find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

HTML Content

Title:

Nad Warszawą Główną rozbłysły neony - Wola

Description:

Na dawnej stacji Warszawa Główna rozbłysły dwa odnowione neony. Zdobią północne i południowe wejście dzisiejszej siedziby Stacji Muzeum. ..." lang="pl" xml:lang="pl

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=utf-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

2.76 score from seowykop.pl for:tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

Text on your page:

wiadomości z kraju i ze świata - najnowsze informacje w tvn24 tvn24 tvn meteo tvn warszawa fakty tvn24 bis kontakt 24 tvn używasz starej wersji przeglądarki, która nie obsługuje tvnwarszawa.tvn24.pl. zainstaluj nową wersję przeglądarki. pobierz program internet explorer 8 03:27 10.12.2018 poniedziałek 6°c pochmurno » szukaj start informacje ulice metro rytm miasta nieruchomości wideo tvnmeteo.pl kontakt24.pl tvn24.pl bemowo białołęka bielany mokotów ochota okolice praga południe praga północ rembertów targówek ursus ursynów wawer wesoła wilanów wola włochy śródmieście żoliborz powrót do góry informacje 11.10.2018 19:35 napisy zostały odnowione nad warszawą główną rozbłysły neony serwisy: wola uruchomienie neonu na stacji warszawa główna uruchomienie neonu na stacji warszawa główna tvn24 wydarzeniu towarzyszył koncert wydarzeniu towarzyszył koncert artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl uruchomienie neonu na stacji warszawa główna tvn24 na dawnej stacji warszawa główna rozbłysły dwa odnowione neony. zdobią północne i południowe wejście dzisiejszej siedziby stacji muzeum. rewitalizacja neonów rozpoczęła się pod koniec lipca. oba napisy przestały świecić kilkadziesiąt lat temu. nadal jednak zdobiły budynek przy towarowej. po przeszło dwóch miesiącach prac powróciły nad wejścia na dawny dworzec. zanim zostały ponownie uruchomione, firma zajmująca się renowacją naprawiła uszkodzone litery, oczyściła je i pomalowała. napisy zyskały nowe szkło neonowe. zasilać je będzie nowa instalacja wysokiego napięcia. jak czytamy na stronie stacji muzeum, ich odnowienie było możliwe dzięki dofinansowaniu ze środków z budżetu miasta. stacja znów obsłuży pasażerów informacje80 milionów złotych na warszawę główną. znów przyjadą tu pociągipolskie linie kolejowe podpisały umowę na przebudowę stacji warszawa główna. dzięki temu zostanie przywrócony tam ruch kolejowy i obsługa pasażerów. więcej » przypomnijmy, że pkp plk planuje, by jesienią 2019 roku pociągi wróciły na stację warszawa główna. koszt przebudowy stacji wyniesie 80 milionów złotych. w marcu podpisana została umowa na modernizację. warszawa główna będzie miała dwa nowe 300-metrowe perony położone bliżej alej jerozolimskich z zapewnionym wejściem od strony towarowej oraz nową kładką od alej jerozolimskich. kładka będzie wyposażona w rampy dla rowerów oraz cztery windy. na każdym peronie zaplanowano cztery wiaty i system informacji pasażerskiej. przed stacją zamontowane zostaną stojaki dla rowerów oraz wyznaczone zostaną miejsca parkingowe. stacja zostanie dostosowana do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. ze stacji będą odjeżdżały pociągi na zachód i w kierunku radomskim. w ramach przebudowy będą zmienione tory, sieć trakcyjna, urządzenia sterowania ruchem oraz budynek nastawni. główny warszawski dworzec w latach 1945–1965 stacja pełniła funkcję głównego dworca kolejowego w warszawie. zmieniło się to w latach 60. rozbudowano warszawską linię średnicową i część pociągów zaczęła kursować, pomijając warszawę główną. dekadę później ruch został ograniczony jedynie do pociągów elektrycznych zmierzających w kierunku warki, radomia, skarżyska-kamiennej i kielc. decyzję o całkowitym wstrzymaniu ruchu podjęto w 1997 roku. obecnie tymczasowo znajduje się tam stacja muzeum (czyli dawne muzeum kolejnictwa), która niebawem ma zostać przeniesiona do nowej lokalizacji na odolanach. 1/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl 2/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl 3/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl kk/pm podziel się: bądź na bieżąco: komentarze(7) dodaj komentarz zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:25 ~aleksander ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy.[/cytat_2914302]~zawiedziony chore pomysły kolejarzy takie jak antresola w hali głównej nie mają nic do jego wpisu do rejestru zabytków. jakub lewicki poinformował, że do rejestru zostają wpisane elementy oryginalne, żadne przy i dobudówki. [cytat_2914302]a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". wpis dworca centralnego do rejestru zabytków wyjdzie mu tylko na dobre, bo dokładnie widać co kolejarze obecnie z nim robią. wszystkie ich działania będą kontrolowane przez konserwatora zabytków. [cytat_2914302]ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy.[/cytat_2914302] chore pomysły kolejarzy takie jak antresola w hali głównej nie mają nic do jego wpisu do rejestru zabytków. jakub lewicki poinformował, że do rejestru zostają wpisane elementy oryginalne, żadne przy i dobudówki. [cytat_2914302]a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". [/cytat_2914302] wpis dworca centralnego do rejestru zabytków wyjdzie mu tylko na dobre, bo dokładnie widać co kolejarze obecnie z nim robią. wszystkie ich działania będą kontrolowane przez konserwatora zabytków. zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:24 ~aleksander inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej.[/cytat_2914302] takie plany były do czasu, aż dworzec został porządnie umyty na euro 2012. wtedy kolejarze, ale także podróżny zauważyli, że dworzec centralny to bardzo dobra architektura, oraz wyśmienite rozwiązania komunikacyjne (m.in rozdział ruchu podróżnych). dworzec kolejowy to nie tylko perony, ale także przestrzeń, w której podróżny może spędzić czas w oczekiwaniu na pociąg. dworzec także powinien być z daleka widoczny, oraz łatwy w opisaniu, a nawet naszkicowaniu dla osoby przyjezdnej lub turysty. dzięki temu najważniejszy obiekt transportu miasta jest swoistą jego bramą. ~zawiedziony a na górze można zbudować wysoką dominantę.~zawiedziony nie można. nie uda się zachować międzynarodowych standardów szerokości hali peronowej (21 metrów), nad którą udałoby się zbudować wieżowiec. [cytat_2914302]tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. były i już nie są. trzeba pamiętać, że w usa największy wpływ na rozwój współczesnego transportu miał samochód. kolej przestała być potrzebna, zaś docelowy plan miał zakładać całkowitą jego likwidację. dominacja samochodów zaczęła się kończyć w latach '70 - wtedy na przykład rozpoczęto przywracanie w miastach tramwajów. [cytat_2914302]inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej.[/cytat_2914302] takie plany były do czasu, aż dworzec został porządnie umyty na euro 2012. wtedy kolejarze, ale także podróżny zauważyli, że dworzec centralny to bardzo dobra architektura, oraz wyśmienite rozwiązania komunikacyjne (m.in rozdział ruchu podróżnych). dworzec kolejowy to nie tylko perony, ale także przestrzeń, w której podróżny może spędzić czas w oczekiwaniu na pociąg. dworzec także powinien być z daleka widoczny, oraz łatwy w opisaniu, a nawet naszkicowaniu dla osoby przyjezdnej lub turysty. dzięki temu najważniejszy obiekt transportu miasta jest swoistą jego bramą. [cytat_2914302]a na górze można zbudować wysoką dominantę.[/cytat_2914302] nie można. nie uda się zachować międzynarodowych standardów szerokości hali peronowej (21 metrów), nad którą udałoby się zbudować wieżowiec. [cytat_2914302]tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa.[/cytat_2914302] były i już nie są. trzeba pamiętać, że w usa największy wpływ na rozwój współczesnego transportu miał samochód. kolej przestała być potrzebna, zaś docelowy plan miał zakładać całkowitą jego likwidację. dominacja samochodów zaczęła się kończyć w latach '70 - wtedy na przykład rozpoczęto przywracanie w miastach tramwajów. zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:23 ~aleksander jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano.[/cytat_2914302]~zawiedziony pan jakub lewicki - mazowiecki wojewódzki konserwator zabytków zapewniał, że dworzec centralny zostanie wpisany do rejestru jeszcze przed wakacjami (skarpa warszawska nr 5/2018). postępowanie ws. dworca wydłużyło się, ponieważ zbierano dokumentację z terenu zamkniętego. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. starzejącego się dworca? proszę tylko spojrzeć na rozwiązania konstrukcyjne, użyte materiały budowlane i wykończeniowe. podziemia dworca zostały wykonane w konstrukcji szkieletowej w żelbecie, rozwiązanie jest to współczesne do dzisiejszych czasów, wciąż wykorzystywane przy współczesnych obiektach. dzięki niemu udało się bez ingerencji w konstrukcję na stworzenie w podziemiach wielu lokali handlowo-usługowych (nie mam na myśli pawilonów z lat '90). ściany wykonano z materiałów wytrzymałych, ale jednocześnie łatwych w rozbiórce - cegły oraz pustaków ceramicznych. dzisiaj częściej korzysta się z płyt gk, aczkolwiek nie jest on ani wodoodporny, ani wytrzymały. hala główna składa się z wielkiego dachu wspartego na 14 stalowych dźwigarach wspartych na 28 żelbetowych słupach. pod dachem mieszczą się dwa duże pawilony wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej. wnętrza dworca wykonano z kamienia (m.in. granit strzegom, marmur biała marianna), prefabrykowanych płyt płukanego betonu, szkła oraz aluminium. można więc rzec, że dworzec został wykonany z materiałów najwyższej jakości, praktycznie niezniszczalnych, a także wciąż modnych. [cytat_2914302]jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano.[/cytat_2914302] pan jakub lewicki - mazowiecki wojewódzki konserwator zabytków zapewniał, że dworzec centralny zostanie wpisany do rejestru jeszcze przed wakacjami (skarpa warszawska nr 5/2018). postępowanie ws. dworca wydłużyło się, ponieważ zbierano dokumentację z terenu zamkniętego. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie.[/cytat_2914302] starzejącego się dworca? proszę tylko spojrzeć na rozwiązania konstrukcyjne, użyte materiały budowlane i wykończeniowe. podziemia dworca zostały wykonane w konstrukcji szkieletowej w żelbecie, rozwiązanie jest to współczesne do dzisiejszych czasów, wciąż wykorzystywane przy współczesnych obiektach. dzięki niemu udało się bez ingerencji w konstrukcję na stworzenie w podziemiach wielu lokali handlowo-usługowych (nie mam na myśli pawilonów z lat '90). ściany wykonano z materiałów wytrzymałych, ale jednocześnie łatwych w rozbiórce - cegły oraz pustaków ceramicznych. dzisiaj częściej korzysta się z płyt gk, aczkolwiek nie jest on ani wodoodporny, ani wytrzymały. hala główna składa się z wielkiego dachu wspartego na 14 stalowych dźwigarach wspartych na 28 żelbetowych słupach. pod dachem mieszczą się dwa duże pawilony wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej. wnętrza dworca wykonano z kamienia (m.in. granit strzegom, marmur biała marianna), prefabrykowanych płyt płukanego betonu, szkła oraz aluminium. można więc rzec, że dworzec został wykonany z materiałów najwyższej jakości, praktycznie niezniszczalnych, a także wciąż modnych. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 19:03 ~zawiedziony ~aleksander "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano. i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej. a na górze można zbudować wysoką dominantę. tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy. a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". [cytat_2914206] "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. [/cytat_2914206] jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano. i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej. a na górze można zbudować wysoką dominantę. tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy. a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 15:35 ~aleksander "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 12:38 ~zawiedziony kolejna super inwestycja kolejarzy. najpierw zamknięto stację i planowano jej likwidację, a teren planowano skomercjalizować. głównym powodem miał być paraliż placu zawiszy oraz koszty. teraz się okazuje że niby plac odbierze ten nowy napływ ludzi, a kolejarze wydadzą na reaktywację aż 80 mln zł. jeśli już tak się upierają nad reaktywacją tej stacji to powinni zrobić jak na dworcu wileńskim - wpuścić wyżej komercję (biura, etc.) a nie wywalać kupę kasy na reanimowanie trupa w centrum miasta. ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata. ale jak się wydaje nie swoją kasę to można i zrobić kilka wiat za 80 baniek. kolejna super inwestycja kolejarzy. najpierw zamknięto stację i planowano jej likwidację, a teren planowano skomercjalizować. głównym powodem miał być paraliż placu zawiszy oraz koszty. teraz się okazuje że niby plac odbierze ten nowy napływ ludzi, a kolejarze wydadzą na reaktywację aż 80 mln zł. jeśli już tak się upierają nad reaktywacją tej stacji to powinni zrobić jak na dworcu wileńskim - wpuścić wyżej komercję (biura, etc.) a nie wywalać kupę kasy na reanimowanie trupa w centrum miasta. ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata. ale jak się wydaje nie swoją kasę to można i zrobić kilka wiat za 80 baniek. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 09:33 ~art a czy kładka od strony al. jerozolimskich będzie na wysokości ul. spiskiej? a czy kładka od strony al. jerozolimskich będzie na wysokości ul. spiskiej? zasady forum: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. tvn warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. dodaj swój komentarz » zobacz wszystkie komentarze » byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? zostań reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez kontakt24 lub kontakt24@tvn.pl filmy zdjęcia informacje oglądaj wideo oglądasz: mur runął na parkingu przeczytaj o tym więcej » oglądasz: wybite szyby i zniszczone auta przeczytaj o tym więcej » oglądasz: z tramwaju wprost pod koła przeczytaj o tym więcej » oglądasz: anioł objawił się na ursynowie przeczytaj o tym więcej » oglądasz: hipsterskie śniadania w autobusowej hali przeczytaj o tym więcej » oglądasz: zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki przeczytaj o tym więcej » oglądasz: to może być bardzo droga podróż przeczytaj o tym więcej » 1 2 3 4 5 6 7 informacje najnowsze najważniejsze najpopularniejsze 17:58 aleja solidarności: wpadł pod... 15:53 nowe przypadki odry na mazowszu.... 15:51 wyrok sądu już na mapach. aleja... 15:32 "mercedes uderzył w... 12:16 zamykają stalową, zbudują... 12:08 z klatki schodowej skradziono buty.... 10:02 samochód uderzył w filar mostu... 09:00 ipn apeluje do władz warszawy, by... 18:18 rowerzyści donoszą na... 18:32 wypił duszkiem butelkę... 15:12 burza przeszła przez... 22:41 al. krakowska: bmw m3... 17:13 "płacz, wulgaryzmy i... 18:29 teatr scena współczesna 11:58 "pobili się przy... 18:25 policja ma nowy sposób... 18:24 żłobki w strachu 18:18 rowerzyści donoszą na... 18:23 dziękujemy za dwa lata 02:19 sąsiedzka wojna na... 19:48 rewolucja biletowa: koniec... 06:36 andrzej duda ratuje... 16:41 kierowca zwyzywał... 18:16 radny pis o prezydencie:... ulice komunikaty o utrudnieniach na drogach pałac kultury i nauki mapy z informacjami o ruchu drogowym - targeo.pl 07:31 marsa/żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna 09:46 tunel na ulicy globusowej: utrudnienia 08:42 powstańców śląskich/połczyńska: potrącenie 2 osób absurdy samotne auto pośród błękitu. "trudno komentować głupotę" elegancki samochód osobowy stojący samotnie pośrodku wielkiej plamy błękitu wypatrzył jeden z naszych czytelników. wysłał zdjęcia na kontakt 24. więcej » zobacz więcej absurdów » start informacje ulice rytm miasta wideo ogłoszenia --> informator forum @warszawa kontakt reklama tvn tvn siedem tvn style tvn turbo tvn fabuła itvn itvn extra tvn24 tvn warszawa tvn24 bis tvn meteo toteraz hgtv ttv nc+ player kulinarni.pl kontakt24 tvn news & services agency zdrowie.tvn.pl powered by zarządzaj plikami "cookies" regulamin serwisu polityka prywatności informacje konsumenckie formularz odstąpienia copyright (c) 1997-2018 korzystanie z materiałów redakcyjnych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. wymaga wcześniejszej zgody tvn s.a./ tvn media sp. z o.o. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej. na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w programach oraz na stronach internetowych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. jest zabronione

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2763

One word
nie - 5.83% (161)
ani - 2.5% (69)
że - 1.66% (46)
się - 1.63% (45)
jest - 1.63% (45)
tvn - 1.41% (39)
ale - 1.19% (33)
tak - 1.19% (33)
dworzec - 1.16% (32)
pis - 1.09% (30)
kolej - 1.01% (28)
tym - 0.98% (27)
zabytków - 0.94% (26)
pod - 0.9% (25)
- 0.87% (24)
czy - 0.8% (22)
wpis - 0.72% (20)
już - 0.69% (19)
dworca - 0.69% (19)
lat - 0.69% (19)
jak - 0.65% (18)
będzie - 0.62% (17)
oraz - 0.58% (16)
tego - 0.58% (16)
rejestru - 0.58% (16)
przy - 0.58% (16)
warszawa - 0.58% (16)
zabytków. - 0.51% (14)
centralny - 0.51% (14)
materiał - 0.51% (14)
dzięki - 0.51% (14)
dla - 0.43% (12)
więc - 0.43% (12)
ruch - 0.43% (12)
być - 0.4% (11)
nowa - 0.4% (11)
stacji - 0.4% (11)
lata - 0.4% (11)
beton - 0.36% (10)
tylko - 0.36% (10)
plan - 0.36% (10)
można - 0.36% (10)
został - 0.36% (10)
jeszcze - 0.36% (10)
więcej - 0.36% (10)
nad - 0.36% (10)
[/cytat_2914302] - 0.36% (10)
wpisany - 0.36% (10)
widać - 0.36% (10)
główna - 0.33% (9)
- 0.33% (9)
miasta - 0.33% (9)
tvn24 - 0.33% (9)
także - 0.29% (8)
mówię - 0.29% (8)
ich - 0.29% (8)
konserwator - 0.29% (8)
były - 0.29% (8)
informacje - 0.29% (8)
kończy - 0.29% (8)
kolejarzy - 0.29% (8)
odpowiedz - 0.29% (8)
przez - 0.29% (8)
rozumiem - 0.29% (8)
zupełnie - 0.29% (8)
miał - 0.25% (7)
kolejowy - 0.25% (7)
naruszenie - 0.25% (7)
oglądasz: - 0.25% (7)
przeczytaj - 0.25% (7)
nowe - 0.25% (7)
podróż - 0.25% (7)
zgłoś - 0.25% (7)
uda - 0.25% (7)
kontakt - 0.25% (7)
czas - 0.25% (7)
usa - 0.22% (6)
lata. - 0.22% (6)
produkowanie - 0.22% (6)
też - 0.22% (6)
nic - 0.22% (6)
jego - 0.22% (6)
zabytkiem, - 0.22% (6)
raptem - 0.22% (6)
materiału - 0.22% (6)
~zawiedziony - 0.22% (6)
zbudować - 0.22% (6)
jej - 0.22% (6)
podróżny - 0.22% (6)
starzejącego - 0.22% (6)
kolejarzy. - 0.22% (6)
kolejarze - 0.22% (6)
dowodowego. - 0.22% (6)
główną - 0.22% (6)
ludzi - 0.22% (6)
zbieranie - 0.22% (6)
trwa - 0.22% (6)
momencie - 0.22% (6)
części - 0.22% (6)
hali - 0.18% (5)
każdy - 0.18% (5)
dwa - 0.18% (5)
rozbłysły - 0.18% (5)
~aleksander - 0.18% (5)
funkcję - 0.18% (5)
planowano - 0.18% (5)
materiałów - 0.18% (5)
nim - 0.18% (5)
neony - 0.18% (5)
warszawa.pl - 0.18% (5)
komentarz - 0.18% (5)
[cytat_2914302]a - 0.14% (4)
akurat - 0.14% (4)
wtedy - 0.14% (4)
obiekt - 0.14% (4)
podziemnej. - 0.14% (4)
dominantę. - 0.14% (4)
łatwy - 0.14% (4)
mówię. - 0.14% (4)
plac - 0.14% (4)
teren - 0.14% (4)
architekturze, - 0.14% (4)
swojej - 0.14% (4)
wiem - 0.14% (4)
jaką - 0.14% (4)
wprowadzono - 0.14% (4)
wpisano. - 0.14% (4)
"zabytków". - 0.14% (4)
zostaje - 0.14% (4)
produkowania - 0.14% (4)
zrobić - 0.14% (4)
górze - 0.14% (4)
dlatego - 0.14% (4)
konserwatorem - 0.14% (4)
uzgodniony - 0.14% (4)
spełnia. - 0.14% (4)
usiał - 0.14% (4)
pudrowanie - 0.14% (4)
remont - 0.14% (4)
rozsypie, - 0.14% (4)
transportu - 0.14% (4)
inaczej - 0.14% (4)
dawno - 0.14% (4)
wysoką - 0.14% (4)
zburzono - 0.14% (4)
górę, - 0.14% (4)
funkcje - 0.14% (4)
syfa - 0.14% (4)
o.o. - 0.14% (4)
np. - 0.14% (4)
zabytkiem. - 0.14% (4)
obiekcie. - 0.14% (4)
architekturze. - 0.14% (4)
mur - 0.14% (4)
niezorientowanych - 0.14% (4)
stacja - 0.14% (4)
zabetonowanie - 0.14% (4)
problemu - 0.14% (4)
wzmocnienie - 0.14% (4)
tvnwarszawa.pl - 0.14% (4)
węgrzynowicz - 0.14% (4)
artur - 0.14% (4)
samochód - 0.14% (4)
interesów - 0.14% (4)
ministerstwa - 0.14% (4)
warszawą - 0.14% (4)
lata." - 0.14% (4)
zostały - 0.14% (4)
płyt - 0.14% (4)
podziemia - 0.14% (4)
wykonane - 0.14% (4)
konstrukcji - 0.14% (4)
współczesne - 0.14% (4)
wciąż - 0.14% (4)
24. - 0.14% (4)
udało - 0.14% (4)
s.a. - 0.14% (4)
media - 0.14% (4)
sp. - 0.14% (4)
wykonano - 0.14% (4)
kontakt24 - 0.14% (4)
pojęcia - 0.14% (4)
temu - 0.14% (4)
zostanie - 0.14% (4)
lewicki - 0.14% (4)
jakub - 0.14% (4)
takie - 0.14% (4)
wewnątrz - 0.14% (4)
zewnątrz, - 0.14% (4)
degradacji. - 0.14% (4)
ulegał - 0.14% (4)
powoli - 0.14% (4)
sobie - 0.14% (4)
słyszeć, - 0.14% (4)
chce - 0.14% (4)
przerabiane - 0.14% (4)
dworce - 0.14% (4)
typu - 0.14% (4)
rozwiązania - 0.14% (4)
muzeum - 0.14% (4)
alej - 0.14% (4)
jerozolimskich - 0.14% (4)
przekonany - 0.14% (4)
byłem - 0.14% (4)
jest? - 0.14% (4)
będą - 0.14% (4)
12.10.2018 - 0.14% (4)
latach - 0.14% (4)
wiat - 0.14% (4)
"ale - 0.14% (4)
ruchu - 0.14% (4)
usa. - 0.14% (4)
(m.in - 0.14% (4)
lub - 0.11% (3)
korzysta - 0.11% (3)
[cytat_2914302]i - 0.11% (3)
może - 0.11% (3)
lokali - 0.11% (3)
miasta. - 0.11% (3)
koszt - 0.11% (3)
na... - 0.11% (3)
napisy - 0.11% (3)
potrzeb - 0.11% (3)
wszystkie - 0.11% (3)
osób - 0.11% (3)
uruchomienie - 0.11% (3)
neonu - 0.11% (3)
komentarze - 0.11% (3)
stację - 0.11% (3)
wideo - 0.11% (3)
główny - 0.11% (3)
oba - 0.11% (3)
kładka - 0.11% (3)
zaczęła - 0.11% (3)
kilka - 0.11% (3)
obecnie - 0.11% (3)
tam - 0.11% (3)
13.10.2018 - 0.11% (3)
pociągi - 0.11% (3)
nowej - 0.11% (3)
fot. - 0.11% (3)
auto - 0.11% (3)
bardzo - 0.11% (3)
al. - 0.11% (3)
przed - 0.11% (3)
strony - 0.11% (3)
perony - 0.11% (3)
meteo - 0.11% (3)
teraz - 0.11% (3)
nowy - 0.11% (3)
ulice - 0.11% (3)
stalowej. - 0.07% (2)
lekkiej - 0.07% (2)
pawilony - 0.07% (2)
duże - 0.07% (2)
słupach. - 0.07% (2)
mieszczą - 0.07% (2)
dachem - 0.07% (2)
stalowych - 0.07% (2)
hala - 0.07% (2)
składa - 0.07% (2)
żelbetowych - 0.07% (2)
wielkiego - 0.07% (2)
wspartych - 0.07% (2)
dźwigarach - 0.07% (2)
dachu - 0.07% (2)
wspartego - 0.07% (2)
koszty. - 0.07% (2)
swój - 0.07% (2)
pustaków - 0.07% (2)
mam - 0.07% (2)
myśli - 0.07% (2)
pawilonów - 0.07% (2)
'90). - 0.07% (2)
ściany - 0.07% (2)
itvn - 0.07% (2)
forum - 0.07% (2)
wytrzymałych, - 0.07% (2)
jednocześnie - 0.07% (2)
łatwych - 0.07% (2)
rozbiórce - 0.07% (2)
cegły - 0.07% (2)
błękitu - 0.07% (2)
ceramicznych. - 0.07% (2)
zobacz - 0.07% (2)
dzisiaj - 0.07% (2)
utrudnienia - 0.07% (2)
częściej - 0.07% (2)
gk, - 0.07% (2)
aczkolwiek - 0.07% (2)
donoszą - 0.07% (2)
wodoodporny, - 0.07% (2)
wytrzymały. - 0.07% (2)
rowerzyści - 0.07% (2)
18:18 - 0.07% (2)
uderzył - 0.07% (2)
aleja - 0.07% (2)
droga - 0.07% (2)
zdjęcia - 0.07% (2)
wnętrza - 0.07% (2)
marmur - 0.07% (2)
spiskiej? - 0.07% (2)
kolejna - 0.07% (2)
wpuścić - 0.07% (2)
wileńskim - 0.07% (2)
dworcu - 0.07% (2)
powinni - 0.07% (2)
(nie - 0.07% (2)
reaktywacją - 0.07% (2)
upierają - 0.07% (2)
jeśli - 0.07% (2)
zł. - 0.07% (2)
mln - 0.07% (2)
reaktywację - 0.07% (2)
wydadzą - 0.07% (2)
ludzi, - 0.07% (2)
napływ - 0.07% (2)
super - 0.07% (2)
komercję - 0.07% (2)
inwestycja - 0.07% (2)
najpierw - 0.07% (2)
zamknięto - 0.07% (2)
ten - 0.07% (2)
odbierze - 0.07% (2)
likwidację, - 0.07% (2)
niby - 0.07% (2)
skomercjalizować. - 0.07% (2)
okazuje - 0.07% (2)
głównym - 0.07% (2)
powodem - 0.07% (2)
paraliż - 0.07% (2)
placu - 0.07% (2)
zawiszy - 0.07% (2)
wyżej - 0.07% (2)
(biura, - 0.07% (2)
ul. - 0.07% (2)
najwyższej - 0.07% (2)
wysokości - 0.07% (2)
kamienia - 0.07% (2)
(m.in. - 0.07% (2)
granit - 0.07% (2)
strzegom, - 0.07% (2)
biała - 0.07% (2)
marianna), - 0.07% (2)
prefabrykowanych - 0.07% (2)
płukanego - 0.07% (2)
betonu, - 0.07% (2)
szkła - 0.07% (2)
aluminium. - 0.07% (2)
rzec, - 0.07% (2)
wykonany - 0.07% (2)
jakości, - 0.07% (2)
etc.) - 0.07% (2)
praktycznie - 0.07% (2)
niezniszczalnych, - 0.07% (2)
modnych. - 0.07% (2)
wpisano.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
baniek. - 0.07% (2)
kasę - 0.07% (2)
swoją - 0.07% (2)
wydaje - 0.07% (2)
centrum - 0.07% (2)
trupa - 0.07% (2)
reanimowanie - 0.07% (2)
kasy - 0.07% (2)
kupę - 0.07% (2)
wywalać - 0.07% (2)
tej - 0.07% (2)
najnowsze - 0.07% (2)
handlowo-usługowych - 0.07% (2)
dobudówki. - 0.07% (2)
kontrolowane - 0.07% (2)
działania - 0.07% (2)
robią. - 0.07% (2)
dokładnie - 0.07% (2)
dobre, - 0.07% (2)
wyjdzie - 0.07% (2)
centralnego - 0.07% (2)
żadne - 0.07% (2)
kolejarzy.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
oryginalne, - 0.07% (2)
elementy - 0.07% (2)
wpisane - 0.07% (2)
zostają - 0.07% (2)
poinformował, - 0.07% (2)
wpisu - 0.07% (2)
mają - 0.07% (2)
głównej - 0.07% (2)
konserwatora - 0.07% (2)
podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
pomysły - 0.07% (2)
wyśmienite - 0.07% (2)
oczekiwaniu - 0.07% (2)
spędzić - 0.07% (2)
której - 0.07% (2)
przestrzeń, - 0.07% (2)
perony, - 0.07% (2)
podróżnych). - 0.07% (2)
rozdział - 0.07% (2)
komunikacyjne - 0.07% (2)
architektura, - 0.07% (2)
plany - 0.07% (2)
dobra - 0.07% (2)
zauważyli, - 0.07% (2)
kolejarze, - 0.07% (2)
2012. - 0.07% (2)
euro - 0.07% (2)
umyty - 0.07% (2)
porządnie - 0.07% (2)
czasu, - 0.07% (2)
antresola - 0.07% (2)
chore - 0.07% (2)
powinien - 0.07% (2)
praga - 0.07% (2)
wejście - 0.07% (2)
koncert - 0.07% (2)
towarzyszył - 0.07% (2)
wydarzeniu - 0.07% (2)
odnowione - 0.07% (2)
wola - 0.07% (2)
północ - 0.07% (2)
tvn24.pl - 0.07% (2)
budynek - 0.07% (2)
rytm - 0.07% (2)
metro - 0.07% (2)
start - 0.07% (2)
internet - 0.07% (2)
program - 0.07% (2)
nową - 0.07% (2)
która - 0.07% (2)
bis - 0.07% (2)
koniec - 0.07% (2)
znów - 0.07% (2)
dodaj - 0.07% (2)
towarowej - 0.07% (2)
dawne - 0.07% (2)
1997 - 0.07% (2)
pociągów - 0.07% (2)
ramach - 0.07% (2)
kierunku - 0.07% (2)
zostaną - 0.07% (2)
cztery - 0.07% (2)
rowerów - 0.07% (2)
przebudowy - 0.07% (2)
pasażerów - 0.07% (2)
wróciły - 0.07% (2)
roku - 0.07% (2)
główna. - 0.07% (2)
kolejowe - 0.07% (2)
główną. - 0.07% (2)
warszawę - 0.07% (2)
złotych - 0.07% (2)
milionów - 0.07% (2)
pociąg. - 0.07% (2)
daleka - 0.07% (2)
wielu - 0.07% (2)
ws. - 0.07% (2)
zamkniętego. - 0.07% (2)
terenu - 0.07% (2)
dokumentację - 0.07% (2)
zbierano - 0.07% (2)
ponieważ - 0.07% (2)
się, - 0.07% (2)
wydłużyło - 0.07% (2)
postępowanie - 0.07% (2)
proszę - 0.07% (2)
5/2018). - 0.07% (2)
warszawska - 0.07% (2)
(skarpa - 0.07% (2)
wakacjami - 0.07% (2)
zapewniał, - 0.07% (2)
wojewódzki - 0.07% (2)
mazowiecki - 0.07% (2)
pan - 0.07% (2)
dworca? - 0.07% (2)
spojrzeć - 0.07% (2)
miastach - 0.07% (2)
wykorzystywane - 0.07% (2)
podziemiach - 0.07% (2)
stworzenie - 0.07% (2)
konstrukcję - 0.07% (2)
ingerencji - 0.07% (2)
bez - 0.07% (2)
niemu - 0.07% (2)
obiektach. - 0.07% (2)
współczesnych - 0.07% (2)
czasów, - 0.07% (2)
konstrukcyjne, - 0.07% (2)
dzisiejszych - 0.07% (2)
rozwiązanie - 0.07% (2)
żelbecie, - 0.07% (2)
szkieletowej - 0.07% (2)
wykończeniowe. - 0.07% (2)
budowlane - 0.07% (2)
materiały - 0.07% (2)
użyte - 0.07% (2)
tramwajów. - 0.07% (2)
przywracanie - 0.07% (2)
widoczny, - 0.07% (2)
można. - 0.07% (2)
którą - 0.07% (2)
metrów), - 0.07% (2)
(21 - 0.07% (2)
peronowej - 0.07% (2)
szerokości - 0.07% (2)
standardów - 0.07% (2)
międzynarodowych - 0.07% (2)
zachować - 0.07% (2)
bramą. - 0.07% (2)
wieżowiec. - 0.07% (2)
swoistą - 0.07% (2)
najważniejszy - 0.07% (2)
turysty. - 0.07% (2)
przyjezdnej - 0.07% (2)
osoby - 0.07% (2)
naszkicowaniu - 0.07% (2)
nawet - 0.07% (2)
opisaniu, - 0.07% (2)
udałoby - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak - 0.07% (2)
rozpoczęto - 0.07% (2)
docelowy - 0.07% (2)
przykład - 0.07% (2)
'70 - 0.07% (2)
kończyć - 0.07% (2)
samochodów - 0.07% (2)
dominacja - 0.07% (2)
likwidację. - 0.07% (2)
całkowitą - 0.07% (2)
zakładać - 0.07% (2)
zaś - 0.07% (2)
trzeba - 0.07% (2)
potrzebna, - 0.07% (2)
przestała - 0.07% (2)
samochód. - 0.07% (2)
współczesnego - 0.07% (2)
rozwój - 0.07% (2)
wpływ - 0.07% (2)
największy - 0.07% (2)
pamiętać, - 0.07% (2)
są. - 0.07% (2)
Two words phrases
do rejestru - 0.58% (16)
dworzec centralny - 0.51% (14)
nie za - 0.43% (12)
się z - 0.43% (12)
nie jest - 0.43% (12)
ale tak - 0.36% (10)
wpisany do - 0.36% (10)
więcej » - 0.33% (9)
to jest - 0.29% (8)
rejestru zabytków - 0.29% (8)
nie rozumiem - 0.29% (8)
się kończy - 0.29% (8)
co widać - 0.29% (8)
jeszcze nie - 0.29% (8)
widać od - 0.29% (8)
tak się - 0.29% (8)
zgłoś naruszenie - 0.25% (7)
tym więcej - 0.25% (7)
warszawa główna - 0.25% (7)
naruszenie odpowiedz - 0.25% (7)
przeczytaj o - 0.25% (7)
zabytków. dworzec - 0.22% (6)
się dworca - 0.22% (6)
kończy produkowanie - 0.22% (6)
jest już - 0.22% (6)
zabytkiem, a - 0.22% (6)
ma raptem - 0.22% (6)
produkowanie zabytków. - 0.22% (6)
centralny też - 0.22% (6)
momencie trwa - 0.22% (6)
tym momencie - 0.22% (6)
że dworzec - 0.22% (6)
zbieranie materiału - 0.22% (6)
trwa zbieranie - 0.22% (6)
starzejącego się - 0.22% (6)
materiału dowodowego. - 0.22% (6)
też jest - 0.22% (6)
» oglądasz: - 0.22% (6)
raptem 43 - 0.22% (6)
już zabytkiem, - 0.22% (6)
24 tvn - 0.18% (5)
z materiałów - 0.18% (5)
stacji warszawa - 0.18% (5)
wewnątrz tylko - 0.14% (4)
co mówię. - 0.14% (4)
akurat wiem - 0.14% (4)
przez kolejarzy. - 0.14% (4)
tego typu - 0.14% (4)
zewnątrz, ale - 0.14% (4)
sobie powoli - 0.14% (4)
tym co - 0.14% (4)
mówię o - 0.14% (4)
i już - 0.14% (4)
przerabiane dworce - 0.14% (4)
ulegał degradacji. - 0.14% (4)
dworzec będzie - 0.14% (4)
z o.o. - 0.14% (4)
zbudować wysoką - 0.14% (4)
nie chce - 0.14% (4)
dzięki swojej - 0.14% (4)
dworzec zostaje - 0.14% (4)
zabytkiem. w - 0.14% (4)
centralny jeszcze - 0.14% (4)
lata." dworzec - 0.14% (4)
"ale tak - 0.14% (4)
tego produkowania - 0.14% (4)
konserwatorem zabytków. - 0.14% (4)
górze można - 0.14% (4)
uzgodniony z - 0.14% (4)
usiał być - 0.14% (4)
remont będzie - 0.14% (4)
bo każdy - 0.14% (4)
zupełnie rozsypie, - 0.14% (4)
aż się - 0.14% (4)
pudrowanie syfa - 0.14% (4)
słyszeć, a - 0.14% (4)
a funkcje - 0.14% (4)
kolejowy beton - 0.14% (4)
rozumiem pojęcia - 0.14% (4)
jest zabytkiem. - 0.14% (4)
43 lata." - 0.14% (4)
odpowiedz 12.10.2018 - 0.14% (4)
jest? a - 0.14% (4)
już byłem - 0.14% (4)
przekonany że - 0.14% (4)
wykonane w - 0.14% (4)
zupełnie nie - 0.14% (4)
że będzie - 0.14% (4)
zostaje wpisany - 0.14% (4)
rejestru dzięki - 0.14% (4)
architekturze. dla - 0.14% (4)
niezorientowanych - - 0.14% (4)
zabetonowanie problemu - 0.14% (4)
dworca i - 0.14% (4)
wzmocnienie interesów - 0.14% (4)
ludzi z - 0.14% (4)
ministerstwa w - 0.14% (4)
tym obiekcie. - 0.14% (4)
dowodowego. dworzec - 0.14% (4)
zabytków dzięki - 0.14% (4)
tak były - 0.14% (4)
dzięki architekturze. - 0.14% (4)
wysoką dominantę. - 0.14% (4)
można zbudować - 0.14% (4)
na górze - 0.14% (4)
z ministerstwa - 0.14% (4)
interesów ludzi - 0.14% (4)
i wzmocnienie - 0.14% (4)
problemu starzejącego - 0.14% (4)
jest zabetonowanie - 0.14% (4)
dla niezorientowanych - 0.14% (4)
dawno zburzono - 0.14% (4)
swojej architekturze, - 0.14% (4)
by górę, - 0.14% (4)
dworca wprowadzono - 0.14% (4)
będzie wpisany - 0.14% (4)
pojęcia że - 0.14% (4)
i zupełnie - 0.14% (4)
dworzec został - 0.14% (4)
go wpisano. - 0.14% (4)
jaką spełnia. - 0.14% (4)
za funkcję - 0.14% (4)
architekturze, a - 0.14% (4)
i dlatego - 0.14% (4)
funkcję jaką - 0.14% (4)
syfa aż - 0.14% (4)
tylko przez - 0.14% (4)
i zrobić - 0.14% (4)
ja akurat - 0.14% (4)
wiem co - 0.14% (4)
mówię. to - 0.14% (4)
jest pudrowanie - 0.14% (4)
się zupełnie - 0.14% (4)
ale to - 0.14% (4)
rozsypie, bo - 0.14% (4)
każdy remont - 0.14% (4)
będzie usiał - 0.14% (4)
być uzgodniony - 0.14% (4)
z konserwatorem - 0.14% (4)
zabytków. i - 0.14% (4)
dlatego nie - 0.14% (4)
od wewnątrz - 0.14% (4)
od zewnątrz, - 0.14% (4)
produkowania "zabytków". - 0.14% (4)
artur węgrzynowicz - 0.14% (4)
media sp. - 0.14% (4)
tvn s.a. - 0.14% (4)
tvn media - 0.14% (4)
warszawą główną - 0.14% (4)
węgrzynowicz / - 0.14% (4)
w latach - 0.14% (4)
nad warszawą - 0.14% (4)
/ tvnwarszawa.pl - 0.14% (4)
nie mówię - 0.14% (4)
ale kolejowy - 0.14% (4)
beton nie - 0.14% (4)
chce o - 0.14% (4)
tym słyszeć, - 0.14% (4)
a dworzec - 0.14% (4)
będzie sobie - 0.14% (4)
powoli ulegał - 0.14% (4)
rozumiem tego - 0.14% (4)
degradacji. i - 0.14% (4)
już dawno - 0.14% (4)
do części - 0.14% (4)
wprowadzono by - 0.14% (4)
funkcje dworca - 0.14% (4)
górę, a - 0.14% (4)
zburzono by - 0.14% (4)
ale także - 0.14% (4)
od strony - 0.11% (3)
na stacji - 0.11% (3)
s.a. / - 0.11% (3)
neonu na - 0.11% (3)
odpowiedz 13.10.2018 - 0.11% (3)
rozbłysły nad - 0.11% (3)
fot. artur - 0.11% (3)
neony rozbłysły - 0.11% (3)
tvn warszawa - 0.11% (3)
główną fot. - 0.11% (3)
uruchomienie neonu - 0.11% (3)
dzięki temu - 0.11% (3)
jest on - 0.07% (2)
słupach. pod - 0.07% (2)
ściany wykonano - 0.07% (2)
lat '90). - 0.07% (2)
pawilonów z - 0.07% (2)
na myśli - 0.07% (2)
dachu wspartego - 0.07% (2)
stalowych dźwigarach - 0.07% (2)
wspartych na - 0.07% (2)
28 żelbetowych - 0.07% (2)
(nie mam - 0.07% (2)
z wielkiego - 0.07% (2)
dachem mieszczą - 0.07% (2)
się dwa - 0.07% (2)
duże pawilony - 0.07% (2)
planowano skomercjalizować. - 0.07% (2)
lekkiej konstrukcji - 0.07% (2)
stalowej. wnętrza - 0.07% (2)
lokali handlowo-usługowych - 0.07% (2)
głównym powodem - 0.07% (2)
miał być - 0.07% (2)
kolejarzy. najpierw - 0.07% (2)
wytrzymałych, ale - 0.07% (2)
ani wodoodporny, - 0.07% (2)
rowerzyści donoszą - 0.07% (2)
aczkolwiek nie - 0.07% (2)
i planowano - 0.07% (2)
płyt gk, - 0.07% (2)
zamknięto stację - 0.07% (2)
częściej korzysta - 0.07% (2)
tvn24 bis - 0.07% (2)
jej likwidację, - 0.07% (2)
ceramicznych. dzisiaj - 0.07% (2)
uderzył w - 0.07% (2)
składa się - 0.07% (2)
oglądasz: z - 0.07% (2)
dworca wykonano - 0.07% (2)
oraz pustaków - 0.07% (2)
a teren - 0.07% (2)
- cegły - 0.07% (2)
ani wytrzymały. - 0.07% (2)
w rozbiórce - 0.07% (2)
jednocześnie łatwych - 0.07% (2)
hala główna - 0.07% (2)
wpuścić wyżej - 0.07% (2)
biała marianna), - 0.07% (2)
z kamienia - 0.07% (2)
już tak - 0.07% (2)
jak się - 0.07% (2)
lata. ale - 0.07% (2)
centrum miasta. - 0.07% (2)
trupa w - 0.07% (2)
na reanimowanie - 0.07% (2)
ten nowy - 0.07% (2)
napływ ludzi, - 0.07% (2)
a kolejarze - 0.07% (2)
wydadzą na - 0.07% (2)
reaktywację aż - 0.07% (2)
80 mln - 0.07% (2)
zł. jeśli - 0.07% (2)
obiekcie. inaczej - 0.07% (2)
swoją kasę - 0.07% (2)
podziemnej. a - 0.07% (2)
się upierają - 0.07% (2)
nad reaktywacją - 0.07% (2)
tej stacji - 0.07% (2)
to powinni - 0.07% (2)
usa. ale - 0.07% (2)
zrobić jak - 0.07% (2)
na dworcu - 0.07% (2)
wileńskim - - 0.07% (2)
kupę kasy - 0.07% (2)
nie wywalać - 0.07% (2)
etc.) a - 0.07% (2)
wydaje nie - 0.07% (2)
to można - 0.07% (2)
(m.in. granit - 0.07% (2)
go wpisano.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
strzegom, marmur - 0.07% (2)
komercję (biura, - 0.07% (2)
prefabrykowanych płyt - 0.07% (2)
płukanego betonu, - 0.07% (2)
szkła oraz - 0.07% (2)
aluminium. można - 0.07% (2)
więc rzec, - 0.07% (2)
został wykonany - 0.07% (2)
najwyższej jakości, - 0.07% (2)
praktycznie niezniszczalnych, - 0.07% (2)
a także - 0.07% (2)
wciąż modnych. - 0.07% (2)
paraliż placu - 0.07% (2)
plac odbierze - 0.07% (2)
~aleksander "ale - 0.07% (2)
zawiszy oraz - 0.07% (2)
super inwestycja - 0.07% (2)
stworzenie w - 0.07% (2)
koszty. teraz - 0.07% (2)
się okazuje - 0.07% (2)
że niby - 0.07% (2)
wysokości ul. - 0.07% (2)
będzie na - 0.07% (2)
al. jerozolimskich - 0.07% (2)
czy kładka - 0.07% (2)
kilka wiat - 0.07% (2)
podziemiach wielu - 0.07% (2)
tvn meteo - 0.07% (2)
konstrukcję na - 0.07% (2)
centralny to - 0.07% (2)
perony, ale - 0.07% (2)
nie tylko - 0.07% (2)
kolejowy to - 0.07% (2)
podróżnych). dworzec - 0.07% (2)
rozdział ruchu - 0.07% (2)
komunikacyjne (m.in - 0.07% (2)
wyśmienite rozwiązania - 0.07% (2)
architektura, oraz - 0.07% (2)
bardzo dobra - 0.07% (2)
podróżny zauważyli, - 0.07% (2)
w której - 0.07% (2)
wtedy kolejarze, - 0.07% (2)
euro 2012. - 0.07% (2)
umyty na - 0.07% (2)
został porządnie - 0.07% (2)
aż dworzec - 0.07% (2)
do czasu, - 0.07% (2)
plany były - 0.07% (2)
podziemnej.[/cytat_2914302] takie - 0.07% (2)
przez konserwatora - 0.07% (2)
także przestrzeń, - 0.07% (2)
podróżny może - 0.07% (2)
ich działania - 0.07% (2)
przyjezdnej lub - 0.07% (2)
standardów szerokości - 0.07% (2)
zachować międzynarodowych - 0.07% (2)
uda się - 0.07% (2)
można. nie - 0.07% (2)
swoistą jego - 0.07% (2)
miasta jest - 0.07% (2)
obiekt transportu - 0.07% (2)
temu najważniejszy - 0.07% (2)
turysty. dzięki - 0.07% (2)
dla osoby - 0.07% (2)
spędzić czas - 0.07% (2)
nawet naszkicowaniu - 0.07% (2)
opisaniu, a - 0.07% (2)
łatwy w - 0.07% (2)
widoczny, oraz - 0.07% (2)
z daleka - 0.07% (2)
powinien być - 0.07% (2)
dworzec także - 0.07% (2)
na pociąg. - 0.07% (2)
w oczekiwaniu - 0.07% (2)
będą kontrolowane - 0.07% (2)
robią. wszystkie - 0.07% (2)
(21 metrów), - 0.07% (2)
w kierunku - 0.07% (2)
lewicki poinformował, - 0.07% (2)
zabytków. jakub - 0.07% (2)
jego wpisu - 0.07% (2)
nic do - 0.07% (2)
nie mają - 0.07% (2)
hali głównej - 0.07% (2)
antresola w - 0.07% (2)
takie jak - 0.07% (2)
pomysły kolejarzy - 0.07% (2)
dla rowerów - 0.07% (2)
rejestru zostają - 0.07% (2)
wróciły na - 0.07% (2)
warszawa główna. - 0.07% (2)
milionów złotych - 0.07% (2)
główna tvn24 - 0.07% (2)
wydarzeniu towarzyszył - 0.07% (2)
towarzyszył koncert - 0.07% (2)
rytm miasta - 0.07% (2)
start informacje - 0.07% (2)
która nie - 0.07% (2)
że do - 0.07% (2)
wpisane elementy - 0.07% (2)
kolejarze obecnie - 0.07% (2)
wszystkie ich - 0.07% (2)
widać co - 0.07% (2)
bo dokładnie - 0.07% (2)
na dobre, - 0.07% (2)
mu tylko - 0.07% (2)
zabytków wyjdzie - 0.07% (2)
dworca centralnego - 0.07% (2)
konserwatora zabytków. - 0.07% (2)
kontrolowane przez - 0.07% (2)
działania będą - 0.07% (2)
nim robią. - 0.07% (2)
oryginalne, żadne - 0.07% (2)
obecnie z - 0.07% (2)
co kolejarze - 0.07% (2)
dokładnie widać - 0.07% (2)
dobre, bo - 0.07% (2)
tylko na - 0.07% (2)
wyjdzie mu - 0.07% (2)
centralnego do - 0.07% (2)
wpis dworca - 0.07% (2)
dobudówki. [cytat_2914302]a - 0.07% (2)
przy i - 0.07% (2)
hali peronowej - 0.07% (2)
nad którą - 0.07% (2)
ingerencji w - 0.07% (2)
pan jakub - 0.07% (2)
ws. dworca - 0.07% (2)
5/2018). postępowanie - 0.07% (2)
warszawska nr - 0.07% (2)
wakacjami (skarpa - 0.07% (2)
zostanie wpisany - 0.07% (2)
zapewniał, że - 0.07% (2)
konserwator zabytków - 0.07% (2)
mazowiecki wojewódzki - 0.07% (2)
lewicki - - 0.07% (2)
jego bramą. - 0.07% (2)
ponieważ zbierano - 0.07% (2)
jest swoistą - 0.07% (2)
transportu miasta - 0.07% (2)
najważniejszy obiekt - 0.07% (2)
lub turysty. - 0.07% (2)
osoby przyjezdnej - 0.07% (2)
naszkicowaniu dla - 0.07% (2)
a nawet - 0.07% (2)
w opisaniu, - 0.07% (2)
oraz łatwy - 0.07% (2)
wydłużyło się, - 0.07% (2)
dokumentację z - 0.07% (2)
być z - 0.07% (2)
szkieletowej w - 0.07% (2)
się bez - 0.07% (2)
niemu udało - 0.07% (2)
obiektach. dzięki - 0.07% (2)
przy współczesnych - 0.07% (2)
wciąż wykorzystywane - 0.07% (2)
dzisiejszych czasów, - 0.07% (2)
współczesne do - 0.07% (2)
jest to - 0.07% (2)
żelbecie, rozwiązanie - 0.07% (2)
w konstrukcji - 0.07% (2)
terenu zamkniętego. - 0.07% (2)
zostały wykonane - 0.07% (2)
podziemia dworca - 0.07% (2)
i wykończeniowe. - 0.07% (2)
materiały budowlane - 0.07% (2)
konstrukcyjne, użyte - 0.07% (2)
na rozwiązania - 0.07% (2)
tylko spojrzeć - 0.07% (2)
dworca? proszę - 0.07% (2)
dowodowego. [cytat_2914302]i - 0.07% (2)
daleka widoczny, - 0.07% (2)
także powinien - 0.07% (2)
udałoby się - 0.07% (2)
potrzebna, zaś - 0.07% (2)
przywracanie w - 0.07% (2)
przykład rozpoczęto - 0.07% (2)
wtedy na - 0.07% (2)
się kończyć - 0.07% (2)
samochodów zaczęła - 0.07% (2)
likwidację. dominacja - 0.07% (2)
całkowitą jego - 0.07% (2)
miał zakładać - 0.07% (2)
docelowy plan - 0.07% (2)
przestała być - 0.07% (2)
części podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
samochód. kolej - 0.07% (2)
transportu miał - 0.07% (2)
rozwój współczesnego - 0.07% (2)
wpływ na - 0.07% (2)
usa największy - 0.07% (2)
trzeba pamiętać, - 0.07% (2)
nie są. - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak były - 0.07% (2)
zbudować wieżowiec. - 0.07% (2)
miastach tramwajów. - 0.07% (2)
takie plany - 0.07% (2)
pociąg. dworzec - 0.07% (2)
(m.in rozdział - 0.07% (2)
oczekiwaniu na - 0.07% (2)
czas w - 0.07% (2)
może spędzić - 0.07% (2)
której podróżny - 0.07% (2)
przestrzeń, w - 0.07% (2)
tylko perony, - 0.07% (2)
to nie - 0.07% (2)
dworzec kolejowy - 0.07% (2)
ruchu podróżnych). - 0.07% (2)
rozwiązania komunikacyjne - 0.07% (2)
były do - 0.07% (2)
oraz wyśmienite - 0.07% (2)
dobra architektura, - 0.07% (2)
to bardzo - 0.07% (2)
zauważyli, że - 0.07% (2)
także podróżny - 0.07% (2)
kolejarze, ale - 0.07% (2)
2012. wtedy - 0.07% (2)
na euro - 0.07% (2)
porządnie umyty - 0.07% (2)
czasu, aż - 0.07% (2)
jeszcze przed - 0.07% (2)
Three words phrases
wpisany do rejestru - 0.36% (10)
co widać od - 0.29% (8)
do rejestru zabytków - 0.29% (8)
jeszcze nie jest - 0.29% (8)
tym więcej » - 0.25% (7)
o tym więcej - 0.25% (7)
przeczytaj o tym - 0.25% (7)
zgłoś naruszenie odpowiedz - 0.25% (7)
się kończy produkowanie - 0.22% (6)
momencie trwa zbieranie - 0.22% (6)
ma raptem 43 - 0.22% (6)
już zabytkiem, a - 0.22% (6)
centralny też jest - 0.22% (6)
produkowanie zabytków. dworzec - 0.22% (6)
tak się kończy - 0.22% (6)
w tym momencie - 0.22% (6)
trwa zbieranie materiału - 0.22% (6)
zabytków. dworzec centralny - 0.22% (6)
raptem 43 lata. - 0.22% (6)
więcej » oglądasz: - 0.22% (6)
a ma raptem - 0.22% (6)
jest już zabytkiem, - 0.22% (6)
dworzec centralny też - 0.22% (6)
kończy produkowanie zabytków. - 0.22% (6)
też jest już - 0.22% (6)
ale tak się - 0.22% (6)
zabytkiem, a ma - 0.22% (6)
stacji warszawa główna - 0.18% (5)
lata." dworzec centralny - 0.14% (4)
że go wpisano. - 0.14% (4)
już byłem przekonany - 0.14% (4)
nie jest? a - 0.14% (4)
nie za funkcję - 0.14% (4)
swojej architekturze, a - 0.14% (4)
rejestru zabytków dzięki - 0.14% (4)
zostaje wpisany do - 0.14% (4)
materiału dowodowego. dworzec - 0.14% (4)
są przerabiane dworce - 0.14% (4)
zabytkiem. w tym - 0.14% (4)
tego typu np. - 0.14% (4)
dawno zburzono by - 0.14% (4)
i zupełnie nie - 0.14% (4)
górę, a funkcje - 0.14% (4)
dworca wprowadzono by - 0.14% (4)
jest? a już - 0.14% (4)
byłem przekonany że - 0.14% (4)
z ministerstwa w - 0.14% (4)
się dworca i - 0.14% (4)
zabetonowanie problemu starzejącego - 0.14% (4)
- to jest - 0.14% (4)
architekturze. dla niezorientowanych - 0.14% (4)
do rejestru dzięki - 0.14% (4)
że będzie wpisany - 0.14% (4)
nie rozumiem pojęcia - 0.14% (4)
nad warszawą główną - 0.14% (4)
do części podziemnej. - 0.14% (4)
rozumiem pojęcia że - 0.14% (4)
pudrowanie syfa aż - 0.14% (4)
funkcje dworca wprowadzono - 0.14% (4)
by do części - 0.14% (4)
były i są - 0.14% (4)
przerabiane dworce tego - 0.14% (4)
typu np. w - 0.14% (4)
akurat wiem co - 0.14% (4)
mówię. to jest - 0.14% (4)
się zupełnie rozsypie, - 0.14% (4)
już dawno zburzono - 0.14% (4)
bo każdy remont - 0.14% (4)
będzie usiał być - 0.14% (4)
uzgodniony z konserwatorem - 0.14% (4)
zabytków. i dlatego - 0.14% (4)
nie rozumiem tego - 0.14% (4)
naruszenie odpowiedz 12.10.2018 - 0.14% (4)
media sp. z - 0.14% (4)
by górę, a - 0.14% (4)
przekonany że go - 0.14% (4)
będzie wpisany do - 0.14% (4)
że dworzec centralny - 0.14% (4)
rejestru dzięki architekturze. - 0.14% (4)
dla niezorientowanych - - 0.14% (4)
to jest zabetonowanie - 0.14% (4)
problemu starzejącego się - 0.14% (4)
dworca i wzmocnienie - 0.14% (4)
interesów ludzi z - 0.14% (4)
ministerstwa w tym - 0.14% (4)
a na górze - 0.14% (4)
a już byłem - 0.14% (4)
można zbudować wysoką - 0.14% (4)
i są przerabiane - 0.14% (4)
dworce tego typu - 0.14% (4)
np. w usa. - 0.14% (4)
tylko przez kolejarzy. - 0.14% (4)
a ja akurat - 0.14% (4)
jeszcze nie jest? - 0.14% (4)
górze można zbudować - 0.14% (4)
wzmocnienie interesów ludzi - 0.14% (4)
tvn media sp. - 0.14% (4)
widać od wewnątrz - 0.14% (4)
ja akurat wiem - 0.14% (4)
każdy remont będzie - 0.14% (4)
usiał być uzgodniony - 0.14% (4)
z konserwatorem zabytków. - 0.14% (4)
i dlatego nie - 0.14% (4)
rozumiem tego produkowania - 0.14% (4)
ale to co - 0.14% (4)
jest pudrowanie syfa - 0.14% (4)
widać od zewnątrz, - 0.14% (4)
wiem co mówię. - 0.14% (4)
i nie mówię - 0.14% (4)
powoli ulegał degradacji. - 0.14% (4)
dworzec będzie sobie - 0.14% (4)
tym słyszeć, a - 0.14% (4)
nie chce o - 0.14% (4)
co mówię. to - 0.14% (4)
aż się zupełnie - 0.14% (4)
zburzono by górę, - 0.14% (4)
sobie powoli ulegał - 0.14% (4)
syfa aż się - 0.14% (4)
zupełnie rozsypie, bo - 0.14% (4)
wewnątrz tylko przez - 0.14% (4)
zewnątrz, ale to - 0.14% (4)
mówię o tym - 0.14% (4)
degradacji. i nie - 0.14% (4)
a dworzec będzie - 0.14% (4)
rozsypie, bo każdy - 0.14% (4)
o tym słyszeć, - 0.14% (4)
beton nie chce - 0.14% (4)
tego produkowania "zabytków". - 0.14% (4)
dlatego nie rozumiem - 0.14% (4)
konserwatorem zabytków. i - 0.14% (4)
być uzgodniony z - 0.14% (4)
remont będzie usiał - 0.14% (4)
inaczej już dawno - 0.14% (4)
to jest pudrowanie - 0.14% (4)
ale kolejowy beton - 0.14% (4)
węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl - 0.14% (4)
a funkcje dworca - 0.14% (4)
artur węgrzynowicz / - 0.14% (4)
wprowadzono by do - 0.14% (4)
fot. artur węgrzynowicz - 0.11% (3)
uruchomienie neonu na - 0.11% (3)
główną fot. artur - 0.11% (3)
na stacji warszawa - 0.11% (3)
warszawą główną fot. - 0.11% (3)
rozbłysły nad warszawą - 0.11% (3)
s.a. / tvn - 0.11% (3)
neony rozbłysły nad - 0.11% (3)
od strony al. - 0.07% (2)
a czy kładka - 0.07% (2)
za 80 baniek. - 0.07% (2)
zrobić kilka wiat - 0.07% (2)
to można i - 0.07% (2)
wpisano. i zupełnie - 0.07% (2)
tym obiekcie. inaczej - 0.07% (2)
43 lata. ale - 0.07% (2)
nie swoją kasę - 0.07% (2)
jak się wydaje - 0.07% (2)
wysokości ul. spiskiej? - 0.07% (2)
i dobudówki. [cytat_2914302]a - 0.07% (2)
podziemnej. a na - 0.07% (2)
wysoką dominantę. tak - 0.07% (2)
oryginalne, żadne przy - 0.07% (2)
zostają wpisane elementy - 0.07% (2)
że do rejestru - 0.07% (2)
usa. ale kolejowy - 0.07% (2)
kolejarzy. a ja - 0.07% (2)
jakub lewicki poinformował, - 0.07% (2)
jerozolimskich będzie na - 0.07% (2)
się upierają nad - 0.07% (2)
wpis dworca centralnego - 0.07% (2)
kolejarzy takie jak - 0.07% (2)
[cytat_2914302]a ja akurat - 0.07% (2)
przy i dobudówki. - 0.07% (2)
elementy oryginalne, żadne - 0.07% (2)
rejestru zostają wpisane - 0.07% (2)
poinformował, że do - 0.07% (2)
zabytków. jakub lewicki - 0.07% (2)
wpisu do rejestru - 0.07% (2)
nic do jego - 0.07% (2)
głównej nie mają - 0.07% (2)
antresola w hali - 0.07% (2)
start informacje ulice - 0.07% (2)
dominantę. tak były - 0.07% (2)
rowerzyści donoszą na... - 0.07% (2)
18:18 rowerzyści donoszą - 0.07% (2)
» oglądasz: z - 0.07% (2)
dla rowerów oraz - 0.07% (2)
kontrolowane przez konserwatora - 0.07% (2)
ich działania będą - 0.07% (2)
nim robią. wszystkie - 0.07% (2)
kolejarze obecnie z - 0.07% (2)
obiekcie. inaczej już - 0.07% (2)
na dobre, bo - 0.07% (2)
wyjdzie mu tylko - 0.07% (2)
dokładnie widać co - 0.07% (2)
do jego wpisu - 0.07% (2)
do rejestru zabytków. - 0.07% (2)
planowano jej likwidację, - 0.07% (2)
trupa w centrum - 0.07% (2)
miasta. ale tak - 0.07% (2)
wyżej komercję (biura, - 0.07% (2)
wileńskim - wpuścić - 0.07% (2)
jak na dworcu - 0.07% (2)
ale jak się - 0.07% (2)
wydaje nie swoją - 0.07% (2)
kasę to można - 0.07% (2)
i zrobić kilka - 0.07% (2)
wiat za 80 - 0.07% (2)
inwestycja kolejarzy. najpierw - 0.07% (2)
zamknięto stację i - 0.07% (2)
to powinni zrobić - 0.07% (2)
nie wywalać kupę - 0.07% (2)
reaktywacją tej stacji - 0.07% (2)
a teren planowano - 0.07% (2)
skomercjalizować. głównym powodem - 0.07% (2)
miał być paraliż - 0.07% (2)
placu zawiszy oraz - 0.07% (2)
koszty. teraz się - 0.07% (2)
okazuje że niby - 0.07% (2)
plac odbierze ten - 0.07% (2)
nowy napływ ludzi, - 0.07% (2)
a kolejarze wydadzą - 0.07% (2)
na reaktywację aż - 0.07% (2)
80 mln zł. - 0.07% (2)
kasy na reanimowanie - 0.07% (2)
(biura, etc.) a - 0.07% (2)
jeśli już tak - 0.07% (2)
powodem miał być - 0.07% (2)
nie mają nic - 0.07% (2)
w hali głównej - 0.07% (2)
takie jak antresola - 0.07% (2)
chore pomysły kolejarzy - 0.07% (2)
w centrum miasta. - 0.07% (2)
na reanimowanie trupa - 0.07% (2)
wywalać kupę kasy - 0.07% (2)
super inwestycja kolejarzy. - 0.07% (2)
najpierw zamknięto stację - 0.07% (2)
i planowano jej - 0.07% (2)
likwidację, a teren - 0.07% (2)
planowano skomercjalizować. głównym - 0.07% (2)
paraliż placu zawiszy - 0.07% (2)
wpuścić wyżej komercję - 0.07% (2)
oraz koszty. teraz - 0.07% (2)
się okazuje że - 0.07% (2)
niby plac odbierze - 0.07% (2)
ten nowy napływ - 0.07% (2)
etc.) a nie - 0.07% (2)
wydadzą na reaktywację - 0.07% (2)
aż 80 mln - 0.07% (2)
zł. jeśli już - 0.07% (2)
tak się upierają - 0.07% (2)
nad reaktywacją tej - 0.07% (2)
stacji to powinni - 0.07% (2)
zrobić jak na - 0.07% (2)
dworcu wileńskim - - 0.07% (2)
ludzi, a kolejarze - 0.07% (2)
czasu, aż dworzec - 0.07% (2)
a także wciąż - 0.07% (2)
'70 - wtedy - 0.07% (2)
do czasu, aż - 0.07% (2)
takie plany były - 0.07% (2)
do części podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
przez konserwatora zabytków. - 0.07% (2)
przywracanie w miastach - 0.07% (2)
na przykład rozpoczęto - 0.07% (2)
kończyć w latach - 0.07% (2)
umyty na euro - 0.07% (2)
samochodów zaczęła się - 0.07% (2)
jego likwidację. dominacja - 0.07% (2)
miał zakładać całkowitą - 0.07% (2)
zaś docelowy plan - 0.07% (2)
przestała być potrzebna, - 0.07% (2)
miał samochód. kolej - 0.07% (2)
dworzec został porządnie - 0.07% (2)
2012. wtedy kolejarze, - 0.07% (2)
największy wpływ na - 0.07% (2)
perony, ale także - 0.07% (2)
z daleka widoczny, - 0.07% (2)
także powinien być - 0.07% (2)
na pociąg. dworzec - 0.07% (2)
czas w oczekiwaniu - 0.07% (2)
podróżny może spędzić - 0.07% (2)
przestrzeń, w której - 0.07% (2)
to nie tylko - 0.07% (2)
ale także podróżny - 0.07% (2)
podróżnych). dworzec kolejowy - 0.07% (2)
(m.in rozdział ruchu - 0.07% (2)
wyśmienite rozwiązania komunikacyjne - 0.07% (2)
dobra architektura, oraz - 0.07% (2)
centralny to bardzo - 0.07% (2)
zauważyli, że dworzec - 0.07% (2)
rozwój współczesnego transportu - 0.07% (2)
że w usa - 0.07% (2)
opisaniu, a nawet - 0.07% (2)
rozdział ruchu podróżnych). - 0.07% (2)
w oczekiwaniu na - 0.07% (2)
może spędzić czas - 0.07% (2)
w której podróżny - 0.07% (2)
ale także przestrzeń, - 0.07% (2)
nie tylko perony, - 0.07% (2)
dworzec kolejowy to - 0.07% (2)
rozwiązania komunikacyjne (m.in - 0.07% (2)
powinien być z - 0.07% (2)
architektura, oraz wyśmienite - 0.07% (2)
to bardzo dobra - 0.07% (2)
plany były do - 0.07% (2)
także podróżny zauważyli, - 0.07% (2)
wtedy kolejarze, ale - 0.07% (2)
na euro 2012. - 0.07% (2)
pociąg. dworzec także - 0.07% (2)
daleka widoczny, oraz - 0.07% (2)
są. trzeba pamiętać, - 0.07% (2)
się zachować międzynarodowych - 0.07% (2)
i już nie - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak były i - 0.07% (2)
się zbudować wieżowiec. - 0.07% (2)
nad którą udałoby - 0.07% (2)
peronowej (21 metrów), - 0.07% (2)
standardów szerokości hali - 0.07% (2)
można. nie uda - 0.07% (2)
łatwy w opisaniu, - 0.07% (2)
części podziemnej.[/cytat_2914302] takie - 0.07% (2)
swoistą jego bramą. - 0.07% (2)
transportu miasta jest - 0.07% (2)
temu najważniejszy obiekt - 0.07% (2)
lub turysty. dzięki - 0.07% (2)
dla osoby przyjezdnej - 0.07% (2)
a nawet naszkicowaniu - 0.07% (2)
oraz łatwy w - 0.07% (2)
naszkicowaniu dla osoby - 0.07% (2)
jakości, praktycznie niezniszczalnych, - 0.07% (2)
rozbiórce - cegły - 0.07% (2)
wodoodporny, ani wytrzymały. - 0.07% (2)
jest on ani - 0.07% (2)
gk, aczkolwiek nie - 0.07% (2)
się z płyt - 0.07% (2)
dzisiaj częściej korzysta - 0.07% (2)
oraz pustaków ceramicznych. - 0.07% (2)
jednocześnie łatwych w - 0.07% (2)
się z wielkiego - 0.07% (2)
materiałów wytrzymałych, ale - 0.07% (2)
ściany wykonano z - 0.07% (2)
z lat '90). - 0.07% (2)
na myśli pawilonów - 0.07% (2)
handlowo-usługowych (nie mam - 0.07% (2)
podziemiach wielu lokali - 0.07% (2)
hala główna składa - 0.07% (2)
dachu wspartego na - 0.07% (2)
ingerencji w konstrukcję - 0.07% (2)
strzegom, marmur biała - 0.07% (2)
z materiałów najwyższej - 0.07% (2)
został porządnie umyty - 0.07% (2)
więc rzec, że - 0.07% (2)
oraz aluminium. można - 0.07% (2)
płukanego betonu, szkła - 0.07% (2)
marianna), prefabrykowanych płyt - 0.07% (2)
kamienia (m.in. granit - 0.07% (2)
14 stalowych dźwigarach - 0.07% (2)
dworca wykonano z - 0.07% (2)
konstrukcji stalowej. wnętrza - 0.07% (2)
wykonane w lekkiej - 0.07% (2)
dwa duże pawilony - 0.07% (2)
dachem mieszczą się - 0.07% (2)
żelbetowych słupach. pod - 0.07% (2)
wspartych na 28 - 0.07% (2)
na stworzenie w - 0.07% (2)
udało się bez - 0.07% (2)
przyjezdnej lub turysty. - 0.07% (2)
zabytków zapewniał, że - 0.07% (2)
dworca wydłużyło się, - 0.07% (2)
5/2018). postępowanie ws. - 0.07% (2)
(skarpa warszawska nr - 0.07% (2)
jeszcze przed wakacjami - 0.07% (2)
obecnie z nim - 0.07% (2)
dworzec centralny zostanie - 0.07% (2)
mazowiecki wojewódzki konserwator - 0.07% (2)
z terenu zamkniętego. - 0.07% (2)
jakub lewicki - - 0.07% (2)
robią. wszystkie ich - 0.07% (2)
działania będą kontrolowane - 0.07% (2)
jest swoistą jego - 0.07% (2)
obiekt transportu miasta - 0.07% (2)
dzięki temu najważniejszy - 0.07% (2)
ponieważ zbierano dokumentację - 0.07% (2)
widać co kolejarze - 0.07% (2)
obiektach. dzięki niemu - 0.07% (2)
wykończeniowe. podziemia dworca - 0.07% (2)
wykorzystywane przy współczesnych - 0.07% (2)
dzisiejszych czasów, wciąż - 0.07% (2)
to współczesne do - 0.07% (2)
żelbecie, rozwiązanie jest - 0.07% (2)
konstrukcji szkieletowej w - 0.07% (2)
zostały wykonane w - 0.07% (2)
materiały budowlane i - 0.07% (2)
dobre, bo dokładnie - 0.07% (2)
rozwiązania konstrukcyjne, użyte - 0.07% (2)
tylko spojrzeć na - 0.07% (2)
się dworca? proszę - 0.07% (2)
dworca centralnego do - 0.07% (2)
rejestru zabytków wyjdzie - 0.07% (2)
mu tylko na - 0.07% (2)
dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie - 0.07% (2)
dworzec został wykonany - 0.07% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 2.81992 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron