find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for reklama.tvn.pl/oferta/spoty

HTML Content

Title:

Oferta - Spoty - Biuro Reklamy TVN Media

Description:

"

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

reklama.tvn.pl/oferta/spoty

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

en

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

4.07 score from seowykop.pl for:reklama.tvn.pl/oferta/spoty

Text on your page:

ta strona korzysta z plików cookie. sprawdź naszą politykę prywatności, żeby dowiedzieć się więcej. zrozumiałem.--> biuro reklamy tvn media oferta aktualności wszystkie br tvn media tvn premium tv online itvn oferta zasady sprzedaży spoty sponsoring oferta niestandardowa online media tv online poradnik kalkulator słowniczek do pobrania oferta techniczne dokumenty do umowy kontakt o nas tvn media sp. z o.o. ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa (+48) 22 856 64 00 biuro reklamy tvn media szukaj szukaj portal zleceń transfer traffic e-faktura filtr zatwierdź wszystkie spoty oferta spotowa tvn media została tak skonstruowana, aby umożliwiać realizację 3 kluczowych potrzeb komunikacji marki – szeroki zasięg, precyzyjne targetowanie i kontekstowe dotarcie z przekazem. nasza oferta to: sprzedaż cennikowa - gwarancja precyzyjnego doboru pasma reklamowego pod kątem dopasowania do grupy docelowej oraz kontekstu, którego poszukuje marka sprzedaż pakietów grp - pewność osiągnięcia zaplanowanej ilości kontaktów z przekazem reklamowym klienta produkt multiscreen - pierwsze na polskim rynku narzędzie mediowe łączące cechy nowoczesnej konsumpcji treści video w jednej walucie telewizyjnych grp a1649 zasięg tvn najwyższa jakość, zasięg i top affinity tvn to jedyna stacja łącząca największy zasięg, przy jednoczesnym dotarciu do najwyższej jakości profilu widza. zakup cennikowy spotów tvn to gwarancja precyzyjnego doboru pozycji reklamowych w pożądanym otoczeniu programowym. (najnowsza oferta poniżej). stacja tvn jest skierowana do wymagającej części widzów o wysokich oczekiwaniach wobec kontentu. dzięki temu grupy docelowe o największym potencjale komercyjnym, w tak dużej skali, można znaleźć jedynie w stacji tvn. od 2018 roku sprzedaż pakietowa tvn poszerzona została o nowe grupy rozliczeniowe, które pozwolą jeszcze precyzyjniej konstruować komunikację z widzem. rch: 86,9% shr: 13,6% aff: 151 dane: nam, rch% a4+, xi 2018; shr% a16-49, aff w16-49 c50k+ vs. a16-49, ix - xi 2018, 06:00 - 25:59 cennik tvn - kwiecień 2019 ramówka tvn - kwiecień 2019 oferta programowa oprócz sprzedaży cennikowej i pakietowej programy tvn sprzedawane są również w pakietach sponsoringowych związanych z konkretną pozycją ramówkową, lokowaniem produktów w programie czy również w postaci licznych akcji niestandardowych tworzonych na potrzeby klienta. żeby poznać wszystkie możliwości, zachęcamy do kontaktu z biurem reklamy. pułapka pułapka pod powierzchnią pod powierzchnią ameryka express ameryka express mam talent! mam talent! top model top model ślub od pierwszego wejrzenia ślub od pierwszego wejrzenia masterchef masterchef drzewo marzeń drzewo marzeń kobieta na krańcu świata kobieta na krańcu świata domowe rewolucje domowe rewolucje wracajcie skąd przyszliście wracajcie skąd przyszliście pułapka 1 / 11 niedziela, 21:30 od 9 września niedziela, 21:30 od 9 września zagadka, zbrodnie, mroczna historia z przeszłości. gdy autorka popularnych powieści kryminalnych odkryje przerażającą tajemnicę, nagle sama stanie w obliczu śmiertelnego niebezpieczeństwa, znanego jej dotąd tylko z kart własnych powieści. czy poradzi sobie z rozwiązaniem prawdziwej zagadki kryminalnej? czy zdoła uciec demonom przeszłości i… przeżyć? nowy serial „pułapka” już jesienią na antenie tvn! nowy serial kryminalno-obyczajowy tvn to przede wszystkim intrygująca historia, która angażuje widza już od pierwszego odcinka. główna bohaterka, olga sawicka, zmaga się z demonami przeszłości – traumatycznymi przeżyciami, które nie pozwalają jej zaznać spokoju po śmierci męża i przystąpić do pracy nad kolejną powieścią. szukając inspiracji, trafia na reportaż telewizyjny. zaginęła zuza, jedna z podopiecznych domu dziecka. zaintrygowana tematem pisarka postanawia odwiedzić placówkę pod pretekstem spotkania autorskiego. jej uwagę zwraca ewa – wrażliwa, prześladowana przez rówieśniczki dziewczyna, która nie wie nic o własnej przeszłości. by dowiedzieć się czegoś więcej o intrygującej nastolatce, olga postanawia poprosić o pomoc zaprzyjaźnioną policjantkę – justynę. to uruchamia prawdziwą lawinę wypadków… sawicka trafia w sam środek zagadki kryminalnej, która okazuje się równie skomplikowana jak te, które opisywała w swych książkach. wkrótce pisarka przekona się, że dom dziecka skrywa wiele mrocznych tajemnic, a podopieczni i wychowawcy niechętnie ujawniają to, co dzieje się za zamkniętymi drzwiami placówki. spotkanie z ewą spowoduje, że olga uwikła się w śmiertelnie niebezpieczne śledztwo, związane z tajemnicą sprzed lat… „pułapka” to jednak nie tylko wciągająca fabuła. bohaterowie serialu to wielowymiarowe postaci, z których każda skrywa jakąś tajemnicę. przeszłość, która nie daje o sobie zapomnieć, powróci, by połączyć ich losy. na drodze do odkrycia prawdy przyjdzie im stawić czoło własnym słabościom i lękom, skrywanym do tej pory głęboko przed światem. czy olga i ewa, zwabione w pułapkę, zdołają rozprawić się nie tylko z mordercą, ale i własną historią? czy odważą się odpowiedzieć na powracające pytanie: przed czym uciekają? i – najważniejsze – czy zrozumieją, że przeżyć mogą tylko… razem? autorska produkcja tvn realizowana jest na podstawie sześcioodcinkowego scenariusza karoliny frankowskiej i michała godzica. reżyserem został wielokrotnie nagradzany i wyróżniany łukasz palkowski, odpowiedzialny m.in. za filmy „bogowie”, „najlepszy” oraz serial „belfer”. autorem zdjęć jest marian prokop („listy do m.”, „miasto 44”, „belfer”). producentami serialu są katarzyna bielecka i tomasz karpiński. pod powierzchnią 2 / 11 niedziela, 21:30 od 21 października niedziela, 21:30 od 21 października namiętności, których nie potrafimy okiełznać. tajemnice kryjące się za zamkniętymi drzwiami naszych domów. kłamstwa, które niszczą nas samych. nowy serial obyczajowy „pod powierzchnią” to próba odpowiedzi na pytanie, jak dobrze znamy tych, których kochamy. „pod powierzchnią” to opowieść o czwórce bohaterów. każdy z nich zmaga się ze swoimi problemami, lękami czy słabością. bartek (bartłomiej topa) jest dyrektorem szanowanego liceum i wspólnie z martą (magdalena boczarska), nauczycielką języka polskiego, tworzą pozornie kochające się małżeństwo. traumatyczne przejścia powodują, że para przeżywa poważny kryzys. czy uda im się uratować swój związek przed rozpadem? maciek (łukasz simlat) jest ojcem oli (maria kowalska), która po latach rozłąki wraca pod jego opiekę. czy będzie w stanie odbudować więź ze zbuntowaną nastolatką, która obwinia go o rozpad rodziny? pod koniec wakacji ścieżki głównych bohaterów skrzyżują się, łącząc ich ze sobą już na zawsze. to pozornie błahe spotkanie da początek wielu burzliwym wydarzeniom. kolejne głęboko skrywane sekrety i namiętności nieuchronnie doprowadzą do zbrodni… czy można było jej zapobiec? a ty, jak dobrze znasz tych, których kochasz? serial jest kolejnym oryginalnym projektem stacji tvn. autorkami pomysłu są katarzyna śliwińska-kłosowicz (główna scenarzystka), karolina izert (producentka) i marta grela (szefowa zespołu produkcji fabularnych). ośmioodcinkowy obraz wyreżyseruje borys lankosz, laureat wielu nagród, w tym złotych lwów na festiwalu filmowym w gdyni. autorem zdjęć jest operator bogumił godfrejów, nominowany do oscara w kategorii krótkometrażowy film fabularny. ameryka express 3 / 11 środa, 21:30 od 5 września środa, 21:30 od 5 września najbardziej emocjonujący program w polskiej telewizji powraca w nowej odsłonie i na nowym kontynencie. uczestnicy, nauczeni doświadczeniem swoich poprzedników, spodziewali się trudnego i pełnego niespodzianek wyścigu. jednak to, co przeżyli w ameryce południowej, przeszło ich najśmielsze oczekiwania. do mety dotrą zawodnicy nie tylko najsilniejsi fizycznie i psychicznie, ale przede wszystkim ci, którzy potrafili ze swoim towarzyszem podróży stworzyć najmocniejszy duet. w programie bierze udział osiem par. filip chajzer z legendą polskiej telewizji – ojcem zygmuntem, aleksandra domańska z bratem dawidem, lara gessler z kolegą piotrem sałatą, tomasz karolak z przyjacielem jakubem urbańskim, katarzyna meller z przyjaciółką moniką zagajską, maciej musiałowski z koleżanką anną małysą, magda steczkowska z mężem piotrem królikiem i tworzący duet fitlovers pamela stefanowicz z narzeczonym mateuszem januszem. po raz kolejny, przez bezdroża poprowadzi ich agnieszka woźniak-starak. reguły programu są niezmienne od początku. uczestnicy mają przy sobie jednego dolara dziennie na osobę i to, co spakowali do plecaków. na miejscu sami muszą zorganizować wyżywienie, nocleg oraz transport. przed nimi tysiące kilometrów do pokonania. wyruszą z ekwadoru, z jednej z najwyżej położonych stolic świata – quito – do znajdującego się w peru cuzco. będą podróżować krętymi serpentynami przez bardzo wysokie góry, nocować w lodowatych izbach, w odciętych od świata wioskach po to, by kolejnego dnia znaleźć się w najniebezpieczniejszych miastach ameryki południowej. olbrzymie różnice temperatur, błyskawiczne zmiany pogody, a przede wszystkim choroba wysokościowa bardzo utrudnią podróż i dadzą się we znaki coraz bardziej wycieńczonym podróżnikom. która z par wygra program i nagrodę główną zgromadzoną w amuletach zdobywanych po drodze? kto odpadnie jako pierwszy? jak sobie poradzą z misjami i ze zmęczeniem? po raz kolejny tylko jedno jest pewne – dopóki wyścig trwa, wszystko jest możliwe. mam talent! 4 / 11 sobota, 20:00 od 8 września sobota, 20:00 od 8 września talentów może być wiele: układanie kostki rubika z zamkniętymi oczami, mężczyzna prezentujący taniec brzucha, niezwykłe głosy, zapierające dech w piersiach umiejętności fizyczne czy nietypowe zdolności. już po raz jedenasty jury w składzie: agnieszka chylińska, małgorzata foremniak i agustin egurrola wyruszy w podróż po polsce, aby wyłowić te z nich, które wprawiają w zachwyt lub zdumienie, wywołują wzruszenie, uśmiech lub czasem po prostu wciskają w fotel. na scenie „mam talent!” zobaczymy mistrzów i szaleńców oraz występy zaprzeczające istnieniu grawitacji i zdrowemu rozsądkowi. to właśnie w tym programie niemożliwe stanie się możliwe. podpalona kartka papieru może w jednej chwili zamienić się w żywego ptaka, a człowiek stać się echem. łzy wzruszenia jurorów będą mieszać się ze łzami szczęścia uczestników. spotkamy niezwykłych ludzi o fascynujących zdolnościach, którzy właśnie w tym programie pokonają swoje słabości i wykażą się nie lada odwagą. za kulisami oraz na scenie będzie wspierał wszystkich niezastąpiony duet – marcin prokop i szymon hołownia. kto z uczestników tak zachwyci jurorów i prowadzących, że od razu, dzięki złotemu przyciskowi, znajdzie się w odcinkach półfinałowych? program „mam talent” i niesamowite umiejętności jego uczestników niezmiennie przyciągają przed telewizory mnóstwo widzów. dotychczas wyemitowane odcinki zgromadziły średnio 2,6 mln osób. tak duża widownia przełożyła się na wysokie udziały stacji w sobotnim pasmie oglądalności, które wyniosły ponad 19,4% shr% (a 16-49). jeszcze lepszy wynik kanał uzyskał w jakościowej grupie kobiet z miast odnotowując 22,1% shr%. dane: nam, 09.2018, premiery, shr% a 16-49, w 16-49c50k+, amr a4+ top model 5 / 11 poniedziałek, 21:30 od 3 września poniedziałek, 21:30 od 3 września największy modowy show powraca i idzie z duchem czasu! w tym sezonie program stawia przede wszystkim na różnorodność, zatem można zostać top modelem niezależnie od płci, wieku, wzrostu i rozmiaru. liczy się osobowość, charyzma oraz determinacja. czy wśród uczestników znajdzie się osoba, która powtórzy sukces karoliny pisarek, jakoba kosela albo zawojuje show-biznes jak karolina gilon? świat modelingu zmienił się przez ostatnie lata i najnowsza edycja programu będzie tego odzwierciedleniem. praca w branży fashion to już nie tylko pokazy mody i sesje zdjęciowe, ale też umiejętność poruszania się w mediach społecznościowych. w erze lajków, influencerów oraz internetowych ikon mody uczestnicy po prostu muszą umieć odnaleźć się w wirtualnym świecie. na przesłuchania do programu w pięciu miastach w polsce zgłosiła się rekordowa liczba chętnych. najmłodsi mieli regulaminowe 16 lat, a najstarszy kandydat 64! równolegle trwał casting internetowy – zgłoszenia napływały z całego świata: z wielkiej brytanii, irlandii, usa, a nawet australii! jurorzy: joanna krupa, kasia sokołowska, marcin tyszka i dawid woliński, wspierani przez michała piróga, stanęli przed niezwykle trudnym zadaniem – wyborem osób, które zawalczą o tytuł top model, międzynarodowy kontrakt z agencją modelek i modeli „d’vision”, 100 tysięcy złotych oraz sesję okładkową w magazynie „glamour”. jednakże w tej edycji nie tylko zwycięzca będzie mógł czuć się wygrany, bowiem już podczas realizacji programu uczestnicy dostaną szansę na zdobycie kontraktów reklamowych z polskimi i międzynarodowymi markami, a co za tym idzie – podbój branży! wyjazdy zagraniczne, udział w pokazach znanych projektantów, szalone metamorfozy, sesje w trudnych warunkach i zapierających dech w piersiach plenerach, współpraca ze światowej sławy modelami oraz modelkami – tego mogą spodziewać się uczestnicy. to będzie prawdziwy sprawdzian ich umiejętności i wytrwałości, ale też szansa na rozpoczęcie wymarzonej kariery. kto z niej skorzysta? ślub od pierwszego wejrzenia 6 / 11 poniedziałek, 22:30 od 3 września poniedziałek, 22:30 od 3 września samotne osoby, które marzą o wielkim uczuciu i związku na całe życie, dostaną szansę na szczęście. po raz kolejny w poszukiwaniu drugiej połówki pomogą im eksperci z różnych dziedzin. czy z dopasowania na podstawie naukowych kryteriów zrodzi się prawdziwa miłość, a nawiązane relacje sprawdzą się w praktyce? nikt jeszcze nie znalazł recepty na udany związek. co sprawia, że małżeństwa zostają ze sobą na całe życie? czy to prawda, że przeciwieństwa się przyciągają? jakie typy osobowości mają szansę na zbudowanie długotrwałego związku? na te i wiele więcej trudnych pytań postarają się odpowiedzieć specjaliści pracujący w programie: antropolog, prof. bogusław pawłowski oraz znany psycholog piotr mosak. w nowym sezonie do ich grona eksperckiego dołączyła psycholog i psychoterapeutka poznawczo-behawioralna – magdalena chorzewska. naukowcy wspólnie przejrzeli setki kwestionariuszy osobowych, zdjęć i wyników badań. wszystko po to, żeby znaleźć tych uczestników programu, którzy ich zdaniem mają największe szanse na stworzenie szczęśliwego związku. jest jeden problem! swoją drugą połówkę będą mogli poznać dopiero w dniu ślubu. czy zdecydują się na ten odważny krok i podejmą wyzwanie u boku nieznajomej osoby? na tych, którym wystarczy odwagi, aby powiedzieć „tak”, czeka podróż poślubna oraz wspólne mieszkanie. miłosny eksperyment potrwa miesiąc. po tym czasie każdy z partnerów będzie musiał podjąć decyzję czy chce dalej budować wspólną przyszłość z wybranym dla niego partnerem. jaki będzie finał tego doświadczenia? czy dopasowane przez specjalistów pary odnajdą się we wspólnym codziennym życiu? czas pokaże – wszak naukowe podejście nie wyklucza miłości! masterchef 7 / 11 niedziela, 20:00 od 9 września niedziela, 20:00 od 9 września aż 42 kandydatów na polskiego masterchefa ponownie rozpocznie walkę w najbardziej prestiżowym konkursie kulinarnym na świecie. kto zostanie następcą mateusza zielonki, a dla kogo siódemka nie okaże się szczęśliwą liczbą? w siódmym sezonie kucharze amatorzy staną przed wyzwaniami przygotowania m.in. idealnych perliczek, tortu szwarcwaldzkiego, tournedos à la rossini, a nawet papki dla niemowląt. kandydaci na mistrza kuchni będą musieli wykazać się także przed grupą dwustu harcerzy, dla których przygotują posiłek w puszczy niepołomickiej. na planie nie zabraknie również okazji do wielkiego świętowania. urodziny michela to doskonała okazja, aby przygotować specjalne menu dla jurorów. pasjonaci kuchni staną oko w oko z legendami kulinarnego świata. oceni ich między innymi posiadaczka dwóch gwiazdek michelina hélène darroze. na planie pojawią się także, dobrze znani polskiej publiczności, robert makłowicz oraz pascal brodnicki. najlepsza piątka będzie walczyć o miejsce w finale w singapurze – mieście 47 gwiazdek michelina (w 38 restauracjach!), gdzie poznają najwybitniejszych artystów tamtejszej kuchni. wśród nich znajdzie się audra morrice – jurorka „masterchef asia” i finalistka „masterchef australia”. drzewo marzeń 8 / 11 niedziela, 11:00 od 9 września niedziela, 11:00 od 9 września mateusz gessler po raz kolejny wyrusza w polskę, żeby spełniać dziecięce marzenia. to bardzo przyjemne, ale i niełatwe zadanie! wyobraźnia najmłodszych bohaterów programu nie zna granic. czy prowadzący będzie w stanie zrealizować wszystkie pomysły i sprawić przyjemność obdarowanym przez niego osobom? marzenia mogą być różne. to, co dla jednych jest codziennością, dla innych może wydawać się nierealne i trudne do zdobycia. dzieci doskonale wiedzą, o czym marzą dorośli. najpiękniejsze jest to, że ich życzenia płyną prosto z serca, a łączy je bezinteresowność i chęć niesienia pomocy. w drugim sezonie „drzewa marzeń” mateusz gessler odwiedzi szkoły z warszawy, ze śląska i z okolic krakowa. wszystkich uczniów zaprosi do wspólnej zabawy polegającej na wymyśleniu marzenia dla bliskich im osób. o tym, co chcieliby zrobić dla kogoś ze swojego otoczenia, opowiedzą mateuszowi na magicznym drzewie, na którym zawisną wszystkie karteczki z życzeniami. w każdym z dziewięciu odcinków programu prowadzący spełni prośby aż trzech wybranych przez siebie bohaterów. kogo tym razem wybierze mateusz gessler? czy uda mu się zaskoczyć bohaterów programu? już we wrześniu widzowie „drzewa marzeń” poznają siłę dziecięcej wyobraźni, która może odmienić czyjeś życie! kobieta na krańcu świata 9 / 11 niedziela, 11:00 od 11 listopada niedziela, 11:00 od 11 listopada aż 500 dni w drodze, 70 krajów, ponad 80 odcinków i ona jedna – „kobieta na krańcu świata”. program martyny wojciechowskiej ma już dziesięć lat! tu jednak nie liczby są najważniejsze, ale bohaterki, z którymi podróżniczka spotyka się w najodleglejszych zakątkach naszego globu. nikt tak jak ona nie potrafi sprawić, że historia każdej z nich jest najważniejsza i wyjątkowa. już jesienią widzowie zobaczą jubileuszowy sezon programu „kobieta na krańcu świata”. martyna wojciechowska od lat udowadnia wszystkim, że niemożliwe nie istnieje. w swoim programie pokazuje widzom świat i ludzi dzielących się z nią swoimi niepowtarzalnymi historiami, które nigdy wcześniej nie ujrzały światła dziennego. podróżniczka nie tylko rozmawia z bohaterkami o codziennym życiu, ich lękach i marzeniach, ale porusza także ważne problemy społeczne. w dziesiątym sezonie programu prowadząca zaprosi widzów do najdalej na północ wysuniętej osady ludzkiej. na spitzbergenie przez jedną czwartą roku panuje noc, natomiast później słońce nie zachodzi wcale… jak wygląda życie mieszkańców tego regionu? martyna wojciechowska dotrze też do żyjącej w czadzie społeczności wodaabe. to właśnie tam mężczyźni mają obowiązek podobać się kobietom! z kolei w salwadorze podróżniczka podejmie niezwykle trudny temat restrykcyjnych regulacji antyaborcyjnych. spotka się z kobietami, które na skutek różnych powikłań straciły ciąże i zostały oskarżone o morderstwo. kraniec świata może mieć wiele znaczeń. martyna wojciechowska podejmuje każde wyzwanie i pokazuje historie, obok których nikt nie może przejść obojętnie. domowe rewolucje 10 / 11 niedziela, 18:00 od 7 października niedziela, 18:00 od 7 października kto to jest? wyburza, maluje, przestawia, mebluje. lubi szarości i biel. ma nieograniczoną wyobraźnię i ciągle tryska nowymi pomysłami. zna nietuzinkowe patenty wnętrzarskie i jest w stanie w kilka dni odmienić niejedno pomieszczenie. i to niekoniecznie dużym kosztem! uwielbia swój zespół fachowców, z którym sprawia, że niemożliwe staje się możliwe. wiecie o kim mowa? dorota szelągowska powraca! w kolejnym sezonie „domowych rewolucji” spełni marzenia tych, którzy mają dość swoich mało funkcjonalnych przestrzeni, starych mebli i niemodnych dodatków. kiedy tylko przekroczy próg ich mieszkania, życie już nigdy nie będzie takie samo. projektantka wnętrz jak tajfun wymiecie wszystkie niechciane ściany, meblościanki po babci i relikty przeszłości. następnie stworzy niepowtarzalny projekt pomieszczeń, które wymagają remontu. jeśli trzeba, wyburzy ściany. czasem zmieni tylko ustawienie i wprowadzi stylowe dodatki. przy okazji pokaże widzom mnóstwo przydatnych rozwiązań i prostych patentów, dzięki którym będą mogli wprowadzić zmiany w swoich domach. przy metamorfozach będzie ją wspierała zaufana ekipa specjalistów. na antenę powrócą: najpopularniejszy stolarz w kraju – darek wardziak oraz architektka wnętrz marika jóźwiak. w nowym sezonie do grona fachowców dołączy julia, która nie tylko jest złotą rączką, ale trzyma też pieczę nad wszystkimi kosztorysami i towarzyszy dorocie podczas zakupów. jedno jest pewne! ta ekipa czyni cuda, a dzięki niej, jednym z najczęściej wypowiadanych przez bohaterów zdań w finale programu jest: „chyba pomyliłem piętra”. do czyich drzwi dorota zapuka tym razem? jesienią program doroty szelągowskiej „domowe rewolucje” będzie pokazywany równolegle na antenie tvn oraz hgtv home & garden. wracajcie skąd przyszliście 11 / 11 jesień 2018 jesień 2018 piotr kraśko razem z grupą polaków wyrusza szlakiem, który pokonują uchodźcy w poszukiwaniu lepszego lub bezpiecznego życia. bohaterowie będą mieli okazję poznać rzeczywistość ludzi, których do tej pory widzieli jedynie w telewizji. panujący w europie kryzys migracyjny to największe tego typu zjawisko od czasów wojennej emigracji z połowy xx wieku. za początek kryzysu uznaje się 2015 rok, ale już wcześniej wzrastała liczba masowo przybywających na stary kontynent. dziś sytuacja imigrantów jest jednym z palących problemów, z jakimi zmagają się poszczególne państwa oraz unia europejska. obecnie ponad 21 mln ludzi – 0,3% populacji na świecie – to osoby, które opuściły swój kraj z powodu konfliktów zbrojnych czy prześladowań. zmuszeni do pozostawienia swoich domów i rodzin, wyruszyli w nieznane. piotr kraśko w towarzystwie szóstki polaków wyruszy szlakiem migracyjnym. udadzą się w drogę na bliski wschód. przez niemcy, austrię, węgry i serbię dotrą do grecji. i dalej w stronę libanu, aż do kurdystanu. będzie to jedna z najtrudniejszych wypraw w ich życiu. przez prawie miesiąc będą żyli jak uchodźcy i z uchodźcami. pozbawieni portfeli, telefonów i paszportów trafią do obozu dla uchodźców, znajdą się na łodzi z przemytnikami, będą mieli także okazję zobaczyć na własne oczy, jak wygląda życie w miejscu, gdzie panuje destabilizacja. w trakcie tej wyprawy poznają ludzi, którzy żyją w obcym państwie i budują swoje życie od zera. usłyszą od nich wzruszające, a czasem mrożące krew w żyłach historie. jak ta tułaczka wpłynie na poglądy bohaterów dotyczące migracji? czy po tym, co ich spotka, będą inaczej patrzyli na swoje życie? co wyniosą z tej niezwykłej podróży? zasięg premium tv wybierz pakiet: label tvn7 tv puls zasięg mux zasięg dorośli zasięg rodzina zasięg prime tvn7 tv puls zasięg mux zasięg dorośli zasięg rodzina zasięg prime cov: 72% dane: nam; i - ii 2019, a16-49 cov: 60% dane: nam; q4 2017, a16-49 cov: 83% dane: nam, i - ii 2019, a16-49 cov: 91% dane: nam, i - ii 2019, a25-54 inc. 2000+ cov: 92% dane: nam, i - ii 2019, w25-54 cov: 87% dane: nam, i - ii 2019, a16-49 w ramach tvn media oferujemy komunikację na antenach czterech stacji o dystrybucji cyfrowo-naziemnej. tvn7 to doskonale znana na rynku stacja filmowo-serialowa dla widzów dorosłych, stawiająca na wielokrotnie nagradzane tytuły. tv puls oferuje rozrywkę dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe, seriale, dokumenty i animacje. oferta puls 2 składa się z przebojowych animacji dla dzieci, znanych seriali i świetnych dokumentów. stacja ttv łączy w sobie oryginalne podejście do rozrywki telewizyjnej, styl i infotainment, oraz tematykę bliską ludziom. wszystkie te stacje tworzą zasięgowy pakiet mix mux, który jest alternatywą dla stacji b4 o podobnym profilu. utrzymuje silny udział w rynku oraz stabilne parametry widowni, co stanowi znaczącą przewagę w porównaniu z sezonowymi ramówkami konkurencyjnych stacji. tvn7tvn7 to kanał telewizyjny o charakterze filmowo-serialowym. jesienią odkryje przed widzami nowości, które zaspokoją nawet najbardziej wybredne gusta. seriale mroczne, tajemnicze i trzymające w napięciu a także łagodniejsze, z poczuciem humoru. propozycje siódemki to m.in.: rush, miasto zła, tajemnice laury ii, olimp, chirurdzy, dr. house czy zaklinaczka duchów a dla pasjonatów kina dokumentalnego już w listopadzie najlepsze, najgłośniejsze, wielokrotnie nagradzane, filmy zapadające na długo w pamięci, wśród nich wyjście przez sklep z pamiątkami czy an open secret. tv pulstv puls to kanał ogólnopolski skierowany do szerokiej widowni. stacja ma najlepszą ofertę dla całej rodziny, w tym premierowe hity filmowe, seriale, dokumenty i animacje. tv puls jest laureatem telekamer tele tygodnia 2013, 2014 i 2015. w 2016 roku tv puls otrzyma złotą telekamerę, która jest dowodem popularności kanału wśród widzów. tv puls znajduje się w top 10 najsilniejszych marek mediowych w polsce wg „rzeczpospolitej”. zasięg muxto zintegrowana oferta kanałów premium tv o ogólnopolskiej dystrybucji . w skład mix mux wchodzą: tvn7, tv puls, ttv, puls 2 oraz telewizja wp. zasięg doroślizasięg dorośli to pakiet skierowany do osób decydujących o zakupach w gospodarstwach domowych. szerokie portfolio stacji o zróżnicowanych profilach i tematyce pozwala na skuteczne dotarcie do aspiracyjnych, ogólnych grup konsumentów z potencjalną siłą nabywczą. zasięg rodzinazasięg rodzina to pakiet skierowany do osób decydujących o zakupach w gospodarstwach domowych. szerokie portfolio stacji o zróżnicowanych profilach i tematyce pozwala na skuteczne dotarcie do ogólnych grup kobiecych oraz rodzin z dziećmi. zasięg primezasięg prime to jedyny na rynku zdefiniowany pakiet zapewniający jakościowe dotarcie w najcenniejszej porze dnia 18:00-22:59. pakiet składa się z kanałów cyfrowo-naziemnych (60% dtt) oraz największych stacji kablowo-satelitarnych (40% cab-sat). główną przewagą konkurencyjną mix prime jest szybkie budowanie szerokiego zasięgu komunikacji dzięki wysokim parametrom mediowym. demografia premium tv wybierz pakiet: wybierz... kobieta premium mężczyzna premium miasta premium dziecko premium młodzież premium premium'">kobieta premium premium'">mężczyzna premium premium'">miasta premium premium'">dziecko premium premium'">młodzież premium aff: 175 dane nam: i - ii 2019, w16-49 c50k+ aff: 160 dane nam: q4 2017, aff ix w m16-49c50k+ vs. a16-49 aff: 141 dane nam: q4 2017, aff ix w a16-49c50k+ vs. a16-49 aff: 679 dane nam: i - ii 2019, a4-12 shr: 3,8% dane: nam, i – ii 2019, a13-34 kobieta premiumkobieta premium umożliwia reklamodawcom precyzyjne dotarcie z komunikacją spotową do aktywnych kobiet z miast, czyli grupy celowej charakteryzującej się wysokim potencjałem zakupowym. kobieta premium to wyselekcjonowane kanały, świetnie indeksujące się wśród mieszkanek miast. kobieta premium gwarantuje najlepsze na rynku dopasowanie do grupy w16-49 c50k+! mężczyzna premiummężczyzna premium to pakiet różnorodnych stacji skierowanych do mężczyzn z miast. kompleksowa oferta stacji sportowych, informacyjnych, docutainment i rozrywkowych umożliwia reklamodawcom precyzyjną komunikację spotową z męskimi grupami widzów. mężczyzna premium gwarantuje najlepsze na rynku dopasowanie do grupy m 16-49 c50k+! miasta premiummiasta premium to sprofilowany pakiet stacji skierowanych do poszukiwanych na rynku miejskich grup celowych. oferuje najwyższe na rynku dopasowanie do grupy a 16-49 c50k+, przy jednoczesnym szerokim dotarciu do atrakcyjnych, miejskich widzów. dziecko premiumdziecko premium to pakiet składający się ze stacji chętnie oglądanych przez dzieci. zapewnia szerokie dotarcie do widzów w wieku 4-12 lat. w portfolio pakietów dziecko premium znajdują się produkty dedykowane poszczególnym dziecięcym podgrupom – dziewczęcym (dziewczynka premium), chłopięcym (chłopiec premium), oraz dzieciom w wieku przedszkolnym (junior premium). młodzież premiummłodzież premium to pakiet składający się ze stacji chętnie oglądanych przez młodzież. skutecznie dociera do wymagających widzów w wieku 13-29 lat, a także do młodzieży z miast. kontekst premium tv wybierz pakiet: label kontekst zasięg junior tv kontekst sport kontekst zasięg junior tv kontekst sport najlepsze sportowe wydarzenia kontekst zasięg junior tvogólnopolski zasięg w otoczeniu bezpiecznych, popularnych animacji. kontekst sportkontekst sport to kontekstowy pakiet ilościowy składający się z jakościowych kanałów o tematyce sportowej. oferta sponsoring oferta niestandardowa kalkulatory aktualności media tv ten adres już istnieje w naszej bazie zapisz się biuro reklamy tvn media o nas kontakt (+48) 22 856 64 00 ul. wiertnicza 166, 02-952 warszawa tvn media sp. z o.o.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 4068

One word
nie - 4.92% (200)
się - 2.26% (92)
- 1.82% (74)
wie - 1.75% (71)
czy - 1.35% (55)
zna - 1.06% (43)
pod - 1.01% (41)
że - 0.93% (38)
premium - 0.91% (37)
ale - 0.88% (36)
ich - 0.86% (35)
nic - 0.86% (35)
raz - 0.81% (33)
- 0.76% (31)
tvn - 0.74% (30)
zasięg - 0.64% (26)
program - 0.64% (26)
- 0.61% (25)
przy - 0.59% (24)
jak - 0.57% (23)
jest - 0.57% (23)
niej - 0.57% (23)
przed - 0.54% (22)
oraz - 0.54% (22)
ona - 0.52% (21)
dni - 0.49% (20)
pakiet - 0.44% (18)
16-49 - 0.44% (18)
tak - 0.44% (18)
tym - 0.42% (17)
kim - 0.39% (16)
dla - 0.39% (16)
przez - 0.37% (15)
grup - 0.37% (15)
kobiet - 0.37% (15)
oli - 0.37% (15)
oko - 0.37% (15)
świat - 0.37% (15)
stacji - 0.34% (14)
września - 0.34% (14)
który - 0.34% (14)
które - 0.34% (14)
miast - 0.34% (14)
nas - 0.34% (14)
dom - 0.32% (13)
już - 0.32% (13)
ci, - 0.32% (13)
będzie - 0.32% (13)
lat - 0.32% (13)
serial - 0.32% (13)
oferta - 0.32% (13)
tele - 0.32% (13)
dane - 0.32% (13)
ten - 0.29% (12)
niedziela, - 0.29% (12)
tylko - 0.29% (12)
kobieta - 0.29% (12)
tych - 0.27% (11)
nią - 0.27% (11)
media - 0.27% (11)
top - 0.27% (11)
programu - 0.27% (11)
kontekst - 0.27% (11)
która - 0.27% (11)
puls - 0.27% (11)
czas - 0.25% (10)
2019 - 0.25% (10)
model - 0.25% (10)
świata - 0.25% (10)
rodzin - 0.25% (10)
aff - 0.25% (10)
podróż - 0.25% (10)
sezon - 0.22% (9)
będą - 0.22% (9)
wraca - 0.22% (9)
widzów - 0.22% (9)
sam - 0.22% (9)
dane: - 0.22% (9)
lub - 0.22% (9)
a16-49 - 0.22% (9)
- 0.2% (8)
film - 0.2% (8)
ewa - 0.2% (8)
2019, - 0.2% (8)
tej - 0.2% (8)
21:30 - 0.2% (8)
nowy - 0.2% (8)
c50k+ - 0.2% (8)
kanał - 0.2% (8)
życie - 0.2% (8)
par - 0.2% (8)
rynku - 0.2% (8)
sport - 0.2% (8)
jedna - 0.17% (7)
sezonie - 0.17% (7)
grupy - 0.17% (7)
przeszło - 0.17% (7)
bohaterów - 0.17% (7)
łodzi - 0.17% (7)
wszystkie - 0.17% (7)
to, - 0.17% (7)
których - 0.17% (7)
dzieci - 0.17% (7)
sprzed - 0.17% (7)
mężczyzn - 0.17% (7)
jako - 0.17% (7)
nam, - 0.17% (7)
skład - 0.17% (7)
szeroki - 0.17% (7)
może - 0.15% (6)
mężczyzna - 0.15% (6)
stanie - 0.15% (6)
wszystkim - 0.15% (6)
tvn7 - 0.15% (6)
mateusz - 0.15% (6)
kolejny - 0.15% (6)
nich - 0.15% (6)
dotarcie - 0.15% (6)
ludzi - 0.15% (6)
cov: - 0.15% (6)
wiecie - 0.15% (6)
masterchef - 0.15% (6)
kto - 0.15% (6)
temat - 0.15% (6)
mają - 0.15% (6)
2018 - 0.15% (6)
tego - 0.15% (6)
spotka - 0.15% (6)
miasta - 0.15% (6)
programie - 0.15% (6)
tam - 0.15% (6)
mam - 0.15% (6)
także - 0.15% (6)
młodzież - 0.15% (6)
wieku - 0.12% (5)
piotr - 0.12% (5)
skierowany - 0.12% (5)
aby - 0.12% (5)
wśród - 0.12% (5)
składa - 0.12% (5)
całe - 0.12% (5)
prime - 0.12% (5)
uczestników - 0.12% (5)
nad - 0.12% (5)
którym - 0.12% (5)
przeszłości - 0.12% (5)
osób - 0.12% (5)
uczestnicy - 0.12% (5)
łączy - 0.12% (5)
pierwsze - 0.12% (5)
aff: - 0.12% (5)
dzięki - 0.12% (5)
którzy - 0.12% (5)
zakup - 0.12% (5)
nowym - 0.12% (5)
pułapka - 0.12% (5)
powierzchnią - 0.12% (5)
dorośli - 0.12% (5)
ślub - 0.12% (5)
stacja - 0.12% (5)
marzeń - 0.12% (5)
krańcu - 0.12% (5)
dziecko - 0.12% (5)
jedno - 0.12% (5)
sprzedaż - 0.12% (5)
sobie - 0.12% (5)
uda - 0.12% (5)
mux - 0.12% (5)
marzenia - 0.12% (5)
szerokie - 0.12% (5)
wybierz - 0.12% (5)
mogą - 0.1% (4)
swoje - 0.1% (4)
dnia - 0.1% (4)
odpowiedzi - 0.1% (4)
gessler - 0.1% (4)
udział - 0.1% (4)
swoim - 0.1% (4)
projekt - 0.1% (4)
bardziej - 0.1% (4)
tych, - 0.1% (4)
swoich - 0.1% (4)
żeby - 0.1% (4)
widzów. - 0.1% (4)
erze - 0.1% (4)
poniedziałek, - 0.1% (4)
20:00 - 0.1% (4)
został - 0.1% (4)
powraca - 0.1% (4)
razem - 0.1% (4)
października - 0.1% (4)
polskiej - 0.1% (4)
też - 0.1% (4)
rodzina - 0.1% (4)
trudny - 0.1% (4)
jednak - 0.1% (4)
precyzyjne - 0.1% (4)
historia - 0.1% (4)
części - 0.1% (4)
pierwszego - 0.1% (4)
jakości - 0.1% (4)
olga - 0.1% (4)
domowe - 0.1% (4)
przede - 0.1% (4)
11:00 - 0.1% (4)
rewolucje - 0.1% (4)
największy - 0.1% (4)
jesienią - 0.1% (4)
najlepsze - 0.1% (4)
jej - 0.1% (4)
nam: - 0.1% (4)
talent! - 0.1% (4)
staną - 0.1% (4)
gdy - 0.1% (4)
równie - 0.1% (4)
shr% - 0.1% (4)
reklamy - 0.1% (4)
junior - 0.1% (4)
wiele - 0.1% (4)
kontakt - 0.1% (4)
cennik - 0.1% (4)
skrywa - 0.1% (4)
kryzys - 0.07% (3)
jednej - 0.07% (3)
potrafi - 0.07% (3)
trzyma - 0.07% (3)
jaki - 0.07% (3)
wojciechowska - 0.07% (3)
możliwe. - 0.07% (3)
trwał - 0.07% (3)
drzwi - 0.07% (3)
produkt - 0.07% (3)
komunikację - 0.07% (3)
prowadzący - 0.07% (3)
znaleźć - 0.07% (3)
bardzo - 0.07% (3)
jeszcze - 0.07% (3)
roku - 0.07% (3)
nowe - 0.07% (3)
można - 0.07% (3)
sami - 0.07% (3)
nawet - 0.07% (3)
martyna - 0.07% (3)
mieli - 0.07% (3)
umożliwia - 0.07% (3)
kuchni - 0.07% (3)
między - 0.07% (3)
biuro - 0.07% (3)
online - 0.07% (3)
stawia - 0.07% (3)
spoty - 0.07% (3)
idzie - 0.07% (3)
sponsoring - 0.07% (3)
dokumenty - 0.07% (3)
18:00 - 0.07% (3)
16-49, - 0.07% (3)
poznają - 0.07% (3)
chętnie - 0.07% (3)
ponad - 0.07% (3)
składający - 0.07% (3)
wnętrz - 0.07% (3)
miast. - 0.07% (3)
niemożliwe - 0.07% (3)
umiejętności - 0.07% (3)
wyruszy - 0.07% (3)
czasem - 0.07% (3)
duet - 0.07% (3)
dopasowanie - 0.07% (3)
właśnie - 0.07% (3)
polsce - 0.07% (3)
znajdzie - 0.07% (3)
jurorów - 0.07% (3)
kogo - 0.07% (3)
słabości - 0.07% (3)
wymagają - 0.07% (3)
okaże - 0.07% (3)
szukaj - 0.07% (3)
pozwala - 0.07% (3)
podróżniczka - 0.07% (3)
magda - 0.07% (3)
2017, - 0.07% (3)
powieści - 0.07% (3)
swój - 0.07% (3)
drodze - 0.07% (3)
para - 0.07% (3)
tworzą - 0.07% (3)
powiedzieć - 0.07% (3)
kanałów - 0.07% (3)
każdy - 0.07% (3)
widza - 0.07% (3)
dobrze - 0.07% (3)
zmaga - 0.07% (3)
ogólnopolski - 0.07% (3)
więcej - 0.07% (3)
ii, - 0.07% (3)
jego - 0.07% (3)
nikt - 0.07% (3)
zdjęć - 0.07% (3)
spełni - 0.07% (3)
oferuje - 0.07% (3)
m.in. - 0.07% (3)
wielokrotnie - 0.07% (3)
okazuje - 0.07% (3)
znany - 0.07% (3)
seriale - 0.07% (3)
czym - 0.07% (3)
zamkniętymi - 0.07% (3)
telewizyjny - 0.07% (3)
mix - 0.07% (3)
dalej - 0.07% (3)
kart - 0.07% (3)
przeszłości. - 0.07% (3)
wejrzenia - 0.07% (3)
w16-49 - 0.07% (3)
świecie - 0.07% (3)
vs. - 0.07% (3)
kraj - 0.07% (3)
powodu - 0.07% (3)
tematyce - 0.07% (3)
również - 0.07% (3)
portfolio - 0.07% (3)
poznać - 0.07% (3)
ameryka - 0.07% (3)
telewizji - 0.07% (3)
express - 0.07% (3)
najbardziej - 0.07% (3)
szansę - 0.07% (3)
katarzyna - 0.07% (3)
drzewo - 0.07% (3)
związku - 0.07% (3)
pakiet: - 0.07% (3)
skąd - 0.07% (3)
przyszliście - 0.07% (3)
łącząc - 0.07% (3)
wracajcie - 0.07% (3)
społeczności - 0.05% (2)
marzeń” - 0.05% (2)
trudne - 0.05% (2)
wcześniej - 0.05% (2)
odwiedzi - 0.05% (2)
„drzewa - 0.05% (2)
zaprosi - 0.05% (2)
tym, - 0.05% (2)
wyrusza - 0.05% (2)
nigdy - 0.05% (2)
„masterchef - 0.05% (2)
świata”. - 0.05% (2)
odcinków - 0.05% (2)
pokazuje - 0.05% (2)
widzom - 0.05% (2)
doskonale - 0.05% (2)
porusza - 0.05% (2)
odmienić - 0.05% (2)
listopada - 0.05% (2)
dziecięce - 0.05% (2)
życzenia - 0.05% (2)
widzowie - 0.05% (2)
panuje - 0.05% (2)
sprawić - 0.05% (2)
„kobieta - 0.05% (2)
wygląda - 0.05% (2)
korzysta - 0.05% (2)
mieć - 0.05% (2)
decydujących - 0.05% (2)
skuteczne - 0.05% (2)
profilach - 0.05% (2)
zróżnicowanych - 0.05% (2)
domowych. - 0.05% (2)
gospodarstwach - 0.05% (2)
zakupach - 0.05% (2)
telekamer - 0.05% (2)
jakościowe - 0.05% (2)
długo - 0.05% (2)
miasto - 0.05% (2)
styl - 0.05% (2)
ttv - 0.05% (2)
animacji - 0.05% (2)
animacje. - 0.05% (2)
seriale, - 0.05% (2)
ogólnych - 0.05% (2)
budowanie - 0.05% (2)
hity - 0.05% (2)
c50k+, - 0.05% (2)
sportowe - 0.05% (2)
premium), - 0.05% (2)
znajdują - 0.05% (2)
4-12 - 0.05% (2)
zapewnia - 0.05% (2)
oglądanych - 0.05% (2)
najwyższe - 0.05% (2)
wysokim - 0.05% (2)
miejskich - 0.05% (2)
skierowanych - 0.05% (2)
c50k+! - 0.05% (2)
gwarantuje - 0.05% (2)
celowej - 0.05% (2)
spotową - 0.05% (2)
reklamodawcom - 0.05% (2)
filmowe, - 0.05% (2)
premierowe - 0.05% (2)
każde - 0.05% (2)
dołączy - 0.05% (2)
uchodźcy - 0.05% (2)
polaków - 0.05% (2)
kraśko - 0.05% (2)
jesień - 0.05% (2)
jednym - 0.05% (2)
złotą - 0.05% (2)
fachowców - 0.05% (2)
ludzi, - 0.05% (2)
ekipa - 0.05% (2)
wprowadzi - 0.05% (2)
zmieni - 0.05% (2)
niepowtarzalny - 0.05% (2)
stworzy - 0.05% (2)
dorota - 0.05% (2)
nowymi - 0.05% (2)
okazję - 0.05% (2)
migracyjny - 0.05% (2)
rodziny, - 0.05% (2)
żyją - 0.05% (2)
całej - 0.05% (2)
nagradzane - 0.05% (2)
dystrybucji - 0.05% (2)
finale - 0.05% (2)
60% - 0.05% (2)
nam; - 0.05% (2)
label - 0.05% (2)
własne - 0.05% (2)
2015 - 0.05% (2)
żyli - 0.05% (2)
miesiąc - 0.05% (2)
wypraw - 0.05% (2)
bliski - 0.05% (2)
szlakiem - 0.05% (2)
domów - 0.05% (2)
stary - 0.05% (2)
gdzie - 0.05% (2)
niezwykłe - 0.05% (2)
michelina - 0.05% (2)
się, - 0.05% (2)
odpowiedzieć - 0.05% (2)
głęboko - 0.05% (2)
pory - 0.05% (2)
serialu - 0.05% (2)
bohaterowie - 0.05% (2)
spotkanie - 0.05% (2)
drzwiami - 0.05% (2)
dziecka - 0.05% (2)
sawicka - 0.05% (2)
przeżyć - 0.05% (2)
pomoc - 0.05% (2)
postanawia - 0.05% (2)
pisarka - 0.05% (2)
trafia - 0.05% (2)
główna - 0.05% (2)
antenie - 0.05% (2)
„pułapka” - 0.05% (2)
i… - 0.05% (2)
zdoła - 0.05% (2)
najważniejsze - 0.05% (2)
razem? - 0.05% (2)
odkryje - 0.05% (2)
powierzchnią” - 0.05% (2)
sobą - 0.05% (2)
koniec - 0.05% (2)
rozpad - 0.05% (2)
ojcem - 0.05% (2)
związek - 0.05% (2)
pozornie - 0.05% (2)
wspólnie - 0.05% (2)
swoimi - 0.05% (2)
bohaterów. - 0.05% (2)
„pod - 0.05% (2)
podstawie - 0.05% (2)
obyczajowy - 0.05% (2)
tajemnice - 0.05% (2)
tomasz - 0.05% (2)
prokop - 0.05% (2)
autorem - 0.05% (2)
filmy - 0.05% (2)
łukasz - 0.05% (2)
michała - 0.05% (2)
karoliny - 0.05% (2)
zagadki - 0.05% (2)
popularnych - 0.05% (2)
wielu - 0.05% (2)
02-952 - 0.05% (2)
precyzyjnego - 0.05% (2)
gwarancja - 0.05% (2)
zasięg, - 0.05% (2)
komunikacji - 0.05% (2)
potrzeb - 0.05% (2)
została - 0.05% (2)
856 - 0.05% (2)
(+48) - 0.05% (2)
warszawa - 0.05% (2)
166, - 0.05% (2)
dopasowania - 0.05% (2)
wiertnicza - 0.05% (2)
ul. - 0.05% (2)
o.o. - 0.05% (2)
sp. - 0.05% (2)
kalkulator - 0.05% (2)
niestandardowa - 0.05% (2)
sprzedaży - 0.05% (2)
aktualności - 0.05% (2)
dowiedzieć - 0.05% (2)
doboru - 0.05% (2)
marka - 0.05% (2)
autorka - 0.05% (2)
temu - 0.05% (2)
postaci - 0.05% (2)
ramówka - 0.05% (2)
kwiecień - 0.05% (2)
2018, - 0.05% (2)
a16-49, - 0.05% (2)
shr: - 0.05% (2)
tvn. - 0.05% (2)
jedynie - 0.05% (2)
docelowe - 0.05% (2)
otoczeniu - 0.05% (2)
pakietów - 0.05% (2)
reklamowych - 0.05% (2)
profilu - 0.05% (2)
dotarciu - 0.05% (2)
jednoczesnym - 0.05% (2)
polskim - 0.05% (2)
klienta - 0.05% (2)
przekazem - 0.05% (2)
ilości - 0.05% (2)
grp - 0.05% (2)
początek - 0.05% (2)
kolejne - 0.05% (2)
gwiazdek - 0.05% (2)
międzynarodowy - 0.05% (2)
marzą - 0.05% (2)
osoby, - 0.05% (2)
22:30 - 0.05% (2)
trudnych - 0.05% (2)
znanych - 0.05% (2)
dostaną - 0.05% (2)
podczas - 0.05% (2)
modeli - 0.05% (2)
kontrakt - 0.05% (2)
tytuł - 0.05% (2)
różnych - 0.05% (2)
niezwykle - 0.05% (2)
dawid - 0.05% (2)
internetowy - 0.05% (2)
równolegle - 0.05% (2)
kandydat - 0.05% (2)
lat, - 0.05% (2)
liczba - 0.05% (2)
pięciu - 0.05% (2)
świecie. - 0.05% (2)
poszukiwaniu - 0.05% (2)
sprawia, - 0.05% (2)
mody - 0.05% (2)
niego - 0.05% (2)
okazji - 0.05% (2)
planie - 0.05% (2)
grupą - 0.05% (2)
polskiego - 0.05% (2)
podejście - 0.05% (2)
pokaże - 0.05% (2)
codziennym - 0.05% (2)
specjalistów - 0.05% (2)
finał - 0.05% (2)
budować - 0.05% (2)
życie? - 0.05% (2)
musiał - 0.05% (2)
wspólne - 0.05% (2)
wyzwanie - 0.05% (2)
mogli - 0.05% (2)
jeden - 0.05% (2)
największe - 0.05% (2)
magdalena - 0.05% (2)
grona - 0.05% (2)
psycholog - 0.05% (2)
sesje - 0.05% (2)
pokazy - 0.05% (2)
namiętności - 0.05% (2)
agnieszka - 0.05% (2)
pewne - 0.05% (2)
główną - 0.05% (2)
wygra - 0.05% (2)
dadzą - 0.05% (2)
zmiany - 0.05% (2)
miastach - 0.05% (2)
wysokie - 0.05% (2)
muszą - 0.05% (2)
miejscu - 0.05% (2)
piotrem - 0.05% (2)
wszystko - 0.05% (2)
lara - 0.05% (2)
bierze - 0.05% (2)
podróży - 0.05% (2)
dotrą - 0.05% (2)
środa, - 0.05% (2)
złotych - 0.05% (2)
laureat - 0.05% (2)
karolina - 0.05% (2)
kolejnym - 0.05% (2)
wyścig - 0.05% (2)
sobota, - 0.05% (2)
branży - 0.05% (2)
mnóstwo - 0.05% (2)
praca - 0.05% (2)
najnowsza - 0.05% (2)
lata - 0.05% (2)
show - 0.05% (2)
a4+ - 0.05% (2)
wynik - 0.05% (2)
lepszy - 0.05% (2)
osób. - 0.05% (2)
mln - 0.05% (2)
przyciągają - 0.05% (2)
być - 0.05% (2)
marcin - 0.05% (2)
wszystkich - 0.05% (2)
wspierał - 0.05% (2)
stać - 0.05% (2)
„mam - 0.05% (2)
scenie - 0.05% (2)
prostu - 0.05% (2)
piersiach - 0.05% (2)
dech - 0.05% (2)
istnieje - 0.05% (2)
Two words phrases
się w - 0.42% (17)
się z - 0.32% (13)
tv puls - 0.22% (9)
ii 2019, - 0.2% (8)
tvn media - 0.2% (8)
21:30 od - 0.2% (8)
dane: nam, - 0.17% (7)
nie tylko - 0.17% (7)
9 września - 0.15% (6)
11 niedziela, - 0.15% (6)
kobieta premium - 0.15% (6)
na rynku - 0.15% (6)
premium to - 0.12% (5)
mężczyzna premium - 0.12% (5)
nam, i - 0.12% (5)
to pakiet - 0.12% (5)
top model - 0.12% (5)
po raz - 0.12% (5)
kobieta na - 0.12% (5)
na krańcu - 0.12% (5)
dziecko premium - 0.12% (5)
premium tv - 0.12% (5)
krańcu świata - 0.12% (5)
zasięg dorośli - 0.1% (4)
niedziela, 11:00 - 0.1% (4)
zasięg rodzina - 0.1% (4)
zasięg prime - 0.1% (4)
11:00 od - 0.1% (4)
3 września - 0.1% (4)
mam talent! - 0.1% (4)
20:00 od - 0.1% (4)
domowe rewolucje - 0.1% (4)
z miast - 0.1% (4)
będzie w - 0.1% (4)
przede wszystkim - 0.1% (4)
od pierwszego - 0.1% (4)
dane nam: - 0.1% (4)
do grupy - 0.1% (4)
niedziela, 21:30 - 0.1% (4)
młodzież premium - 0.1% (4)
miasta premium - 0.1% (4)
się nie - 0.07% (3)
rynku dopasowanie - 0.07% (3)
września niedziela, - 0.07% (3)
szansę na - 0.07% (3)
się na - 0.07% (3)
dopasowanie do - 0.07% (3)
a 16-49 - 0.07% (3)
składający się - 0.07% (3)
w wieku - 0.07% (3)
zasięg junior - 0.07% (3)
kontekst zasięg - 0.07% (3)
biuro reklamy - 0.07% (3)
mateusz gessler - 0.07% (3)
martyna wojciechowska - 0.07% (3)
vs. a16-49 - 0.07% (3)
w16-49 c50k+ - 0.07% (3)
a także - 0.07% (3)
wybierz pakiet: - 0.07% (3)
zasięg mux - 0.07% (3)
tv wybierz - 0.07% (3)
2019, a16-49 - 0.07% (3)
dotarcie do - 0.07% (3)
q4 2017, - 0.07% (3)
a16-49 cov: - 0.07% (3)
skierowany do - 0.07% (3)
już w - 0.07% (3)
stacji o - 0.07% (3)
znajdzie się - 0.07% (3)
reklamy tvn - 0.07% (3)
nowy serial - 0.07% (3)
c50k+ vs. - 0.07% (3)
w stanie - 0.07% (3)
się za - 0.07% (3)
tvn to - 0.07% (3)
media tv - 0.07% (3)
wracajcie skąd - 0.07% (3)
która nie - 0.07% (3)
skąd przyszliście - 0.07% (3)
w programie - 0.07% (3)
z nich - 0.07% (3)
portfolio stacji - 0.05% (2)
o zróżnicowanych - 0.05% (2)
profilach i - 0.05% (2)
tematyce pozwala - 0.05% (2)
już po - 0.05% (2)
na skuteczne - 0.05% (2)
w gospodarstwach - 0.05% (2)
pakiet skierowany - 0.05% (2)
do osób - 0.05% (2)
decydujących o - 0.05% (2)
zakupach w - 0.05% (2)
domowych. szerokie - 0.05% (2)
puls 2 - 0.05% (2)
o zakupach - 0.05% (2)
rodziny, w - 0.05% (2)
do tej - 0.05% (2)
jednak nie - 0.05% (2)
zamkniętymi drzwiami - 0.05% (2)
dowiedzieć się - 0.05% (2)
tvn7 to - 0.05% (2)
dla całej - 0.05% (2)
tym premierowe - 0.05% (2)
osób decydujących - 0.05% (2)
hity filmowe, - 0.05% (2)
seriale, dokumenty - 0.05% (2)
i animacje. - 0.05% (2)
to kanał - 0.05% (2)
na antenie - 0.05% (2)
już jesienią - 0.05% (2)
sobie z - 0.05% (2)
gospodarstwach domowych. - 0.05% (2)
zróżnicowanych profilach - 0.05% (2)
szerokie portfolio - 0.05% (2)
02-952 warszawa - 0.05% (2)
dotarcie z - 0.05% (2)
856 64 - 0.05% (2)
(+48) 22 - 0.05% (2)
ze stacji - 0.05% (2)
chętnie oglądanych - 0.05% (2)
widzów w - 0.05% (2)
lat, a - 0.05% (2)
stacji skierowanych - 0.05% (2)
wiertnicza 166, - 0.05% (2)
tv kontekst - 0.05% (2)
sponsoring oferta - 0.05% (2)
22 856 - 0.05% (2)
ul. wiertnicza - 0.05% (2)
166, 02-952 - 0.05% (2)
media sp. - 0.05% (2)
precyzyjnego doboru - 0.05% (2)
16-49 c50k+! - 0.05% (2)
się odpowiedzieć - 0.05% (2)
stacji tvn. - 0.05% (2)
i tematyce - 0.05% (2)
pozwala na - 0.05% (2)
skuteczne dotarcie - 0.05% (2)
składa się - 0.05% (2)
kwiecień 2019 - 0.05% (2)
- kwiecień - 0.05% (2)
jedynie w - 0.05% (2)
skierowanych do - 0.05% (2)
grupy docelowe - 0.05% (2)
aff ix - 0.05% (2)
dotarciu do - 0.05% (2)
kobiet z - 0.05% (2)
przy jednoczesnym - 0.05% (2)
gwarantuje najlepsze - 0.05% (2)
z przekazem - 0.05% (2)
dane: nam; - 0.05% (2)
dorośli zasięg - 0.05% (2)
rodzina zasięg - 0.05% (2)
na całe - 0.05% (2)
września poniedziałek, - 0.05% (2)
22:30 od - 0.05% (2)
dostaną szansę - 0.05% (2)
kolejny w - 0.05% (2)
sprawia, że - 0.05% (2)
ze sobą - 0.05% (2)
w nowym - 0.05% (2)
ale też - 0.05% (2)
sezonie do - 0.05% (2)
po to, - 0.05% (2)
5 września - 0.05% (2)
po tym - 0.05% (2)
się we - 0.05% (2)
niedziela, 20:00 - 0.05% (2)
środa, 21:30 - 0.05% (2)
poniedziałek, 22:30 - 0.05% (2)
w piersiach - 0.05% (2)
a nawet - 0.05% (2)
8 września - 0.05% (2)
na scenie - 0.05% (2)
to właśnie - 0.05% (2)
może w - 0.05% (2)
dech w - 0.05% (2)
oraz na - 0.05% (2)
że od - 0.05% (2)
sobota, 20:00 - 0.05% (2)
jedno jest - 0.05% (2)
udział w - 0.05% (2)
11 poniedziałek, - 0.05% (2)
dadzą się - 0.05% (2)
poniedziałek, 21:30 - 0.05% (2)
sezonie program - 0.05% (2)
po prostu - 0.05% (2)
w polsce - 0.05% (2)
polskiej telewizji - 0.05% (2)
dla kogo - 0.05% (2)
się także - 0.05% (2)
podróż po - 0.05% (2)
jak ta - 0.05% (2)
antenie tvn - 0.05% (2)
w poszukiwaniu - 0.05% (2)
jednym z - 0.05% (2)
piotr kraśko - 0.05% (2)
to jedna - 0.05% (2)
będą mieli - 0.05% (2)
za zamkniętymi - 0.05% (2)
nowym sezonie - 0.05% (2)
21 października - 0.05% (2)
października niedziela, - 0.05% (2)
autorem zdjęć - 0.05% (2)
na podstawie - 0.05% (2)
tvn7 tv - 0.05% (2)
puls zasięg - 0.05% (2)
mux zasięg - 0.05% (2)
w finale - 0.05% (2)
że niemożliwe - 0.05% (2)
gwiazdek michelina - 0.05% (2)
„pod powierzchnią” - 0.05% (2)
zdjęć jest - 0.05% (2)
która po - 0.05% (2)
zmaga się - 0.05% (2)
i sprawić - 0.05% (2)
to, że - 0.05% (2)
tym, co - 0.05% (2)
czy uda - 0.05% (2)
11 listopada - 0.05% (2)
niedziela, 18:00 - 0.05% (2)
nie potrafi - 0.05% (2)
widzów do - 0.05% (2)
jak wygląda - 0.05% (2)
jak dobrze - 0.05% (2)
powierzchnią” to - 0.05% (2)
18:00 od - 0.05% (2)
7 października - 0.05% (2)
z o.o. - 0.05% (2)
Three words phrases
- ii 2019, - 0.17% (7)
od 9 września - 0.15% (6)
/ 11 niedziela, - 0.15% (6)
dane: nam, i - 0.12% (5)
kobieta na krańcu - 0.12% (5)
niedziela, 11:00 od - 0.1% (4)
po raz kolejny - 0.1% (4)
niedziela, 21:30 od - 0.1% (4)
od 3 września - 0.1% (4)
biuro reklamy tvn - 0.07% (3)
zasięg junior tv - 0.07% (3)
od pierwszego wejrzenia - 0.07% (3)
premium to pakiet - 0.07% (3)
na rynku dopasowanie - 0.07% (3)
rynku dopasowanie do - 0.07% (3)
dopasowanie do grupy - 0.07% (3)
wracajcie skąd przyszliście - 0.07% (3)
reklamy tvn media - 0.07% (3)
ślub od pierwszego - 0.07% (3)
premium tv wybierz - 0.07% (3)
i tematyce pozwala - 0.05% (2)
o zróżnicowanych profilach - 0.05% (2)
szerokie portfolio stacji - 0.05% (2)
w gospodarstwach domowych. - 0.05% (2)
filmowe, seriale, dokumenty - 0.05% (2)
decydujących o zakupach - 0.05% (2)
skierowany do osób - 0.05% (2)
to pakiet skierowany - 0.05% (2)
tym premierowe hity - 0.05% (2)
całej rodziny, w - 0.05% (2)
seriale, dokumenty i - 0.05% (2)
premierowe hity filmowe, - 0.05% (2)
rodziny, w tym - 0.05% (2)
na skuteczne dotarcie - 0.05% (2)
widzów w wieku - 0.05% (2)
do osób decydujących - 0.05% (2)
o zakupach w - 0.05% (2)
gospodarstwach domowych. szerokie - 0.05% (2)
(+48) 22 856 - 0.05% (2)
portfolio stacji o - 0.05% (2)
tematyce pozwala na - 0.05% (2)
skuteczne dotarcie do - 0.05% (2)
dane nam: i - 0.05% (2)
q4 2017, aff - 0.05% (2)
vs. a16-49 aff: - 0.05% (2)
najlepsze na rynku - 0.05% (2)
gwarantuje najlepsze na - 0.05% (2)
składający się ze - 0.05% (2)
stacji chętnie oglądanych - 0.05% (2)
zróżnicowanych profilach i - 0.05% (2)
dorośli zasięg rodzina - 0.05% (2)
2019, a16-49 cov: - 0.05% (2)
środa, 21:30 od - 0.05% (2)
/ 11 poniedziałek, - 0.05% (2)
w tym programie - 0.05% (2)
dech w piersiach - 0.05% (2)
20:00 od 8 - 0.05% (2)
sobota, 20:00 od - 0.05% (2)
jedno jest pewne - 0.05% (2)
21:30 od 5 - 0.05% (2)
„pod powierzchnią” to - 0.05% (2)
poniedziałek, 22:30 od - 0.05% (2)
od 21 października - 0.05% (2)
21:30 od 21 - 0.05% (2)
by dowiedzieć się - 0.05% (2)
11 niedziela, 21:30 - 0.05% (2)
tvn - kwiecień - 0.05% (2)
856 64 00 - 0.05% (2)
wiertnicza 166, 02-952 - 0.05% (2)
21:30 od 3 - 0.05% (2)
niedziela, 20:00 od - 0.05% (2)
zasięg rodzina zasięg - 0.05% (2)
do tej pory - 0.05% (2)
mux zasięg dorośli - 0.05% (2)
tv puls zasięg - 0.05% (2)
tvn media sp. - 0.05% (2)
zasięg mux zasięg - 0.05% (2)
tvn7 tv puls - 0.05% (2)
wybierz pakiet: label - 0.05% (2)
jak wygląda życie - 0.05% (2)
nowym sezonie do - 0.05% (2)
11 niedziela, 11:00 - 0.05% (2)
18:00 od 7 - 0.05% (2)
niedziela, 18:00 od - 0.05% (2)
„kobieta na krańcu - 0.05% (2)
na krańcu świata”. - 0.05% (2)
od 11 listopada - 0.05% (2)
11:00 od 11 - 0.05% (2)
będzie w stanie - 0.05% (2)
sp. z o.o. - 0.05% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of reklama.tvn.pl/oferta/spoty by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.49747 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron