find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for kobieta.interia.pl/raporty/raport-nie-rezygnuj-z-niczego/artykuly/news-pulapki-ambicji-jak-sie-nie-przeforsowac,nId,2576485

HTML Content

Title:

Pułapki ambicji – jak się nie przeforsować? - Kobieta w INTERIA.PL

Description:

Pułapki ambicji – jak się nie przeforsować? - kobieta.interia.pl - Skąd mamy wiedzieć, co to znaczy optymalny trening? Kto powinien szczególnie uważać, by nie dopuścić do przeforsowania? Jak łączyć ćwiczenia z odpoczynkiem? Podpowiadamy, jak bezpiecznie

Keywords:

Skąd, mamy, wiedzieć, znaczy, optymalny, trening, powinien, szczególnie, uważać, dopuścić, przeforsowania, łączyć, ćwiczenia, odpoczynkiem, Podpowiadamy, bezpiecznie, uprawiać, sporty

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

kobieta.interia.pl/raporty/raport-nie-rezygnuj-z-niczego/artykuly/news-pulapki-ambicji-jak-sie-nie-przeforsowac,nId,2576485

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

0.91 score from seowykop.pl for:kobieta.interia.pl/raporty/raport-nie-rezygnuj-z-niczego/artykuly/news-pulapki-ambicji-jak-sie-nie-przeforsowac,nId,2576485

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta menway plotki forum zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta fakty biznes sport pomponik pogoda styl kobieta nowe technologie gry giełda waluty praca wyniki motoryzacja film świat seriali muzyka nowa historia dziecko menway pc format mobtech program tv horoskop świat kobiety noclegi opracowania ebrokerpartner encyklopedia bryk sowa finansowa tekściory radio shoperia baza krs okazjum na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina promoceny pogoda warszawa pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość pogoda rzeszów prawo jazdy serwisy poczta szukaj w serwisie raporty nie rezygnuj z niczego artykuły pułapki ambicji – jak się nie przeforsować? strona główna artykuły konkurs tena pants pułapki ambicji – jak się nie przeforsować? nie rezygnuj z niczego środa, 2 maja (16:05) skąd mamy wiedzieć, co to znaczy optymalny trening? kto powinien szczególnie uważać, by nie dopuścić do przeforsowania? jak łączyć ćwiczenia z odpoczynkiem? podpowiadamy, jak bezpiecznie uprawiać sporty. zdjęcie warto uprawiać sporty, które w jakiś sposób odnoszą się do problemów naszego ciała /123rf/picsel nie wystarczy robić "skalpel" z ewą chodakowską raz w tygodniu, by wypracować formę, ale też początek przygody z treningami nie powinien przypominać przygotowań na runmageddon. choć gigantyczna motywacja napędza nas do ćwiczeń i pragniemy szybkich postępów, zanim opadnie zapał, to lepiej trochę przystopować, by się nie przeforsować na dobry początek. brak rezultatów spowodowany zbyt spokojnym ćwiczeniem może nas skutecznie zniechęcić, a intensywne treningi - doprowadzić do kontuzji. dylemat nie do rozwiązania? niekoniecznie, wystarczy zastosować się do naszych porad. jak ćwiczyć? reklama przede wszystkim warto uprawiać sporty, które w jakiś sposób odnoszą się do problemów naszego ciała. jeśli poświęcamy parę godzin w tygodniu na wysiłek fizyczny, zadbajmy o to, by wyciągnąć z treningu jak najwięcej. takie nastawienie na cel pomoże nam podejść do treningów w rozsądny i przemyślany sposób. jeżeli naszą bolączką są problemy z kręgosłupem i stawami, zdecydujmy się na ćwiczenia w wodzie. przy problemach z nietrzymaniem moczu, wybierzmy te aktywności, w czasie których można wzmocnić mięśnie dna miednicy. pamiętaj, że nietrzymanie moczu nie wyklucza uprawiania sportu - wystarczy zaopatrzyć się w specjalistyczne podpaski lub bieliznę chłonną, które dokładnie chłoną i neutralizują krępujący zapach. warto przynajmniej przez jakiś czas popracować z trenerem, który przygotuje dla nas odpowiedni zestaw ćwiczeń i nauczy, jak prawidłowo je wykonywać. dobry nauczyciel będzie też w stanie wskazać granice naszego ciała, powie, kiedy powinniśmy zrobić krótką przerwę, a kiedy zakończyć ćwiczenia.  kto szczególnie powinien uważać? osoby, które niedawno nabawiły się kontuzji, na pewno powinny oszczędzać się na treningach. oczywiście fizjoterapeuci zalecają stopniowo próbować rozruszać uszkodzone miejsce, ale na zasadzie rehabilitacji, a nie normalnego treningu. uważać powinny również osoby, które do tej pory nie miały zbyt wiele do czynienia ze sportem. po pierwsze nie znają one swoich granic, po drugie niewyćwiczone mięśnie szczególnie łatwo przeforsować. kontuzje to jedno, ale bywają sytuacje, w których zbyt intensywny trening może skończyć się niepożądanym lub wstydliwym zdarzeniem. najlepiej wiedzą o tym kobiety cierpiące z powodu nietrzymania moczu. również one powinny ostrożnie podchodzić do ćwiczeń. zdjęcie uważać powinny również osoby, które do tej pory nie miały zbyt wiele do czynienia ze sportem /123rf/picsel regeneracja odpoczynek to tak samo ważny elementem treningu, jak same ćwiczenia. kilkuminutowe przerwy powinniśmy sobie robić po każdej serii ćwiczeń, a na początku przygody z budowaniem formy należy co drugi dzień robić sobie wolne, więc najlepiej ćwiczyć trzy razy w tygodniu. potem można zacząć trenować częściej, ale przerwa powinna pojawiać się co cztery dni. w innym wypadku może dojść do przetrenowania, czyli zaburzenia regeneracji organizmu po intensywnym wysiłku. to skutkuje uszkodzeniem mięśni i zwiększonym ryzykiem kontuzji, przemęczeniem, problemami z koncentracją, obniżeniem odporności, a nawet stanami lękowymi czy depresyjnymi. zdjęcie jak poskromić ambicje? współczesny świat hołduje ambitnym ludziom, dlaczego więc mielibyśmy hamować w sobie zapędy, by stawać się jeszcze silniejsi, szybsi, lepsi? chodzi o to, że bardzo często zaślepieni dążeniem do celu, sami sprowadzamy się na manowce. z tego, co miało być sukcesem, pozostaje sromotna porażka, czyli przeforsowanie, które zabija motywację do ćwiczeń lub, co gorsze, poważna kontuzja, która eliminuje nas z dalszych treningów na długie miesiące. i cały trud idzie na marne, a to wszystko przez niezdrową ambicję. zdecydowanie bardziej zaleca się więc metodę małych kroków, która pozwala stopniowo, ale bezpiecznie budować formę. sport może dawać wiele radości i satysfakcji, pod warunkiem jednak, że jesteśmy w stanie wsłuchać się w potrzeby swojego ciała i powiedzieć sobie "stop", zanim trening skończy się kontuzją lub innym nieprzyjemnym zdarzeniem, które na zawsze zniechęci nas do wizyt na siłowni.  materiały promocyjne podziel się udostępnij polub nasz serwis na fb najlepsze tematy lech wałęsa pokazał swoje drugie oblicze? w sieci wrze szydło naprawdę to zrobiła? na jaw wyszły szokujące wieści nowy szokujący pomysł rydzyka! w internecie aż huczy zaskakująca decyzja dudy! tego nikt się nie spodziewał reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu newsroom rss w komórce reklama polecamy superpharm.plszlachetnapaczkaporównywarka cenkobieta i stylodzież damskaserialeseksrandkiczatforumprogram tvpogodasuknie ślubnekody rabatowe kobieta w interia.pl - codzienna porcja informacji dla kobiet: horoskop, moda, uroda, miłość i zdrada. zdrowie kobiety i wszystko co z nim związane - dziecko, kosmetyki, fitness. publikujemy ciekawe artykuły, horoskopy, porady, listy i niesamowite zdjęcia. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. polityka cookies. prywatność. copyright by interia.pl 1999-2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 908

One word
nie - 7.71% (70)
pogoda - 2.53% (23)
czy - 2.31% (21)
się - 2.2% (20)
nas - 1.43% (13)
że - 1.32% (12)
jak - 1.32% (12)
trening - 1.21% (11)
reklama - 1.1% (10)
przy - 0.99% (9)
sport - 0.99% (9)
ale - 0.99% (9)
- 0.99% (9)
sowa - 0.99% (9)
które - 0.88% (8)
pod - 0.88% (8)
lub - 0.77% (7)
nasz - 0.66% (6)
serwis - 0.55% (5)
trzy - 0.55% (5)
może - 0.55% (5)
ćwiczeń - 0.55% (5)
one - 0.55% (5)
więc - 0.55% (5)
powinny - 0.44% (4)
uważać - 0.44% (4)
przeforsować - 0.44% (4)
sobie - 0.44% (4)
robić - 0.44% (4)
ciała - 0.44% (4)
ćwiczenia - 0.44% (4)
interia - 0.44% (4)
zbyt - 0.44% (4)
kobieta - 0.44% (4)
forum - 0.33% (3)
mięśni - 0.33% (3)
kobiety - 0.33% (3)
drugi - 0.33% (3)
lepiej - 0.33% (3)
horoskop - 0.33% (3)
tygodniu - 0.33% (3)
treningu - 0.33% (3)
nowa - 0.33% (3)
naszego - 0.33% (3)
wiele - 0.33% (3)
świat - 0.33% (3)
moczu - 0.33% (3)
również - 0.33% (3)
który - 0.33% (3)
dla - 0.33% (3)
stanie - 0.33% (3)
interia.pl - 0.33% (3)
wystarczy - 0.33% (3)
osoby, - 0.33% (3)
zdjęcie - 0.33% (3)
szczególnie - 0.33% (3)
artykuły - 0.33% (3)
sposób - 0.33% (3)
nim - 0.33% (3)
jakiś - 0.33% (3)
biznes - 0.33% (3)
uprawiać - 0.33% (3)
tech - 0.33% (3)
powinien - 0.33% (3)
warto - 0.33% (3)
wszystko - 0.22% (2)
drugie - 0.22% (2)
serwisy - 0.22% (2)
czynienia - 0.22% (2)
swoje - 0.22% (2)
moto - 0.22% (2)
miały - 0.22% (2)
pory - 0.22% (2)
tej - 0.22% (2)
jaw - 0.22% (2)
tego - 0.22% (2)
stopniowo - 0.22% (2)
intensywny - 0.22% (2)
zniechęci - 0.22% (2)
najlepiej - 0.22% (2)
poczta - 0.22% (2)
która - 0.22% (2)
chodzi - 0.22% (2)
muzyka - 0.22% (2)
czyli - 0.22% (2)
innym - 0.22% (2)
film - 0.22% (2)
ćwiczyć - 0.22% (2)
gry - 0.22% (2)
tym - 0.22% (2)
skończy - 0.22% (2)
menway - 0.22% (2)
ćwiczenia. - 0.22% (2)
samo - 0.22% (2)
tak - 0.22% (2)
sportem - 0.22% (2)
zaleca - 0.22% (2)
rezygnuj - 0.22% (2)
nietrzymanie - 0.22% (2)
kontuzji, - 0.22% (2)
zdrowie - 0.22% (2)
też - 0.22% (2)
rabatowe - 0.22% (2)
raz - 0.22% (2)
porównywarka - 0.22% (2)
/123rf/picsel - 0.22% (2)
ebroker - 0.22% (2)
problemów - 0.22% (2)
odnoszą - 0.22% (2)
sporty, - 0.22% (2)
przygody - 0.22% (2)
bezpiecznie - 0.22% (2)
porady - 0.22% (2)
kto - 0.22% (2)
przeforsować? - 0.22% (2)
przemyśl - 0.22% (2)
- 0.22% (2)
ambicji - 0.22% (2)
pułapki - 0.22% (2)
początek - 0.22% (2)
kody - 0.22% (2)
powinniśmy - 0.22% (2)
których - 0.22% (2)
kiedy - 0.22% (2)
czas - 0.22% (2)
przez - 0.22% (2)
styl - 0.22% (2)
niczego - 0.22% (2)
dna - 0.22% (2)
mięśnie - 0.22% (2)
można - 0.22% (2)
- 0.22% (2)
zanim - 0.22% (2)
treningów - 0.22% (2)
nam - 0.22% (2)
cel - 0.22% (2)
to, - 0.22% (2)
dziecko - 0.22% (2)
program - 0.22% (2)
fakty - 0.22% (2)
dobry - 0.22% (2)
listy - 0.22% (2)
Two words phrases
się nie - 0.55% (5)
reklama reklama - 0.44% (4)
osoby, które - 0.33% (3)
się w - 0.33% (3)
do ćwiczeń - 0.33% (3)
naszego ciała - 0.33% (3)
się do - 0.33% (3)
nie przeforsować - 0.33% (3)
się na - 0.33% (3)
w jakiś - 0.22% (2)
sposób odnoszą - 0.22% (2)
problemów naszego - 0.22% (2)
w stanie - 0.22% (2)
biznes sport - 0.22% (2)
powinny również - 0.22% (2)
do tej - 0.22% (2)
pory nie - 0.22% (2)
miały zbyt - 0.22% (2)
wiele do - 0.22% (2)
czynienia ze - 0.22% (2)
sporty, które - 0.22% (2)
ćwiczeń i - 0.22% (2)
warto uprawiać - 0.22% (2)
– jak - 0.22% (2)
program tv - 0.22% (2)
nie rezygnuj - 0.22% (2)
z niczego - 0.22% (2)
ambicji – - 0.22% (2)
jak się - 0.22% (2)
nie przeforsować? - 0.22% (2)
pułapki ambicji - 0.22% (2)
rezygnuj z - 0.22% (2)
fakty biznes - 0.22% (2)
uprawiać sporty, - 0.22% (2)
które w - 0.22% (2)
jakiś sposób - 0.22% (2)
odnoszą się - 0.22% (2)
do problemów - 0.22% (2)
nie powinien - 0.22% (2)
nas do - 0.22% (2)
do nas - 0.22% (2)
Three words phrases
rezygnuj z niczego - 0.22% (2)
jakiś sposób odnoszą - 0.22% (2)
czynienia ze sportem - 0.22% (2)
zbyt wiele do - 0.22% (2)
pory nie miały - 0.22% (2)
które do tej - 0.22% (2)
powinny również osoby, - 0.22% (2)
się do problemów - 0.22% (2)
sporty, które w - 0.22% (2)
– jak się - 0.22% (2)
do problemów naszego - 0.22% (2)
sposób odnoszą się - 0.22% (2)
które w jakiś - 0.22% (2)
warto uprawiać sporty, - 0.22% (2)
nie rezygnuj z - 0.22% (2)
się nie przeforsować? - 0.22% (2)
ambicji – jak - 0.22% (2)
reklama reklama reklama - 0.22% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of kobieta.interia.pl/raporty/raport-nie-rezygnuj-z-niczego/artykuly/news-pulapki-ambicji-jak-sie-nie-przeforsowac,nId,2576485 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.34708 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron