find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

HTML Content

Title:

Oferta - Zasady sprzedaży - Biuro Reklamy TVN Media

Description:

"

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

en

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.09 score from seowykop.pl for:reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

Text on your page:

ta strona korzysta z plików cookie. sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się więcej. zrozumiałem.--> biuro reklamy tvn media oferta aktualności wszystkie br tvn media tvn premium tv online itvn oferta zasady sprzedaży spoty sponsoring oferta niestandardowa online media tv online poradnik kalkulator słowniczek do pobrania oferta techniczne dokumenty do umowy kontakt o nas tvn media sp. z o.o. ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa (+48) 22 856 64 00 biuro reklamy tvn media szukaj szukaj portal zleceń transfer traffic e-faktura filtr zatwierdź wszystkie zasady sprzedaży nasze zasady sprzedaży czasu reklamowego oparte są na 4 głównych filarach polityki handlowej tvn media: wiarygodność, transparentność, efektywność i bezpieczeństwo. jako lider na polskim rynku reklamowym zapewniamy ustrukturyzowane i przejrzyste warunki handlowe, co mamy nadzieję, pozwala na umacnianie zaufania wśród naszych partnerów biznesowych. koszt cpp i rabaty w 2019 roku inwestycja w tabelach poniżej jest rozumiana jako kwota deklarowanych wydatków rocznych netto. koszty i rabaty w roku 2019 grupa docelowa: wszyscy 16-49 reklamodawca tvn poziom inwestycji tvn rabat tvn tvn max w pln reklamodawca premium tv poziom inwestycji premium tv rabat premium tv cpp premium tv (zasięg mux) w pln typ przedziały w mln pln max min max typ przedziały w mln pln max min max rozwojowy 0 – 2,2 24% 2525 3540 rozwojowy 0 - 2 24% 1845 2580 kluczowy 2,2 – 4,4 28% 2425 3275 kluczowy 2 - 4 28% 1770 2295 4,4 - 6,5 32% 2300 2990 4 - 6 32% 1705 2215 6,5 - 8,5 36% 2210 2875 6 - 8 36% 1655 2150 8,5 - 10,5 39% 2130 2770 8 - 10 39% 1620 2110 10,5 - 12,75 42% 2070 2705 10 - 12,5 42% 1565 2035 12,75 - 15 45% 2005 2610 12,5 - 15 45% 1500 1950 15 - 18 47% 1925 2495 15 - 17,5 47% 1465 1905 strategiczny 18 - 21 50% 1650 2140 strategiczny 17,5 - 20 50% 1440 1875 21 – 26 do negocjacji 1500 1955 20 - 25 do negocjacji 1410 1830 26 + do negocjacji 1400 1820 25 + do negocjacji 1380 1790 koszty produktu dziecko premium w roku 2019 oraz rabaty na zakup cennikowy programów skierowanych do dzieci grupa docelowa: wszyscy 4-12 poziom inwestycji cpp produktu dziecko premium rabat na zakup cennikowy produktu dziecko premium przedziały w mln pln min max min max 0,0 – 0,25 500 645 0% 27% 0,25 – 0,75 460 580 28% 30% 0,75 – 2,5 440 560 31% 34% 2,5 – 4,5 410 500 35% 39% 4,5 - 6,0 380 465 40% 45% 6,0 + do negocjacji do negocjacji indeksy cen w programach premium tv tabela indeksów cen dla produktów w ofercie premium tv w roku 2019 grupa docelowa: wszyscy 16-49, młodzież premium: wszyscy 13-34 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln kobieta premium mężczyzna premium miasta premium młodzież premium zasięg dorośli zasięg rodzina zasięg prime (18:00-23:00) 0 – 2 1,25 1,15 1,11 1,14 1,04 1,01 1,08 2 – 4 1,29 1,18 1,14 1,19 1,03 1,00 1,11 4 – 6 1,27 1,21 1,17 1,23 1,03 1,00 1,14 6 - 8 1,27 1,23 1,18 1,21 1,04 1,01 1,15 8 - 10 1,24 1,24 1,15 1,24 1,02 0,99 1,16 10 – 12,5 1,26 1,27 1,17 1,28 1,04 1,01 1,20 12,5 – 15 1,25 1,31 1,20 1,32 1,06 1,03 1,25 15 – 17,5 1,22 1,31 1,19 1,33 1,06 1,03 1,25 17,5 - 20 1,21 1,30 1,19 1,34 1,06 1,04 1,26 20 - 25 1,18 1,29 1,18 1,35 1,06 1,03 1,26 25 + 1,12 1,30 1,20 1,36 1,06 1,04 1,27 tabela indeksów cen dla pakietów grp w programach premium tv w roku 2019 grupa docelowa: wszyscy 16-49 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln tvn24 tvn 24 bis tvn style tvn turbo discovery channel fox hgtv comedy central 0 – 2 1,34 1,34 1,39 1,12 1,23 1,54 1,34 1,34 2 – 4 1,39 1,39 1,43 1,16 1,27 1,58 1,39 1,39 4 – 6 1,44 1,44 1,48 1,19 1,32 1,63 1,44 1,44 6 – 8 1,44 1,44 1,51 1,19 1,32 1,66 1,44 1,44 8 – 10 1,43 1,43 1,49 1,21 1,31 1,65 1,43 1,43 10 – 12,5 1,47 1,47 1,51 1,25 1,35 1,67 1,47 1,47 12,5 – 15 1,50 1,50 1,55 1,29 1,38 1,71 1,50 1,50 15 – 17,5 1,50 1,50 1,55 1,28 1,38 1,71 1,50 1,50 17,5 – 20 1,51 1,51 1,53 1,26 1,38 1,69 1,51 1,51 20 – 25 1,49 1,49 1,52 1,25 1,37 1,68 1,49 1,49 25 + 1,50 1,50 1,53 1,27 1,38 1,69 1,50 1,50 tabela indeksów cen dla produktów w ofercie dzieci premium tv w roku 2019 grupa docelowa: wszyscy 4-12 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln dziewczynka premium chłopiec premium junior premium 0 – 0,25 1,05 1,10 1,15 0,25 - 0,75 1,05 1,10 1,15 0,75 - 2,5 1,05 1,10 1,15 2,5 - 4,5 1,10 1,15 1,20 4,5 - 6,0 1,15 1,15 1,20 6,0 + do negocjacji miesięczne indeksy sezonowe 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn max, multiscreen i 0,70 1-6/7-31 0,86 ii 0,94 1-17/18-28 1,10 iii 1,10 iv 1,13 v 1,22 vi 1,10 vii 0,84 viii 0,90 ix 1,20 x 1,25 xi 1,20 xii 1,10 1-22/23-31 0,64 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 premium tv i 0,66 1-6/7-31 0,76 ii 0,89 1-17/18-28 1,00 iii 1,05 iv 1,15 v 1,22 vi 1,10 vii 0,75 viii 0,75 ix 1,22 x 1,25 xi 1,20 xii 1,05 1-22/23-31 0,60 1,4 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 dzieci premium i 0,60 1-6/7-31 0,60 ii 0,70 1-17/18-28 0,70 iii 1,05 iv 1,10 v 1,30 vi 1,00 vii 0,65 viii 0,65 ix 1,15 x 1,25 xi 1,40 xii 1,30 1-22/23-31 0,70 indeks długości reklamy indeks długości reklamy długość reklamy (w sekundach) do 10 od 11 do 15 od 16 do 20 od 21 do 30 od 31 do 45 od 46 do 60 indeks 0,55 0,70 0,90 1,00 1,50 2,00 dla reklam dłuższych niż 60 sekund mnożnik ceny wzrasta o 0,5 dla każdego przedziału 15 sekundowego długości trwania. cena pakietu multiscreen przewidywany skład pakietu multiscreen grupa docelowa: wszyscy 16-49 pakiet multiscreen all % skład grp* tvn max 90% player smart tv 10% cena pakietu multiscreen poziom inwestycji tvn cpp przedziały w mln pln 0-2,2 2625 2,2-4,4 2535 4,4-6,5 2420 6,5-8,5 2340 8,5-10,5 2270 10,5-12,75 2215 12,75-15 2155 15-18 2085 18-21 1835 21-26 1700 26+ 1610 polityka handlowa programów telewizyjnych tvn media 2019 oferta spoty oferta sponsoring oferta online oferta programowa tvn ten adres już istnieje w naszej bazie zapisz się biuro reklamy tvn media o nas kontakt (+48) 22 856 64 00 ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa tvn media sp. z o.o.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1091

One word
1,2 - 4.49% (49)
1,1 - 4.12% (45)
1,0 - 3.12% (34)
1,3 - 2.93% (32)
1,4 - 2.29% (25)
- 2.2% (24)
tvn - 2.02% (22)
premium - 2.02% (22)
0,7 - 1.37% (15)
1,50 - 1.19% (13)
reklam - 1.01% (11)
1,15 - 1.01% (11)
cen - 0.92% (10)
1,10 - 0.92% (10)
2,5 - 0.92% (10)
0,6 - 0.92% (10)
0,5 - 0.82% (9)
pln - 0.82% (9)
max - 0.82% (9)
media - 0.82% (9)
1,25 - 0.82% (9)
pakiet - 0.73% (8)
1,20 - 0.73% (8)
1,44 - 0.73% (8)
indeks - 0.73% (8)
oferta - 0.73% (8)
wszyscy - 0.64% (7)
negocjacji - 0.64% (7)
0,9 - 0.64% (7)
mln - 0.64% (7)
przedziały - 0.64% (7)
inwestycji - 0.64% (7)
poziom - 0.64% (7)
się - 0.64% (7)
2019 - 0.64% (7)
docelowa: - 0.55% (6)
grupa - 0.55% (6)
12,5 - 0.55% (6)
1,51 - 0.55% (6)
17,5 - 0.55% (6)
1,05 - 0.55% (6)
nas - 0.55% (6)
0,8 - 0.55% (6)
iii - 0.55% (6)
rabat - 0.55% (6)
roku - 0.55% (6)
vii - 0.55% (6)
0,75 - 0.55% (6)
reklamy - 0.55% (6)
1,27 - 0.55% (6)
dla - 0.46% (5)
1,06 - 0.46% (5)
1,04 - 0.46% (5)
1,19 - 0.46% (5)
1,03 - 0.46% (5)
1,00 - 0.46% (5)
1,34 - 0.46% (5)
multiscreen - 0.46% (5)
1,39 - 0.46% (5)
1,43 - 0.46% (5)
1,49 - 0.46% (5)
0,70 - 0.46% (5)
1,22 - 0.37% (4)
online - 0.37% (4)
4,5 - 0.37% (4)
tabela - 0.37% (4)
zasięg - 0.37% (4)
1,47 - 0.37% (4)
1,38 - 0.37% (4)
1,26 - 0.37% (4)
1,18 - 0.37% (4)
0,25 - 0.37% (4)
1,30 - 0.37% (4)
1,21 - 0.37% (4)
500 - 0.37% (4)
6,0 - 0.37% (4)
12,75 - 0.37% (4)
min - 0.37% (4)
10,5 - 0.37% (4)
16-49 - 0.37% (4)
8,5 - 0.37% (4)
6,5 - 0.37% (4)
4,4 - 0.37% (4)
cpp - 0.37% (4)
2,2 - 0.37% (4)
39% - 0.27% (3)
1,23 - 0.27% (3)
1,24 - 0.27% (3)
1,31 - 0.27% (3)
1,32 - 0.27% (3)
28% - 0.27% (3)
dzieci - 0.27% (3)
koszt - 0.27% (3)
45% - 0.27% (3)
zasady - 0.27% (3)
1-6/7-31 - 0.27% (3)
1-17/18-28 - 0.27% (3)
rabaty - 0.27% (3)
viii - 0.27% (3)
xii - 0.27% (3)
1-22/23-31 - 0.27% (3)
0,60 - 0.27% (3)
długości - 0.27% (3)
sekund - 0.27% (3)
pakietu - 0.27% (3)
sprzedaży - 0.27% (3)
1,14 - 0.27% (3)
1,29 - 0.27% (3)
1,01 - 0.27% (3)
pakiety - 0.27% (3)
indeksów - 0.27% (3)
dziecko - 0.27% (3)
produktu - 0.27% (3)
biuro - 0.27% (3)
indeksy - 0.18% (2)
465 - 0.18% (2)
typ - 0.18% (2)
spoty - 0.18% (2)
856 - 0.18% (2)
programach - 0.18% (2)
sponsoring - 0.18% (2)
kontakt - 0.18% (2)
sp. - 0.18% (2)
o.o. - 0.18% (2)
380 - 0.18% (2)
1500 - 0.18% (2)
koszty - 0.18% (2)
ul. - 0.18% (2)
0,90 - 0.18% (2)
440 - 0.18% (2)
szukaj - 0.18% (2)
reklamodawca - 0.18% (2)
0,65 - 0.18% (2)
wszystkie - 0.18% (2)
580 - 0.18% (2)
zakup - 0.18% (2)
cennikowy - 0.18% (2)
cena - 0.18% (2)
programów - 0.18% (2)
skład - 0.18% (2)
410 - 0.18% (2)
1,69 - 0.18% (2)
rozwojowy - 0.18% (2)
4-12 - 0.18% (2)
42% - 0.18% (2)
47% - 0.18% (2)
strategiczny - 0.18% (2)
1,17 - 0.18% (2)
1,11 - 0.18% (2)
warszawa - 0.18% (2)
1,16 - 0.18% (2)
36% - 0.18% (2)
1,28 - 0.18% (2)
02-952 - 0.18% (2)
(+48) - 0.18% (2)
50% - 0.18% (2)
2215 - 0.18% (2)
młodzież - 0.18% (2)
1,53 - 0.18% (2)
1,35 - 0.18% (2)
1,12 - 0.18% (2)
grp - 0.18% (2)
ofercie - 0.18% (2)
produktów - 0.18% (2)
166, - 0.18% (2)
kluczowy - 0.18% (2)
24% - 0.18% (2)
nasze - 0.18% (2)
wiertnicza - 0.18% (2)
1,55 - 0.18% (2)
jako - 0.18% (2)
1,71 - 0.18% (2)
32% - 0.18% (2)
Two words phrases
premium tv - 0.92% (10)
tvn media - 0.73% (8)
poziom inwestycji - 0.64% (7)
do negocjacji - 0.64% (7)
mln pln - 0.64% (7)
przedziały w - 0.64% (7)
1,50 1,50 - 0.55% (6)
docelowa: wszyscy - 0.55% (6)
grupa docelowa: - 0.55% (6)
roku 2019 - 0.46% (5)
w roku - 0.46% (5)
wszyscy 16-49 - 0.37% (4)
1,44 1,44 - 0.37% (4)
2019 grupa - 0.37% (4)
min max - 0.37% (4)
1,10 1,15 - 0.37% (4)
1,04 1,01 - 0.27% (3)
tabela indeksów - 0.27% (3)
1,0 0,9 - 0.27% (3)
0,6 0,5 - 0.27% (3)
inwestycji pakiety - 0.27% (3)
1,20 x - 0.27% (3)
1,25 xi - 0.27% (3)
indeksów cen - 0.27% (3)
0,8 0,7 - 0.27% (3)
cen dla - 0.27% (3)
reklamy tvn - 0.27% (3)
dziecko premium - 0.27% (3)
produktu dziecko - 0.27% (3)
1,2 1,1 - 0.27% (3)
x 1,25 - 0.27% (3)
max min - 0.27% (3)
tvn max - 0.27% (3)
zasady sprzedaży - 0.27% (3)
pakietu multiscreen - 0.27% (3)
1,06 1,03 - 0.27% (3)
1,15 1,20 - 0.18% (2)
produktów w - 0.18% (2)
1,38 1,69 - 0.18% (2)
1,49 1,49 - 0.18% (2)
iii 1,05 - 0.18% (2)
1,22 vi - 0.18% (2)
1,10 vii - 0.18% (2)
1,20 xii - 0.18% (2)
v 1,22 - 0.18% (2)
vi 1,10 - 0.18% (2)
xi 1,20 - 0.18% (2)
dzieci premium - 0.18% (2)
indeks długości - 0.18% (2)
długości reklamy - 0.18% (2)
1,38 1,71 - 0.18% (2)
1,06 1,04 - 0.18% (2)
1,71 1,50 - 0.18% (2)
programach premium - 0.18% (2)
sponsoring oferta - 0.18% (2)
media tv - 0.18% (2)
wiertnicza 166, - 0.18% (2)
02-952 warszawa - 0.18% (2)
(+48) 22 - 0.18% (2)
856 64 - 0.18% (2)
i rabaty - 0.18% (2)
inwestycji tvn - 0.18% (2)
rozwojowy 0 - 0.18% (2)
kluczowy 2 - 0.18% (2)
na zakup - 0.18% (2)
4-12 poziom - 0.18% (2)
dla produktów - 0.18% (2)
1,50 1,55 - 0.18% (2)
w ofercie - 0.18% (2)
młodzież premium - 0.18% (2)
1,29 1,18 - 0.18% (2)
1,03 1,00 - 0.18% (2)
– 12,5 - 0.18% (2)
– 15 - 0.18% (2)
– 17,5 - 0.18% (2)
w programach - 0.18% (2)
1,39 1,39 - 0.18% (2)
6 1,44 - 0.18% (2)
1,19 1,32 - 0.18% (2)
1,47 1,47 - 0.18% (2)
12,5 – - 0.18% (2)
media o - 0.18% (2)
Three words phrases
przedziały w mln - 0.64% (7)
w mln pln - 0.64% (7)
grupa docelowa: wszyscy - 0.55% (6)
w roku 2019 - 0.46% (5)
docelowa: wszyscy 16-49 - 0.37% (4)
2019 grupa docelowa: - 0.37% (4)
+ do negocjacji - 0.37% (4)
roku 2019 grupa - 0.37% (4)
inwestycji pakiety przedziały - 0.27% (3)
0,8 0,7 0,6 - 0.27% (3)
1,1 1,0 0,9 - 0.27% (3)
1,05 1,10 1,15 - 0.27% (3)
tv w roku - 0.27% (3)
poziom inwestycji pakiety - 0.27% (3)
premium tv w - 0.27% (3)
biuro reklamy tvn - 0.27% (3)
tabela indeksów cen - 0.27% (3)
produktu dziecko premium - 0.27% (3)
max min max - 0.27% (3)
4,5 - 6,0 - 0.18% (2)
22 856 64 - 0.18% (2)
tvn media o - 0.18% (2)
cena pakietu multiscreen - 0.18% (2)
indeks długości reklamy - 0.18% (2)
xi 1,20 xii - 0.18% (2)
v 1,22 vi - 0.18% (2)
1,25 xi 1,20 - 0.18% (2)
vi 1,10 vii - 0.18% (2)
wiertnicza 166, 02-952 - 0.18% (2)
856 64 00 - 0.18% (2)
0 – 0,25 - 0.18% (2)
poziom inwestycji tvn - 0.18% (2)
dla produktów w - 0.18% (2)
wszyscy 4-12 poziom - 0.18% (2)
pln max min - 0.18% (2)
1,38 1,71 1,50 - 0.18% (2)
1,50 1,50 1,55 - 0.18% (2)
6 1,44 1,44 - 0.18% (2)
17,5 - 20 - 0.18% (2)
tvn media sp. - 0.18% (2)
4-12 poziom inwestycji - 0.18% (2)
12,5 – 15 - 0.18% (2)
programach premium tv - 0.18% (2)
166, 02-952 warszawa - 0.18% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 0.77894 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron