find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

HTML Content

Title:

Oferta - Zasady sprzedaży - Biuro Reklamy TVN Media

Description:

"

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

en

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.42 score from seowykop.pl for:reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy

Text on your page:

ta strona korzysta z plików cookie. sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się więcej. zrozumiałem.--> biuro reklamy tvn media oferta aktualności wszystkie br tvn media tvn premium tv online itvn oferta zasady sprzedaży spoty sponsoring oferta niestandardowa online media tv online poradnik kalkulator słowniczek do pobrania oferta techniczne dokumenty do umowy kontakt o nas tvn media sp. z o.o. ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa (+48) 22 856 64 00 biuro reklamy tvn media szukaj szukaj portal zleceń transfer traffic e-faktura filtr zatwierdź wszystkie zasady sprzedaży nasze zasady sprzedaży czasu reklamowego oparte są na 4 głównych filarach polityki handlowej tvn media: wiarygodność, transparentność, efektywność i bezpieczeństwo. jako lider na polskim rynku reklamowym zapewniamy ustrukturyzowane i przejrzyste warunki handlowe, co mamy nadzieję pozwala na umacnianie zaufania wśród naszych partnerów biznesowych. koszt cpp i rabaty w 2018 roku inwestycja w tabelach poniżej jest rozumiana jako kwota deklarowanych wydatków rocznych netto. koszty i rabaty w roku 2018 grupa docelowa: wszyscy 16-49 reklamodawca tvn poziom inwestycji tvn rabat tvn cpp tvn reklamodawca premium tv poziom inwestycji premium tv rabat premium tv cpp premium tv (mix ogólny) typ przedziały w mln pln max min max typ przedziały w mln pln max min max rozwojowy 0 – 2 24% 2380 3340 rozwojowy 0 - 2 24% 1640 2295 kluczowy 2 – 4 28% 2290 3090 kluczowy 2 - 4 28% 1620 2105 4 - 6 32% 2170 2820 4 - 6 32% 1545 2010 6 - 8 36% 2085 2710 6 - 8 36% 1485 1930 8 - 10 39% 2010 2615 8 - 10 39% 1430 1860 10 - 12 42% 1955 2550 10 - 12,5 42% 1395 1810 12 - 14 45% 1890 2460 12,5 - 15 45% 1335 1735 14 - 17 47% 1815 2355 15 - 17,5 47% 1280 1665 strategiczny 17 - 20 50% 1555 2020 strategiczny 17,5 - 20 50% 1225 1595 20 – 25 do negocjacji 1415 1845 20 - 25 do negocjacji 1165 1515 25 + do negocjacji 1320 1715 25 + do negocjacji 1075 1395 koszty produktu dziecko premium w roku 2018 oraz rabaty na zakup cennikowy programów skierowanych do dzieci grupa docelowa: wszyscy 4-12 poziom inwestycji cpp produktu dziecko premium rabat na zakup cennikowy produktu dziecko premium przedziały w mln pln min max min max 0,0 – 0,25 470 605 0% 27% 0,25 – 0,75 455 575 28% 30% 0,75 – 2,5 440 560 31% 34% 2,5 – 3,5 425 520 35% 39% 3,5 - 6,5 400 490 40% 45% 6,5 + do negocjacji do negocjacji ceny pakietów targetowanych w programie tvn tabela kosztów pakietów targetowanych w tvn w roku 2018 poziom inwestycji przedziały w mln pln kobiety 16-49 kobiety 20-49, z miast 50 tys+ wszyscy 16-49, z miast 50 tys+ mężczyźni 20-49, z miast 50 tys+ 0 - 2 1820 1620 1980 2580 2 - 4 1750 1560 1905 2480 4 - 6 1660 1480 1805 2350 6 - 8 1595 1420 1735 2260 8 - 10 1540 1370 1675 2180 10 - 12 1495 1330 1630 2120 12 - 14 1445 1290 1575 2050 14 - 17 1390 1235 1510 1965 17 - 20 1190 1060 1295 1685 20 - 25 1080 965 1180 1535 25 + 1010 900 1100 1430 indeksy cen w programach premium tv tabela indeksów cen dla produktów w ofercie premium tv w roku 2018 grupa docelowa: wszyscy 16-49, młodzież premium: wszyscy 13-29 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln kobieta premium mężczyzna premium miasta premium młodzież premium zasięg dorośli zasięg rodzina zasięg prime (18:00-23:00) zasięg mux 0 – 2 1,36 1,25 1,21 0,97 1,09 1,06 1,13 1,05 2 – 4 1,37 1,25 1,21 0,96 1,05 1,02 1,13 1,02 4 – 6 1,36 1,29 1,25 0,99 1,06 1,03 1,17 1,03 6 - 8 1,37 1,33 1,28 1,02 1,08 1,05 1,20 1,04 8 - 10 1,37 1,36 1,27 1,05 1,08 1,05 1,23 1,06 10 – 12,5 1,37 1,39 1,28 1,08 1,09 1,06 1,26 1,05 12,5 – 15 1,36 1,43 1,31 1,12 1,11 1,08 1,31 1,05 15 – 17,5 1,36 1,46 1,32 1,15 1,13 1,10 1,34 1,07 17,5 - 20 1,38 1,48 1,36 1,20 1,17 1,14 1,39 1,10 20 - 25 1,39 1,52 1,39 1,25 1,20 1,16 1,42 1,13 25 + 1,39 1,62 1,49 1,35 1,27 1,25 1,52 1,20 tabela indeksów cen dla pakietów grp w programach premium tv w roku 2018 grupa docelowa: wszyscy 16-49 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln tvn24 tvn 24 biś tvn style tvn turbo tvn 7 tv puls 0 – 2 1,46 1,46 1,52 1,15 1,11 1,11 2 – 4 1,47 1,47 1,52 1,15 1,08 1,08 4 – 6 1,54 1,54 1,58 1,19 1,10 1,10 6 – 8 1,56 1,56 1,63 1,21 1,11 1,11 8 – 10 1,57 1,57 1,64 1,25 1,13 1,13 10 – 12,5 1,60 1,60 1,65 1,27 1,11 1,11 12,5 – 15 1,64 1,64 1,69 1,32 1,12 1,12 15 – 17,5 1,67 1,67 1,72 1,33 1,13 1,13 17,5 – 20 1,72 1,72 1,75 1,35 1,15 1,15 20 – 25 1,75 1,75 1,79 1,38 1,18 1,18 25 + 1,87 1,87 1,91 1,48 1,25 1,25 tabela indeksów cen dla produktów w ofercie dzieci premium tv w roku 2018 grupa docelowa: wszyscy 4-12 poziom inwestycji pakiety przedziały w mln pln dziewczynka premium chłopiec premium junior premium 0 – 0,25 1,10 1,15 1,25 0,25 - 0,75 1,10 1,15 1,25 0,75 - 2,5 1,12 1,17 1,27 2,5 - 3,5 1,15 1,20 1,30 3,5 - 6,5 1,25 1,25 1,35 6,5 + do negocjacji miesięczne indeksy sezonowe 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn i 0,70 1-7/8-31 0,84 ii 0,84 1-11/12-28 1,10 iii 1,10 iv 1,13 v 1,22 vi 1,10 vii 0,84 viii 0,90 ix 1,20 x 1,25 xi 1,20 xii 1,10 1-23/24-31 0,64 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 premium tv i 0,66 1-7/8-31 0,74 ii 0,80 1-11/12-28 1,00 iii 1,05 iv 1,15 v 1,22 vi 1,10 vii 0,75 viii 0,75 ix 1,22 x 1,25 xi 1,20 xii 1,05 1-23/24-31 0,60 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn kobiety 16-49 i 0,71 1-7/8-31 0,88 ii 0,86 1-11/12-28 1,1 iii 1,11 iv 1,13 v 1,22 vi 1,1 vii 0,86 viii 0,92 ix 1,20 x 1,25 xi 1,20 xii 1,13 1-23/24-31 0,66 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn kobiety 20-49, z miast 50 tys + i 0,73 1-7/8-31 0,9 ii 0,87 1-11/12-28 1,08 iii 1,09 iv 1,12 v 1,22 vi 1,1 vii 0,86 viii 0,92 ix 1,17 x 1,21 xi 1,20 xii 1,16 1-23/24-31 0,67 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn wszyscy 16-49, z miast 50tys + i 0,73 1-7/8-31 0,9 ii 0,9 1-11/12-28 1,16 iii 1,1 iv 1,13 v 1,2 vi 1,08 vii 0,84 viii 0,9 ix 1,16 x 1,2 xi 1,20 xii 1,17 1-23/24-31 0,68 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 tvn mężczyźni 20-49, z miast 50tys + i 0,7 1-7/8-31 0,84 ii 0,9 1-11/12-28 1,13 iii 1,13 iv 1,1 v 1,24 vi 1,1 vii 0,82 viii 0,88 ix 1,18 x 1,23 xi 1,18 xii 1,1 1-23/24-31 0,64 1,4 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 0,5 dzieci premium i 0,60 1-7/8-31 0,60 ii 0,70 1-11/12-28 0,70 iii 1,05 iv 1,10 v 1,35 vi 1,00 vii 0,65 viii 0,65 ix 1,15 x 1,20 xi 1,40 xii 1,30 1-23/24-31 0,70 1,3 1,2 1,1 1,0 0,9 0,8 0,7 0,6 multiscreen i 0,69 1-7/8-31 0,81 ii 0,83 1-11/12-28 1,07 iii 1,08 iv 1,14 v 1,22 vi 1,10 vii 0,81 viii 0,85 ix 1,21 x 1,25 xi 1,20 xii 1,08 1-23/24-31 0,63 indeks długości reklamy indeks długości reklamy długość reklamy (w sekundach) do 10 od 11 do 15 od 16 do 20 od 21 do 30 od 31 do 45 od 46 do 60 indeks 0,55 0,70 0,90 1,00 1,50 2,00 dla reklam dłuższych niż 60 sekund mnożnik ceny wzrasta o 0,5 dla każdego przedziału 15 sekundowego długości trwania. ceny pakietów multiscreen pakiet multiscreen all grupa docelowa: wszyscy 16-49 pakiet multiscreen all % skład grp* cpp tvn 60% zasięg mux 30% 2070 player smart tv 10% *przewidywany skład pakietów multiscreen pakiet multiscreen urban grupa docelowa: wszyscy 16-49 pakiet multiscreen urban % skład grp* cpp tvn 60% miasta premium 30% 2210 player smart tv 10% *przewidywany skład pakietów multiscreen polityka handlowa programów telewizyjnych tvn media 2018 oferta spoty oferta sponsoring oferta online oferta programowa tvn wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych ten adres już istnieje w naszej bazie biuro reklamy tvn media o nas kontakt (+48) 22 856 64 00 ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa tvn media sp. z o.o.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1417

One word
1,1 - 5.72% (81)
1,2 - 4.38% (62)
1,0 - 3.25% (46)
1,3 - 2.68% (38)
tvn - 2.05% (29)
0,8 - 1.76% (25)
- 1.69% (24)
0,7 - 1.69% (24)
premium - 1.62% (23)
0,6 - 1.48% (21)
0,9 - 1.41% (20)
vii - 1.13% (16)
1,25 - 1.13% (16)
iii - 1.13% (16)
1,20 - 0.99% (14)
1,13 - 0.99% (14)
1,10 - 0.92% (13)
pakiet - 0.92% (13)
1,4 - 0.85% (12)
reklam - 0.78% (11)
2,5 - 0.71% (10)
1,15 - 0.71% (10)
1,05 - 0.71% (10)
1,08 - 0.71% (10)
wszyscy - 0.71% (10)
0,5 - 0.64% (9)
media - 0.64% (9)
16-49 - 0.64% (9)
cen - 0.64% (9)
oferta - 0.56% (8)
1-7/8-31 - 0.56% (8)
1-11/12-28 - 0.56% (8)
xii - 0.56% (8)
2018 - 0.56% (8)
miast - 0.56% (8)
viii - 0.56% (8)
multiscreen - 0.56% (8)
indeks - 0.56% (8)
1-23/24-31 - 0.56% (8)
1,11 - 0.56% (8)
pln - 0.49% (7)
negocjacji - 0.49% (7)
się - 0.49% (7)
inwestycji - 0.49% (7)
mln - 0.49% (7)
poziom - 0.49% (7)
docelowa: - 0.49% (7)
grupa - 0.49% (7)
roku - 0.49% (7)
przedziały - 0.49% (7)
12,5 - 0.42% (6)
reklamy - 0.42% (6)
0,75 - 0.42% (6)
pakietów - 0.42% (6)
nas - 0.42% (6)
1,22 - 0.42% (6)
17,5 - 0.42% (6)
rabat - 0.42% (6)
tys - 0.42% (6)
max - 0.42% (6)
cpp - 0.42% (6)
1,36 - 0.42% (6)
tabela - 0.35% (5)
1,17 - 0.35% (5)
1,21 - 0.35% (5)
zasięg - 0.35% (5)
dla - 0.35% (5)
1,39 - 0.35% (5)
1,12 - 0.35% (5)
0,70 - 0.35% (5)
0,84 - 0.35% (5)
3,5 - 0.28% (4)
6,5 - 0.28% (4)
1,37 - 0.28% (4)
1,16 - 0.28% (4)
1,52 - 0.28% (4)
1,06 - 0.28% (4)
1,27 - 0.28% (4)
20-49, - 0.28% (4)
1,18 - 0.28% (4)
kobiety - 0.28% (4)
1,35 - 0.28% (4)
online - 0.28% (4)
min - 0.28% (4)
0,25 - 0.28% (4)
koszt - 0.28% (4)
skład - 0.28% (4)
30% - 0.21% (3)
1,02 - 0.21% (3)
rabaty - 0.21% (3)
długości - 0.21% (3)
1,75 - 0.21% (3)
sekund - 0.21% (3)
0,86 - 0.21% (3)
1,72 - 0.21% (3)
1,46 - 0.21% (3)
1,64 - 0.21% (3)
sprzedaży - 0.21% (3)
zasady - 0.21% (3)
pakiety - 0.21% (3)
1,09 - 0.21% (3)
biuro - 0.21% (3)
1,00 - 0.21% (3)
ceny - 0.21% (3)
dzieci - 0.21% (3)
dziecko - 0.21% (3)
grp - 0.21% (3)
tys+ - 0.21% (3)
16-49, - 0.21% (3)
39% - 0.21% (3)
45% - 0.21% (3)
0,60 - 0.21% (3)
indeksów - 0.21% (3)
28% - 0.21% (3)
produktu - 0.21% (3)
0,88 - 0.14% (2)
0,90 - 0.14% (2)
*przewidywany - 0.14% (2)
0,81 - 0.14% (2)
1,47 - 0.14% (2)
1,54 - 0.14% (2)
1,56 - 0.14% (2)
1,57 - 0.14% (2)
1,30 - 0.14% (2)
0,66 - 0.14% (2)
1,87 - 0.14% (2)
10% - 0.14% (2)
50tys - 0.14% (2)
smart - 0.14% (2)
0,65 - 0.14% (2)
player - 0.14% (2)
1,67 - 0.14% (2)
60% - 0.14% (2)
grp* - 0.14% (2)
0,92 - 0.14% (2)
0,64 - 0.14% (2)
0,73 - 0.14% (2)
all - 0.14% (2)
1,60 - 0.14% (2)
produktów - 0.14% (2)
1,14 - 0.14% (2)
szukaj - 0.14% (2)
36% - 0.14% (2)
2010 - 0.14% (2)
32% - 0.14% (2)
1620 - 0.14% (2)
kluczowy - 0.14% (2)
24% - 0.14% (2)
rozwojowy - 0.14% (2)
typ - 0.14% (2)
reklamodawca - 0.14% (2)
koszty - 0.14% (2)
jako - 0.14% (2)
nasze - 0.14% (2)
856 - 0.14% (2)
42% - 0.14% (2)
(+48) - 0.14% (2)
warszawa - 0.14% (2)
02-952 - 0.14% (2)
166, - 0.14% (2)
wiertnicza - 0.14% (2)
ul. - 0.14% (2)
o.o. - 0.14% (2)
sp. - 0.14% (2)
kontakt - 0.14% (2)
sponsoring - 0.14% (2)
spoty - 0.14% (2)
wszystkie - 0.14% (2)
1430 - 0.14% (2)
1395 - 0.14% (2)
1,48 - 0.14% (2)
programach - 0.14% (2)
1,38 - 0.14% (2)
1,07 - 0.14% (2)
1,32 - 0.14% (2)
1,31 - 0.14% (2)
1,23 - 0.14% (2)
1,28 - 0.14% (2)
1,33 - 0.14% (2)
1,03 - 0.14% (2)
mux - 0.14% (2)
miasta - 0.14% (2)
młodzież - 0.14% (2)
ofercie - 0.14% (2)
indeksy - 0.14% (2)
1735 - 0.14% (2)
965 - 0.14% (2)
mężczyźni - 0.14% (2)
targetowanych - 0.14% (2)
560 - 0.14% (2)
575 - 0.14% (2)
4-12 - 0.14% (2)
programów - 0.14% (2)
cennikowy - 0.14% (2)
zakup - 0.14% (2)
1595 - 0.14% (2)
50% - 0.14% (2)
strategiczny - 0.14% (2)
47% - 0.14% (2)
urban - 0.14% (2)
Two words phrases
premium tv - 0.71% (10)
1,20 x - 0.64% (9)
1,2 1,1 - 0.56% (8)
tvn media - 0.56% (8)
1,0 0,9 - 0.56% (8)
0,8 0,7 - 0.56% (8)
1,3 1,2 - 0.56% (8)
1,1 1,0 - 0.56% (8)
0,9 0,8 - 0.56% (8)
0,7 0,6 - 0.56% (8)
mln pln - 0.49% (7)
grupa docelowa: - 0.49% (7)
0,6 0,5 - 0.49% (7)
poziom inwestycji - 0.49% (7)
do negocjacji - 0.49% (7)
przedziały w - 0.49% (7)
1,20 xi - 0.49% (7)
docelowa: wszyscy - 0.49% (7)
vi 1,1 - 0.42% (6)
z miast - 0.42% (6)
1,20 xii - 0.42% (6)
xi 1,20 - 0.42% (6)
w roku - 0.42% (6)
roku 2018 - 0.42% (6)
1,22 vi - 0.35% (5)
v 1,22 - 0.35% (5)
0,5 tvn - 0.35% (5)
20-49, z - 0.28% (4)
min max - 0.28% (4)
pakiet multiscreen - 0.28% (4)
50 tys - 0.28% (4)
2018 grupa - 0.28% (4)
1,25 xi - 0.28% (4)
x 1,25 - 0.28% (4)
1-11/12-28 1,1 - 0.28% (4)
1,10 v - 0.28% (4)
inwestycji pakiety - 0.21% (3)
pakietów multiscreen - 0.21% (3)
1,1 vii - 0.21% (3)
1,13 v - 0.21% (3)
ii 0,86 - 0.21% (3)
1,10 vii - 0.21% (3)
iv 1,13 - 0.21% (3)
vi 1,10 - 0.21% (3)
1,11 1,11 - 0.21% (3)
reklamy tvn - 0.21% (3)
max min - 0.21% (3)
pakiety przedziały - 0.21% (3)
cpp tvn - 0.21% (3)
produktu dziecko - 0.21% (3)
dziecko premium - 0.21% (3)
50 tys+ - 0.21% (3)
tabela indeksów - 0.21% (3)
cen dla - 0.21% (3)
wszyscy 16-49, - 0.21% (3)
zasady sprzedaży - 0.21% (3)
1,18 x - 0.14% (2)
miasta premium - 0.14% (2)
0,73 1-7/8-31 - 0.14% (2)
0,9 ii - 0.14% (2)
856 64 - 0.14% (2)
0,86 viii - 0.14% (2)
0,92 ix - 0.14% (2)
multiscreen urban - 0.14% (2)
16-49, z - 0.14% (2)
miast 50tys - 0.14% (2)
*przewidywany skład - 0.14% (2)
0,9 1-11/12-28 - 0.14% (2)
(+48) 22 - 0.14% (2)
% skład - 0.14% (2)
multiscreen all - 0.14% (2)
02-952 warszawa - 0.14% (2)
tv 10% - 0.14% (2)
wiertnicza 166, - 0.14% (2)
ix 1,20 - 0.14% (2)
indeks długości - 0.14% (2)
długości reklamy - 0.14% (2)
media tv - 0.14% (2)
player smart - 0.14% (2)
tvn 60% - 0.14% (2)
sponsoring oferta - 0.14% (2)
grp* cpp - 0.14% (2)
16-49 pakiet - 0.14% (2)
1,05 iv - 0.14% (2)
1,08 1,05 - 0.14% (2)
viii 0,92 - 0.14% (2)
mężczyźni 20-49, - 0.14% (2)
1,09 1,06 - 0.14% (2)
12,5 – - 0.14% (2)
– 17,5 - 0.14% (2)
17,5 - - 0.14% (2)
1,25 1,21 - 0.14% (2)
1,52 1,15 - 0.14% (2)
zasięg mux - 0.14% (2)
1,13 1,13 - 0.14% (2)
1,25 1,25 - 0.14% (2)
1,15 1,25 - 0.14% (2)
produktów w - 0.14% (2)
0,84 ii - 0.14% (2)
w programach - 0.14% (2)
0,84 viii - 0.14% (2)
vii 0,86 - 0.14% (2)
kobiety 20-49, - 0.14% (2)
kobiety 16-49 - 0.14% (2)
iii 1,05 - 0.14% (2)
targetowanych w - 0.14% (2)
pakietów targetowanych - 0.14% (2)
4-12 poziom - 0.14% (2)
na zakup - 0.14% (2)
– 25 - 0.14% (2)
20 50% - 0.14% (2)
kluczowy 2 - 0.14% (2)
rozwojowy 0 - 0.14% (2)
– 12,5 - 0.14% (2)
i rabaty - 0.14% (2)
media o - 0.14% (2)
Three words phrases
1,1 1,0 0,9 - 0.56% (8)
1,0 0,9 0,8 - 0.56% (8)
1,3 1,2 1,1 - 0.56% (8)
1,2 1,1 1,0 - 0.56% (8)
0,9 0,8 0,7 - 0.56% (8)
0,8 0,7 0,6 - 0.56% (8)
przedziały w mln - 0.49% (7)
0,7 0,6 0,5 - 0.49% (7)
grupa docelowa: wszyscy - 0.49% (7)
w mln pln - 0.49% (7)
z miast 50 - 0.42% (6)
w roku 2018 - 0.42% (6)
xi 1,20 xii - 0.42% (6)
v 1,22 vi - 0.35% (5)
docelowa: wszyscy 16-49 - 0.35% (5)
2018 grupa docelowa: - 0.28% (4)
1,25 xi 1,20 - 0.28% (4)
+ do negocjacji - 0.28% (4)
20-49, z miast - 0.28% (4)
roku 2018 grupa - 0.28% (4)
x 1,25 xi - 0.28% (4)
vi 1,1 vii - 0.21% (3)
iv 1,13 v - 0.21% (3)
1,22 vi 1,10 - 0.21% (3)
vi 1,10 vii - 0.21% (3)
1,13 v 1,2 - 0.21% (3)
inwestycji pakiety przedziały - 0.21% (3)
biuro reklamy tvn - 0.21% (3)
tabela indeksów cen - 0.21% (3)
tv w roku - 0.21% (3)
poziom inwestycji pakiety - 0.21% (3)
produktu dziecko premium - 0.21% (3)
pakiety przedziały w - 0.21% (3)
premium tv w - 0.21% (3)
max min max - 0.21% (3)
indeksów cen dla - 0.21% (3)
wszyscy 4-12 poziom - 0.14% (2)
pakietów multiscreen pakiet - 0.14% (2)
z miast 50tys - 0.14% (2)
1-7/8-31 0,9 ii - 0.14% (2)
wiertnicza 166, 02-952 - 0.14% (2)
0,84 viii 0,9 - 0.14% (2)
50tys + i - 0.14% (2)
ii 0,9 1-11/12-28 - 0.14% (2)
cpp tvn 60% - 0.14% (2)
pakiet multiscreen all - 0.14% (2)
% skład grp* - 0.14% (2)
tv 10% *przewidywany - 0.14% (2)
skład pakietów multiscreen - 0.14% (2)
pakiet multiscreen urban - 0.14% (2)
16-49 pakiet multiscreen - 0.14% (2)
grp* cpp tvn - 0.14% (2)
smart tv 10% - 0.14% (2)
*przewidywany skład pakietów - 0.14% (2)
ul. wiertnicza 166, - 0.14% (2)
856 64 00 - 0.14% (2)
1,1 vii 0,86 - 0.14% (2)
typ przedziały w - 0.14% (2)
iii 1,05 iv - 0.14% (2)
0 – 0,25 - 0.14% (2)
1,10 1,15 1,25 - 0.14% (2)
3,5 - 6,5 - 0.14% (2)
dla produktów w - 0.14% (2)
15 – 17,5 - 0.14% (2)
vii 0,84 viii - 0.14% (2)
tvn media sp. - 0.14% (2)
produktów w ofercie - 0.14% (2)
mln pln max - 0.14% (2)
0,5 tvn kobiety - 0.14% (2)
1,13 v 1,22 - 0.14% (2)
pakietów targetowanych w - 0.14% (2)
0,86 viii 0,92 - 0.14% (2)
ix 1,20 x - 0.14% (2)
i 0,73 1-7/8-31 - 0.14% (2)
docelowa: wszyscy 4-12 - 0.14% (2)
viii 0,92 ix - 0.14% (2)
media sp. z - 0.14% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of reklama.tvn.pl/oferta/zasady-sprzedazy by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.29488 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron