find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for film.interia.pl/wywiady/news-marta-prus-najtrudniej-sie-nie-poddawac,nId,2604263

HTML Content

Title:

Marta Prus: Najtrudniej się nie poddawać - film.interia.pl

Description:

Marta Prus: Najtrudniej się nie poddawać - W filmie dokumentalnym "Over the Limit" Marta Prus zagląda za kulisy świata gimnastyki artystycznej. Przedstawiając historię 20-letniej Rosjanki Margarity Mamun podczas przygotowań do olimpiady w Rio de Janeiro, opowiada także o morderczych metodach

Keywords:

filmie, dokumentalnym, Over, Limit, Marta, Prus, zagląda, kulisy, świata, gimnastyki, artystycznej, Przedstawiając, historię, 20letniej, Rosjanki, Margarity, Mamun, podczas, przygotowań, olimpiady, Janeiro, opowiada, także, morderczych, metodach

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

film.interia.pl/wywiady/news-marta-prus-najtrudniej-sie-nie-poddawac,nId,2604263

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=UTF-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.92 score from seowykop.pl for:film.interia.pl/wywiady/news-marta-prus-najtrudniej-sie-nie-poddawac,nId,2604263

Text on your page:

interia fakty biznes sport moto tech gry muzyka film kobieta menway plotki forum zaloguj się załóż konto serwisy interia.pl poczta fakty biznes sport pomponik pogoda styl kobieta nowe technologie gry giełda waluty praca wyniki motoryzacja film świat seriali muzyka nowa historia dziecko menway pc format mobtech program tv horoskop świat kobiety noclegi opracowania ebrokerpartner encyklopedia bryk sowa finansowa tekściory radio shoperia baza krs okazjum na żywo forum smaker deccoria maxmodels rankomat tipy promocyjni kody rabatowe zakupy porównywarka ebroker opinie24 biznes firma czateria zdrowie porady gotowanie pieniądze podróże rodzina promoceny radio online pogoda poznań pogoda łódź pogoda lublin pogoda olsztyn pogoda gdynia pogoda kielce pogoda zabrze pogoda gliwice pogoda bytom pogoda zielona góra pogoda koszalin pogoda płock pogoda rybnik pogoda tychy pogoda wałbrzych pogoda opole pogoda legnica pogoda przemyśl pogoda zamość pogoda rzeszów pogoda warszawa prawo jazdy serwisy poczta szukaj w serwisie film wiadomości recenzje wywiady filmy wg daty wg oceny tytuły a-z gatunki telewizja zwiastuny repertuar kin miejscowości kina filmy gwiazdy galerie raporty specjalne program tv interia film wywiady marta prus: najtrudniej się nie poddawać marta prus: najtrudniej się nie poddawać adrian luzar wywiad wtorek, 10 lipca (08:53) udostępnij komentuj (128) 128 w filmie dokumentalnym "over the limit" marta prus zagląda za kulisy świata gimnastyki artystycznej. przedstawiając historię 20-letniej rosjanki margarity mamun podczas przygotowań do olimpiady w rio de janeiro, opowiada także o morderczych metodach szkoleniowych, które stosują jej trenerki. - film obejrzały gimnastyczki z wielu krajów i żadna z nich nie była zszokowana tym, co zobaczyła. zszokowani są ludzie spoza świata sportu - przekonuje reżyserka. żeby zrobić autorski film, trzeba być upartym. nie odpuszczać, nie iść na kompromisy - przekonuje marta prus /materiały prasowe to już twój czwarty raz na festiwalu młodzi i film w koszalinie... marta prus: - i tym razem w zupełnie nowej roli, bo jako członek jury filmów krótkometrażowych. pokazywany jest także "over the limit", ale w sekcji pozakonkursowej. gdy mam film w konkursie odczuwam formę stresu i dlatego udział w wydarzeniach  festiwalowych ograniczam do minimum. tym razem w pełni korzystam z programu. jednak bycie w jury to ciężka i niewdzięczna rola. tym bardziej, że oceniam filmy znajomych. reklamakoszaliński festiwal kojarzy ci się jednak pozytywnie. - tak, z trzema nagrodami, które dostałam tu za każdy ze swoich trzech szkolnych dokumentów. to był pierwszy w życiu festiwal, na który pojechałam, po pierwszym roku reżyserii w szkole filmowej w łodzi. pamiętam, że wyjechałam na dzień przed zakończeniem festiwalu i dostałam w autobusie telefon, żebym zawróciła. myślałam, że wszystkich gości o to proszą. powiedziałam, że nie wrócę, bo muszę pracować nad kolejnym filmem. wciąż nie zmieniałam zdania, gdy usłyszałam, że dostanę nagrodę. zupełnie tego nie rozumiałam. dopiero mama mnie przekonała, żebym wracała, bo taki telefon musi coś oznaczać. oznaczał jantara - główną nagrodę za krótkometrażowy film dokumentalny. teraz wracasz tu z filmem pełnometrażowym "over the limit" - o rosjance margaricie mamun, która przygotowuje się do olimpiady w rio de janeiro pod nadzorem dwóch charakternych trenerek. skąd ten temat? - sama byłam kiedyś gimnastyczką, więc temat przyszedł naturalnie. pamiętałam, że rosjanki zawsze były najlepszą drużyną na świecie, więc sprawdziłam, co obecnie się u nich dzieje. znalazłam w internecie pochłaniające informacje o pani irinie viner - głównej trenerce reprezentacji rosji. pojechałam razem z przyszłym operatorem filmu - adamem suzinem do moskwy, żeby się z nią spotkać. sam ośrodek szkoleniowy jest zamknięty, ogrodzony drutem kolczastym, dlatego chciałam porozmawiać z panią iriną podczas zawodów w moskwie. udało nam się wkraść na nie tylnymi drzwiami i znaleźliśmy się w samym centrum części dla zawodniczek. mój tata powtarzał, że w rosji trzeba wyglądać na silnego i pewnego siebie, więc udawaliśmy, że wcale nie jesteśmy tam przypadkiem. dostaliśmy się do pani iriny, ale ona powiedziała "nie". i mówiła "nie" przez trzy kolejne lata, aż udało się ją namówić na film. wideo "over the limit": trailer same przygotowania trwały więc trzy lata? - tak, tyle czasu trwało przekonywanie pani iriny, nauka rosyjskiego i pozyskiwanie partnerów. kolejny rok - zdjęcia w rosji. jeszcze jeden - montaż. łącznie to było pięć lat, a cały czas nie było pewności, że film powstanie, bo bohaterki w każdym momencie mogły znów powiedzieć "nie". były chwile, gdy chciałaś zrezygnować? - miałam kilka gorszych momentów, ale żeby naprawdę myśleć o rzuceniu tego projektu - nie. gdybym naprawdę tak pomyślała, to bym to zrobiła. jakaś siła we mnie mówiła, że muszę to dokończyć. udało się! - ale przez cały ten proces nie miałam innego życia. poświęciłam się projektowi w zupełności, co nie jest do końca zdrowe. a napięcie, które panowało w drużynie bohaterek udzieliło się także i mi. było więc wiele stresu. zdjęcie rita nie zawsze chciała współpracować i nie rozumiała, po co ten film powstaje - wspomina marta prus co sprawiło wam najwięcej trudności? - głównie zmagania międzyludzkie - bo bohaterka, rita, nie zawsze chciała współpracować i nie rozumiała, po co ten film powstaje. a że jestem dość ambitna, to wszystkie takie niepowodzenia odbierałam bardzo osobiście. bałam się, że nic z tego nie będzie. praca przy filmie, w którym w grę wchodzą tak duże pieniądze, to całkiem nowa sytuacja i nowe doświadczenie. ten projekt był dla mnie ważną lekcją. to o tyle ciekawe, że przy twoim poprzednim dokumencie - "mów do mnie" sytuacja była odwrotna. twój bohater - uzależniony od marihuany krzysztof - zakochał się w tobie... tu spotkałaś się z obojętnością. - i na początku bardzo się cieszyłam, że po tym wydarzeniu z "mów do mnie", które było czymś zupełnie przeciwnym, między mną, a ritą jest dystans. środowisko rosyjskich gimnastyczek jest prestiżowe, wysoko usytuowane społecznie, z innym podejściem do rzeczywistości, więc przestała w grę wchodzić kwestia odpowiedzialności za człowieka.  rita często mówiła "nie"? - przed wyjazdem na igrzyska, gdy emocje i napięcie w drużynie były ogromne, rita miała nas dość. zaczęła nas unikać. trzeba było być bardzo ostrożnym. zdjęcie margarita mamun ze złotym medalem olimpijskim /mark kolbe /getty images udzielały ci się jej emocje? - z racji trzyletnich przygotowań wiedziałam już dobrze, czego mogę się spodziewać i jakie sytuacje mogą mieć miejsce, nie przeżywałam ich więc za każdym razem. tak samo traktowała to rita. były nieliczne sytuacje, gdy podchodziłam do niej i pytałam, czy wszystko z nią w porządku, a ona zawsze była tym zniesmaczona. nie lubiła, gdy ktoś traktował ją jak ofiarę. zdarzało się jednak, że mocno przeżywałam to, co się z nią dzieje - nawet nie wtedy, gdy któraś z trenerek na nią krzyczała, ale na przykład podczas jej startów. potrafiłam płakać i jednocześnie filmować. to świat, w którym panuje gigantyczna presja i tę presję czuje każdy. napięcie udzielało się więc zarówno mi, jak i adamowi, mojemu operatorowi. nie pomogły twoje własne doświadczenia z gimnastyką? - średnio, bo nasza rzeczywistość ma się nijak do rzeczywistości rosyjskiej. to było dla mnie coś zupełnie nowego. dlatego też ten film zrobiłam - bo ciekawi mnie to, czego nie znam. metody treningu rity zszokowały cię? jej trenerki, irina i amina, bywają bowiem bezwzględne. ich wrzaski i wyzwiska przypominają nieco metodę ćwiczeń muzyków z nominowanego do oscara filmu "whiplash" damiena chazelle. - nie wiem dlaczego, ale to akurat nie był dla mnie szok. może dlatego, że się tego spodziewałam? u nas w polsce też za mojego dzieciństwa metody krzyku czy bicia jeszcze się pojawiały. to taka mentalność bloku wschodniego. żadna z gimnastyczek na całym świecie nie była zszokowana tym, co widziała w filmie. zszokowani są ludzie spoza świata sportu. wideo odtwarzacz wideo wymaga uruchomienia obsługi javascript w przeglądarce. "whiplash" [trailer] bohaterki nie miały oporów przed kamerą? - to są osoby obyte z kamerą. a poza tym - one się w żaden sposób z nami nie liczyły. nie zmieniłyby swojej metody pracy ze względu na to, że jest kamera. do tego po wszystkich pracach nad filmem mogły powiedzieć, że się na niego nie zgadzają. to była złożona pozycja dla mnie, jako reżysera filmu. z jednej strony to ignorowanie było dobre, bo bohaterki działały według swoich porządków, z drugiej strony trudno mi było robić film o człowieku, z którym nie jestem blisko. rita, amina i irina widziały gotowy film? - tak. i nie miały uwag. jedynie pani irina, która w rosji jest osobą bardzo wysoko postawioną, multimiliarderką, na początku oburzyła się na przekleństwa, których używa. nawet wyłączyła film. ale potem udało się ją przekonać, by oglądała dalej i na końcu powiedziała, że chce pokazać ten film w telewizji rosyjskiej, bo tak jej się spodobał. nie wróciła już do przekleństw. rita z kolei przez cały seans płakała. i na kilku innych pokazach też płakała. w domu też ma ten film i ponoć też płacze. mówi, że dzięki niemu może zobaczyć, jakie to było ciężkie, bo podczas roku przygotowań była tak pochłonięta swoją pracą, że nie zauważała, co dzieje się wokół niej. zdjęcie rosyjskie gimnastyczki zmuszane są na treningach do niewiarygodnych rzeczy /david ramos /getty images razem z adamem suzinem, operatorem, udało wam się podejść na planie naprawdę blisko niej... - między mną a ritą nie było głębokiej przyjaźni, ale była mimo wszystko duża wyrozumiałość i zaufanie. podczas zawodów ona i jej trenerki były tak skupione na swojej pracy, że nie zauważały naszej kamery. podobnie było na treningach. my staraliśmy się również szanować jej pracę, przestrzeń i dzięki temu wypracowaliśmy sobie rodzaj współżycia. czasem chciałam więcej - żeby rita częściej nas zauważała i częściej z nami rozmawiała po zdjęciach. to dopiero przyszło w momencie, gdy film został ukończony. po "over the limit" jesteś w stanie powiedzieć, co jest największym wyzwaniem stojącym przed filmowcem - debiutantem? - chyba najtrudniejsze w tym procesie jest rozciągnięcie w czasie. skąd czerpać siły na pracę trwającą pięć lat, której efekt jest niepewny? jak to zrobić, by wierzyć, że ten wysiłek na końcu się opłaci? trzeba być bardzo upartym, żeby zadebiutować? - myślę, że w ogóle żeby zrobić autorski film, trzeba być upartym. nie odpuszczać, nie iść na kompromisy. jeśli czuje się, że coś będzie dobre dla filmu, to iść w tę stronę, niezależnie od konsekwencji. zdjęcie między mną a ritą nie było głębokiej przyjaźni, ale była mimo wszystko duża wyrozumiałość i zaufanie - opisuje marta prus /materiały prasowe rozmawiał adrian luzar udostępnij komentuj (128) reklama reklama reklama reklama reklama reklama zakupy reklama reklama strona główna interia.pl polecamy więcej dziś w interii rak: 2018-11-21 kobieta ryby: 2018-11-21 kobieta bliźnięta: 2018-11-21 kobieta byk: 2018-11-21 kobieta baran: 2018-11-21 kobieta panna: 2018-11-21 kobieta lew: 2018-11-21 kobieta waga: 2018-11-21 kobieta koziorożec: 2018-11-21 kobieta wodnik: 2018-11-21 kobieta skorpion: 2018-11-21 kobieta strzelec: 2018-11-21 kobieta puchar europy fiba: asseco arka gdynia bez szans na awans eurosport piłkarscy wicemistrzowie świata odznaczeni przez prezydent chorwacji eurosport pge ekstraliga: forbet włókniarz częstochowa skompletował skład eurosport grot budowlane łódź zagrają w fazie grupowej ligi mistrzyń eurosport raporty specjalne open'er festival 2018 egzamin gimnazjalny 2018 eurowizja 2018 matura 2018 wybory samorządowe 2018 mundial 2018 matura 2017 afera reprywatyzacyjna rekomendacje wyniki sportowe m jak miłość matura polski program barwy szczęścia poznaj nowe odcinki adele poznaj teksty piosenek adele szczepienia ochronne dowiedz się wszystkiego o szczepieniach smartfon na komunię sprawdź jaki telefon wybrać na prezent narzędzia systemowe pozostałe tematy johannes brahms wszystko co chciałbyś wiedzieć o johannesie brahmsie.... encyklopedia muzyki kompendium wiedzy na temat muzyki. znajdź interesujące... muzyka lat 60 największe muzyczne hity lat 60. słuchaj non stop w... eurowizja relacja z konkursu piosenki eurowizja. wykonawcy,... reklama reklama na skróty napisz do nas mapa serwisu newsroom rss w komórce reklama polecamy program tvserialetvpodręczniki w ravelo.plprzepis na życiena wspólnejprosto w sercecdaction.plpogoda długoterminowa kody rabatowe film w interii - filmy, nowości filmowe, premiery kinowe, recenzje najnowszych filmów, aktualny repertuar kin, jak również stare filmy. aktualności ze świata kina i telewizji, wywiady z gwiazdami, baza filmów i aktorów, kino z całego świata. korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. prywatność. copyright by interia.pl 1999-2018. wszystkie prawa zastrzeżone.

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1919

One word
nie - 5.47% (105)
film - 2.29% (44)
że - 2.14% (41)
się - 1.93% (37)
był - 1.51% (29)
pogoda - 1.2% (23)
2018 - 0.99% (19)
pod - 0.89% (17)
ale - 0.89% (17)
tak - 0.78% (15)
przy - 0.78% (15)
- 0.78% (15)
nas - 0.73% (14)
kobieta - 0.73% (14)
jest - 0.73% (14)
tym - 0.73% (14)
czy - 0.68% (13)
- 0.68% (13)
było - 0.63% (12)
jak - 0.63% (12)
reklama - 0.63% (12)
2018-11-21 - 0.63% (12)
więc - 0.63% (12)
dla - 0.57% (11)
gdy - 0.57% (11)
czas - 0.52% (10)
ona - 0.52% (10)
lat - 0.52% (10)
ich - 0.52% (10)
rita - 0.47% (9)
świat - 0.47% (9)
była - 0.47% (9)
sport - 0.47% (9)
tego - 0.47% (9)
mnie - 0.47% (9)
ten - 0.47% (9)
jej - 0.47% (9)
żeby - 0.42% (8)
nowa - 0.36% (7)
raz - 0.36% (7)
prus - 0.36% (7)
niej - 0.36% (7)
marta - 0.36% (7)
nic - 0.36% (7)
nią - 0.36% (7)
sam - 0.31% (6)
świata - 0.31% (6)
nowe - 0.31% (6)
miała - 0.31% (6)
przed - 0.31% (6)
nie. - 0.31% (6)
bohater - 0.31% (6)
kin - 0.31% (6)
udało - 0.26% (5)
chciała - 0.26% (5)
pani - 0.26% (5)
trzeba - 0.26% (5)
bardzo - 0.26% (5)
były - 0.26% (5)
rok - 0.26% (5)
razem - 0.26% (5)
który - 0.26% (5)
też - 0.26% (5)
nam - 0.26% (5)
mam - 0.26% (5)
pełni - 0.26% (5)
które - 0.26% (5)
festiwal - 0.26% (5)
interia - 0.26% (5)
limit" - 0.26% (5)
filmy - 0.26% (5)
the - 0.26% (5)
podczas - 0.26% (5)
"over - 0.26% (5)
program - 0.26% (5)
bym - 0.21% (4)
zdjęcie - 0.21% (4)
zupełnie - 0.21% (4)
między - 0.21% (4)
dlatego - 0.21% (4)
wywiad - 0.21% (4)
każdy - 0.21% (4)
- 0.21% (4)
cały - 0.21% (4)
trzy - 0.21% (4)
przez - 0.21% (4)
"nie" - 0.21% (4)
rosji - 0.21% (4)
części - 0.21% (4)
filmu - 0.21% (4)
zawsze - 0.21% (4)
wszystko - 0.21% (4)
temat - 0.21% (4)
być - 0.21% (4)
rosyjskie - 0.21% (4)
wiedzieć - 0.21% (4)
poza - 0.21% (4)
one - 0.21% (4)
- 0.21% (4)
eurosport - 0.21% (4)
rzeczy - 0.21% (4)
tym, - 0.21% (4)
robić - 0.21% (4)
mogły - 0.16% (3)
bohaterki - 0.16% (3)
tech - 0.16% (3)
wideo - 0.16% (3)
muzyka - 0.16% (3)
mówiła - 0.16% (3)
stanie - 0.16% (3)
powiedziała - 0.16% (3)
tam - 0.16% (3)
eurowizja - 0.16% (3)
matura - 0.16% (3)
wywiady - 0.16% (3)
jaki - 0.16% (3)
biznes - 0.16% (3)
powiedzieć - 0.16% (3)
trenerki - 0.16% (3)
miałam - 0.16% (3)
napięcie - 0.16% (3)
metody - 0.16% (3)
dzieje - 0.16% (3)
to, - 0.16% (3)
irina - 0.16% (3)
interia.pl - 0.16% (3)
czego - 0.16% (3)
prus: - 0.16% (3)
ritą - 0.16% (3)
więcej - 0.16% (3)
projekt - 0.16% (3)
którym - 0.16% (3)
mną - 0.16% (3)
wszystkie - 0.16% (3)
wam - 0.16% (3)
mi, - 0.16% (3)
naprawdę - 0.16% (3)
praca - 0.16% (3)
także - 0.16% (3)
która - 0.16% (3)
telefon - 0.16% (3)
nich - 0.16% (3)
przygotowań - 0.16% (3)
zrobić - 0.16% (3)
iść - 0.16% (3)
już - 0.16% (3)
mamun - 0.16% (3)
filmów - 0.16% (3)
filmie - 0.16% (3)
128 - 0.16% (3)
jednak - 0.16% (3)
szkole - 0.16% (3)
pracować - 0.16% (3)
nad - 0.16% (3)
najtrudniej - 0.16% (3)
oznacza - 0.16% (3)
coś - 0.16% (3)
filmem - 0.16% (3)
oceny - 0.1% (2)
trudno - 0.1% (2)
upartym. - 0.1% (2)
nami - 0.1% (2)
swojej - 0.1% (2)
pracy - 0.1% (2)
powiedzieć, - 0.1% (2)
niego - 0.1% (2)
strony - 0.1% (2)
film, - 0.1% (2)
miały - 0.1% (2)
amina - 0.1% (2)
końcu - 0.1% (2)
telewizji - 0.1% (2)
wróciła - 0.1% (2)
płakała. - 0.1% (2)
dzięki - 0.1% (2)
niej. - 0.1% (2)
autorski - 0.1% (2)
odpuszczać, - 0.1% (2)
może - 0.1% (2)
świecie - 0.1% (2)
krótkometrażowy - 0.1% (2)
festiwalu - 0.1% (2)
traktował - 0.1% (2)
menway - 0.1% (2)
nagrodę - 0.1% (2)
twój - 0.1% (2)
nawet - 0.1% (2)
trenerek - 0.1% (2)
czuje - 0.1% (2)
specjalne - 0.1% (2)
prasowe - 0.1% (2)
rzeczywistości - 0.1% (2)
/materiały - 0.1% (2)
kompromisy - 0.1% (2)
rity - 0.1% (2)
raporty - 0.1% (2)
"whiplash" - 0.1% (2)
wiem - 0.1% (2)
treningach - 0.1% (2)
skąd - 0.1% (2)
blisko - 0.1% (2)
poznaj - 0.1% (2)
ludzie - 0.1% (2)
arka - 0.1% (2)
bez - 0.1% (2)
zszokowani - 0.1% (2)
moto - 0.1% (2)
zszokowana - 0.1% (2)
olimpiady - 0.1% (2)
adele - 0.1% (2)
polecamy - 0.1% (2)
szczepienia - 0.1% (2)
prezent - 0.1% (2)
johannes - 0.1% (2)
brahms - 0.1% (2)
żadna - 0.1% (2)
muzyki - 0.1% (2)
gimnastyczki - 0.1% (2)
kino - 0.1% (2)
interii - 0.1% (2)
gry - 0.1% (2)
serwisy - 0.1% (2)
sportu - 0.1% (2)
głębokiej - 0.1% (2)
przyjaźni, - 0.1% (2)
mimo - 0.1% (2)
duża - 0.1% (2)
wyrozumiałość - 0.1% (2)
przekonuje - 0.1% (2)
również - 0.1% (2)
częściej - 0.1% (2)
rozmawiał - 0.1% (2)
zauważała - 0.1% (2)
został - 0.1% (2)
jesteś - 0.1% (2)
spoza - 0.1% (2)
pracę - 0.1% (2)
będzie - 0.1% (2)
dobre - 0.1% (2)
zaufanie - 0.1% (2)
forum - 0.1% (2)
rosjanki - 0.1% (2)
samo - 0.1% (2)
zakupy - 0.1% (2)
pieniądze - 0.1% (2)
zdjęcia - 0.1% (2)
jeszcze - 0.1% (2)
ebroker - 0.1% (2)
pięć - 0.1% (2)
lat, - 0.1% (2)
operatorem - 0.1% (2)
roku - 0.1% (2)
tyle - 0.1% (2)
każdym - 0.1% (2)
momencie - 0.1% (2)
luzar - 0.1% (2)
pierwszy - 0.1% (2)
swoich - 0.1% (2)
dostałam - 0.1% (2)
rabatowe - 0.1% (2)
kody - 0.1% (2)
kolejny - 0.1% (2)
trailer - 0.1% (2)
proces - 0.1% (2)
iriny, - 0.1% (2)
chciałam - 0.1% (2)
zawodów - 0.1% (2)
taki - 0.1% (2)
recenzje - 0.1% (2)
suzinem - 0.1% (2)
fakty - 0.1% (2)
dopiero - 0.1% (2)
poddawać - 0.1% (2)
koszalin - 0.1% (2)
adrian - 0.1% (2)
adamem - 0.1% (2)
"nie". - 0.1% (2)
muszę - 0.1% (2)
wszystkich - 0.1% (2)
żebym - 0.1% (2)
gdynia - 0.1% (2)
łódź - 0.1% (2)
film. - 0.1% (2)
rio - 0.1% (2)
życia. - 0.1% (2)
szkoleniowy - 0.1% (2)
kina - 0.1% (2)
początku - 0.1% (2)
rosji. - 0.1% (2)
repertuar - 0.1% (2)
gimnastyczek - 0.1% (2)
wysoko - 0.1% (2)
często - 0.1% (2)
emocje - 0.1% (2)
jury - 0.1% (2)
mnie" - 0.1% (2)
janeiro - 0.1% (2)
/getty - 0.1% (2)
images - 0.1% (2)
wiedziałam - 0.1% (2)
jako - 0.1% (2)
jakie - 0.1% (2)
sytuacje - 0.1% (2)
przeżywałam - 0.1% (2)
wyniki - 0.1% (2)
"mów - 0.1% (2)
drużynie - 0.1% (2)
jestem - 0.1% (2)
tak, - 0.1% (2)
baza - 0.1% (2)
radio - 0.1% (2)
współpracować - 0.1% (2)
rozumiała, - 0.1% (2)
powstaje - 0.1% (2)
udostępnij - 0.1% (2)
rita, - 0.1% (2)
dość - 0.1% (2)
stresu - 0.1% (2)
komentuj - 0.1% (2)
sowa - 0.1% (2)
się, - 0.1% (2)
encyklopedia - 0.1% (2)
pojechałam - 0.1% (2)
(128) - 0.1% (2)
grę - 0.1% (2)
sytuacja - 0.1% (2)
poczta - 0.1% (2)
Two words phrases
2018-11-21 kobieta - 0.63% (12)
się w - 0.36% (7)
marta prus - 0.36% (7)
film w - 0.31% (6)
nie było - 0.26% (5)
reklama reklama - 0.26% (5)
ten film - 0.26% (5)
the limit" - 0.26% (5)
"over the - 0.26% (5)
dla mnie - 0.21% (4)
w rosji - 0.16% (3)
z nią - 0.16% (3)
między mną - 0.16% (3)
udało się - 0.16% (3)
trzeba być - 0.16% (3)
jej trenerki - 0.16% (3)
to było - 0.16% (3)
że nie - 0.16% (3)
nie jest - 0.16% (3)
a ritą - 0.16% (3)
program tv - 0.16% (3)
zszokowani są - 0.1% (2)
ludzie spoza - 0.1% (2)
biznes sport - 0.1% (2)
że się - 0.1% (2)
zszokowana tym, - 0.1% (2)
nie była - 0.1% (2)
"mów do - 0.1% (2)
na początku - 0.1% (2)
nie miały - 0.1% (2)
głębokiej przyjaźni, - 0.1% (2)
że jest - 0.1% (2)
było głębokiej - 0.1% (2)
2018 matura - 0.1% (2)
w interii - 0.1% (2)
adrian luzar - 0.1% (2)
wyrozumiałość i - 0.1% (2)
wszystko duża - 0.1% (2)
była mimo - 0.1% (2)
przyjaźni, ale - 0.1% (2)
ritą nie - 0.1% (2)
się ją - 0.1% (2)
mną a - 0.1% (2)
podczas zawodów - 0.1% (2)
duża wyrozumiałość - 0.1% (2)
mimo wszystko - 0.1% (2)
ale była - 0.1% (2)
był dla - 0.1% (2)
na treningach - 0.1% (2)
bo tak - 0.1% (2)
do mnie" - 0.1% (2)
współpracować i - 0.1% (2)
co ten - 0.1% (2)
była zszokowana - 0.1% (2)
odpuszczać, nie - 0.1% (2)
upartym. nie - 0.1% (2)
autorski film, - 0.1% (2)
żeby zrobić - 0.1% (2)
spoza świata - 0.1% (2)
są ludzie - 0.1% (2)
tym, co - 0.1% (2)
żadna z - 0.1% (2)
prus /materiały - 0.1% (2)
- film - 0.1% (2)
do olimpiady - 0.1% (2)
w filmie - 0.1% (2)
udostępnij komentuj - 0.1% (2)
się nie - 0.1% (2)
prus: najtrudniej - 0.1% (2)
raporty specjalne - 0.1% (2)
iść na - 0.1% (2)
tym razem - 0.1% (2)
rozumiała, po - 0.1% (2)
pani iriny, - 0.1% (2)
chciała współpracować - 0.1% (2)
nie zawsze - 0.1% (2)
nie rozumiała, - 0.1% (2)
fakty biznes - 0.1% (2)
zawsze chciała - 0.1% (2)
przez cały - 0.1% (2)
bo bohaterki - 0.1% (2)
się do - 0.1% (2)
razem w - 0.1% (2)
adamem suzinem - 0.1% (2)
razem z - 0.1% (2)
o pani - 0.1% (2)
de janeiro - 0.1% (2)
za każdy - 0.1% (2)
- tak, - 0.1% (2)
ci się - 0.1% (2)
lat 60 - 0.1% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of film.interia.pl/wywiady/news-marta-prus-najtrudniej-sie-nie-poddawac,nId,2604263 by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 1.66096 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron