find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for kobieta.interia.pl/raporty/raport-niezawodna-przyjazn/artykuly/news-najwazniejsze-to-przestac-sie-wstydzic,nId,2629715

HTML Content

Title:

Najważniejsze to przestać się wstydzić - Kobieta w INTERIA.PL

Description:

Najważniejsze to przestać się wstydzić - kobieta.interia.pl - Wyniki badań psychologów są alarmujące. Według autorów artykułu z „Journal of Health and Social Behavior" panie wstydzą się prawie dwukrotnie częściej niż panowie. Życie w ciągłym przekonaniu o

Keywords:

Wyniki, badań, psychologów, alarmujące, Według, autorów, artykułu, Journal, Health, Social, Behavior, panie, wstydzą, prawie, dwukrotnie, częściej, panowie, Życie, ciągłym, przekonaniu, robi, może, doprowadzić, wielu, różnych

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

kobieta.interia.pl/raporty/raport-niezawodna-przyjazn/artykuly/news-najwazniejsze-to-przestac-sie-wstydzic,nId,2629715

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

0.84 score from seowykop.pl for:kobieta.interia.pl/raporty/raport-niezawodna-przyjazn/artykuly/news-najwazniejsze-to-przestac-sie-wstydzic,nId,2629715

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta menway plotki forum zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta fakty biznes sport pomponik pogoda styl kobieta nowe technologie gry giełda waluty praca wyniki motoryzacja film świat seriali muzyka nowa historia dziecko menway pc format mobtech program tv horoskop świat kobiety noclegi opracowania ebrokerpartner encyklopedia bryk sowa finansowa tekściory radio shoperia baza krs okazjum na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina promoceny radio online pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość pogoda rzeszów pogoda warszawa prawo jazdy reklama serwisy poczta szukaj w serwisie raporty niezawodna przyjaźń artykuły najważniejsze to przestać się wstydzić strona główna artykuły konkurs wyniki testu najważniejsze to przestać się wstydzić artykuły wtorek, 11 września (13:30) udostępnij wyniki badań psychologów są alarmujące. według autorów artykułu z „journal of health and social behavior" panie wstydzą się prawie dwukrotnie częściej niż panowie. życie w ciągłym przekonaniu o tym, że coś robi się źle może doprowadzić do wielu różnych chorób nie tylko psychicznych, ale i fizycznych. zdjęcie brytyjski dziennik „the daily mail” opublikował kilka lat temu wyliczenia, z których wynika, że statystyczna kobieta wstydzi się aż 36 razy dziennie /123rf/picsel wstydliwa płeć brytyjski dziennik "the daily mail" opublikował kilka lat temu wyliczenia, z których wynika, że statystyczna kobieta wstydzi się aż 36 razy dziennie. eksperci przypuszczają, że taki stan rzeczy to efekt w dużej mierze efekt sposobu, w jaki wychowuje się dziewczynki. od najmłodszych lat wymaga się od nich więcej, surowiej traktuje i częściej karze. kobiety są też zwykle bardziej religijne, a zasady wypływające z wielu religii są bardziej restrykcyjne wobec kobiet. w procesie wpędzania kobiety w poczucie wstydu udział ma też niestety ich konstrukcja psychologiczna.  psycholodzy z brytyjskiego york university dowiedli, że kobiety mają wrodzoną skłonność do niezadowolenia ze swojego ciała. kompleks mamy reklama najczęściej poczucie niespełnienia standardów narzuconych przez społeczeństwo czy reklamowe kreacje mają młode mamy. burza hormonów, brak oparcia w partnerze czy przyjaciółkach wpędza je w przewlekły  stan niezadowolenia z siebie. czują się złymi opiekunkami, które nie potrafią dorównać wyidealizowanemu obrazowi matki - polki. często zdane same na siebie w czasie opieki nad noworodkiem, zamykają się w sobie i wpadają w psychiczny dołek. wstydzą się nie tylko tego, że nie dorastają do nowej roli społecznej. wstydzą się także zapytać o radę. to chyba najgorsza sprawa i ich największy błąd. stare porzekadło mówi: kto pyta, nie błądzi. i jest ono bardzo prawdziwe. nic nie pomoże lepiej, czy dobra rada ze strony najbliższej osoby. szczera rozmowa z przyjaciółką jest jak najbardziej skuteczna psychoterapia. bliska kobieta wysłucha, przytuli i podniesie na duchu. dyskretnie i serdecznie udzieli rady i pomoże uporać się z problemami, które przerastają świeżo upieczoną mamę. dojrzały wstyd również dojrzałe kobiety bardzo często się wstydzą. przemysł reklamowy lansuje wizerunek kobiety, która się nie starzeje. według marketingowców, nawet po pięćdziesiątce powinny mieć gładką twarz, idealnie szczupłą sylwetkę, ponadprzeciętną kondycję i wieczny apetyt na seks. szacuje się, że połowa kobiet na tym etapie życia przez dłuższy czas udaje orgazm, ponieważ wstydzi się powiedzieć swojemu partnerowi, że nie jest jej dobrze. fizjologiczne zmiany, które zachodzą w jej organizmie traktuje jako coś nagannego. suchość pochwy czy problemy z nietrzymaniem moczu stają się tabu, o którym nie chcą mówić nawet lekarzom! kobiety zapominają, że w okresie menopauzy, podobnie jak niegdyś w czasie dojrzewania, ich ciało się zmienia. to normalny, biologiczny proces, który trzeba zaakceptować. w trudnym wieku przekwitania oparciem stają się przyjaciółki. same przez to przeszły lub są na tym samym etapie. szczere rozmowy i wzajemne podbudowywanie własnej wartości przez komplementy czy dobre rady (na przykład jak dobrać bieliznę, która podkreśli atuty dojrzałej sylwetki, jakie specjalistyczne wkładki wybrać, by zapomnieć o nietrzymaniu moczu czy jak dietą wzmocnić kości). zdjęcie straszne konsekwencje poczucie wstydu tworzy się w człowieku wtedy, gdy nie udaje mu się żyć zgodnie z osobistymi ideałami. czuje się wówczas gorszy, wytykany palcami i niepotrzebny. ciągłe poczucie winy, skupianie sią na tym, co nie wyszło, nieustające poczucie niedorastania do ideału oraz obniżona samoocena to częste symptomy depresji. nierzadko wypływają one z przyjętego, niemożliwego do osiągnięcia wzorca czy skłonności perfekcjonistycznych. nieustający wstyd może prowadzić także do przewlekłego lęku. tkwienie w poczuciu wstydu rzutuje na relacje z najbliższymi. czasem jest zapalnikiem, a czasem towarzyszem kryzysów małżeńskich, alkoholizmu i innych uzależnień, zaburzeń nawyków i popędów. artykuł powstał we współpracy z marką tena. materiały promocyjne udostępnij reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu newsroom rss w komórce reklama polecamy superpharm.plszlachetnapaczkaporównywarka cenkobieta i stylodzież damskaserialeseksrandkiczatforumprogram tvpogodasuknie ślubnekody rabatowe kobieta w interia.pl - codzienna porcja informacji dla kobiet: horoskop, moda, uroda, miłość i zdrada. zdrowie kobiety i wszystko co z nim związane - dziecko, kosmetyki, fitness. publikujemy ciekawe artykuły, horoskopy, porady, listy i niesamowite zdjęcia. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. prywatność. copyright by interia.pl 1999-2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 836

One word
nie - 6.1% (51)
się - 2.75% (23)
pogoda - 2.75% (23)
kobiet - 2.15% (18)
że - 2.03% (17)
wstyd - 1.79% (15)
reklama - 1.2% (10)
czy - 1.08% (9)
kobiety - 0.96% (8)
jak - 0.84% (7)
kobieta - 0.84% (7)
stają - 0.72% (6)
artykuł - 0.72% (6)
czas - 0.72% (6)
wstydzi - 0.6% (5)
- 0.6% (5)
stan - 0.6% (5)
tym - 0.6% (5)
ich - 0.6% (5)
poczucie - 0.6% (5)
który - 0.48% (4)
artykuły - 0.48% (4)
przez - 0.48% (4)
jest - 0.48% (4)
wstydzą - 0.48% (4)
- 0.48% (4)
rady - 0.48% (4)
może - 0.48% (4)
interia - 0.48% (4)
częściej - 0.36% (3)
bardziej - 0.36% (3)
biznes - 0.36% (3)
tech - 0.36% (3)
które - 0.36% (3)
lat - 0.36% (3)
brytyjski - 0.36% (3)
gdy - 0.36% (3)
horoskop - 0.36% (3)
wyniki - 0.36% (3)
nic - 0.36% (3)
ale - 0.36% (3)
and - 0.36% (3)
forum - 0.36% (3)
interia.pl - 0.36% (3)
sią - 0.36% (3)
wstydu - 0.36% (3)
lub - 0.36% (3)
często - 0.24% (2)
wpędza - 0.24% (2)
prowadzić - 0.24% (2)
czasem - 0.24% (2)
moczu - 0.24% (2)
która - 0.24% (2)
listy - 0.24% (2)
mamy - 0.24% (2)
niezadowolenia - 0.24% (2)
mają - 0.24% (2)
nawet - 0.24% (2)
same - 0.24% (2)
czasie - 0.24% (2)
siebie - 0.24% (2)
wieku - 0.24% (2)
nad - 0.24% (2)
psychiczny - 0.24% (2)
tego, - 0.24% (2)
dojrzałe - 0.24% (2)
także - 0.24% (2)
udaje - 0.24% (2)
one - 0.24% (2)
bardzo - 0.24% (2)
jej - 0.24% (2)
wypływają - 0.24% (2)
pomoże - 0.24% (2)
dobra - 0.24% (2)
rada - 0.24% (2)
etapie - 0.24% (2)
których - 0.24% (2)
też - 0.24% (2)
świat - 0.24% (2)
zdrowie - 0.24% (2)
ebroker - 0.24% (2)
porównywarka - 0.24% (2)
rabatowe - 0.24% (2)
kody - 0.24% (2)
radio - 0.24% (2)
sowa - 0.24% (2)
program - 0.24% (2)
dziecko - 0.24% (2)
nowe - 0.24% (2)
najważniejsze - 0.24% (2)
styl - 0.24% (2)
poczta - 0.24% (2)
serwisy - 0.24% (2)
menway - 0.24% (2)
film - 0.24% (2)
muzyka - 0.24% (2)
gry - 0.24% (2)
moto - 0.24% (2)
sport - 0.24% (2)
porady - 0.24% (2)
przestać - 0.24% (2)
traktuje - 0.24% (2)
kilka - 0.24% (2)
jaki - 0.24% (2)
efekt - 0.24% (2)
dziennie - 0.24% (2)
razy - 0.24% (2)
statystyczna - 0.24% (2)
wynika, - 0.24% (2)
fakty - 0.24% (2)
wyliczenia, - 0.24% (2)
temu - 0.24% (2)
opublikował - 0.24% (2)
wstydzić - 0.24% (2)
daily - 0.24% (2)
dziennik - 0.24% (2)
zdjęcie - 0.24% (2)
tylko - 0.24% (2)
wielu - 0.24% (2)
coś - 0.24% (2)
tym, - 0.24% (2)
niż - 0.24% (2)
według - 0.24% (2)
udostępnij - 0.24% (2)
prawa - 0.24% (2)
Two words phrases
się w - 0.72% (6)
kobieta w - 0.48% (4)
się z - 0.48% (4)
reklama reklama - 0.36% (3)
na tym - 0.36% (3)
wstydzą się - 0.36% (3)
wstydzi się - 0.36% (3)
poczucie wstydu - 0.24% (2)
stają się - 0.24% (2)
kilka lat - 0.24% (2)
reklama na - 0.24% (2)
w czasie - 0.24% (2)
aż 36 - 0.24% (2)
statystyczna kobieta - 0.24% (2)
wynika, że - 0.24% (2)
z których - 0.24% (2)
temu wyliczenia, - 0.24% (2)
biznes sport - 0.24% (2)
fakty biznes - 0.24% (2)
36 razy - 0.24% (2)
się aż - 0.24% (2)
kobieta wstydzi - 0.24% (2)
że statystyczna - 0.24% (2)
których wynika, - 0.24% (2)
wyliczenia, z - 0.24% (2)
lat temu - 0.24% (2)
opublikował kilka - 0.24% (2)
nie tylko - 0.24% (2)
się wstydzić - 0.24% (2)
to przestać - 0.24% (2)
przestać się - 0.24% (2)
najważniejsze to - 0.24% (2)
program tv - 0.24% (2)
brytyjski dziennik - 0.24% (2)
Three words phrases
to przestać się - 0.24% (2)
przestać się wstydzić - 0.24% (2)
lat temu wyliczenia, - 0.24% (2)
z których wynika, - 0.24% (2)
że statystyczna kobieta - 0.24% (2)
wstydzi się aż - 0.24% (2)
36 razy dziennie - 0.24% (2)
kilka lat temu - 0.24% (2)
wyliczenia, z których - 0.24% (2)
wynika, że statystyczna - 0.24% (2)
kobieta wstydzi się - 0.24% (2)
aż 36 razy - 0.24% (2)
reklama reklama reklama - 0.24% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of kobieta.interia.pl/raporty/raport-niezawodna-przyjazn/artykuly/news-najwazniejsze-to-przestac-sie-wstydzic,nId,2629715 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.91172 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron