find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for nt.interia.pl/raporty/raport-inteligentne-miasto/smartcity/news-jak-moze-wygladac-sklep-jutra-wizja-zabki-i-microsoftu,nId,2631527

HTML Content

Title:

Jak może wyglądać ​"Sklep jutra" - wizja Żabki i Microsoftu - Nowe technologie w INTERIA.PL

Description:

Jak może wyglądać ​"Sklep jutra" - wizja Żabki i Microsoftu - nt.interia.pl - Jak może wyglądać wielobranżowy "Sklep jutra"? Jeden z możliwych scenariuszów rozwoju takiego obiektu przedstawiła firma Żabka. - nt.interia.pl

Keywords:

może, wyglądać, wielobranżowy, Sklep, jutra, Jeden, możliwych, scenariuszów, rozwoju, takiego, obiektu, przedstawiła, firma, Żabka

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

nt.interia.pl/raporty/raport-inteligentne-miasto/smartcity/news-jak-moze-wygladac-sklep-jutra-wizja-zabki-i-microsoftu,nId,2631527

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.08 score from seowykop.pl for:nt.interia.pl/raporty/raport-inteligentne-miasto/smartcity/news-jak-moze-wygladac-sklep-jutra-wizja-zabki-i-microsoftu,nId,2631527

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta menway plotki forum zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta fakty biznes sport pomponik pogoda styl kobieta nowe technologie gry giełda waluty praca wyniki motoryzacja film świat seriali muzyka nowa historia dziecko menway pc format mobtech program tv horoskop świat kobiety noclegi opracowania ebrokerpartner encyklopedia bryk sowa finansowa tekściory radio shoperia baza krs okazjum na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina promoceny radio online pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość pogoda rzeszów pogoda warszawa prawo jazdy serwisy poczta szukaj w serwisie raporty specjalne inteligentne miasta informacje jak może wyglądać ​"sklep jutra" - wizja żabki i microsoftu informacje nowoczesne budynki mieszkanie przyszłości jak może wyglądać ​"sklep jutra" - wizja żabki i microsoftu inteligentne miasta piątek, 14 września (13:19) udostępnij komentuj (27) 27 jak może wyglądać wielobranżowy "sklep jutra"? jeden z możliwych scenariuszów rozwoju takiego obiektu przedstawiła firma żabka. zdjęcie tomasz blicharskii z żabki i jaroslaw sokolnicki z microsoftu w "sklepie przyszłości" /materiał zewnętrzny  jest ona efektem szczegółowej analizy zmieniających się zachowań i potrzeb klientów korzystających z różnorodnych kanałów komunikacji oraz cyfrowych i tradycyjnych punktów handlowych. łączy innowacyjne rozwiązania, które składają się na nowoczesną placówkę handlową odpowiadającą na oczekiwania klienta 5.0. "sklep jutra" wykorzystuje szereg rozwiązań, które dotyczą zarówno logistyki sieci handlowej i konkretnego sklepu, zarządzania dostępnością towaru oraz samego procesu zakupów i doświadczenia klienta. koncepcja zakłada również aktywne wykorzystanie sztucznej inteligencji, która priorytetyzuje informacje i wybiera odpowiedni przekaz według miejsca czy oczekiwań nabywcy. w rezultacie klient znajdzie w sklepie produkt, którego potrzebuje i kupi go w sposób dla siebie najwygodniejszy, w dowolnym kanale. reklama partnerem technologicznym żabki, który pomaga zrealizować wizję "sklepu jutra" jest microsoft wraz z 10 firmami partnerskimi, których dedykowane branży handlowej rozwiązania stanowią podstawę cyfrowej transformacji żabki.  microsoft wspiera żabkę w tym projekcie począwszy od budowy modelu, doboru rozwiązań, wyboru partnerów, po implementację i zarządzanie procesem transformacji. microsoft jest również gwarantem stabilności technologicznej rozwiązań proponowanych w ramach "sklepu jutra". dzięki kompleksowemu ekosystemowi partnerów microsoft w polsce i na świecie, żabka zyskała dostęp do innowacyjnych rozwiązań, które idealnie wpisały się w potrzeby firmy i jej wizję rozwoju. personalizacja dzięki technologii obsługa każdego klienta w sposób spersonalizowany wymaga przetwarzania gigantycznych ilości danych, co jest możliwe tylko dzięki olbrzymiej mocy obliczeniowej dostępnej w chmurze microsoft azure oraz systemom zaawansowanej analityki do łączenia różnych informacji - dotyczących poprzednich zakupów, geolokalizacji, czy akurat dostępnych produktów i promocji. dzięki temu aplikacja mobilna żabki będzie pełnić funkcję nie tylko programu lojalnościowego, ale także kanału komunikacji z klientami 5.0. każdy z nich otrzymuje zindywidualizowaną ofertę w konkretnym momencie i miejscu. kiedy klient, zachęcony jakąś ciekawą promocją w żabce tuż za rogiem dotrze do sklepu, przywitają go witryny, które informują o najbardziej adekwatnych w danym momencie produktach. kiedy jest zimno zachęcają do wypicia ciepłej kawy, kiedy się ociepli prezentują napoje chłodzące, a kiedy w pobliżu odbywa się mecz, zachęcają do kupienia przekąsek kibica. jest to możliwe dzięki systemowi wykorzystującemu mechanizmy sztucznej inteligencji, który w odpowiedni sposób interpretuje dane z różnych źródeł - na przykład o pogodzie, o porze dnia, o wydarzeniach w okolicy czy szczególnych datach. całość działa w czasie rzeczywistym i nie wymaga ręcznego sterowania - to sztuczna inteligencja priorytetyzuje te informacje i wybiera najbardziej odpowiedni przekaz dla danego miejsca. we wnętrzu sklepu czekają kolejne rozwiązania. inteligenta półka dzięki czujnikom rozpoznaje konkretnego klienta i na bazie jego historii zakupowej, kontekstu, reakcji w czasie rzeczywistym i jego preferencji dopasowuje najodpowiedniejszy produkt, który następnie komunikuje poprzez dedykowane ekrany umieszczone bezpośrednio przy półkach - luba nawet na nich w formie elektronicznej listwy cenowej. może jest to właśnie pora dnia, gdy idzie on na siłownię i po drodze kupuje swój ulubiony napój energetyczny - wtedy właśnie półka wyświetli informację o specjalnej promocji tego produktu. kiedy klient podniesie już puszkę z napojem z półki, na ekranach wyświetlą się dodatkowe informacje o dacie przydatności do spożycia, składzie czy kraju pochodzenia. jednocześnie sklep i dostawca otrzymają informację w czasie rzeczywistym, że towar został zdjęty z półki. dzięki połączeniu technologii cyfrowych nośników reklamy (z ang. digital signage) z inteligentną półką, które pozwalają na personalizację treści i rozumienie kontekstu, żabka jest w stanie poprawić doświadczenie zakupowe klienta, przy jednoczesnym dbaniu zarówno o franczyzobiorcę, dostawców, jak i całą sieć. dzięki takim rozwiązaniom możliwe jest monitorowanie na bieżąco poziomu zatowarowania oraz wyciąganie właściwych wniosków, po to, aby móc powiadomić franczyzobiorcę, że stan któregoś produktu jest zbyt niski. docelowo półka będzie nawet w stanie samodzielnie generować zamówienia, czy podpowiadać optymalne rozmieszczenie towarów. inteligentne kasy w "sklepie jutra" testowane są już kasy, w których nie trzeba niczego skanować, bo produkty są rozpoznawane automatycznie po położeniu ich w wyznaczonym miejscu. a wszystko dzięki technologii wykorzystującej rozpoznawanie obrazu, która pozwoli na zapłacenie za zakupy za pośrednictwem aplikacji, bez stania w kolejkach. tak właśnie ma wyglądać podróż klienta przez proces zakupowy w "sklepie jutra". zaczyna się w biegu poza sklepem, lub na kanapie w domu, poprzez aplikację, która zachęca do odwiedzin, prowadzi do sklepu. dalej mamy inteligentne systemy komunikacji wizualnej nawigujące spersonalizowaną i kontekstową reklamą, które podpowiadają co "pasuje" do naszego koszyka. wreszcie, tej drodze klienta towarzyszą inteligentne meble, które dbają o to, aby produkty były dostępne i zawsze najwyższej jakości oraz świeżości. zakup jest finalizowany błyskawicznie przy kasie samoobsługowej lub poprzez płatność w aplikacji. a wszystkie te rozwiązania komunikują się ze sobą i tworzą spójną całość dzięki platformie technologii microsoft, zaś poszczególne rozwiązania branżowe są dostarczane i rozwijane przez polskie (future mind, clouds on mars, nanovo, noatech, one2tribe, plastream, synerise) i globalne firmy partnerskie microsoft (spark beyond, wiseshelf, ueno). interia.pl/informacje prasowe udostępnij komentuj (27) dowiedz się więcej na temat: żabka reklama reklama reklama reklama reklama zakupy reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu newsroom rss w komórce reklama polecamy evermotion.orgporównywarkaporady nowe technologieprogramypc formatkei.plradio internetowegry na fonyhost1.eucd actionebooki nowe technologie to serwis dla miłośników technologii oraz osób szukających informacji o takich urządzeniach jak: notebooki, ultrabooki, telewizory lcd i telewizory plazmowe czy aparaty fotograficzne. to także kompleksowe i wiarygodne źródło informacji, testów i porad. znajdziecie tutaj także tematykę z zakresów takich jak: nauka i technika, podróże w kosmos, biomedycyna. nie zabraknie także i takich treści jak: zdjęcia, testy, testy wideo, pojedynki sprzętu oraz raporty technologiczne. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. prywatność. copyright by interia.pl 1999-2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1078

One word
nie - 3.15% (34)
pogoda - 2.04% (22)
sklep - 1.48% (16)
tech - 1.39% (15)
że - 1.21% (13)
czy - 1.21% (13)
klient - 1.11% (12)
jest - 1.02% (11)
tak - 0.93% (10)
dzięki - 0.93% (10)
się - 0.93% (10)
microsoft - 0.93% (10)
które - 0.83% (9)
jak - 0.83% (9)
zakup - 0.83% (9)
reklama - 0.83% (9)
"sklep - 0.83% (9)
klienta - 0.74% (8)
jutra" - 0.74% (8)
przy - 0.74% (8)
ich - 0.74% (8)
dostęp - 0.65% (7)
oraz - 0.65% (7)
stan - 0.65% (7)
ona - 0.56% (6)
żabki - 0.56% (6)
informacje - 0.56% (6)
sklepu - 0.56% (6)
kiedy - 0.46% (5)
który - 0.46% (5)
przez - 0.46% (5)
rozwiązania - 0.46% (5)
lub - 0.46% (5)
technologii - 0.46% (5)
inteligentne - 0.46% (5)
tym - 0.46% (5)
serwis - 0.46% (5)
nowa - 0.46% (5)
towar - 0.46% (5)
półka - 0.37% (4)
żabka - 0.37% (4)
stanie - 0.37% (4)
także - 0.37% (4)
odpowiedni - 0.37% (4)
sklepie - 0.37% (4)
rozwiązań - 0.37% (4)
pora - 0.37% (4)
interia - 0.37% (4)
nowe - 0.37% (4)
osób - 0.37% (4)
może - 0.37% (4)
wyglądać - 0.37% (4)
aby - 0.28% (3)
zakupy - 0.28% (3)
radio - 0.28% (3)
sposób - 0.28% (3)
dla - 0.28% (3)
sowa - 0.28% (3)
program - 0.28% (3)
technologie - 0.28% (3)
interia.pl - 0.28% (3)
rzeczywistym - 0.28% (3)
firma - 0.28% (3)
czasie - 0.28% (3)
nas - 0.28% (3)
takich - 0.28% (3)
jak: - 0.28% (3)
gry - 0.28% (3)
możliwe - 0.28% (3)
informacji - 0.28% (3)
ale - 0.28% (3)
biznes - 0.28% (3)
zachęca - 0.28% (3)
poprzez - 0.28% (3)
właśnie - 0.28% (3)
rozwiązań, - 0.28% (3)
"sklepie - 0.28% (3)
potrzeb - 0.28% (3)
komunikacji - 0.28% (3)
microsoftu - 0.28% (3)
- 0.28% (3)
nich - 0.28% (3)
podróż - 0.28% (3)
proces - 0.28% (3)
która - 0.28% (3)
kontekstu, - 0.19% (2)
gdy - 0.19% (2)
to, - 0.19% (2)
testy - 0.19% (2)
kompleksowe - 0.19% (2)
kasy - 0.19% (2)
najbardziej - 0.19% (2)
zachęcają - 0.19% (2)
napoje - 0.19% (2)
systemowi - 0.19% (2)
nawet - 0.19% (2)
dane - 0.19% (2)
telewizory - 0.19% (2)
franczyzobiorcę, - 0.19% (2)
dnia, - 0.19% (2)
drodze - 0.19% (2)
całość - 0.19% (2)
miejscu. - 0.19% (2)
formie - 0.19% (2)
produktu - 0.19% (2)
produkty - 0.19% (2)
wszystkie - 0.19% (2)
treści - 0.19% (2)
bez - 0.19% (2)
dostępne - 0.19% (2)
jego - 0.19% (2)
już - 0.19% (2)
promocji - 0.19% (2)
informację - 0.19% (2)
zakupowe - 0.19% (2)
"sklepu - 0.19% (2)
momencie - 0.19% (2)
porady - 0.19% (2)
rozwoju - 0.19% (2)
(27) - 0.19% (2)
komentuj - 0.19% (2)
udostępnij - 0.19% (2)
przyszłości - 0.19% (2)
wizja - 0.19% (2)
​"sklep - 0.19% (2)
miasta - 0.19% (2)
specjalne - 0.19% (2)
raporty - 0.19% (2)
szukaj - 0.19% (2)
podróże - 0.19% (2)
ebroker - 0.19% (2)
5.0. - 0.19% (2)
porównywarka - 0.19% (2)
format - 0.19% (2)
świat - 0.19% (2)
poczta - 0.19% (2)
serwisy - 0.19% (2)
forum - 0.19% (2)
menway - 0.19% (2)
kobieta - 0.19% (2)
film - 0.19% (2)
muzyka - 0.19% (2)
moto - 0.19% (2)
sport - 0.19% (2)
cyfrowych - 0.19% (2)
dotyczą - 0.19% (2)
będzie - 0.19% (2)
kupi - 0.19% (2)
różnych - 0.19% (2)
mocy - 0.19% (2)
tylko - 0.19% (2)
wymaga - 0.19% (2)
firmy - 0.19% (2)
partnerów - 0.19% (2)
jutra". - 0.19% (2)
transformacji - 0.19% (2)
dedykowane - 0.19% (2)
których - 0.19% (2)
fakty - 0.19% (2)
wizję - 0.19% (2)
którego - 0.19% (2)
zarówno - 0.19% (2)
produkt, - 0.19% (2)
znajdzie - 0.19% (2)
miejsca - 0.19% (2)
przekaz - 0.19% (2)
wybiera - 0.19% (2)
priorytetyzuje - 0.19% (2)
inteligencji, - 0.19% (2)
sztucznej - 0.19% (2)
również - 0.19% (2)
zakupów - 0.19% (2)
sklepu, - 0.19% (2)
konkretnego - 0.19% (2)
handlowej - 0.19% (2)
korzystanie - 0.19% (2)
Two words phrases
czasie rzeczywistym - 0.28% (3)
w czasie - 0.28% (3)
jak może - 0.28% (3)
nowe technologie - 0.28% (3)
reklama reklama - 0.28% (3)
może wyglądać - 0.28% (3)
się w - 0.28% (3)
w "sklepie - 0.28% (3)
żabki i - 0.28% (3)
i wybiera - 0.19% (2)
kiedy klient - 0.19% (2)
biznes sport - 0.19% (2)
w stanie - 0.19% (2)
to, aby - 0.19% (2)
udostępnij komentuj - 0.19% (2)
do nas - 0.19% (2)
dzięki technologii - 0.19% (2)
rozwiązań, które - 0.19% (2)
jest to - 0.19% (2)
fakty biznes - 0.19% (2)
"sklepu jutra" - 0.19% (2)
w sposób - 0.19% (2)
informacje i - 0.19% (2)
sztucznej inteligencji, - 0.19% (2)
komentuj (27) - 0.19% (2)
- wizja - 0.19% (2)
​"sklep jutra" - 0.19% (2)
i microsoftu - 0.19% (2)
wizja żabki - 0.19% (2)
jutra" - - 0.19% (2)
wyglądać ​"sklep - 0.19% (2)
to serwis - 0.19% (2)
Three words phrases
w czasie rzeczywistym - 0.28% (3)
może wyglądać ​"sklep - 0.19% (2)
jutra" - wizja - 0.19% (2)
żabki i microsoftu - 0.19% (2)
udostępnij komentuj (27) - 0.19% (2)
informacje i wybiera - 0.19% (2)
czasie rzeczywistym i - 0.19% (2)
w "sklepie jutra" - 0.19% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of nt.interia.pl/raporty/raport-inteligentne-miasto/smartcity/news-jak-moze-wygladac-sklep-jutra-wizja-zabki-i-microsoftu,nId,2631527 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.59622 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron