find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for kobieta.interia.pl/raporty/raport-dyskretna-ochrona-kazdego-dnia/porady/news-miesnie-dna-macicy-jak-je-wzmocnic-za-pomoca-cwiczen,nId,2400114

HTML Content

Title:

Mięśnie dna macicy: Jak je wzmocnić za pomocą ćwiczeń? - Kobieta w INTERIA.PL

Description:

Mięśnie dna macicy: Jak je wzmocnić za pomocą ćwiczeń? - kobieta.interia.pl - Jeszcze do niedawna nie poświęcałaś im zbyt wiele uwagi. Dziś zastanawiasz się, jak możesz sprawić, by były w lepszej kondycji. O mięśniach dna miednicy, zwanych również

Keywords:

Jeszcze, niedawna, poświęcałaś, zbyt, wiele, uwagi, Dziś, zastanawiasz, możesz, sprawić, były, lepszej, kondycji, mięśniach, miednicy, zwanych, również, mięśniami, Kegla, przypominamy, sobie, zwykle, wtedy, kiedy, pojawiają

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

kobieta.interia.pl/raporty/raport-dyskretna-ochrona-kazdego-dnia/porady/news-miesnie-dna-macicy-jak-je-wzmocnic-za-pomoca-cwiczen,nId,2400114

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

0.97 score from seowykop.pl for:kobieta.interia.pl/raporty/raport-dyskretna-ochrona-kazdego-dnia/porady/news-miesnie-dna-macicy-jak-je-wzmocnic-za-pomoca-cwiczen,nId,2400114

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta on plotki forum ding zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta bryk program tv ebrokerpartner encyklopedia sowa finansowa fakty pogoda biznes giełda waluty praca sport wyniki opracowania motoryzacja nowa historia prawo jazdy nowe technologie pc format mobtech gry kobieta styl świat kobiety dziecko on horoskop pomponik muzyka tekściory radio film baza krs świat seriali na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina pogoda warszawa pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda rzeszów pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość serwisy poczta szukaj w serwisie raporty dyskretna ochrona każdego dnia porady mięśnie dna macicy: jak je wzmocnić za pomocą ćwiczeń? strona główna porady produkty konkurs opinie testerek mięśnie dna macicy: jak je wzmocnić za pomocą ćwiczeń? dyskretna ochrona każdego dnia środa, 31 maja (11:36) jeszcze do niedawna nie poświęcałaś im zbyt wiele uwagi. dziś zastanawiasz się, jak możesz sprawić, by były w lepszej kondycji. o mięśniach dna miednicy, zwanych również mięśniami kegla, przypominamy sobie zwykle wtedy, kiedy pojawiają się kłopoty z utrzymaniem moczu. na szczęście, dzięki odpowiednim i systematycznym ćwiczeniom, nad dolegliwością można zapanować. zdjęcie mocne mięśnie kegla to mniejsze ryzyko związane z wystapieniem dolegliwości nietrzymania moczu /©123rf/picsel mięśnie dna miednicy podtrzymują pęcherz i inne narządy tworząc dla nich otoczkę przypominającą hamak. ich kondycja zwykle pogarsza się po porodzie. wtedy ulegają mocnemu rozciągnięciu i, jeśli nie poświęcamy czasu na ćwiczenia, nie wracają do swojej formy sprzed ciąży. kolejnym trudnym okresem jest menopauza, kiedy  zmienia się stężenie hormonów odpowiedzialnych za stymulację syntezy kolagenu, skóra i mięśnie zaczynają wiotczeć. reklama nad tym można zapanować! nietrzymanie moczu to dolegliwość, na którą cierpi coraz więcej kobiet -  skarży się na nią już co trzecia polka.  niestety,  nadal niewiele z nich mówi o głośno o swojej przypadłości. powoduje ona dyskomfort, sprawia, że kobiety rezygnują z wielu swoich planów i nie czują się pewnie. na szczęście, dzięki odpowiednio wykonywanym ćwiczeniom, nad nietrzymaniem moczu można zapanować. gimnastyka nie tylko wzmocni mięśnie, ale także wpłynie na podniesienie się poziomu satysfakcji seksualnej. jednak aby tak się stało, ćwiczyć należy codziennie. jeśli jednak odczuwasz dyskomfort i nie czujesz się pewnie, niezawodne będą dyskretne i specjalistyczne podpaski, które sprawią, że zapomnisz o przykrych niespodziankach. ćwiczyć można wszędzie przed rozpoczęciem ćwiczeń zlokalizuj odpowiednie mięśnie. najprościej zrobić to podczas oddawania moczu. postaraj się na chwilę zatrzymać strumień i skup się na tym, by wyczuć, które mięśnie wtedy pracują. zapamiętaj to uczucie i wracaj do niego w trakcie ćwiczeń (dzięki temu będziesz mieć pewność, że trenujesz odpowiednią partię ciała). podczas ćwiczeń pamiętaj o odpowiednim oddechu. przy prawidłowo wykonanym wdechu ramiona pozostają na swoim miejscu, unosi się przepona, a powietrze wypełnia płuca. wtedy też powinno się rozluźnić mięśnie. napinaj je przy wydechu, pamiętając, by żebra "zeszły się" w swoją stronę. dzięki kontrolowaniu oddechu trening będzie bardziej efektywny, a ty nie nabawisz się zakwasów. ćwiczyć możesz wszędzie najprostsze ćwiczenie, które można wykonywać wszędzie i w każdej pozycji, polega na zaciskaniu mięśni kegla przez kilka sekund, a następie rozluźnianiu ich. warto pamiętać, że po skurczu powinno się odpoczywać dwa razy dłużej, np. jeśli skurcz trwa 5 sekund, odpoczynek powinien trwać około 15 sekund.  należy również zwrócić uwagę na to, by nie napinać żadnych dodatkowych mięśni (np. pośladków). wykonuj kilkanaście powtórzeń trzy razy dziennie. stopniowo przedłużaj czas napięcia mięśni dna miednicy. kolejne ćwiczenia wykonuj w domu. połóż się na plecach, stopy rozłóż na szerokość bioder i ugnij nogi w kolanach. lekko zgięte ręce swobodnie połóż za głowę. zwróć uwagę na to, by pięty i podbicia stóp mocno przylegały do podłogi, palce rozluźnij. guzy kulszowe (twarde wypustki, które wyczujesz siadając na dłoniach) muszą przylegać do podłogi. teraz wygnij się lekko w krzyżu, napnij mięśnie dna miednicy i powoli zbliżaj kość łonową w stronę pięt, a głowę w przeciwnym kierunku tak długo, dopóki plecy na całej długości będą płasko leżeć na ziemi. dopiero wtedy rozluźnij mięśnie. użyj wyobraźni by wykonać następne ćwiczenia, przyda się wyobraźnia. połóż się na plecach, nogi zegnij w kolanach, a stopy rozstaw na szerokość bioder. ręce połóż wzdłuż ciała lub swobodnie na brzuchu. weź głęboki wdech, wydychaj powietrze kilka sekund równocześnie starając się jak najbardziej podciągnąć pępek w stronę żeber. zrób to dokładnie tak, jakbyś próbowała pod pępkiem dopiąć zbyt ciasne spodnie. wykonując kolejne ćwiczenie, wyobraź sobie, że w twoim ciele znajduje się winda. nabierz powietrza do przepony i powoli wydychając powietrze zwizualizuj sobie windę, która, piętro po piętrze, wjeżdża na sam szczyt budynku dzięki zaciskaniu mięśni kegla. utrzymuj napięcie i powoli, stopniowo je rozluźniaj opuszczając w myślach windę aż do parteru. nie forsuj się wzmacniając mięśnie dna miednicy pamiętaj o tym, by przerwać trening, gdy poczujesz ból, lub gdy zauważysz, że jesteś zmęczona i napięcie mięśni słabnie. nie zapominaj o regularnym wykonywaniu ćwiczeń! możesz to robić wszędzie, nawet myjąc zęby, czy siedząc w pracy za biurkiem. pierwsze efekty i różnicę poczujesz już po około 8 - 10 tygodniach. systematyczność i stosowanie różnorodnych ćwiczeń i technik są kluczem do sukcesu. podziel się udostępnij polub nasz serwis na fb najlepsze tematy l. wałęsa znowu szokuje! ta wypowiedź wywołała burzę mężczyźni uwielbiają to robić, a kobiety? te rośliny najlepiej oczyszczają powietrze! na tej części ciała objawy raka są najszybciej widoczne! reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu newsroom rss w komórce reklama polecamy superpharm.plszlachetnapaczkaporównywarka cenkobieta i stylodzież damskaserialeseksrandkiczatforumprogram tvpogodasuknie ślubnekody rabatowe kobieta w interia.pl - codzienna porcja informacji dla kobiet: horoskop, moda, uroda, miłość i zdrada. zdrowie kobiety i wszystko co z nim związane - dziecko, kosmetyki, fitness. publikujemy ciekawe artykuły, horoskopy, porady, listy i niesamowite zdjęcia. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. polityka cookies. copyright by interia.pl 1999-2017. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 973

One word
nie - 6.47% (63)
się - 2.57% (25)
pogoda - 2.36% (23)
mięśni - 1.95% (19)
że - 1.64% (16)
pod - 1.44% (14)
mięśnie - 1.23% (12)
ona - 1.03% (10)
czy - 1.03% (10)
kobiet - 1.03% (10)
reklama - 1.03% (10)
dna - 0.92% (9)
przy - 0.92% (9)
trzy - 0.82% (8)
ćwiczeń - 0.72% (7)
miednicy - 0.51% (5)
dzięki - 0.51% (5)
serwis - 0.51% (5)
można - 0.51% (5)
moczu - 0.51% (5)
ich - 0.51% (5)
wtedy - 0.51% (5)
jak - 0.51% (5)
lub - 0.51% (5)
- 0.51% (5)
nas - 0.51% (5)
wszędzie - 0.41% (4)
nowa - 0.41% (4)
tym - 0.41% (4)
czas - 0.41% (4)
które - 0.41% (4)
czujesz - 0.41% (4)
interia - 0.41% (4)
ale - 0.41% (4)
tak - 0.41% (4)
pamiętaj - 0.41% (4)
nad - 0.41% (4)
kobieta - 0.41% (4)
kobiety - 0.41% (4)
kegla - 0.41% (4)
powietrze - 0.41% (4)
połóż - 0.41% (4)
tech - 0.41% (4)
sekund - 0.41% (4)
porady - 0.41% (4)
nią - 0.31% (3)
jeśli - 0.31% (3)
ciała - 0.31% (3)
robić - 0.31% (3)
nim - 0.31% (3)
kilka - 0.31% (3)
tematy - 0.31% (3)
wykonuj - 0.31% (3)
kość - 0.31% (3)
ćwiczenia - 0.31% (3)
części - 0.31% (3)
gdy - 0.31% (3)
przed - 0.31% (3)
powoli - 0.31% (3)
stronę - 0.31% (3)
mięśnie. - 0.31% (3)
wyobraź - 0.31% (3)
ćwiczyć - 0.31% (3)
wzmocni - 0.31% (3)
sowa - 0.31% (3)
interia.pl - 0.31% (3)
dnia - 0.31% (3)
możesz - 0.31% (3)
forum - 0.31% (3)
sobie - 0.31% (3)
horoskop - 0.31% (3)
biznes - 0.31% (3)
bioder - 0.21% (2)
nogi - 0.21% (2)
lekko - 0.21% (2)
dziecko - 0.21% (2)
swobodnie - 0.21% (2)
ręce - 0.21% (2)
szerokość - 0.21% (2)
plecach, - 0.21% (2)
ebroker - 0.21% (2)
dziennie. - 0.21% (2)
zdrowie - 0.21% (2)
to, - 0.21% (2)
uwagę - 0.21% (2)
stopniowo - 0.21% (2)
porównywarka - 0.21% (2)
świat - 0.21% (2)
kody - 0.21% (2)
rabatowe - 0.21% (2)
kolejne - 0.21% (2)
stopy - 0.21% (2)
styl - 0.21% (2)
- 0.21% (2)
efekty - 0.21% (2)
muzyka - 0.21% (2)
film - 0.21% (2)
gry - 0.21% (2)
moto - 0.21% (2)
listy - 0.21% (2)
fakty - 0.21% (2)
sport - 0.21% (2)
poczujesz - 0.21% (2)
serwisy - 0.21% (2)
wydychaj - 0.21% (2)
około - 0.21% (2)
wyobraźni - 0.21% (2)
rozluźnij - 0.21% (2)
program - 0.21% (2)
poczta - 0.21% (2)
windę - 0.21% (2)
napięcie - 0.21% (2)
sam - 0.21% (2)
głowę - 0.21% (2)
skurcz - 0.21% (2)
zwykle - 0.21% (2)
kiedy - 0.21% (2)
moczu. - 0.21% (2)
już - 0.21% (2)
jednak - 0.21% (2)
również - 0.21% (2)
będą - 0.21% (2)
wiele - 0.21% (2)
dyskomfort - 0.21% (2)
należy - 0.21% (2)
szczęście, - 0.21% (2)
odpowiednim - 0.21% (2)
mocne - 0.21% (2)
związane - 0.21% (2)
dolegliwości - 0.21% (2)
nich - 0.21% (2)
ćwiczenia, - 0.21% (2)
swojej - 0.21% (2)
nietrzymanie - 0.21% (2)
ćwiczeniom, - 0.21% (2)
zapanować. - 0.21% (2)
jest - 0.21% (2)
zbyt - 0.21% (2)
opinie - 0.21% (2)
zaciskaniu - 0.21% (2)
ćwiczenie, - 0.21% (2)
bardziej - 0.21% (2)
będzie - 0.21% (2)
ochrona - 0.21% (2)
dyskretna - 0.21% (2)
dla - 0.21% (2)
np. - 0.21% (2)
razy - 0.21% (2)
sekund, - 0.21% (2)
trening - 0.21% (2)
oddechu - 0.21% (2)
podczas - 0.21% (2)
wzmocnić - 0.21% (2)
pomocą - 0.21% (2)
ćwiczeń? - 0.21% (2)
tym, - 0.21% (2)
wracaj - 0.21% (2)
powinno - 0.21% (2)
każdego - 0.21% (2)
macicy: - 0.21% (2)
trwa - 0.21% (2)
Two words phrases
się na - 0.51% (5)
mięśnie dna - 0.51% (5)
dna miednicy - 0.51% (5)
reklama reklama - 0.41% (4)
i powoli - 0.31% (3)
na to, - 0.21% (2)
szerokość bioder - 0.21% (2)
to, by - 0.21% (2)
a głowę - 0.21% (2)
na plecach, - 0.21% (2)
to robić - 0.21% (2)
reklama na - 0.21% (2)
tym, by - 0.21% (2)
w stronę - 0.21% (2)
uwagę na - 0.21% (2)
połóż się - 0.21% (2)
pamiętaj o - 0.21% (2)
za pomocą - 0.21% (2)
na szczęście, - 0.21% (2)
je wzmocnić - 0.21% (2)
macicy: jak - 0.21% (2)
ochrona każdego - 0.21% (2)
ćwiczeniom, nad - 0.21% (2)
i mięśnie - 0.21% (2)
program tv - 0.21% (2)
powinno się - 0.21% (2)
można zapanować. - 0.21% (2)
szczęście, dzięki - 0.21% (2)
o swojej - 0.21% (2)
zaciskaniu mięśni - 0.21% (2)
Three words phrases
mięśnie dna miednicy - 0.31% (3)
się na plecach, - 0.21% (2)
reklama reklama reklama - 0.21% (2)
na to, by - 0.21% (2)
je wzmocnić za - 0.21% (2)
macicy: jak je - 0.21% (2)
wzmocnić za pomocą - 0.21% (2)
dna macicy: jak - 0.21% (2)
ochrona każdego dnia - 0.21% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of kobieta.interia.pl/raporty/raport-dyskretna-ochrona-kazdego-dnia/porady/news-miesnie-dna-macicy-jak-je-wzmocnic-za-pomoca-cwiczen,nId,2400114 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 0.98772 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron