find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for okazjum.pl

HTML Content

Title:

Gazetki promocyjne marketów • Okazjum.pl

Description:

Aktualne gazetki promocyjne, przeceny i wyprzedaże w Cała Polska. Okazjum.pl – wszystkie promocje w jednym miejscu!

Keywords:

gazetki promocyjne, promocje, okazje, oferty promocyjne, przeceny, gazetki reklamowe, wyprzedaże, najniższe ceny w twoim mieście, okazjum

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

okazjum.pl

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=utf-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.56 score from seowykop.pl for:okazjum.pl

Text on your page:

cała polskagazetki promocyjnesieci handlowecentra handlowegodziny otwarciaporadnik zakupowyaplikacja mobilnapolecanelidldo końca 10 dnilidldo końca 2 dnilidldo końca 2 dniziko dermo do końca 102 dnicastoramado końca 3 dnicarrefourdo końca 2 dnimedia expertdo końca 13 dnisuper-pharmdo końca 6 dnibiedronkado końca 6 dnigreenpointdo końca 161 dnipolomarketdo końca 5 dnidekoriado końca 11 dnibludo końca 41 dniagata do końca 10 dnibiedronkado końca 10 dnibonnado końca 10 dnibonprixdo końca 63 dnineckermanndo końca 10 dnistigado końca 102 dnipsb mrówkado końca 2 dni polecane gazetkigazetki promocyjne: cała polskalidl gazetkado końca 2 dnilidl gazetkado końca 10 dnilidl gazetkado końca 2 dnibiedronka gazetkado końca 6 dnipolomarket gazetkado końca 5 dnibiedronka gazetkado końca 10 dniagata gazetkado końca 10 dnisuper-pharm gazetkado końca 6 dnicarrefour gazetkado końca 2 dnicastorama gazetkado końca 3 dniziko dermo gazetkado końca 102 dnigreenpoint gazetkado końca 161 dnidelikatesy centrum gazetkado końca 6 dnisimply market gazetkado końca 6 dnisimply market gazetkado końca 6 dnialsen gazetkado końca 10 dnisieci handlowe: cała polskalidlcarrefourcastoramatextil marketnorautoleroy merlinfriscocccbiedronkahebertv euro agdobizobacz więcejpolecamyżabka prezentuje sklep przyszłościporadyzakupy na aliexpress - poradnikokazjumporadyjesienny jadłospis - 3 przepisy na jesienny dzieńokazjumcentra handlowe: cała polskadom towarowy jabłkowscywars i sawazłote tarasyjupiter centrumzobacz więcejokazjumaktualne promocje234sieci handlowe405centra handlowe49gazetki promocyjne to najskuteczniejsza forma reklamy sieci handlowych. wskazują na to zarówno wyniki badań niezależnych instytucji, jak i wyniki sprzedaży poszczególnych sieci.gazetki promocyjne w polscew polsce gazetki promocyjne swój początek mają w latach dziewięćdziesiątych. pojawiły się w naszym kraju wraz z kapitalizmem i wejściem na polski rynek międzynarodowych sieci handlowych. obecnie gazetki promocyjne postrzegane są jako główny środek komunikacji między klientem a siecią handlową. dziś broszury reklamowe w polsce wydają nie tylko wielkie sieci takie jak tesco czy carrefour, swoje gazetki mają także małe lokalne sieci jak podlaska sieć supermarketów arhelan, popularne w północno-zachodniej polsce sklepy sano czy funkcjonujące w trójmieście minimarkety sieci zatoka.układ i zawartość gazetek poszczególnych sieci handlowych są stosunkowo zbliżone do siebie. zazwyczaj są to barwne broszury wypełnione zdjęciami produktów, pod którymi widnieją ich promocyjne ceny. przeważnie są to najczęściej kupowane produkty, takie jak mleko, pieluchy, jajka, owoce, warzywa czy mięso. w przypadku elektromarketów: telewizory, laptopy, pralki. każda gazetka promocyjna ma swoje ograniczenia czasowe, czasem także geograficzne. każda promocja i oferta specjalna ma swój początek i wyznaczony z góry koniec. obok obecnej promocyjnej ceny produktu prezentowana jest przekreślona poprzednia cena. jest to od lat najlepszy sposób prezentacji produktów, który cały czas jest równie skuteczny. niektóre sieci handlowe, przede wszystkim dyskontowe takie jak biedronka czy lidl, które szczycą się tym, że stale mają najniższe ceny, starają się przyciągnąć klientów do sklepu promocjami tematycznymi.biedronka regularnie organizuje specjalne oferty tematyczne, w ramach których sprzedawane są odzież, artykuły gospodarstwa domowego, zabawki oraz kosmetyki. od czasu do czasu zdarza się także sprzęt sportowy, rośliny lub elektronika. lidl słynie natomiast z tygodni poświęconych kuchni poszczególnych krajów. regularnie są to np. 'tydzień włoski', 'tydzień grecki', 'tydzień meksykański' itd. sieci lidl znane są także z tanich, ale dobrych jakościowo narzędzi i akcesoriów dla majsterkowiczów. w gazetkach promocyjnych lidl, tak samo jak w tych biedronki prezentowane są także odzież, elektronika, dodatki dekoracyjne do domu, a także artykuły gospodarstwa domowego.gazetki promocyjne to nie tylko domena tanich sieci handlowych. promocjami chwalą się także sieci pretendujące do miana tych 'z wyższej półki' jak alma, piotr i paweł czy delikatesy delima. w gazetkach takich sieci prezentowane są często produkty rzadkie lub ekologiczne.jak wskazują badania, promocje w gazetkach reklamowych wpływają nie tylko na wzrost sprzedaży produktów prezentowanych w broszurach, ale całego asortymentu sklepu. jednak gazetki promocyjne to nie tylko prezentacja oferty i reklama poszczególnych produktów, broszury mają także inne cele. wpływają na rozpoznawalność marki oraz informują o otwarciu nowych punktów handlowych, informują również o lokalizacji poszczególnych sklepów niedaleko miejsca zamieszkania potencjalnego klienta - zazwyczaj w jego miejscowości lub dzielnicy. są jednak sieci, które reklamują się poza miejscowościami, w których położone są ich punkty handlowe - dobrym przykładem jest ikea rozsyłająca swoje katalogi po całej polsce.średnio jedna sieć handlowa wydaje około 5 gazetek w miesiącu, każda z nich ma od 2 do kilkudziesięciu stron. jak wynika ze statystyk okazjum.pl średnio gazetka zawiera informacje o 140 produktach.odbiorcy gazetekszacuje się, że około 75% polaków otrzymuje regularnie broszury reklamowe sieci handlowych, nie wiadomo, jaka część z nich zapoznaje się z nimi i na ile szczegółowo. najwięcej gazetek promocyjnych przysyłają nam sieci hiper- i supermarketów, na drugim miejscu są elektromarkety takie jak saturn, media markt, avans, media expert. w dalszej kolejności są markety remontowo-budowlane jak praktiker lub leroy merlin. ponad połowa klientów sieci handlowych zapoznaje się z gazetkami promocyjnymi i uznaje je za swoje główne źródło informacji o promocjach i specjalnych ofertach. z badań wynika, że skuteczność gazetek reklamowych jest wyższa aniżeli reklamy telewizyjnej, radiowej lub prasowej.osoby przeglądające gazetki reklamowe dzielą się na trzy główne grupy. po pierwsze są to tzw. 'łowcy promocji' - czyli osoby zainteresowane wszelkimi promocjami, przeglądające regularnie gazetki w poszukiwaniu najlepszych ofert. bardzo często są oni źródłem informacji o specjalnych ofertach dla swoich znajomych i bliskich. druga grupa to tzw. 'czytelnicy' - osoby uważnie przeglądające mniejszą liczbę broszur, ale szczegółowo zaznajamiające się z każdą ofertą. ostatnia grupa to po prostu 'powierzchowni przeglądacze', którzy zapoznają się z ofertami dość powierzchownie, w sposób nieregualrny, tylko od czasu do czasu. to dla nich zaznacza się specjalne oferty wielkimi zdjęciami, wyrazistymi kolorami i dużą czcionką. większość osób przeglądającyh gazetki promocyjnych, bo aż 70% przygotowuje pod wpływem broszur swoje listy zakupów.nie tylko papier...dziś gazetki promocyjne to nie tylko papierowa broszury w skrzynce pocztowej lub na wycieraczce. część gazetek promocyjnych dystrybuowana jest jako dodatki do czasopism i gazet codziennych. szczególnie często ten sposób wybierają sieci odzieżowe i drogeryjne, które dodawane są do czasopism kobiecych. wraz z rozwojem technologii i zwiększaniem dostępu do internetu coraz więcej osób poszukuje informacji o lokalnych promocjach właśnie tu. obecnie gazetki promocyjne to jedna z najczęściej poszukiwanych informacji w polskim internecie. duży wpływ ma na to także rosnąca świadomość ekologiczna. coraz więcej osób zaznacza na swoich skrzynkach pocztowych, iż nie życzy sobie dostawać ulotek i zamiast tego wybiera dostęp elektroniczny do tego typu informacji. nie jest to trend charakterystyczny tylko dla polski. od lat serwisy internetowe z lokalnymi promocjami, broszurami sklepów są jednymi z najczęściej odwiedzanych stron w usa, francji czy niemczech. w polsce największym serwisem z gazetkami promocyjnymi jest okazjum.pl. ma najwięcej użytkowników, a także sieci handlowych i gazetek. umożliwia przeglądanie gazetek według poszczególnych kategorii sklepów. serwis jest geotargetowany, dlatego użytkownikowi prezentowane są tylko te oferty, które obowiązują w jego miejscowości. ponadto jedynie okazjum.pl dysponuje wyszukiwarką produktów. wystarczy wpisać nazwę artykułu, który nas interesuje, np. “telewizor”, ‘iphone”, “laptop”, “pieluchy”, “cukier” a serwis wskaże , w których sieciach i gazetkach są promocje na dane produkty. okazjum.pl monitoruje promocje w przeszło 40 tysiącach placówek handlowych na terenie całego kraju.zasięg czasowy i geograficzny promocjiduży wpływ na to, jakie produkty prezentowane są w gazetce ma okres kalendarzowy publikacji gazetki. specjalne oferty szykowane są przede wszystkim przed bożym narodzeniem, ale także wielkanocą, walentynkami, dniem dziecka, początkiem roku szkolnego a nawet świętem zmarłych. w obawie przed tym, iż po pobieżnym przejrzeniu gazetka promocyjna trafi do śmietnika, sieci handlowe udoskonalają swoje broszury. coraz więcej sieci redaguje swoje reklamy w formie magazynów z artykułami i poradami. część sieci wydaje natomiast gazetki w formie programów telewizyjnych, zbiorów przepisów kulinarnych czy krzyżówek. takie wydawnictwo zostaje zazwyczaj dłużej w domu i ma większą skuteczność w utrwalaniu marki danej sieci. maleje natomiast skuteczność reklamy poszczególnych produktów.promocje prezentowane w gazetkach mają często zasięg lokalny. szczególnie często dotyczy to sieci elektromarketów, takich jak saturn, media markt czy media expert, które to zazwyczaj w poszczególnych miastach lub częściach kraju oferują różne oferty. dotyczy to także innych sieci, mających różne mutacje regionalne swojej gazetki. wpływ na to ma także dostępność niektórych regionalnych produktów spożywczych, a także różne strategie marketingowe w poszczególnych częściach kraju.przygotowywanie gazetekgazetki promocyjne to od wielu lat główna część budżetów marketingowych sieci handlowych. wygląda na to, że sytuacja ta jeszcze długo się nie zmieni. mimo upływu lat, zmieniającej się sytuacji gospodarczej są one najskuteczniejszą formą promocji. sieci nie przygotowują ich zazwyczaj same - najczęściej zajmują się tym wyspecjalizowane agencje, których zadaniem jest wykonanie odpowiednich zdjęć produktów, obróbka graficzna oraz opracowanie i skład oraz dostarczenie cyfrowych materiałów do drukarni. mimo, że zazwyczaj gazetki przygotowuje się już na kilka tygodni przed ich publikacją, to trzymane są w dużej tajemnicy oraz dostarczane są do sklepu w ostatniej chwili, czasem nawet tylko jeden dzień przed rozpoczęciem promocji. powody są co najmniej dwa: jeden z nich to oczywiście obawa przed konkurencją, która znając promocję może zaproponować lepszą lub podchwycić pomysł oferty specjalnej, drugi natomiast to fakt, iż zdarza się, że sprzedawcy wiedząc o nadchodzącej promocji zniechęcają klientów do zakupu danego produktu, radząc, by poczekali na jego obniżkę.gazetki a środowisko naturalneco roku pod swoimi drzwiami i w skrzynkach pocztowych polacy odnajdują 2 miliardy sztuk gazetek! trudno się więc dziwić, iż organizacje zajmujące się ochroną środowiska wskazują, iż druk i kolportaż gazetek jest bardzo szkodliwy dla środowiska i stanowi ogromne marnotrawstwo zaosbów naturanych. sieci handlowe wydają zazwyczaj kilka gazetek w miesiącu, każda z nich ma średnio ok. 6-7 stron. do produkcji jednej tony papieru potrzeba aż 17 drzew i 8 tysięcy kwh energii. zanieczyszcza się przy tym 450 tysięcy litrów wody rocznie i zużywa 1,6 mln tonerów nie wspominając o emisji spalin przy transporcie druków. dlatego też, jak zostało wcześniej wspomniane, coraz więcej osób nie życzy sobie zostawiania papierowych broszur w swoich skrzynkach pocztowych.zobacz więcejzabierz okazjum ze sobąpobierz aplikacje na telefon, aby mieć łatwy dostęp do najnowszych promocji.zobacz więcejokazjum w polscewarszawakrakówpoznańkatowicewrocławlublinbiałystokgdyniaczęstochowałódźgdańskbydgoszczrzeszowszczecinkielceradomsosnowiectoruńna skróty:strona głównagazetki promocyjnesieci handlowecentra handloweporadnik zakupowyaplikacja mobilnaokazjum w polscenajpopularniejsze siecilidlbiedronkarossmanncarrefourkauflandnettosaturnsuper-pharmauchantesco hipermarketdouglasikeajyskokazjum.plkontaktreklamaprywatnośćkorzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. copyright by interia.pl 2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1560

One word
gazet - 3.97% (62)
nie - 3.78% (59)
dni - 3.14% (49)
końca - 2.31% (36)
sieci - 2.18% (34)
że - 1.67% (26)
gazetka - 1.67% (26)
się - 1.67% (26)
- 1.6% (25)
tak - 1.47% (23)
gazetki - 1.41% (22)
czy - 1.22% (19)
ich - 1.15% (18)
jak - 1.15% (18)
gazetkado - 1.03% (16)
market - 0.96% (15)
promocyjne - 0.9% (14)
także - 0.9% (14)
- 0.83% (13)
lidl - 0.77% (12)
handlowe - 0.77% (12)
gazetek - 0.77% (12)
przed - 0.77% (12)
więc - 0.77% (12)
broszur - 0.71% (11)
czas - 0.71% (11)
okazjum - 0.71% (11)
przy - 0.71% (11)
jest - 0.71% (11)
tylko - 0.64% (10)
handlowych - 0.64% (10)
ale - 0.64% (10)
więcej - 0.64% (10)
lub - 0.58% (9)
poszczególnych - 0.58% (9)
- 0.58% (9)
oraz - 0.58% (9)
pod - 0.51% (8)
swoje - 0.51% (8)
dla - 0.51% (8)
nich - 0.51% (8)
sklep - 0.51% (8)
który - 0.51% (8)
produktów - 0.51% (8)
polsce - 0.51% (8)
biedronka - 0.51% (8)
forma - 0.45% (7)
promocja - 0.45% (7)
oferty - 0.45% (7)
lat - 0.45% (7)
one - 0.45% (7)
osób - 0.45% (7)
zazwyczaj - 0.45% (7)
które - 0.38% (6)
często - 0.38% (6)
broszury - 0.38% (6)
promocji - 0.38% (6)
wpływ - 0.38% (6)
oni - 0.38% (6)
tym - 0.38% (6)
mają - 0.38% (6)
promocje - 0.32% (5)
tego - 0.32% (5)
informacji - 0.32% (5)
media - 0.32% (5)
okazjum.pl - 0.32% (5)
których - 0.32% (5)
takie - 0.32% (5)
gazetkach - 0.32% (5)
dzień - 0.32% (5)
prezentowane - 0.32% (5)
stron - 0.26% (4)
dostęp - 0.26% (4)
promocyjnych - 0.26% (4)
coraz - 0.26% (4)
promocjami - 0.26% (4)
czasu - 0.26% (4)
produkty - 0.26% (4)
regularnie - 0.26% (4)
specjalne - 0.26% (4)
część - 0.26% (4)
natomiast - 0.26% (4)
jedna - 0.26% (4)
serwis - 0.26% (4)
cała - 0.26% (4)
każda - 0.26% (4)
reklamy - 0.26% (4)
dnilidl - 0.26% (4)
dnibiedronka - 0.26% (4)
oferta - 0.26% (4)
kraju - 0.26% (4)
produktów, - 0.26% (4)
handlowych. - 0.26% (4)
najczęściej - 0.26% (4)
sklepów - 0.19% (3)
różne - 0.19% (3)
'tydzień - 0.19% (3)
jako - 0.19% (3)
polski - 0.19% (3)
ten - 0.19% (3)
tych - 0.19% (3)
reklamowe - 0.19% (3)
średnio - 0.19% (3)
wskazują - 0.19% (3)
skrzynkach - 0.19% (3)
dane - 0.19% (3)
miejscowości - 0.19% (3)
jego - 0.19% (3)
markety - 0.19% (3)
promocji. - 0.19% (3)
druk - 0.19% (3)
skuteczność - 0.19% (3)
pocztowych - 0.19% (3)
klientów - 0.19% (3)
sklepu - 0.19% (3)
przeglądające - 0.19% (3)
trzy - 0.19% (3)
swoich - 0.19% (3)
ceny - 0.19% (3)
osoby - 0.19% (3)
102 - 0.19% (3)
sposób - 0.19% (3)
życzy - 0.13% (2)
sobie - 0.13% (2)
wybiera - 0.13% (2)
dnipolomarket - 0.13% (2)
duży - 0.13% (2)
grupa - 0.13% (2)
dnisuper-pharm - 0.13% (2)
dnicarrefour - 0.13% (2)
dnigreenpoint - 0.13% (2)
szczególnie - 0.13% (2)
szczegółowo - 0.13% (2)
dnicastorama - 0.13% (2)
zaznacza - 0.13% (2)
czasopism - 0.13% (2)
dnisimply - 0.13% (2)
centrum - 0.13% (2)
przygotowuje - 0.13% (2)
najlepszy - 0.13% (2)
gazetki. - 0.13% (2)
polskalidl - 0.13% (2)
główna - 0.13% (2)
handlowecentra - 0.13% (2)
wody - 0.13% (2)
zakupowyaplikacja - 0.13% (2)
tysięcy - 0.13% (2)
środowiska - 0.13% (2)
dnilidldo - 0.13% (2)
dniziko - 0.13% (2)
drugi - 0.13% (2)
dermo - 0.13% (2)
jeden - 0.13% (2)
kilka - 0.13% (2)
zajmują - 0.13% (2)
dnibiedronkado - 0.13% (2)
mimo - 0.13% (2)
częściach - 0.13% (2)
polecane - 0.13% (2)
161 - 0.13% (2)
dniagata - 0.13% (2)
dlatego - 0.13% (2)
produktów. - 0.13% (2)
nas - 0.13% (2)
to, - 0.13% (2)
handlowe: - 0.13% (2)
roku - 0.13% (2)
markt - 0.13% (2)
nawet - 0.13% (2)
formie - 0.13% (2)
domu - 0.13% (2)
sieci. - 0.13% (2)
zasięg - 0.13% (2)
dotyczy - 0.13% (2)
ofertach - 0.13% (2)
ponad - 0.13% (2)
bardzo - 0.13% (2)
tesco - 0.13% (2)
takich - 0.13% (2)
delikatesy - 0.13% (2)
tanich - 0.13% (2)
dodatki - 0.13% (2)
wraz - 0.13% (2)
promocyjnesieci - 0.13% (2)
obecnie - 0.13% (2)
między - 0.13% (2)
np. - 0.13% (2)
tygodni - 0.13% (2)
dziś - 0.13% (2)
wydają - 0.13% (2)
zdarza - 0.13% (2)
sieć - 0.13% (2)
swój - 0.13% (2)
gospodarstwa - 0.13% (2)
artykuły - 0.13% (2)
odzież, - 0.13% (2)
supermarketów - 0.13% (2)
zdjęciami - 0.13% (2)
promocyjna - 0.13% (2)
tym, - 0.13% (2)
czasem - 0.13% (2)
lidl, - 0.13% (2)
wszystkim - 0.13% (2)
przede - 0.13% (2)
równie - 0.13% (2)
produktu - 0.13% (2)
początek - 0.13% (2)
reklamowych - 0.13% (2)
promocjami, - 0.13% (2)
stron. - 0.13% (2)
tzw. - 0.13% (2)
specjalnych - 0.13% (2)
promocjach - 0.13% (2)
jesienny - 0.13% (2)
główne - 0.13% (2)
promocyjnymi - 0.13% (2)
gazetkami - 0.13% (2)
leroy - 0.13% (2)
saturn, - 0.13% (2)
najwięcej - 0.13% (2)
zapoznaje - 0.13% (2)
się, - 0.13% (2)
wynika - 0.13% (2)
wyniki - 0.13% (2)
wpływają - 0.13% (2)
miesiącu, - 0.13% (2)
około - 0.13% (2)
wydaje - 0.13% (2)
badań - 0.13% (2)
ikea - 0.13% (2)
sprzedaży - 0.13% (2)
sieci, - 0.13% (2)
handlowych, - 0.13% (2)
informują - 0.13% (2)
marki - 0.13% (2)
reklama - 0.13% (2)
jednak - 0.13% (2)
całego - 0.13% (2)
polscew - 0.13% (2)
więcejokazjum - 0.13% (2)
Two words phrases
do końca - 2.31% (36)
gazetkado końca - 1.03% (16)
końca 10 - 0.77% (12)
gazetki promocyjne - 0.77% (12)
sieci handlowych - 0.51% (8)
końca 6 - 0.51% (8)
końca 2 - 0.45% (7)
w polsce - 0.38% (6)
promocyjne to - 0.38% (6)
nie tylko - 0.38% (6)
a także - 0.26% (4)
z nich - 0.26% (4)
coraz więcej - 0.26% (4)
są to - 0.26% (4)
takie jak - 0.26% (4)
sieci handlowych. - 0.26% (4)
prezentowane są - 0.26% (4)
się z - 0.26% (4)
i gazet - 0.26% (4)
w gazetkach - 0.26% (4)
market gazetkado - 0.19% (3)
gazetek w - 0.19% (3)
skrzynkach pocztowych - 0.19% (3)
informacji o - 0.19% (3)
specjalne oferty - 0.19% (3)
to nie - 0.19% (3)
więcej osób - 0.19% (3)
końca 102 - 0.19% (3)
broszury w - 0.13% (2)
gazetek promocyjnych - 0.13% (2)
grupa to - 0.13% (2)
do czasopism - 0.13% (2)
czasu do - 0.13% (2)
promocyjnesieci handlowecentra - 0.13% (2)
są do - 0.13% (2)
wraz z - 0.13% (2)
z najczęściej - 0.13% (2)
życzy sobie - 0.13% (2)
od lat - 0.13% (2)
wpływ na - 0.13% (2)
gazetka promocyjna - 0.13% (2)
w formie - 0.13% (2)
szczególnie często - 0.13% (2)
dotyczy to - 0.13% (2)
w poszczególnych - 0.13% (2)
się tym - 0.13% (2)
się, że - 0.13% (2)
się przy - 0.13% (2)
to tzw. - 0.13% (2)
zazwyczaj w - 0.13% (2)
z gazetkami - 0.13% (2)
obecnie gazetki - 0.13% (2)
dnilidldo końca - 0.13% (2)
dniziko dermo - 0.13% (2)
końca 3 - 0.13% (2)
dnibiedronkado końca - 0.13% (2)
końca 161 - 0.13% (2)
cała polskalidl - 0.13% (2)
2 dnilidl - 0.13% (2)
10 dnilidl - 0.13% (2)
2 dnicastorama - 0.13% (2)
6 dnisimply - 0.13% (2)
dnisimply market - 0.13% (2)
handlowe: cała - 0.13% (2)
swój początek - 0.13% (2)
przede wszystkim - 0.13% (2)
saturn, media - 0.13% (2)
klientów do - 0.13% (2)
artykuły gospodarstwa - 0.13% (2)
od czasu - 0.13% (2)
do czasu - 0.13% (2)
zdarza się - 0.13% (2)
są także - 0.13% (2)
także sieci - 0.13% (2)
promocje w - 0.13% (2)
jego miejscowości - 0.13% (2)
w których - 0.13% (2)
miesiącu, każda - 0.13% (2)
broszury reklamowe - 0.13% (2)
zapoznaje się - 0.13% (2)
nie życzy - 0.13% (2)
Three words phrases
gazetkado końca 6 - 0.32% (5)
gazetkado końca 10 - 0.32% (5)
do końca 102 - 0.19% (3)
market gazetkado końca - 0.19% (3)
coraz więcej osób - 0.19% (3)
promocyjne to nie - 0.19% (3)
to nie tylko - 0.19% (3)
gazetkado końca 2 - 0.19% (3)
z gazetkami promocyjnymi - 0.13% (2)
w miesiącu, każda - 0.13% (2)
saturn, media markt - 0.13% (2)
od czasu do - 0.13% (2)
gazetek w miesiącu, - 0.13% (2)
zapoznaje się z - 0.13% (2)
każda z nich - 0.13% (2)
czasu do czasu - 0.13% (2)
6 dnisimply market - 0.13% (2)
końca 6 dnisimply - 0.13% (2)
dnilidl gazetkado końca - 0.13% (2)
z nich ma - 0.13% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of okazjum.pl by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 2.09304 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron