find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

HTML Content

Title:

Nad Warszawą Główną rozbłysły neony - Wola

Description:

Na dawnej stacji Warszawa Główna rozbłysły dwa odnowione neony. Zdobią północne i południowe wejście dzisiejszej siedziby Stacji Muzeum. ..." lang="pl" xml:lang="pl

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=utf-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

2.76 score from seowykop.pl for:tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html

Text on your page:

wiadomości z kraju i ze świata - najnowsze informacje w tvn24 tvn24 tvn meteo tvn warszawa fakty tvn24 bis kontakt 24 tvn używasz starej wersji przeglądarki, która nie obsługuje tvnwarszawa.tvn24.pl. zainstaluj nową wersję przeglądarki. pobierz program internet explorer 8 02:58 21.02.2019 czwartek 3°c zachmurzenie... » szukaj start informacje ulice metro rytm miasta nieruchomości wideo tvnmeteo.pl kontakt24.pl tvn24.pl bemowo białołęka bielany mokotów ochota okolice praga południe praga północ rembertów targówek ursus ursynów wawer wesoła wilanów wola włochy śródmieście żoliborz powrót do góry informacje 11.10.2018 19:35 napisy zostały odnowione nad warszawą główną rozbłysły neony serwisy: wola uruchomienie neonu na stacji warszawa główna uruchomienie neonu na stacji warszawa główna tvn24 wydarzeniu towarzyszył koncert wydarzeniu towarzyszył koncert artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl uruchomienie neonu na stacji warszawa główna tvn24 na dawnej stacji warszawa główna rozbłysły dwa odnowione neony. zdobią północne i południowe wejście dzisiejszej siedziby stacji muzeum. rewitalizacja neonów rozpoczęła się pod koniec lipca. oba napisy przestały świecić kilkadziesiąt lat temu. nadal jednak zdobiły budynek przy towarowej. po przeszło dwóch miesiącach prac powróciły nad wejścia na dawny dworzec. zanim zostały ponownie uruchomione, firma zajmująca się renowacją naprawiła uszkodzone litery, oczyściła je i pomalowała. napisy zyskały nowe szkło neonowe. zasilać je będzie nowa instalacja wysokiego napięcia. jak czytamy na stronie stacji muzeum, ich odnowienie było możliwe dzięki dofinansowaniu ze środków z budżetu miasta. stacja znów obsłuży pasażerów informacje80 milionów złotych na warszawę główną. znów przyjadą tu pociągipolskie linie kolejowe podpisały umowę na przebudowę stacji warszawa główna. dzięki temu zostanie przywrócony tam ruch kolejowy i obsługa pasażerów. więcej » przypomnijmy, że pkp plk planuje, by jesienią 2019 roku pociągi wróciły na stację warszawa główna. koszt przebudowy stacji wyniesie 80 milionów złotych. w marcu podpisana została umowa na modernizację. warszawa główna będzie miała dwa nowe 300-metrowe perony położone bliżej alej jerozolimskich z zapewnionym wejściem od strony towarowej oraz nową kładką od alej jerozolimskich. kładka będzie wyposażona w rampy dla rowerów oraz cztery windy. na każdym peronie zaplanowano cztery wiaty i system informacji pasażerskiej. przed stacją zamontowane zostaną stojaki dla rowerów oraz wyznaczone zostaną miejsca parkingowe. stacja zostanie dostosowana do potrzeb osób o ograniczonej mobilności. ze stacji będą odjeżdżały pociągi na zachód i w kierunku radomskim. w ramach przebudowy będą zmienione tory, sieć trakcyjna, urządzenia sterowania ruchem oraz budynek nastawni. główny warszawski dworzec w latach 1945–1965 stacja pełniła funkcję głównego dworca kolejowego w warszawie. zmieniło się to w latach 60. rozbudowano warszawską linię średnicową i część pociągów zaczęła kursować, pomijając warszawę główną. dekadę później ruch został ograniczony jedynie do pociągów elektrycznych zmierzających w kierunku warki, radomia, skarżyska-kamiennej i kielc. decyzję o całkowitym wstrzymaniu ruchu podjęto w 1997 roku. obecnie tymczasowo znajduje się tam stacja muzeum (czyli dawne muzeum kolejnictwa), która niebawem ma zostać przeniesiona do nowej lokalizacji na odolanach. 1/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl 2/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl 3/3 neony rozbłysły nad warszawą główną fot. artur węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl kk/pm podziel się: bądź na bieżąco: komentarze(7) dodaj komentarz zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:25 ~aleksander ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy.[/cytat_2914302]~zawiedziony chore pomysły kolejarzy takie jak antresola w hali głównej nie mają nic do jego wpisu do rejestru zabytków. jakub lewicki poinformował, że do rejestru zostają wpisane elementy oryginalne, żadne przy i dobudówki. [cytat_2914302]a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". wpis dworca centralnego do rejestru zabytków wyjdzie mu tylko na dobre, bo dokładnie widać co kolejarze obecnie z nim robią. wszystkie ich działania będą kontrolowane przez konserwatora zabytków. [cytat_2914302]ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy.[/cytat_2914302] chore pomysły kolejarzy takie jak antresola w hali głównej nie mają nic do jego wpisu do rejestru zabytków. jakub lewicki poinformował, że do rejestru zostają wpisane elementy oryginalne, żadne przy i dobudówki. [cytat_2914302]a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". [/cytat_2914302] wpis dworca centralnego do rejestru zabytków wyjdzie mu tylko na dobre, bo dokładnie widać co kolejarze obecnie z nim robią. wszystkie ich działania będą kontrolowane przez konserwatora zabytków. zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:24 ~aleksander inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej.[/cytat_2914302] takie plany były do czasu, aż dworzec został porządnie umyty na euro 2012. wtedy kolejarze, ale także podróżny zauważyli, że dworzec centralny to bardzo dobra architektura, oraz wyśmienite rozwiązania komunikacyjne (m.in rozdział ruchu podróżnych). dworzec kolejowy to nie tylko perony, ale także przestrzeń, w której podróżny może spędzić czas w oczekiwaniu na pociąg. dworzec także powinien być z daleka widoczny, oraz łatwy w opisaniu, a nawet naszkicowaniu dla osoby przyjezdnej lub turysty. dzięki temu najważniejszy obiekt transportu miasta jest swoistą jego bramą. ~zawiedziony a na górze można zbudować wysoką dominantę.~zawiedziony nie można. nie uda się zachować międzynarodowych standardów szerokości hali peronowej (21 metrów), nad którą udałoby się zbudować wieżowiec. [cytat_2914302]tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. były i już nie są. trzeba pamiętać, że w usa największy wpływ na rozwój współczesnego transportu miał samochód. kolej przestała być potrzebna, zaś docelowy plan miał zakładać całkowitą jego likwidację. dominacja samochodów zaczęła się kończyć w latach '70 - wtedy na przykład rozpoczęto przywracanie w miastach tramwajów. [cytat_2914302]inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej.[/cytat_2914302] takie plany były do czasu, aż dworzec został porządnie umyty na euro 2012. wtedy kolejarze, ale także podróżny zauważyli, że dworzec centralny to bardzo dobra architektura, oraz wyśmienite rozwiązania komunikacyjne (m.in rozdział ruchu podróżnych). dworzec kolejowy to nie tylko perony, ale także przestrzeń, w której podróżny może spędzić czas w oczekiwaniu na pociąg. dworzec także powinien być z daleka widoczny, oraz łatwy w opisaniu, a nawet naszkicowaniu dla osoby przyjezdnej lub turysty. dzięki temu najważniejszy obiekt transportu miasta jest swoistą jego bramą. [cytat_2914302]a na górze można zbudować wysoką dominantę.[/cytat_2914302] nie można. nie uda się zachować międzynarodowych standardów szerokości hali peronowej (21 metrów), nad którą udałoby się zbudować wieżowiec. [cytat_2914302]tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa.[/cytat_2914302] były i już nie są. trzeba pamiętać, że w usa największy wpływ na rozwój współczesnego transportu miał samochód. kolej przestała być potrzebna, zaś docelowy plan miał zakładać całkowitą jego likwidację. dominacja samochodów zaczęła się kończyć w latach '70 - wtedy na przykład rozpoczęto przywracanie w miastach tramwajów. zgłoś naruszenie odpowiedz 13.10.2018 23:23 ~aleksander jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano.[/cytat_2914302]~zawiedziony pan jakub lewicki - mazowiecki wojewódzki konserwator zabytków zapewniał, że dworzec centralny zostanie wpisany do rejestru jeszcze przed wakacjami (skarpa warszawska nr 5/2018). postępowanie ws. dworca wydłużyło się, ponieważ zbierano dokumentację z terenu zamkniętego. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. starzejącego się dworca? proszę tylko spojrzeć na rozwiązania konstrukcyjne, użyte materiały budowlane i wykończeniowe. podziemia dworca zostały wykonane w konstrukcji szkieletowej w żelbecie, rozwiązanie jest to współczesne do dzisiejszych czasów, wciąż wykorzystywane przy współczesnych obiektach. dzięki niemu udało się bez ingerencji w konstrukcję na stworzenie w podziemiach wielu lokali handlowo-usługowych (nie mam na myśli pawilonów z lat '90). ściany wykonano z materiałów wytrzymałych, ale jednocześnie łatwych w rozbiórce - cegły oraz pustaków ceramicznych. dzisiaj częściej korzysta się z płyt gk, aczkolwiek nie jest on ani wodoodporny, ani wytrzymały. hala główna składa się z wielkiego dachu wspartego na 14 stalowych dźwigarach wspartych na 28 żelbetowych słupach. pod dachem mieszczą się dwa duże pawilony wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej. wnętrza dworca wykonano z kamienia (m.in. granit strzegom, marmur biała marianna), prefabrykowanych płyt płukanego betonu, szkła oraz aluminium. można więc rzec, że dworzec został wykonany z materiałów najwyższej jakości, praktycznie niezniszczalnych, a także wciąż modnych. [cytat_2914302]jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano.[/cytat_2914302] pan jakub lewicki - mazowiecki wojewódzki konserwator zabytków zapewniał, że dworzec centralny zostanie wpisany do rejestru jeszcze przed wakacjami (skarpa warszawska nr 5/2018). postępowanie ws. dworca wydłużyło się, ponieważ zbierano dokumentację z terenu zamkniętego. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie.[/cytat_2914302] starzejącego się dworca? proszę tylko spojrzeć na rozwiązania konstrukcyjne, użyte materiały budowlane i wykończeniowe. podziemia dworca zostały wykonane w konstrukcji szkieletowej w żelbecie, rozwiązanie jest to współczesne do dzisiejszych czasów, wciąż wykorzystywane przy współczesnych obiektach. dzięki niemu udało się bez ingerencji w konstrukcję na stworzenie w podziemiach wielu lokali handlowo-usługowych (nie mam na myśli pawilonów z lat '90). ściany wykonano z materiałów wytrzymałych, ale jednocześnie łatwych w rozbiórce - cegły oraz pustaków ceramicznych. dzisiaj częściej korzysta się z płyt gk, aczkolwiek nie jest on ani wodoodporny, ani wytrzymały. hala główna składa się z wielkiego dachu wspartego na 14 stalowych dźwigarach wspartych na 28 żelbetowych słupach. pod dachem mieszczą się dwa duże pawilony wykonane w lekkiej konstrukcji stalowej. wnętrza dworca wykonano z kamienia (m.in. granit strzegom, marmur biała marianna), prefabrykowanych płyt płukanego betonu, szkła oraz aluminium. można więc rzec, że dworzec został wykonany z materiałów najwyższej jakości, praktycznie niezniszczalnych, a także wciąż modnych. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 19:03 ~zawiedziony ~aleksander "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano. i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej. a na górze można zbudować wysoką dominantę. tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy. a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". [cytat_2914206] "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. [/cytat_2914206] jeszcze nie jest? a już byłem przekonany że go wpisano. i zupełnie nie rozumiem pojęcia że będzie wpisany do rejestru dzięki architekturze. dla niezorientowanych - to jest zabetonowanie problemu starzejącego się dworca i wzmocnienie interesów ludzi z ministerstwa w tym obiekcie. inaczej już dawno zburzono by górę, a funkcje dworca wprowadzono by do części podziemnej. a na górze można zbudować wysoką dominantę. tak były i są przerabiane dworce tego typu np. w usa. ale kolejowy beton nie chce o tym słyszeć, a dworzec będzie sobie powoli ulegał degradacji. i nie mówię o tym co widać od zewnątrz, ale to co widać od wewnątrz tylko przez kolejarzy. a ja akurat wiem co mówię. to jest pudrowanie syfa aż się zupełnie rozsypie, bo każdy remont będzie usiał być uzgodniony z konserwatorem zabytków. i dlatego nie rozumiem tego produkowania "zabytków". zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 15:35 ~aleksander "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. "ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata." dworzec centralny jeszcze nie jest zabytkiem. w tym momencie trwa zbieranie materiału dowodowego. dworzec zostaje wpisany do rejestru zabytków dzięki swojej architekturze, a nie za funkcję jaką spełnia. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 12:38 ~zawiedziony kolejna super inwestycja kolejarzy. najpierw zamknięto stację i planowano jej likwidację, a teren planowano skomercjalizować. głównym powodem miał być paraliż placu zawiszy oraz koszty. teraz się okazuje że niby plac odbierze ten nowy napływ ludzi, a kolejarze wydadzą na reaktywację aż 80 mln zł. jeśli już tak się upierają nad reaktywacją tej stacji to powinni zrobić jak na dworcu wileńskim - wpuścić wyżej komercję (biura, etc.) a nie wywalać kupę kasy na reanimowanie trupa w centrum miasta. ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata. ale jak się wydaje nie swoją kasę to można i zrobić kilka wiat za 80 baniek. kolejna super inwestycja kolejarzy. najpierw zamknięto stację i planowano jej likwidację, a teren planowano skomercjalizować. głównym powodem miał być paraliż placu zawiszy oraz koszty. teraz się okazuje że niby plac odbierze ten nowy napływ ludzi, a kolejarze wydadzą na reaktywację aż 80 mln zł. jeśli już tak się upierają nad reaktywacją tej stacji to powinni zrobić jak na dworcu wileńskim - wpuścić wyżej komercję (biura, etc.) a nie wywalać kupę kasy na reanimowanie trupa w centrum miasta. ale tak się kończy produkowanie zabytków. dworzec centralny też jest już zabytkiem, a ma raptem 43 lata. ale jak się wydaje nie swoją kasę to można i zrobić kilka wiat za 80 baniek. zgłoś naruszenie odpowiedz 12.10.2018 09:33 ~art a czy kładka od strony al. jerozolimskich będzie na wysokości ul. spiskiej? a czy kładka od strony al. jerozolimskich będzie na wysokości ul. spiskiej? zasady forum: publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. tvn warszawa.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. dodaj swój komentarz » zobacz wszystkie komentarze » byłeś świadkiem ciekawego wydarzenia? zostań reporterem 24 - wyślij nam swój materiał przez kontakt24 lub [email protected] filmy zdjęcia informacje oglądaj wideo oglądasz: mur runął na parkingu przeczytaj o tym więcej » oglądasz: wybite szyby i zniszczone auta przeczytaj o tym więcej » oglądasz: z tramwaju wprost pod koła przeczytaj o tym więcej » oglądasz: anioł objawił się na ursynowie przeczytaj o tym więcej » oglądasz: hipsterskie śniadania w autobusowej hali przeczytaj o tym więcej » oglądasz: zorganizowali "gang dzieciaków" i pomazali chodniki przeczytaj o tym więcej » oglądasz: to może być bardzo droga podróż przeczytaj o tym więcej » 1 2 3 4 5 6 7 informacje najnowsze najważniejsze najpopularniejsze 21:30 wypadek na rondzie żaba, auto na... 21:15 przedszkola, podstawówki, szkoły... 18:42 nastolatek prowadził, choć nie... 17:58 warszawska radna u papieża... 17:47 miał przygotować superlotnisko.... 16:54 chciał ominąć korek, pojechał... 14:01 chwila nieuwagi, wypadek.... 12:10 dachowanie na wawelskiej.... 18:18 rowerzyści donoszą na... 18:32 wypił duszkiem butelkę... 15:12 burza przeszła przez... 22:41 al. krakowska: bmw m3... 17:13 "płacz, wulgaryzmy i... 18:29 teatr scena współczesna 11:58 "pobili się przy... 18:25 policja ma nowy sposób... 18:24 żłobki w strachu 18:18 rowerzyści donoszą na... 18:23 dziękujemy za dwa lata 02:19 sąsiedzka wojna na... 19:48 rewolucja biletowa: koniec... 06:36 andrzej duda ratuje... 16:41 kierowca zwyzywał... 18:16 radny pis o prezydencie:... ulice komunikaty o utrudnieniach na drogach pałac kultury i nauki mapy z informacjami o ruchu drogowym - targeo.pl 07:31 marsa/żołnierska: uszkodzona sygnalizacja świetlna 09:46 tunel na ulicy globusowej: utrudnienia 08:42 powstańców śląskich/połczyńska: potrącenie 2 osób absurdy samotne auto pośród błękitu. "trudno komentować głupotę" elegancki samochód osobowy stojący samotnie pośrodku wielkiej plamy błękitu wypatrzył jeden z naszych czytelników. wysłał zdjęcia na kontakt 24. więcej » zobacz więcej absurdów » start informacje ulice rytm miasta wideo ogłoszenia --> informator forum @warszawa kontakt reklama tvn tvn siedem tvn style tvn turbo tvn fabuła itvn itvn extra tvn24 tvn warszawa tvn24 bis tvn meteo toteraz hgtv ttv nc+ player kulinarni.pl kontakt24 tvn news & services agency zdrowie.tvn.pl powered by zarządzaj plikami "cookies" regulamin serwisu polityka prywatności informacje konsumenckie formularz odstąpienia copyright (c) 1997-2019 korzystanie z materiałów redakcyjnych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. wymaga wcześniejszej zgody tvn s.a./ tvn media sp. z o.o. oraz zawarcia stosownej umowy licencyjnej. na podstawie art. 25 ust. 1 pkt. 1 b) ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. wyraźnie zastrzega, że dalsze rozpowszechnianie artykułów zamieszczonych w programach oraz na stronach internetowych tvn s.a. / tvn media sp. z o.o. jest zabronione

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 2756

One word
nie - 5.95% (164)
ani - 2.54% (70)
że - 1.67% (46)
jest - 1.63% (45)
się - 1.63% (45)
tvn - 1.42% (39)
tak - 1.2% (33)
dworzec - 1.16% (32)
ale - 1.12% (31)
pis - 1.09% (30)
kolej - 1.02% (28)
tym - 0.98% (27)
zabytków - 0.94% (26)
pod - 0.91% (25)
- 0.87% (24)
czy - 0.8% (22)
wpis - 0.73% (20)
dworca - 0.69% (19)
lat - 0.69% (19)
już - 0.65% (18)
jak - 0.65% (18)
będzie - 0.62% (17)
tego - 0.58% (16)
warszawa - 0.58% (16)
przy - 0.58% (16)
rejestru - 0.58% (16)
oraz - 0.58% (16)
zabytków. - 0.51% (14)
dzięki - 0.51% (14)
centralny - 0.51% (14)
materiał - 0.51% (14)
ruch - 0.44% (12)
więc - 0.44% (12)
dla - 0.44% (12)
być - 0.4% (11)
nowa - 0.4% (11)
lata - 0.4% (11)
stacji - 0.4% (11)
tylko - 0.36% (10)
można - 0.36% (10)
[/cytat_2914302] - 0.36% (10)
nad - 0.36% (10)
został - 0.36% (10)
jeszcze - 0.36% (10)
więcej - 0.36% (10)
wpisany - 0.36% (10)
widać - 0.36% (10)
beton - 0.36% (10)
plan - 0.36% (10)
tvn24 - 0.33% (9)
miasta - 0.33% (9)
główna - 0.33% (9)
informacje - 0.29% (8)
rozumiem - 0.29% (8)
kończy - 0.29% (8)
miał - 0.29% (8)
zupełnie - 0.29% (8)
mówię - 0.29% (8)
kolejarzy - 0.29% (8)
także - 0.29% (8)
- 0.29% (8)
przez - 0.29% (8)
ich - 0.29% (8)
były - 0.29% (8)
konserwator - 0.29% (8)
odpowiedz - 0.29% (8)
przeczytaj - 0.25% (7)
czas - 0.25% (7)
kolejowy - 0.25% (7)
podróż - 0.25% (7)
kontakt - 0.25% (7)
uda - 0.25% (7)
naruszenie - 0.25% (7)
zgłoś - 0.25% (7)
oglądasz: - 0.25% (7)
kolejarzy. - 0.22% (6)
też - 0.22% (6)
zbudować - 0.22% (6)
raptem - 0.22% (6)
zabytkiem, - 0.22% (6)
produkowanie - 0.22% (6)
~zawiedziony - 0.22% (6)
dowodowego. - 0.22% (6)
starzejącego - 0.22% (6)
części - 0.22% (6)
główną - 0.22% (6)
jego - 0.22% (6)
nic - 0.22% (6)
jej - 0.22% (6)
materiału - 0.22% (6)
kolejarze - 0.22% (6)
zbieranie - 0.22% (6)
trwa - 0.22% (6)
podróżny - 0.22% (6)
momencie - 0.22% (6)
nowe - 0.22% (6)
lata. - 0.22% (6)
usa - 0.22% (6)
ludzi - 0.22% (6)
każdy - 0.18% (5)
planowano - 0.18% (5)
komentarz - 0.18% (5)
hali - 0.18% (5)
~aleksander - 0.18% (5)
nim - 0.18% (5)
funkcję - 0.18% (5)
warszawa.pl - 0.18% (5)
dwa - 0.18% (5)
neony - 0.18% (5)
materiałów - 0.18% (5)
rozbłysły - 0.18% (5)
wprowadzono - 0.15% (4)
zburzono - 0.15% (4)
górę, - 0.15% (4)
funkcje - 0.15% (4)
górze - 0.15% (4)
interesów - 0.15% (4)
wzmocnienie - 0.15% (4)
ministerstwa - 0.15% (4)
problemu - 0.15% (4)
zabetonowanie - 0.15% (4)
dawno - 0.15% (4)
obiekcie. - 0.15% (4)
inaczej - 0.15% (4)
niezorientowanych - 0.15% (4)
płyt - 0.15% (4)
zrobić - 0.15% (4)
podziemia - 0.15% (4)
wykonane - 0.15% (4)
"zabytków". - 0.15% (4)
konstrukcji - 0.15% (4)
produkowania - 0.15% (4)
współczesne - 0.15% (4)
wciąż - 0.15% (4)
udało - 0.15% (4)
wykonano - 0.15% (4)
dlatego - 0.15% (4)
wtedy - 0.15% (4)
architekturze. - 0.15% (4)
plac - 0.15% (4)
"ale - 0.15% (4)
spełnia. - 0.15% (4)
transportu - 0.15% (4)
obiekt - 0.15% (4)
wpisano. - 0.15% (4)
podziemnej. - 0.15% (4)
dominantę. - 0.15% (4)
wysoką - 0.15% (4)
architekturze, - 0.15% (4)
swojej - 0.15% (4)
zostaje - 0.15% (4)
zabytkiem. - 0.15% (4)
lata." - 0.15% (4)
łatwy - 0.15% (4)
jaką - 0.15% (4)
przerabiane - 0.15% (4)
dworce - 0.15% (4)
typu - 0.15% (4)
teren - 0.15% (4)
(m.in - 0.15% (4)
np. - 0.15% (4)
usa. - 0.15% (4)
rozwiązania - 0.15% (4)
12.10.2018 - 0.15% (4)
jest? - 0.15% (4)
byłem - 0.15% (4)
przekonany - 0.15% (4)
pojęcia - 0.15% (4)
konserwatorem - 0.15% (4)
o.o. - 0.15% (4)
uzgodniony - 0.15% (4)
zewnątrz, - 0.15% (4)
tvnwarszawa.pl - 0.15% (4)
auto - 0.15% (4)
muzeum - 0.15% (4)
mur - 0.15% (4)
kontakt24 - 0.15% (4)
temu - 0.15% (4)
zostanie - 0.15% (4)
takie - 0.15% (4)
wewnątrz - 0.15% (4)
usiał - 0.15% (4)
degradacji. - 0.15% (4)
jakub - 0.15% (4)
jerozolimskich - 0.15% (4)
przed - 0.15% (4)
ulegał - 0.15% (4)
powoli - 0.15% (4)
sobie - 0.15% (4)
słyszeć, - 0.15% (4)
będą - 0.15% (4)
wiat - 0.15% (4)
chce - 0.15% (4)
latach - 0.15% (4)
ruchu - 0.15% (4)
węgrzynowicz - 0.15% (4)
stacja - 0.15% (4)
lewicki - 0.15% (4)
pudrowanie - 0.15% (4)
s.a. - 0.15% (4)
artur - 0.15% (4)
24. - 0.15% (4)
sp. - 0.15% (4)
[cytat_2914302]a - 0.15% (4)
akurat - 0.15% (4)
wiem - 0.15% (4)
mówię. - 0.15% (4)
zostały - 0.15% (4)
warszawą - 0.15% (4)
syfa - 0.15% (4)
rozsypie, - 0.15% (4)
remont - 0.15% (4)
na... - 0.15% (4)
media - 0.15% (4)
kładka - 0.11% (3)
meteo - 0.11% (3)
osób - 0.11% (3)
główny - 0.11% (3)
potrzeb - 0.11% (3)
kilka - 0.11% (3)
al. - 0.11% (3)
zaczęła - 0.11% (3)
perony - 0.11% (3)
strony - 0.11% (3)
napisy - 0.11% (3)
[cytat_2914302]i - 0.11% (3)
neonu - 0.11% (3)
warszawska - 0.11% (3)
oba - 0.11% (3)
miasta. - 0.11% (3)
uruchomienie - 0.11% (3)
wideo - 0.11% (3)
komentarze - 0.11% (3)
samochód - 0.11% (3)
tam - 0.11% (3)
2019 - 0.11% (3)
korzysta - 0.11% (3)
ulice - 0.11% (3)
stację - 0.11% (3)
koszt - 0.11% (3)
obecnie - 0.11% (3)
pociągi - 0.11% (3)
nowej - 0.11% (3)
super - 0.11% (3)
wszystkie - 0.11% (3)
nowy - 0.11% (3)
bardzo - 0.11% (3)
teraz - 0.11% (3)
może - 0.11% (3)
lokali - 0.11% (3)
13.10.2018 - 0.11% (3)
fot. - 0.11% (3)
lub - 0.11% (3)
kolejna - 0.07% (2)
etc.) - 0.07% (2)
donoszą - 0.07% (2)
zł. - 0.07% (2)
mln - 0.07% (2)
rowerzyści - 0.07% (2)
wpuścić - 0.07% (2)
wyżej - 0.07% (2)
komercję - 0.07% (2)
18:18 - 0.07% (2)
nie... - 0.07% (2)
(biura, - 0.07% (2)
kupę - 0.07% (2)
wywalać - 0.07% (2)
jeśli - 0.07% (2)
reaktywację - 0.07% (2)
wydadzą - 0.07% (2)
hala - 0.07% (2)
składa - 0.07% (2)
wielkiego - 0.07% (2)
dachu - 0.07% (2)
wspartego - 0.07% (2)
stalowych - 0.07% (2)
dźwigarach - 0.07% (2)
wspartych - 0.07% (2)
żelbetowych - 0.07% (2)
utrudnienia - 0.07% (2)
wodoodporny, - 0.07% (2)
wytrzymały. - 0.07% (2)
rozbiórce - 0.07% (2)
mam - 0.07% (2)
myśli - 0.07% (2)
pawilonów - 0.07% (2)
'90). - 0.07% (2)
ściany - 0.07% (2)
dworcu - 0.07% (2)
powinni - 0.07% (2)
tej - 0.07% (2)
wytrzymałych, - 0.07% (2)
jednocześnie - 0.07% (2)
łatwych - 0.07% (2)
wileńskim - 0.07% (2)
cegły - 0.07% (2)
kasy - 0.07% (2)
itvn - 0.07% (2)
pustaków - 0.07% (2)
ceramicznych. - 0.07% (2)
dzisiaj - 0.07% (2)
forum - 0.07% (2)
(nie - 0.07% (2)
reaktywacją - 0.07% (2)
częściej - 0.07% (2)
błękitu - 0.07% (2)
gk, - 0.07% (2)
aczkolwiek - 0.07% (2)
upierają - 0.07% (2)
słupach. - 0.07% (2)
mieszczą - 0.07% (2)
dachem - 0.07% (2)
koszty. - 0.07% (2)
praktycznie - 0.07% (2)
niezniszczalnych, - 0.07% (2)
modnych. - 0.07% (2)
trupa - 0.07% (2)
wpisano.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
centrum - 0.07% (2)
niby - 0.07% (2)
swój - 0.07% (2)
kasę - 0.07% (2)
okazuje - 0.07% (2)
wydaje - 0.07% (2)
zawiszy - 0.07% (2)
reanimowanie - 0.07% (2)
spiskiej? - 0.07% (2)
placu - 0.07% (2)
paraliż - 0.07% (2)
ul. - 0.07% (2)
powodem - 0.07% (2)
wysokości - 0.07% (2)
głównym - 0.07% (2)
skomercjalizować. - 0.07% (2)
likwidację, - 0.07% (2)
zamknięto - 0.07% (2)
baniek. - 0.07% (2)
najpierw - 0.07% (2)
jakości, - 0.07% (2)
najwyższej - 0.07% (2)
inwestycja - 0.07% (2)
granit - 0.07% (2)
wypadek - 0.07% (2)
duże - 0.07% (2)
ludzi, - 0.07% (2)
swoją - 0.07% (2)
lekkiej - 0.07% (2)
stalowej. - 0.07% (2)
napływ - 0.07% (2)
droga - 0.07% (2)
ten - 0.07% (2)
wnętrza - 0.07% (2)
kamienia - 0.07% (2)
(m.in. - 0.07% (2)
strzegom, - 0.07% (2)
zobacz - 0.07% (2)
marmur - 0.07% (2)
biała - 0.07% (2)
marianna), - 0.07% (2)
prefabrykowanych - 0.07% (2)
płukanego - 0.07% (2)
betonu, - 0.07% (2)
szkła - 0.07% (2)
zdjęcia - 0.07% (2)
aluminium. - 0.07% (2)
odbierze - 0.07% (2)
rzec, - 0.07% (2)
wykonany - 0.07% (2)
pawilony - 0.07% (2)
najnowsze - 0.07% (2)
handlowo-usługowych - 0.07% (2)
żadne - 0.07% (2)
działania - 0.07% (2)
robią. - 0.07% (2)
dokładnie - 0.07% (2)
dobre, - 0.07% (2)
wyjdzie - 0.07% (2)
centralnego - 0.07% (2)
dobudówki. - 0.07% (2)
oryginalne, - 0.07% (2)
konserwatora - 0.07% (2)
elementy - 0.07% (2)
wpisane - 0.07% (2)
zostają - 0.07% (2)
poinformował, - 0.07% (2)
wpisu - 0.07% (2)
mają - 0.07% (2)
głównej - 0.07% (2)
antresola - 0.07% (2)
kontrolowane - 0.07% (2)
kolejarzy.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
chore - 0.07% (2)
architektura, - 0.07% (2)
spędzić - 0.07% (2)
której - 0.07% (2)
przestrzeń, - 0.07% (2)
perony, - 0.07% (2)
podróżnych). - 0.07% (2)
rozdział - 0.07% (2)
komunikacyjne - 0.07% (2)
wyśmienite - 0.07% (2)
dobra - 0.07% (2)
podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
zauważyli, - 0.07% (2)
kolejarze, - 0.07% (2)
2012. - 0.07% (2)
euro - 0.07% (2)
umyty - 0.07% (2)
porządnie - 0.07% (2)
czasu, - 0.07% (2)
plany - 0.07% (2)
pomysły - 0.07% (2)
dodaj - 0.07% (2)
pociąg. - 0.07% (2)
praga - 0.07% (2)
wejście - 0.07% (2)
koncert - 0.07% (2)
towarzyszył - 0.07% (2)
wydarzeniu - 0.07% (2)
odnowione - 0.07% (2)
wola - 0.07% (2)
północ - 0.07% (2)
tvn24.pl - 0.07% (2)
budynek - 0.07% (2)
rytm - 0.07% (2)
metro - 0.07% (2)
start - 0.07% (2)
internet - 0.07% (2)
program - 0.07% (2)
nową - 0.07% (2)
która - 0.07% (2)
bis - 0.07% (2)
koniec - 0.07% (2)
znów - 0.07% (2)
dawne - 0.07% (2)
alej - 0.07% (2)
1997 - 0.07% (2)
pociągów - 0.07% (2)
ramach - 0.07% (2)
kierunku - 0.07% (2)
zostaną - 0.07% (2)
cztery - 0.07% (2)
rowerów - 0.07% (2)
towarowej - 0.07% (2)
przebudowy - 0.07% (2)
pasażerów - 0.07% (2)
wróciły - 0.07% (2)
roku - 0.07% (2)
główna. - 0.07% (2)
kolejowe - 0.07% (2)
główną. - 0.07% (2)
warszawę - 0.07% (2)
złotych - 0.07% (2)
milionów - 0.07% (2)
oczekiwaniu - 0.07% (2)
powinien - 0.07% (2)
wielu - 0.07% (2)
ws. - 0.07% (2)
zamkniętego. - 0.07% (2)
terenu - 0.07% (2)
dokumentację - 0.07% (2)
zbierano - 0.07% (2)
ponieważ - 0.07% (2)
się, - 0.07% (2)
wydłużyło - 0.07% (2)
postępowanie - 0.07% (2)
proszę - 0.07% (2)
5/2018). - 0.07% (2)
(skarpa - 0.07% (2)
wakacjami - 0.07% (2)
zapewniał, - 0.07% (2)
wojewódzki - 0.07% (2)
mazowiecki - 0.07% (2)
pan - 0.07% (2)
tramwajów. - 0.07% (2)
dworca? - 0.07% (2)
spojrzeć - 0.07% (2)
przywracanie - 0.07% (2)
wykorzystywane - 0.07% (2)
podziemiach - 0.07% (2)
stworzenie - 0.07% (2)
konstrukcję - 0.07% (2)
ingerencji - 0.07% (2)
bez - 0.07% (2)
niemu - 0.07% (2)
obiektach. - 0.07% (2)
współczesnych - 0.07% (2)
czasów, - 0.07% (2)
konstrukcyjne, - 0.07% (2)
dzisiejszych - 0.07% (2)
rozwiązanie - 0.07% (2)
żelbecie, - 0.07% (2)
szkieletowej - 0.07% (2)
wykończeniowe. - 0.07% (2)
budowlane - 0.07% (2)
materiały - 0.07% (2)
użyte - 0.07% (2)
miastach - 0.07% (2)
rozpoczęto - 0.07% (2)
daleka - 0.07% (2)
bramą. - 0.07% (2)
metrów), - 0.07% (2)
(21 - 0.07% (2)
peronowej - 0.07% (2)
szerokości - 0.07% (2)
standardów - 0.07% (2)
międzynarodowych - 0.07% (2)
zachować - 0.07% (2)
można. - 0.07% (2)
swoistą - 0.07% (2)
udałoby - 0.07% (2)
najważniejszy - 0.07% (2)
turysty. - 0.07% (2)
przyjezdnej - 0.07% (2)
osoby - 0.07% (2)
naszkicowaniu - 0.07% (2)
nawet - 0.07% (2)
opisaniu, - 0.07% (2)
widoczny, - 0.07% (2)
którą - 0.07% (2)
wieżowiec. - 0.07% (2)
przykład - 0.07% (2)
zaś - 0.07% (2)
'70 - 0.07% (2)
kończyć - 0.07% (2)
samochodów - 0.07% (2)
dominacja - 0.07% (2)
likwidację. - 0.07% (2)
całkowitą - 0.07% (2)
zakładać - 0.07% (2)
docelowy - 0.07% (2)
potrzebna, - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak - 0.07% (2)
przestała - 0.07% (2)
samochód. - 0.07% (2)
współczesnego - 0.07% (2)
rozwój - 0.07% (2)
wpływ - 0.07% (2)
największy - 0.07% (2)
pamiętać, - 0.07% (2)
trzeba - 0.07% (2)
są. - 0.07% (2)
Two words phrases
do rejestru - 0.58% (16)
dworzec centralny - 0.51% (14)
nie za - 0.44% (12)
nie jest - 0.44% (12)
się z - 0.44% (12)
wpisany do - 0.36% (10)
ale tak - 0.36% (10)
więcej » - 0.33% (9)
się kończy - 0.29% (8)
nie rozumiem - 0.29% (8)
widać od - 0.29% (8)
to jest - 0.29% (8)
rejestru zabytków - 0.29% (8)
co widać - 0.29% (8)
tak się - 0.29% (8)
jeszcze nie - 0.29% (8)
przeczytaj o - 0.25% (7)
tym więcej - 0.25% (7)
naruszenie odpowiedz - 0.25% (7)
zgłoś naruszenie - 0.25% (7)
warszawa główna - 0.25% (7)
tym momencie - 0.22% (6)
materiału dowodowego. - 0.22% (6)
starzejącego się - 0.22% (6)
że dworzec - 0.22% (6)
się dworca - 0.22% (6)
produkowanie zabytków. - 0.22% (6)
ma raptem - 0.22% (6)
jest już - 0.22% (6)
centralny też - 0.22% (6)
zabytków. dworzec - 0.22% (6)
kończy produkowanie - 0.22% (6)
zabytkiem, a - 0.22% (6)
» oglądasz: - 0.22% (6)
trwa zbieranie - 0.22% (6)
już zabytkiem, - 0.22% (6)
raptem 43 - 0.22% (6)
momencie trwa - 0.22% (6)
też jest - 0.22% (6)
zbieranie materiału - 0.22% (6)
stacji warszawa - 0.18% (5)
z materiałów - 0.18% (5)
24 tvn - 0.18% (5)
co mówię. - 0.15% (4)
akurat wiem - 0.15% (4)
przez kolejarzy. - 0.15% (4)
wewnątrz tylko - 0.15% (4)
sobie powoli - 0.15% (4)
aż się - 0.15% (4)
zewnątrz, ale - 0.15% (4)
tym co - 0.15% (4)
ulegał degradacji. - 0.15% (4)
mówię o - 0.15% (4)
tego typu - 0.15% (4)
przerabiane dworce - 0.15% (4)
i już - 0.15% (4)
pudrowanie syfa - 0.15% (4)
ludzi z - 0.15% (4)
zbudować wysoką - 0.15% (4)
słyszeć, a - 0.15% (4)
architekturze, a - 0.15% (4)
dzięki swojej - 0.15% (4)
dworzec zostaje - 0.15% (4)
zabytkiem. w - 0.15% (4)
centralny jeszcze - 0.15% (4)
lata." dworzec - 0.15% (4)
"ale tak - 0.15% (4)
górze można - 0.15% (4)
i dlatego - 0.15% (4)
konserwatorem zabytków. - 0.15% (4)
uzgodniony z - 0.15% (4)
usiał być - 0.15% (4)
remont będzie - 0.15% (4)
bo każdy - 0.15% (4)
zupełnie rozsypie, - 0.15% (4)
dworzec będzie - 0.15% (4)
dawno zburzono - 0.15% (4)
nie chce - 0.15% (4)
przekonany że - 0.15% (4)
tym obiekcie. - 0.15% (4)
zabytków dzięki - 0.15% (4)
zostaje wpisany - 0.15% (4)
dowodowego. dworzec - 0.15% (4)
jest zabytkiem. - 0.15% (4)
43 lata." - 0.15% (4)
odpowiedz 12.10.2018 - 0.15% (4)
jest? a - 0.15% (4)
już byłem - 0.15% (4)
wykonane w - 0.15% (4)
za funkcję - 0.15% (4)
zupełnie nie - 0.15% (4)
rozumiem pojęcia - 0.15% (4)
że będzie - 0.15% (4)
ministerstwa w - 0.15% (4)
rejestru dzięki - 0.15% (4)
architekturze. dla - 0.15% (4)
niezorientowanych - - 0.15% (4)
zabetonowanie problemu - 0.15% (4)
dworca i - 0.15% (4)
swojej architekturze, - 0.15% (4)
jaką spełnia. - 0.15% (4)
kolejowy beton - 0.15% (4)
wzmocnienie interesów - 0.15% (4)
tak były - 0.15% (4)
wysoką dominantę. - 0.15% (4)
można zbudować - 0.15% (4)
na górze - 0.15% (4)
z ministerstwa - 0.15% (4)
interesów ludzi - 0.15% (4)
i wzmocnienie - 0.15% (4)
problemu starzejącego - 0.15% (4)
jest zabetonowanie - 0.15% (4)
by górę, - 0.15% (4)
go wpisano. - 0.15% (4)
a funkcje - 0.15% (4)
funkcję jaką - 0.15% (4)
dworca wprowadzono - 0.15% (4)
dla niezorientowanych - 0.15% (4)
dzięki architekturze. - 0.15% (4)
będzie wpisany - 0.15% (4)
pojęcia że - 0.15% (4)
dworzec został - 0.15% (4)
i zupełnie - 0.15% (4)
tvn media - 0.15% (4)
tego produkowania - 0.15% (4)
powoli ulegał - 0.15% (4)
i zrobić - 0.15% (4)
rozumiem tego - 0.15% (4)
dlatego nie - 0.15% (4)
w latach - 0.15% (4)
z konserwatorem - 0.15% (4)
być uzgodniony - 0.15% (4)
będzie usiał - 0.15% (4)
każdy remont - 0.15% (4)
rozsypie, bo - 0.15% (4)
się zupełnie - 0.15% (4)
syfa aż - 0.15% (4)
jest pudrowanie - 0.15% (4)
mówię. to - 0.15% (4)
wiem co - 0.15% (4)
ja akurat - 0.15% (4)
tylko przez - 0.15% (4)
węgrzynowicz / - 0.15% (4)
od wewnątrz - 0.15% (4)
ale to - 0.15% (4)
od zewnątrz, - 0.15% (4)
nie mówię - 0.15% (4)
degradacji. i - 0.15% (4)
będzie sobie - 0.15% (4)
a dworzec - 0.15% (4)
tym słyszeć, - 0.15% (4)
chce o - 0.15% (4)
beton nie - 0.15% (4)
ale kolejowy - 0.15% (4)
/ tvnwarszawa.pl - 0.15% (4)
nad warszawą - 0.15% (4)
artur węgrzynowicz - 0.15% (4)
produkowania "zabytków". - 0.15% (4)
zabytków. i - 0.15% (4)
funkcje dworca - 0.15% (4)
wprowadzono by - 0.15% (4)
górę, a - 0.15% (4)
do części - 0.15% (4)
tvn s.a. - 0.15% (4)
zburzono by - 0.15% (4)
już dawno - 0.15% (4)
z o.o. - 0.15% (4)
ale także - 0.15% (4)
warszawą główną - 0.15% (4)
media sp. - 0.15% (4)
odpowiedz 13.10.2018 - 0.11% (3)
tvn warszawa - 0.11% (3)
s.a. / - 0.11% (3)
fot. artur - 0.11% (3)
rozbłysły nad - 0.11% (3)
neonu na - 0.11% (3)
uruchomienie neonu - 0.11% (3)
na stacji - 0.11% (3)
neony rozbłysły - 0.11% (3)
od strony - 0.11% (3)
dzięki temu - 0.11% (3)
główną fot. - 0.11% (3)
pawilonów z - 0.07% (2)
- cegły - 0.07% (2)
strzegom, marmur - 0.07% (2)
(m.in. granit - 0.07% (2)
(nie mam - 0.07% (2)
oraz pustaków - 0.07% (2)
jednocześnie łatwych - 0.07% (2)
w rozbiórce - 0.07% (2)
stalowej. wnętrza - 0.07% (2)
dworca wykonano - 0.07% (2)
wytrzymałych, ale - 0.07% (2)
na myśli - 0.07% (2)
ściany wykonano - 0.07% (2)
lat '90). - 0.07% (2)
z kamienia - 0.07% (2)
tvn24 tvn - 0.07% (2)
28 żelbetowych - 0.07% (2)
lekkiej konstrukcji - 0.07% (2)
z wielkiego - 0.07% (2)
informacje ulice - 0.07% (2)
» zobacz - 0.07% (2)
donoszą na... - 0.07% (2)
18:18 rowerzyści - 0.07% (2)
oglądasz: z - 0.07% (2)
składa się - 0.07% (2)
prefabrykowanych płyt - 0.07% (2)
hala główna - 0.07% (2)
ani wytrzymały. - 0.07% (2)
ani wodoodporny, - 0.07% (2)
jest on - 0.07% (2)
duże pawilony - 0.07% (2)
aczkolwiek nie - 0.07% (2)
płyt gk, - 0.07% (2)
częściej korzysta - 0.07% (2)
ceramicznych. dzisiaj - 0.07% (2)
dachu wspartego - 0.07% (2)
stalowych dźwigarach - 0.07% (2)
wspartych na - 0.07% (2)
słupach. pod - 0.07% (2)
dachem mieszczą - 0.07% (2)
się dwa - 0.07% (2)
biała marianna), - 0.07% (2)
super inwestycja - 0.07% (2)
płukanego betonu, - 0.07% (2)
ten nowy - 0.07% (2)
na dworcu - 0.07% (2)
zrobić jak - 0.07% (2)
to powinni - 0.07% (2)
tej stacji - 0.07% (2)
nad reaktywacją - 0.07% (2)
się upierają - 0.07% (2)
już tak - 0.07% (2)
zł. jeśli - 0.07% (2)
80 mln - 0.07% (2)
reaktywację aż - 0.07% (2)
wydadzą na - 0.07% (2)
a kolejarze - 0.07% (2)
napływ ludzi, - 0.07% (2)
plac odbierze - 0.07% (2)
wpuścić wyżej - 0.07% (2)
że niby - 0.07% (2)
podziemiach wielu - 0.07% (2)
się okazuje - 0.07% (2)
koszty. teraz - 0.07% (2)
zawiszy oraz - 0.07% (2)
paraliż placu - 0.07% (2)
miał być - 0.07% (2)
głównym powodem - 0.07% (2)
planowano skomercjalizować. - 0.07% (2)
a teren - 0.07% (2)
jej likwidację, - 0.07% (2)
i planowano - 0.07% (2)
zamknięto stację - 0.07% (2)
wileńskim - - 0.07% (2)
komercję (biura, - 0.07% (2)
szkła oraz - 0.07% (2)
czy kładka - 0.07% (2)
aluminium. można - 0.07% (2)
więc rzec, - 0.07% (2)
został wykonany - 0.07% (2)
najwyższej jakości, - 0.07% (2)
praktycznie niezniszczalnych, - 0.07% (2)
a także - 0.07% (2)
wciąż modnych. - 0.07% (2)
go wpisano.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
~aleksander "ale - 0.07% (2)
kolejarzy. najpierw - 0.07% (2)
wysokości ul. - 0.07% (2)
będzie na - 0.07% (2)
al. jerozolimskich - 0.07% (2)
kilka wiat - 0.07% (2)
etc.) a - 0.07% (2)
to można - 0.07% (2)
swoją kasę - 0.07% (2)
wydaje nie - 0.07% (2)
jak się - 0.07% (2)
lata. ale - 0.07% (2)
centrum miasta. - 0.07% (2)
obiekcie. inaczej - 0.07% (2)
podziemnej. a - 0.07% (2)
usa. ale - 0.07% (2)
trupa w - 0.07% (2)
na reanimowanie - 0.07% (2)
kupę kasy - 0.07% (2)
nie wywalać - 0.07% (2)
lokali handlowo-usługowych - 0.07% (2)
tvn meteo - 0.07% (2)
stworzenie w - 0.07% (2)
centralny to - 0.07% (2)
perony, ale - 0.07% (2)
nie tylko - 0.07% (2)
kolejowy to - 0.07% (2)
podróżnych). dworzec - 0.07% (2)
rozdział ruchu - 0.07% (2)
komunikacyjne (m.in - 0.07% (2)
wyśmienite rozwiązania - 0.07% (2)
architektura, oraz - 0.07% (2)
bardzo dobra - 0.07% (2)
podróżny zauważyli, - 0.07% (2)
w której - 0.07% (2)
wtedy kolejarze, - 0.07% (2)
euro 2012. - 0.07% (2)
umyty na - 0.07% (2)
został porządnie - 0.07% (2)
aż dworzec - 0.07% (2)
do czasu, - 0.07% (2)
plany były - 0.07% (2)
podziemnej.[/cytat_2914302] takie - 0.07% (2)
przez konserwatora - 0.07% (2)
także przestrzeń, - 0.07% (2)
podróżny może - 0.07% (2)
ich działania - 0.07% (2)
przyjezdnej lub - 0.07% (2)
standardów szerokości - 0.07% (2)
zachować międzynarodowych - 0.07% (2)
uda się - 0.07% (2)
można. nie - 0.07% (2)
swoistą jego - 0.07% (2)
miasta jest - 0.07% (2)
obiekt transportu - 0.07% (2)
temu najważniejszy - 0.07% (2)
turysty. dzięki - 0.07% (2)
dla osoby - 0.07% (2)
spędzić czas - 0.07% (2)
nawet naszkicowaniu - 0.07% (2)
opisaniu, a - 0.07% (2)
łatwy w - 0.07% (2)
widoczny, oraz - 0.07% (2)
z daleka - 0.07% (2)
powinien być - 0.07% (2)
dworzec także - 0.07% (2)
na pociąg. - 0.07% (2)
w oczekiwaniu - 0.07% (2)
będą kontrolowane - 0.07% (2)
robią. wszystkie - 0.07% (2)
(21 metrów), - 0.07% (2)
w kierunku - 0.07% (2)
lewicki poinformował, - 0.07% (2)
zabytków. jakub - 0.07% (2)
jego wpisu - 0.07% (2)
nic do - 0.07% (2)
nie mają - 0.07% (2)
hali głównej - 0.07% (2)
antresola w - 0.07% (2)
takie jak - 0.07% (2)
pomysły kolejarzy - 0.07% (2)
dla rowerów - 0.07% (2)
rejestru zostają - 0.07% (2)
wróciły na - 0.07% (2)
warszawa główna. - 0.07% (2)
milionów złotych - 0.07% (2)
główna tvn24 - 0.07% (2)
wydarzeniu towarzyszył - 0.07% (2)
towarzyszył koncert - 0.07% (2)
rytm miasta - 0.07% (2)
start informacje - 0.07% (2)
która nie - 0.07% (2)
że do - 0.07% (2)
wpisane elementy - 0.07% (2)
kolejarze obecnie - 0.07% (2)
wszystkie ich - 0.07% (2)
widać co - 0.07% (2)
bo dokładnie - 0.07% (2)
na dobre, - 0.07% (2)
mu tylko - 0.07% (2)
zabytków wyjdzie - 0.07% (2)
dworca centralnego - 0.07% (2)
konserwatora zabytków. - 0.07% (2)
kontrolowane przez - 0.07% (2)
działania będą - 0.07% (2)
nim robią. - 0.07% (2)
oryginalne, żadne - 0.07% (2)
obecnie z - 0.07% (2)
co kolejarze - 0.07% (2)
dokładnie widać - 0.07% (2)
dobre, bo - 0.07% (2)
tylko na - 0.07% (2)
wyjdzie mu - 0.07% (2)
centralnego do - 0.07% (2)
wpis dworca - 0.07% (2)
dobudówki. [cytat_2914302]a - 0.07% (2)
przy i - 0.07% (2)
hali peronowej - 0.07% (2)
nad którą - 0.07% (2)
konstrukcję na - 0.07% (2)
pan jakub - 0.07% (2)
ws. dworca - 0.07% (2)
5/2018). postępowanie - 0.07% (2)
warszawska nr - 0.07% (2)
jeszcze przed - 0.07% (2)
zostanie wpisany - 0.07% (2)
zapewniał, że - 0.07% (2)
konserwator zabytków - 0.07% (2)
mazowiecki wojewódzki - 0.07% (2)
lewicki - - 0.07% (2)
jego bramą. - 0.07% (2)
ponieważ zbierano - 0.07% (2)
jest swoistą - 0.07% (2)
transportu miasta - 0.07% (2)
najważniejszy obiekt - 0.07% (2)
lub turysty. - 0.07% (2)
osoby przyjezdnej - 0.07% (2)
naszkicowaniu dla - 0.07% (2)
a nawet - 0.07% (2)
w opisaniu, - 0.07% (2)
oraz łatwy - 0.07% (2)
wydłużyło się, - 0.07% (2)
dokumentację z - 0.07% (2)
być z - 0.07% (2)
żelbecie, rozwiązanie - 0.07% (2)
ingerencji w - 0.07% (2)
się bez - 0.07% (2)
niemu udało - 0.07% (2)
obiektach. dzięki - 0.07% (2)
przy współczesnych - 0.07% (2)
wciąż wykorzystywane - 0.07% (2)
dzisiejszych czasów, - 0.07% (2)
współczesne do - 0.07% (2)
jest to - 0.07% (2)
szkieletowej w - 0.07% (2)
terenu zamkniętego. - 0.07% (2)
w konstrukcji - 0.07% (2)
zostały wykonane - 0.07% (2)
podziemia dworca - 0.07% (2)
i wykończeniowe. - 0.07% (2)
materiały budowlane - 0.07% (2)
konstrukcyjne, użyte - 0.07% (2)
na rozwiązania - 0.07% (2)
tylko spojrzeć - 0.07% (2)
dworca? proszę - 0.07% (2)
dowodowego. [cytat_2914302]i - 0.07% (2)
daleka widoczny, - 0.07% (2)
także powinien - 0.07% (2)
udałoby się - 0.07% (2)
potrzebna, zaś - 0.07% (2)
przywracanie w - 0.07% (2)
przykład rozpoczęto - 0.07% (2)
wtedy na - 0.07% (2)
się kończyć - 0.07% (2)
samochodów zaczęła - 0.07% (2)
likwidację. dominacja - 0.07% (2)
całkowitą jego - 0.07% (2)
miał zakładać - 0.07% (2)
docelowy plan - 0.07% (2)
przestała być - 0.07% (2)
części podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
samochód. kolej - 0.07% (2)
transportu miał - 0.07% (2)
rozwój współczesnego - 0.07% (2)
wpływ na - 0.07% (2)
usa największy - 0.07% (2)
trzeba pamiętać, - 0.07% (2)
nie są. - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak były - 0.07% (2)
zbudować wieżowiec. - 0.07% (2)
miastach tramwajów. - 0.07% (2)
takie plany - 0.07% (2)
pociąg. dworzec - 0.07% (2)
(m.in rozdział - 0.07% (2)
oczekiwaniu na - 0.07% (2)
czas w - 0.07% (2)
może spędzić - 0.07% (2)
której podróżny - 0.07% (2)
przestrzeń, w - 0.07% (2)
tylko perony, - 0.07% (2)
to nie - 0.07% (2)
dworzec kolejowy - 0.07% (2)
ruchu podróżnych). - 0.07% (2)
rozwiązania komunikacyjne - 0.07% (2)
były do - 0.07% (2)
oraz wyśmienite - 0.07% (2)
dobra architektura, - 0.07% (2)
to bardzo - 0.07% (2)
zauważyli, że - 0.07% (2)
także podróżny - 0.07% (2)
kolejarze, ale - 0.07% (2)
2012. wtedy - 0.07% (2)
na euro - 0.07% (2)
porządnie umyty - 0.07% (2)
czasu, aż - 0.07% (2)
wakacjami (skarpa - 0.07% (2)
Three words phrases
wpisany do rejestru - 0.36% (10)
co widać od - 0.29% (8)
jeszcze nie jest - 0.29% (8)
do rejestru zabytków - 0.29% (8)
tym więcej » - 0.25% (7)
o tym więcej - 0.25% (7)
przeczytaj o tym - 0.25% (7)
zgłoś naruszenie odpowiedz - 0.25% (7)
zabytków. dworzec centralny - 0.22% (6)
produkowanie zabytków. dworzec - 0.22% (6)
tak się kończy - 0.22% (6)
ma raptem 43 - 0.22% (6)
momencie trwa zbieranie - 0.22% (6)
trwa zbieranie materiału - 0.22% (6)
w tym momencie - 0.22% (6)
już zabytkiem, a - 0.22% (6)
się kończy produkowanie - 0.22% (6)
też jest już - 0.22% (6)
kończy produkowanie zabytków. - 0.22% (6)
więcej » oglądasz: - 0.22% (6)
a ma raptem - 0.22% (6)
jest już zabytkiem, - 0.22% (6)
zabytkiem, a ma - 0.22% (6)
dworzec centralny też - 0.22% (6)
centralny też jest - 0.22% (6)
raptem 43 lata. - 0.22% (6)
ale tak się - 0.22% (6)
stacji warszawa główna - 0.18% (5)
rejestru zabytków dzięki - 0.15% (4)
swojej architekturze, a - 0.15% (4)
nie za funkcję - 0.15% (4)
materiału dowodowego. dworzec - 0.15% (4)
nie jest? a - 0.15% (4)
już byłem przekonany - 0.15% (4)
zabytkiem. w tym - 0.15% (4)
lata." dworzec centralny - 0.15% (4)
że go wpisano. - 0.15% (4)
i zupełnie nie - 0.15% (4)
zostaje wpisany do - 0.15% (4)
nad warszawą główną - 0.15% (4)
z ministerstwa w - 0.15% (4)
wzmocnienie interesów ludzi - 0.15% (4)
zabetonowanie problemu starzejącego - 0.15% (4)
- to jest - 0.15% (4)
architekturze. dla niezorientowanych - 0.15% (4)
do rejestru dzięki - 0.15% (4)
że będzie wpisany - 0.15% (4)
rozumiem pojęcia że - 0.15% (4)
byłem przekonany że - 0.15% (4)
jest? a już - 0.15% (4)
dworca wprowadzono by - 0.15% (4)
górę, a funkcje - 0.15% (4)
dawno zburzono by - 0.15% (4)
tego typu np. - 0.15% (4)
są przerabiane dworce - 0.15% (4)
nie rozumiem pojęcia - 0.15% (4)
do części podziemnej. - 0.15% (4)
będzie wpisany do - 0.15% (4)
się zupełnie rozsypie, - 0.15% (4)
by do części - 0.15% (4)
były i są - 0.15% (4)
przerabiane dworce tego - 0.15% (4)
typu np. w - 0.15% (4)
akurat wiem co - 0.15% (4)
mówię. to jest - 0.15% (4)
pudrowanie syfa aż - 0.15% (4)
bo każdy remont - 0.15% (4)
by górę, a - 0.15% (4)
będzie usiał być - 0.15% (4)
uzgodniony z konserwatorem - 0.15% (4)
zabytków. i dlatego - 0.15% (4)
nie rozumiem tego - 0.15% (4)
naruszenie odpowiedz 12.10.2018 - 0.15% (4)
/ tvn media - 0.15% (4)
sp. z o.o. - 0.15% (4)
funkcje dworca wprowadzono - 0.15% (4)
już dawno zburzono - 0.15% (4)
rejestru dzięki architekturze. - 0.15% (4)
a na górze - 0.15% (4)
dla niezorientowanych - - 0.15% (4)
to jest zabetonowanie - 0.15% (4)
problemu starzejącego się - 0.15% (4)
dworca i wzmocnienie - 0.15% (4)
interesów ludzi z - 0.15% (4)
ministerstwa w tym - 0.15% (4)
że dworzec centralny - 0.15% (4)
można zbudować wysoką - 0.15% (4)
przekonany że go - 0.15% (4)
i są przerabiane - 0.15% (4)
dworce tego typu - 0.15% (4)
np. w usa. - 0.15% (4)
tylko przez kolejarzy. - 0.15% (4)
a ja akurat - 0.15% (4)
jeszcze nie jest? - 0.15% (4)
a już byłem - 0.15% (4)
górze można zbudować - 0.15% (4)
się dworca i - 0.15% (4)
media sp. z - 0.15% (4)
widać od wewnątrz - 0.15% (4)
co mówię. to - 0.15% (4)
ja akurat wiem - 0.15% (4)
usiał być uzgodniony - 0.15% (4)
z konserwatorem zabytków. - 0.15% (4)
i dlatego nie - 0.15% (4)
rozumiem tego produkowania - 0.15% (4)
ale to co - 0.15% (4)
aż się zupełnie - 0.15% (4)
zupełnie rozsypie, bo - 0.15% (4)
widać od zewnątrz, - 0.15% (4)
i nie mówię - 0.15% (4)
powoli ulegał degradacji. - 0.15% (4)
dworzec będzie sobie - 0.15% (4)
tym słyszeć, a - 0.15% (4)
inaczej już dawno - 0.15% (4)
jest pudrowanie syfa - 0.15% (4)
rozsypie, bo każdy - 0.15% (4)
a funkcje dworca - 0.15% (4)
degradacji. i nie - 0.15% (4)
syfa aż się - 0.15% (4)
to jest pudrowanie - 0.15% (4)
wiem co mówię. - 0.15% (4)
wewnątrz tylko przez - 0.15% (4)
zewnątrz, ale to - 0.15% (4)
mówię o tym - 0.15% (4)
sobie powoli ulegał - 0.15% (4)
remont będzie usiał - 0.15% (4)
a dworzec będzie - 0.15% (4)
o tym słyszeć, - 0.15% (4)
beton nie chce - 0.15% (4)
tego produkowania "zabytków". - 0.15% (4)
dlatego nie rozumiem - 0.15% (4)
konserwatorem zabytków. i - 0.15% (4)
być uzgodniony z - 0.15% (4)
zburzono by górę, - 0.15% (4)
każdy remont będzie - 0.15% (4)
wprowadzono by do - 0.15% (4)
węgrzynowicz / tvnwarszawa.pl - 0.15% (4)
artur węgrzynowicz / - 0.15% (4)
nie chce o - 0.15% (4)
ale kolejowy beton - 0.15% (4)
rozbłysły nad warszawą - 0.11% (3)
neony rozbłysły nad - 0.11% (3)
fot. artur węgrzynowicz - 0.11% (3)
główną fot. artur - 0.11% (3)
warszawą główną fot. - 0.11% (3)
na stacji warszawa - 0.11% (3)
uruchomienie neonu na - 0.11% (3)
zrobić kilka wiat - 0.07% (2)
nie swoją kasę - 0.07% (2)
jak się wydaje - 0.07% (2)
wpisano. i zupełnie - 0.07% (2)
tym obiekcie. inaczej - 0.07% (2)
43 lata. ale - 0.07% (2)
za 80 baniek. - 0.07% (2)
a czy kładka - 0.07% (2)
to można i - 0.07% (2)
na reaktywację aż - 0.07% (2)
wyjdzie mu tylko - 0.07% (2)
podziemnej. a na - 0.07% (2)
wysoką dominantę. tak - 0.07% (2)
i dobudówki. [cytat_2914302]a - 0.07% (2)
oryginalne, żadne przy - 0.07% (2)
zostają wpisane elementy - 0.07% (2)
usa. ale kolejowy - 0.07% (2)
w centrum miasta. - 0.07% (2)
na reanimowanie trupa - 0.07% (2)
wpis dworca centralnego - 0.07% (2)
kolejarze obecnie z - 0.07% (2)
dominantę. tak były - 0.07% (2)
antresola w hali - 0.07% (2)
rowerzyści donoszą na... - 0.07% (2)
[cytat_2914302]a ja akurat - 0.07% (2)
przy i dobudówki. - 0.07% (2)
elementy oryginalne, żadne - 0.07% (2)
rejestru zostają wpisane - 0.07% (2)
poinformował, że do - 0.07% (2)
zabytków. jakub lewicki - 0.07% (2)
wpisu do rejestru - 0.07% (2)
nic do jego - 0.07% (2)
głównej nie mają - 0.07% (2)
kolejarzy takie jak - 0.07% (2)
na dobre, bo - 0.07% (2)
dla rowerów oraz - 0.07% (2)
» oglądasz: z - 0.07% (2)
wysokości ul. spiskiej? - 0.07% (2)
jerozolimskich będzie na - 0.07% (2)
od strony al. - 0.07% (2)
kontrolowane przez konserwatora - 0.07% (2)
ich działania będą - 0.07% (2)
nim robią. wszystkie - 0.07% (2)
obiekcie. inaczej już - 0.07% (2)
że do rejestru - 0.07% (2)
dokładnie widać co - 0.07% (2)
kolejarzy. a ja - 0.07% (2)
do rejestru zabytków. - 0.07% (2)
jakub lewicki poinformował, - 0.07% (2)
inwestycja kolejarzy. najpierw - 0.07% (2)
kasy na reanimowanie - 0.07% (2)
trupa w centrum - 0.07% (2)
miasta. ale tak - 0.07% (2)
wileńskim - wpuścić - 0.07% (2)
jak na dworcu - 0.07% (2)
to powinni zrobić - 0.07% (2)
reaktywacją tej stacji - 0.07% (2)
ale jak się - 0.07% (2)
wydaje nie swoją - 0.07% (2)
kasę to można - 0.07% (2)
i zrobić kilka - 0.07% (2)
wiat za 80 - 0.07% (2)
się upierają nad - 0.07% (2)
(biura, etc.) a - 0.07% (2)
jeśli już tak - 0.07% (2)
80 mln zł. - 0.07% (2)
zamknięto stację i - 0.07% (2)
planowano jej likwidację, - 0.07% (2)
a teren planowano - 0.07% (2)
skomercjalizować. głównym powodem - 0.07% (2)
miał być paraliż - 0.07% (2)
placu zawiszy oraz - 0.07% (2)
koszty. teraz się - 0.07% (2)
okazuje że niby - 0.07% (2)
plac odbierze ten - 0.07% (2)
nowy napływ ludzi, - 0.07% (2)
nie wywalać kupę - 0.07% (2)
wpuścić wyżej komercję - 0.07% (2)
a kolejarze wydadzą - 0.07% (2)
powodem miał być - 0.07% (2)
do jego wpisu - 0.07% (2)
nie mają nic - 0.07% (2)
w hali głównej - 0.07% (2)
takie jak antresola - 0.07% (2)
chore pomysły kolejarzy - 0.07% (2)
wywalać kupę kasy - 0.07% (2)
etc.) a nie - 0.07% (2)
super inwestycja kolejarzy. - 0.07% (2)
najpierw zamknięto stację - 0.07% (2)
i planowano jej - 0.07% (2)
likwidację, a teren - 0.07% (2)
planowano skomercjalizować. głównym - 0.07% (2)
paraliż placu zawiszy - 0.07% (2)
dworcu wileńskim - - 0.07% (2)
oraz koszty. teraz - 0.07% (2)
się okazuje że - 0.07% (2)
niby plac odbierze - 0.07% (2)
ten nowy napływ - 0.07% (2)
wyżej komercję (biura, - 0.07% (2)
wydadzą na reaktywację - 0.07% (2)
aż 80 mln - 0.07% (2)
zł. jeśli już - 0.07% (2)
tak się upierają - 0.07% (2)
nad reaktywacją tej - 0.07% (2)
stacji to powinni - 0.07% (2)
zrobić jak na - 0.07% (2)
ludzi, a kolejarze - 0.07% (2)
został porządnie umyty - 0.07% (2)
a także wciąż - 0.07% (2)
'70 - wtedy - 0.07% (2)
dworzec został porządnie - 0.07% (2)
do czasu, aż - 0.07% (2)
takie plany były - 0.07% (2)
do części podziemnej.[/cytat_2914302] - 0.07% (2)
przywracanie w miastach - 0.07% (2)
na przykład rozpoczęto - 0.07% (2)
kończyć w latach - 0.07% (2)
2012. wtedy kolejarze, - 0.07% (2)
samochodów zaczęła się - 0.07% (2)
jego likwidację. dominacja - 0.07% (2)
miał zakładać całkowitą - 0.07% (2)
zaś docelowy plan - 0.07% (2)
przestała być potrzebna, - 0.07% (2)
miał samochód. kolej - 0.07% (2)
umyty na euro - 0.07% (2)
ale także podróżny - 0.07% (2)
największy wpływ na - 0.07% (2)
przestrzeń, w której - 0.07% (2)
oraz łatwy w - 0.07% (2)
z daleka widoczny, - 0.07% (2)
także powinien być - 0.07% (2)
na pociąg. dworzec - 0.07% (2)
czas w oczekiwaniu - 0.07% (2)
podróżny może spędzić - 0.07% (2)
perony, ale także - 0.07% (2)
zauważyli, że dworzec - 0.07% (2)
to nie tylko - 0.07% (2)
podróżnych). dworzec kolejowy - 0.07% (2)
(m.in rozdział ruchu - 0.07% (2)
wyśmienite rozwiązania komunikacyjne - 0.07% (2)
dobra architektura, oraz - 0.07% (2)
centralny to bardzo - 0.07% (2)
rozwój współczesnego transportu - 0.07% (2)
że w usa - 0.07% (2)
naszkicowaniu dla osoby - 0.07% (2)
dworzec kolejowy to - 0.07% (2)
pociąg. dworzec także - 0.07% (2)
w oczekiwaniu na - 0.07% (2)
może spędzić czas - 0.07% (2)
w której podróżny - 0.07% (2)
ale także przestrzeń, - 0.07% (2)
nie tylko perony, - 0.07% (2)
rozdział ruchu podróżnych). - 0.07% (2)
daleka widoczny, oraz - 0.07% (2)
rozwiązania komunikacyjne (m.in - 0.07% (2)
architektura, oraz wyśmienite - 0.07% (2)
to bardzo dobra - 0.07% (2)
czasu, aż dworzec - 0.07% (2)
także podróżny zauważyli, - 0.07% (2)
wtedy kolejarze, ale - 0.07% (2)
powinien być z - 0.07% (2)
łatwy w opisaniu, - 0.07% (2)
są. trzeba pamiętać, - 0.07% (2)
standardów szerokości hali - 0.07% (2)
i już nie - 0.07% (2)
części podziemnej.[/cytat_2914302] takie - 0.07% (2)
[cytat_2914302]tak były i - 0.07% (2)
się zbudować wieżowiec. - 0.07% (2)
nad którą udałoby - 0.07% (2)
peronowej (21 metrów), - 0.07% (2)
się zachować międzynarodowych - 0.07% (2)
a nawet naszkicowaniu - 0.07% (2)
można. nie uda - 0.07% (2)
plany były do - 0.07% (2)
swoistą jego bramą. - 0.07% (2)
transportu miasta jest - 0.07% (2)
temu najważniejszy obiekt - 0.07% (2)
lub turysty. dzięki - 0.07% (2)
dla osoby przyjezdnej - 0.07% (2)
opisaniu, a nawet - 0.07% (2)
przyjezdnej lub turysty. - 0.07% (2)
jakości, praktycznie niezniszczalnych, - 0.07% (2)
rozbiórce - cegły - 0.07% (2)
wodoodporny, ani wytrzymały. - 0.07% (2)
jest on ani - 0.07% (2)
gk, aczkolwiek nie - 0.07% (2)
się z płyt - 0.07% (2)
dzisiaj częściej korzysta - 0.07% (2)
oraz pustaków ceramicznych. - 0.07% (2)
jednocześnie łatwych w - 0.07% (2)
się z wielkiego - 0.07% (2)
materiałów wytrzymałych, ale - 0.07% (2)
ściany wykonano z - 0.07% (2)
z lat '90). - 0.07% (2)
na myśli pawilonów - 0.07% (2)
handlowo-usługowych (nie mam - 0.07% (2)
podziemiach wielu lokali - 0.07% (2)
hala główna składa - 0.07% (2)
dachu wspartego na - 0.07% (2)
ingerencji w konstrukcję - 0.07% (2)
strzegom, marmur biała - 0.07% (2)
z materiałów najwyższej - 0.07% (2)
na euro 2012. - 0.07% (2)
więc rzec, że - 0.07% (2)
oraz aluminium. można - 0.07% (2)
płukanego betonu, szkła - 0.07% (2)
marianna), prefabrykowanych płyt - 0.07% (2)
kamienia (m.in. granit - 0.07% (2)
14 stalowych dźwigarach - 0.07% (2)
dworca wykonano z - 0.07% (2)
konstrukcji stalowej. wnętrza - 0.07% (2)
wykonane w lekkiej - 0.07% (2)
dwa duże pawilony - 0.07% (2)
dachem mieszczą się - 0.07% (2)
żelbetowych słupach. pod - 0.07% (2)
wspartych na 28 - 0.07% (2)
na stworzenie w - 0.07% (2)
udało się bez - 0.07% (2)
dzięki temu najważniejszy - 0.07% (2)
dworzec centralny zostanie - 0.07% (2)
ponieważ zbierano dokumentację - 0.07% (2)
dworca wydłużyło się, - 0.07% (2)
5/2018). postępowanie ws. - 0.07% (2)
(skarpa warszawska nr - 0.07% (2)
jeszcze przed wakacjami - 0.07% (2)
robią. wszystkie ich - 0.07% (2)
zabytków zapewniał, że - 0.07% (2)
obecnie z nim - 0.07% (2)
mazowiecki wojewódzki konserwator - 0.07% (2)
jakub lewicki - - 0.07% (2)
działania będą kontrolowane - 0.07% (2)
przez konserwatora zabytków. - 0.07% (2)
jest swoistą jego - 0.07% (2)
obiekt transportu miasta - 0.07% (2)
z terenu zamkniętego. - 0.07% (2)
widać co kolejarze - 0.07% (2)
obiektach. dzięki niemu - 0.07% (2)
wykończeniowe. podziemia dworca - 0.07% (2)
wykorzystywane przy współczesnych - 0.07% (2)
dzisiejszych czasów, wciąż - 0.07% (2)
to współczesne do - 0.07% (2)
żelbecie, rozwiązanie jest - 0.07% (2)
konstrukcji szkieletowej w - 0.07% (2)
zostały wykonane w - 0.07% (2)
materiały budowlane i - 0.07% (2)
dowodowego. [cytat_2914302]i zupełnie - 0.07% (2)
rozwiązania konstrukcyjne, użyte - 0.07% (2)
tylko spojrzeć na - 0.07% (2)
się dworca? proszę - 0.07% (2)
dworca centralnego do - 0.07% (2)
rejestru zabytków wyjdzie - 0.07% (2)
mu tylko na - 0.07% (2)
dobre, bo dokładnie - 0.07% (2)
dworzec został wykonany - 0.07% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje,news,nad-warszawa-glowna-rozblysly-neony,276081.html by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.44159 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron