moja matka dokładnie tak samo oglądała moją przyszłą żonę, jak krowę przed kupnem na targowisku" - wyznał pewien użytkownik weibo. reklama cytat “do masowego, komercyjnego wykorzystywania wizerunku kobiecego ciała zdążyliśmy się już przyzwyczaić, chociaż niektóre pomysły wydają się kompletnie absurdalne” rzecznik audi tłumaczy się, że jego firma nie ma z reklamą nic wspólnego, bowiem jest ona dziełem jej niezależnego partnera. a specjaliści od marketingu przypominają kontrowersyjny anons, rozpowszechniany w 2008 roku w prasie w grecji i zachwalający używane samochody marki bmw. zdjęciu ponętnej, zgrabnej modelki towarzyszył napis: "wiesz przecież, że nie jesteś pierwszy..." nie od dziś wiadomo, że seks i wszelkie z nim skojarzenia należą do najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży. dotyczy to również branży samochodowej. widzieliśmy niejedną reklamę sugerującą, że kupno określonego modelu auta wzmacnia męskość i pomaga w sercowo-łóżkowych podbojach. wedle wspomnianego schematu, samochody dają radość z prowadzenia wozu wyłącznie facetom. kobiety zazwyczaj występują w roli promiennych żon i troskliwych matek, szczęśliwych, że ich zaradny partner wybrał pojazd, zapewniający rodzinie wygodę oraz bezpieczeństwo. owszem, niekiedy są przedstawiane jako wyzwolone, samodzielne kobiety sukcesu, ale i wtedy twórcy reklam podkreślają zewnętrzną atrakcyjność bohaterek spotu, pasującą do atrakcyjności samochodu. do masowego, komercyjnego wykorzystywania wizerunku kobiecego ciała zdążyliśmy się już przyzwyczaić, chociaż niektóre pomysły wydają się kompletnie absurdalne. czy widok wdzięczącej się na plakacie lub w kalendarzu półnagiej piękności z kluczem francuskim w dłoni, pozującej na tle wyważarki do kół albo wygładzającej szlifierką szpachlę na błotniku zachęci kogokolwiek do uzupełnienia wyposażenia swojego warsztatu?               artykuł pochodzi z kategorii: naszym zdaniem przejdź na początek artykułu polub poboczem na facebooku drukuj reklama oceń tekstocen: 3545%na plus55%na minus reklama masz ciekawy temat? coś cię drażni? chcesz coś zmienić? napisz do nas udostępnij szukaj w serwisie reklama reklama najlepsze zdjęcia pozycja 1 odsłon: 388 od: fiacik pozycja 2 odsłon: 334 od: folharth pozycja 3 odsłon: 302 od: indian pozycja 4 odsłon: 296 od: folharth pozycja 5 odsłon: 279 od: folharth pozycja 6 odsłon: 272 od: piotrek87 fotosy: oglądane ocenianie komentowane pełny ranking masz ciekawe fotki? prześlij zdjęcie reklama zakupy ankieta jak ci się podoba odrestaurowany maluch dla toma hanksa? bardzo mi się podoba - wygląda jak prawdziwy klasyk może być zupełnie mi się nie podoba - jak z odpustu nie zaznaczono żadnej odpowiedzi ! jak ci się podoba odrestaurowany maluch dla toma hanksa? bardzo mi się podoba - wygląda jak prawdziwy klasyk 29% może być 22% zupełnie mi się nie podoba - jak z odpustu 49% głosów: 2978 reklama skomentuj artykuł: kobieta jak używany samochód... wyróżnij ten komentarz spośród pozostałych, niech zobaczą go wszyscy! aby wyróżnić ten komentarz wyślij sms o treści kolor na numer 7271 i wpisz otrzymany kod w polu poniżej ok koszt całkowity sms 2,46 pln nota prawna o co chodzi z wyróżnieniem? wasze komentarze: 143, przeczytane przez: 6507 osób dodaj komentarz pokaż: wszyscy zalogowani wyróżnione sortuj: wyróżnione najnowsze najstarsze najlepiej ocenione wg liczby odp. wyróżnione najnowsze najstarsze najlepiej ocenione wg liczby odp. dodaj komentarz nawigacja start teksty pisane z waszym udziałem napisz do nas fotosy śmieszne zdjęcia prześlij swoje filmiki śmieszne filmy prześlij swoje plebiscyty moto rankingi i pojedynki głosuj agrotuning wybierz bardziej odjechany pojedynki zaloguj się zarejestruj napisz do nas reklama reklama nawigacja prześlij zdjęcie prześlij film nawigacja serwisu napisz do nas mapa serwisu newsroom rss portal w komórce reklama korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. polityka cookies. copyright by interia.pl 1999-2017. wszystkie prawa zastrzeżone. przejdź do nawigacji przejdź na początek strony

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 884

One word
nie - 5.09% (45)
- 3.05% (27)
się - 2.15% (19)
reklam - 2.04% (18)
że - 1.92% (17)
reklama - 1.47% (13)
one - 1.13% (10)
samo - 1.13% (10)
czy - 1.13% (10)
jak - 1.13% (10)
ale - 0.9% (8)
audi - 0.79% (7)
komentarz - 0.68% (6)
podoba - 0.68% (6)
od: - 0.68% (6)
pozycja - 0.68% (6)
odsłon: - 0.68% (6)
nas - 0.57% (5)
prześlij - 0.57% (5)
serwis - 0.57% (5)
przejdź - 0.45% (4)
kin - 0.45% (4)
jest - 0.45% (4)
napisz - 0.45% (4)
zupełnie - 0.34% (3)
przed - 0.34% (3)
jej - 0.34% (3)
używany - 0.34% (3)
chodzi - 0.34% (3)
folharth - 0.34% (3)
artykuł - 0.34% (3)
film - 0.34% (3)
lub - 0.34% (3)
przez - 0.34% (3)
dają - 0.34% (3)
żon - 0.34% (3)
swoje - 0.34% (3)
zdjęcie - 0.34% (3)
kobiety - 0.34% (3)
kobieta - 0.34% (3)
być - 0.34% (3)
nawigacja - 0.34% (3)
firm - 0.34% (3)
chiński - 0.34% (3)
wyróżnione - 0.34% (3)
dla - 0.34% (3)
odrestaurowany - 0.23% (2)
ranking - 0.23% (2)
ocenione - 0.23% (2)
liczby - 0.23% (2)
portal - 0.23% (2)
zdjęcia - 0.23% (2)
śmieszne - 0.23% (2)
pojedynki - 0.23% (2)
odp. - 0.23% (2)
najlepiej - 0.23% (2)
serwisu - 0.23% (2)
hanksa? - 0.23% (2)
fotosy - 0.23% (2)
ten - 0.23% (2)
odpustu - 0.23% (2)
sms - 0.23% (2)
polu - 0.23% (2)
dodaj - 0.23% (2)
najnowsze - 0.23% (2)
najstarsze - 0.23% (2)
może - 0.23% (2)
wszyscy - 0.23% (2)
toma - 0.23% (2)
bardzo - 0.23% (2)
wygląda - 0.23% (2)
klasyk - 0.23% (2)
prawdziwy - 0.23% (2)
maluch - 0.23% (2)
nic - 0.23% (2)
spotu - 0.23% (2)
sobie - 0.23% (2)
jedna - 0.23% (2)
zakup - 0.23% (2)
również - 0.23% (2)
tak - 0.23% (2)
wykorzystywania - 0.23% (2)
komercyjnego - 0.23% (2)
masowego, - 0.23% (2)
samochodu - 0.23% (2)
auta - 0.23% (2)
one, - 0.23% (2)
tylko - 0.23% (2)
samochód... - 0.23% (2)
interia.pl - 0.23% (2)
reklamę - 0.23% (2)
zagląda - 0.23% (2)
się, - 0.23% (2)
wtedy - 0.23% (2)
- 0.23% (2)
wizerunku - 0.23% (2)
kobiecego - 0.23% (2)
seks - 0.23% (2)
marki - 0.23% (2)
samochody - 0.23% (2)
używane - 0.23% (2)
ich - 0.23% (2)
partner - 0.23% (2)
masz - 0.23% (2)
poboczem - 0.23% (2)
początek - 0.23% (2)
ona - 0.23% (2)
jego - 0.23% (2)
przyzwyczaić, - 0.23% (2)
już - 0.23% (2)
zdążyliśmy - 0.23% (2)
ciała - 0.23% (2)
chociaż - 0.23% (2)
niektóre - 0.23% (2)
kompletnie - 0.23% (2)
wydają - 0.23% (2)
pomysły - 0.23% (2)
coś - 0.23% (2)
Two words phrases
do nas - 0.45% (4)
mi się - 0.45% (4)
napisz do - 0.45% (4)
się podoba - 0.45% (4)
folharth pozycja - 0.34% (3)
przejdź na - 0.34% (3)
się na - 0.34% (3)
nie podoba - 0.23% (2)
z odpustu - 0.23% (2)
- wygląda - 0.23% (2)
może być - 0.23% (2)
jak prawdziwy - 0.23% (2)
używany samochód... - 0.23% (2)
wg liczby - 0.23% (2)
prześlij swoje - 0.23% (2)
reklama reklama - 0.23% (2)
najlepiej ocenione - 0.23% (2)
najnowsze najstarsze - 0.23% (2)
bardzo mi - 0.23% (2)
chodzi z - 0.23% (2)
dodaj komentarz - 0.23% (2)
kobieta jak - 0.23% (2)
podoba odrestaurowany - 0.23% (2)
wykorzystywania wizerunku - 0.23% (2)
kobiecego ciała - 0.23% (2)
zdążyliśmy się - 0.23% (2)
masowego, komercyjnego - 0.23% (2)
reklama audi - 0.23% (2)
jak używany - 0.23% (2)
ją za - 0.23% (2)
już przyzwyczaić, - 0.23% (2)
chociaż niektóre - 0.23% (2)
prześlij zdjęcie - 0.23% (2)
ci się - 0.23% (2)
maluch dla - 0.23% (2)
na początek - 0.23% (2)
się, że - 0.23% (2)
pomysły wydają - 0.23% (2)
się kompletnie - 0.23% (2)
toma hanksa? - 0.23% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of www.poboczem.pl/naszym-zdaniem/news-kobieta-jak-uzywany-samochod,nId,2428014 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.20531 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron