find.vodka - Shorten URLs and EARN MONEY



Results of analysis for adretail.pl/

HTML Content

Title:

AdRetail - Skuteczne wsparcie sprzedaży.

Description:

Keywords:

Here you find basic information about your page. Title of your page is very important for better visibility in search engines like Google, Bing or Yahoo. Meta tag description is also very important tag for search visibility. Meta keywords is used by some web catalogues.

SEO Content

URL:

adretail.pl/

Status Code:

200

Content Type:

text/html; charset=utf-8

Language:

pl

Here you find information from server response headers. This information is important for header analysis. Check, if your answer code is 200 - correct request. Answer code for error (no-existing) page is 400.

Ranking:

1.08 score from seowykop.pl for:adretail.pl/

Text on your page:

newsroomo nasproduktycase studysmart okazjedodaj gazetkękontaktadretail inspiriowięcejnewsroomo nasproduktycase studysmart okazjedodaj gazetkękontaktadretail inspirionewsroommarki własne w polsce97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.autorredakcjakontakt@adretail.plopublikowany22-12-2017newsroomcustomer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? w jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? jak zdobyć zaangażowanie klienta? odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.autorredakcjakontakt@adretail.plopublikowany13-12-2017newsroomprodukty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowym46% polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu smart okazje. wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.autorredakcjakontakt@adretail.plopublikowany07-12-2017newsroommarki własne w polsceredakcja22-12-201797% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe.newsroomcustomer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?redakcja13-12-2017co zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? w jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? jak zdobyć zaangażowanie klienta? odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat.newsroomprodukty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowymredakcja07-12-201746% polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu smart okazje. wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami.marki własne w polscecustomer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?produkty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowymnewsroommarki własne w polsceredakcja6 miesięcy temu97% konsumentów deklaruje, że kupuje produkty marek własnych. również sieci handlowe systematycznie zwiększają asortyment artykułów private labels. co więcej – mijają już czasy, gdy produkty sygnowane marką własną sklepu stanowiły tańszą alternatywę artykułów lepszej jakości. obecne towary private labels często w niczym nie ustępują droższym konkurentom, a ich sukces leży w lepszej ekspozycji na sklepowych półkach i w… zaufaniu, jakim klienci darzą sieci handlowe. redakcja6 miesięcy temunewsroomcustomer experience – czym jest i jakie ma znaczenie?redakcja6 miesięcy temuco zrobić, by klient z jednorazowego stał się powracającym? w jaki sposób opinia kupującego o sklepie przekłada się na zyski? jak zdobyć zaangażowanie klienta? odpowiedzi na wszystkie te pytania kryją się pod coraz popularniejszym pojęciem customer experience. przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej na ten temat. redakcja6 miesięcy temunewsroomprodukty impulsowe, czyli emocje w procesie zakupowymredakcja7 miesięcy temu46% polaków ma wyznaczony budżet miesięczny, ale tylko 18% twierdzi, że go nie przekracza – wynika z raportu smart okazje. wielu konsumentów tworzy wprawdzie listy zakupowe, ale w czasie pobytu w sklepie i tak sięga po artykuły, których na tej liście nie ma. sprzyjają temu dobra ekspozycja produktów impulsowych oraz… skłonność do kierowania się emocjami. redakcja7 miesięcy temusmart okazjepobierz raport "smart okazje. zwyczaje zakupowe polaków"7 miesięcy temubadanie przyniosło bardzo ciekawe wyniki pozwalające poznać polskich konsumentów i stworzyć profile nowoczesnych klientów, w tym optymalizujących zakupy, kupujących planowo, kupujących impulsywnie, lojalnych wobec marek, bądź kierujących się w największym stopniu cechami produktów i ceną, mobilnych oraz lubiących nowe rozwiązania. przy okazji udało się nam obalić wiele funkcjonujących w dalszym ciągu dość powszechnie na rynku stereotypów dotyczących zachowań konsumentów. jeśli przyświeca państwu cel - bycia dostawcą pożądanych przez współczesnych polaków produktów - zapraszamy do lektury raportu. im więcej wiemy o konsumentach, tym łatwiej będzie nam sprostać temu wyzwaniu.7 miesięcy temunewsroomtrendy zakupowe: zdrowa żywnośćredakcja7 miesięcy temuczy kupowanie zdrowej żywności można uznać za trend? czy sieci handlowe eksponują produkty z tej kategorii? jak zdrowa żywność jest postrzegana przez konsumentów? przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. redakcja7 miesięcy temuadretail inspiriosonda: ponad połowa konsumentów traktuje gazetki sieci handlowych jako przydatne źródło informacjiredakcja7 miesięcy temu52% uczestników sondy wskazuje gazetkę promocyjną jako przydatne narzędzie do poszukiwania promocji. konsumenci wyjaśniają, że korzystają z publikacji, gdy chcą wybrać dla siebie odpowiednie produkty w najbardziej przystępnych cenach. takie działanie zdecydowanie ułatwia im podejmowanie decyzji zakupowych. redakcja7 miesięcy temunewsroomseniorzy na zakupachredakcja7 miesięcy temuseniorzy coraz częściej korzystają ze zdobyczy techniki, podróżują, robią zakupy przez internet i żyją aktywnie. jakimi jednak są klientami? co kupują najczęściej? przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. redakcja7 miesięcy temuadretail inspiriolidl, intermarche, kaufland i żabka liderami w komunikacji za pomocą gazetek handlowychdawid firkowski8 miesięcy temukapituła programu adretail inspirio przeanalizowała blisko 3 tys. gazetek promocyjnych, wydanych w i półroczu 2017 roku. publikacje miały łącznie ponad 27 tys. stron. ich powierzchnia całkowita wyniosła prawie 15 mln cm kw. analizie poddano gazetki 4 dyskontów, 15 supermarketów, 7 hipermarketów i 10 sieci convenience. były one porównywane, w ramach swoich segmentów, pod względem atrakcyjności rynkowej i wizualnej, oryginalności, innowacyjności, walorów estetycznych, a także funkcjonalności. dawid firkowski8 miesięcy temunewsroomkim jest klient premium?redakcja8 miesięcy temujak zachowują się zamożni polacy na zakupach? czy korzystają z ofert promocyjnych? na co zwracają uwagę, inwestując pieniądze? przedstawiamy portret klienta premium. redakcja8 miesięcy temunewsroomzwyczaje zakupowe kobiet i mężczyznredakcja8 miesięcy temujak na zakupach zachowują się mężczyźni, a jak kobiety? na co zwracają uwagę podczas pobytu w sklepie? w jaki sposób odnoszą się do promocji i akcji rabatowych? przeczytaj artykuł i dowiedz się więcej. redakcja8 miesięcy temuadretail adretail – skuteczne wsparcie sprzedaży. jesteśmy największą siecią reklamową nastawioną na efekty sprzedażowe, skonstruowaną wokół gazetek promocyjnych. naszym corem są serwisy promocyjni.pl, okazjum.pl i promoceny.pl, które należą do grupy interia.pl.  szyte na miarę kampanie emitujemy na własnych powierzchniach i rozszerzamy je o powierzchnie naszych wydawców. obsługa gazetek handlowych pozwala nam trafiać do użytkownika, gdy podejmuje decyzje zakupowe, podobnie jak reklama pos. dzięki temu skutecznie realizujemy wiele celów swoich klientów: zwiększając ruch w sklepach stacjonarnych (ropo), wspierając aktywności e-commerce, a także wzmacniając markę sieci handlowych. michał rosiakkierownik sprzedaży adretailmichal.rosiak@adretail.pl500 160 860aneta dobrowolskasenior account manager / team leader adretailaneta.dobrowolska@adretail.pl572 709 027aleksandra mojkowskaaccount manager adretailaleksandra.mojkowska@adretail.pl500 161 895sławomir zyśksenior account manager adretailslawomir.zysk@firma.interia.plpowered bycookies policyużywamy cookies, aby zapewnić największą wygodę korzystania z tego serwisu i stale podnosić jego jakość.rozumiem

Here you find all texts from your page as Google (googlebot) and others search engines seen it.

Words density analysis:

Numbers of all words: 1078

One word
się - 4.55% (49)
nie - 3.71% (40)
jak - 2.69% (29)
temu - 2.32% (25)
czy - 2.13% (23)
miesięcy - 1.86% (20)
adretail - 1.58% (17)
artykuł - 1.39% (15)
produkty - 1.3% (14)
że - 1.11% (12)
jaki - 1.11% (12)
tak - 1.02% (11)
- 1.02% (11)
pod - 1.02% (11)
więcej - 1.02% (11)
klient - 1.02% (11)
oraz - 1.02% (11)
sieci - 1.02% (11)
ale - 0.93% (10)
konsumentów - 0.93% (10)
przy - 0.83% (9)
ich - 0.83% (9)
jako - 0.83% (9)
redakcja7 - 0.74% (8)
sklepie - 0.65% (7)
jest - 0.65% (7)
customer - 0.65% (7)
czym - 0.65% (7)
2017 - 0.65% (7)
zakupowe - 0.65% (7)
smart - 0.65% (7)
handlowe - 0.65% (7)
experience - 0.65% (7)
dowiedz - 0.56% (6)
przeczytaj - 0.56% (6)
private - 0.56% (6)
artykułów - 0.56% (6)
lepszej - 0.56% (6)
labels - 0.56% (6)
tym - 0.56% (6)
kupują - 0.56% (6)
produktów - 0.46% (5)
raport - 0.46% (5)
klienta - 0.46% (5)
inspirio - 0.46% (5)
polaków - 0.46% (5)
gdy - 0.46% (5)
okazje. - 0.37% (4)
tej - 0.37% (4)
własnych - 0.37% (4)
zwiększają - 0.37% (4)
redakcja6 - 0.37% (4)
coraz - 0.37% (4)
ma. - 0.37% (4)
impulsowe, - 0.37% (4)
marek - 0.37% (4)
czyli - 0.37% (4)
emocje - 0.37% (4)
procesie - 0.37% (4)
pobytu - 0.37% (4)
zakupowe, - 0.37% (4)
tworzy - 0.37% (4)
sposób - 0.37% (4)
raportu - 0.37% (4)
redakcja8 - 0.37% (4)
handlowych - 0.37% (4)
jakim - 0.37% (4)
jakie - 0.37% (4)
własne - 0.37% (4)
gazetek - 0.37% (4)
nam - 0.28% (3)
korzystają - 0.28% (3)
liście - 0.28% (3)
których - 0.28% (3)
gazetkę - 0.28% (3)
sięga - 0.28% (3)
artykuły, - 0.28% (3)
sprzyjają - 0.28% (3)
czasy, - 0.28% (3)
czasie - 0.28% (3)
account - 0.28% (3)
listy - 0.28% (3)
wprawdzie - 0.28% (3)
manager - 0.28% (3)
wielu - 0.28% (3)
deklaruje, - 0.28% (3)
dobra - 0.28% (3)
już - 0.28% (3)
temat. - 0.28% (3)
własnych. - 0.28% (3)
również - 0.28% (3)
zakupach - 0.28% (3)
systematycznie - 0.28% (3)
kupuje - 0.28% (3)
asortyment - 0.28% (3)
emocjami. - 0.28% (3)
więcej. - 0.28% (3)
przez - 0.28% (3)
temuadretail - 0.28% (3)
labels. - 0.28% (3)
kierowania - 0.28% (3)
skłonność - 0.28% (3)
oraz… - 0.28% (3)
impulsowych - 0.28% (3)
mijają - 0.28% (3)
ekspozycja - 0.28% (3)
handlowe. - 0.28% (3)
konkurentom, - 0.28% (3)
sukces - 0.28% (3)
zrobić, - 0.28% (3)
przekłada - 0.28% (3)
jakości. - 0.28% (3)
wynika - 0.28% (3)
opinia - 0.28% (3)
obecne - 0.28% (3)
powracającym? - 0.28% (3)
towary - 0.28% (3)
stał - 0.28% (3)
jednorazowego - 0.28% (3)
często - 0.28% (3)
niczym - 0.28% (3)
alternatywę - 0.28% (3)
ustępują - 0.28% (3)
droższym - 0.28% (3)
darzą - 0.28% (3)
klienci - 0.28% (3)
zaufaniu, - 0.28% (3)
w… - 0.28% (3)
półkach - 0.28% (3)
sklepowych - 0.28% (3)
ekspozycji - 0.28% (3)
leży - 0.28% (3)
zyski? - 0.28% (3)
kupującego - 0.28% (3)
zdobyć - 0.28% (3)
sklepu - 0.28% (3)
przekracza - 0.28% (3)
twierdzi, - 0.28% (3)
18% - 0.28% (3)
tylko - 0.28% (3)
sygnowane - 0.28% (3)
miesięczny, - 0.28% (3)
budżet - 0.28% (3)
wyznaczony - 0.28% (3)
ten - 0.28% (3)
zaangażowanie - 0.28% (3)
własną - 0.28% (3)
marką - 0.28% (3)
experience. - 0.28% (3)
tańszą - 0.28% (3)
klienta? - 0.28% (3)
odpowiedzi - 0.28% (3)
wszystkie - 0.28% (3)
pytania - 0.28% (3)
kryją - 0.28% (3)
stanowiły - 0.28% (3)
popularniejszym - 0.28% (3)
pojęciem - 0.28% (3)
największą - 0.19% (2)
pozwala - 0.19% (2)
zwracają - 0.19% (2)
uwagę - 0.19% (2)
one - 0.19% (2)
zachowują - 0.19% (2)
temujak - 0.19% (2)
dawid - 0.19% (2)
sprzedaży - 0.19% (2)
także - 0.19% (2)
kobiet - 0.19% (2)
promocji - 0.19% (2)
swoich - 0.19% (2)
newsroomo - 0.19% (2)
powierzchnia - 0.19% (2)
cel - 0.19% (2)
studysmart - 0.19% (2)
okazjedodaj - 0.19% (2)
gazetkękontaktadretail - 0.19% (2)
nasproduktycase - 0.19% (2)
zwyczaje - 0.19% (2)
kupujących - 0.19% (2)
wiele - 0.19% (2)
zdrowa - 0.19% (2)
tys. - 0.19% (2)
żywność - 0.19% (2)
ponad - 0.19% (2)
gazetki - 0.19% (2)
przydatne - 0.19% (2)
częściej - 0.19% (2)
zakupy - 0.19% (2)
- 0.19% (2)
firkowski8 - 0.19% (2)
tego - 0.19% (2)
Two words phrases
redakcja7 miesięcy - 0.74% (8)
sieci handlowe - 0.65% (7)
private labels - 0.56% (6)
się więcej - 0.56% (6)
i dowiedz - 0.56% (6)
przeczytaj artykuł - 0.56% (6)
artykuł i - 0.56% (6)
dowiedz się - 0.56% (6)
w lepszej - 0.56% (6)
i jakie - 0.37% (4)
w jaki - 0.37% (4)
emocje w - 0.37% (4)
impulsowe, czyli - 0.37% (4)
w procesie - 0.37% (4)
czym jest - 0.37% (4)
się na - 0.37% (4)
experience – - 0.37% (4)
jaki sposób - 0.37% (4)
pobytu w - 0.37% (4)
czyli emocje - 0.37% (4)
jakie ma - 0.37% (4)
jest i - 0.37% (4)
własne w - 0.37% (4)
– czym - 0.37% (4)
redakcja8 miesięcy - 0.37% (4)
smart okazje. - 0.37% (4)
produktów i - 0.37% (4)
w sklepie - 0.37% (4)
redakcja6 miesięcy - 0.37% (4)
zaufaniu, jakim - 0.28% (3)
ekspozycji na - 0.28% (3)
sklepowych półkach - 0.28% (3)
i w… - 0.28% (3)
ten temat. - 0.28% (3)
klienci darzą - 0.28% (3)
sukces leży - 0.28% (3)
sieci handlowe. - 0.28% (3)
zrobić, by - 0.28% (3)
klient z - 0.28% (3)
jednorazowego stał - 0.28% (3)
się powracającym? - 0.28% (3)
się więcej. - 0.28% (3)
droższym konkurentom, - 0.28% (3)
skłonność do - 0.28% (3)
nie ustępują - 0.28% (3)
w niczym - 0.28% (3)
labels często - 0.28% (3)
towary private - 0.28% (3)
jakości. obecne - 0.28% (3)
artykułów lepszej - 0.28% (3)
tańszą alternatywę - 0.28% (3)
sklepu stanowiły - 0.28% (3)
marką własną - 0.28% (3)
miesięcy temuadretail - 0.28% (3)
produkty sygnowane - 0.28% (3)
czasy, gdy - 0.28% (3)
mijają już - 0.28% (3)
więcej – - 0.28% (3)
kierowania się - 0.28% (3)
impulsowych oraz… - 0.28% (3)
z raportu - 0.28% (3)
na tej - 0.28% (3)
– wynika - 0.28% (3)
nie przekracza - 0.28% (3)
że go - 0.28% (3)
18% twierdzi, - 0.28% (3)
ale tylko - 0.28% (3)
budżet miesięczny, - 0.28% (3)
ma wyznaczony - 0.28% (3)
wielu konsumentów - 0.28% (3)
tworzy wprawdzie - 0.28% (3)
listy zakupowe, - 0.28% (3)
czasie pobytu - 0.28% (3)
na ten - 0.28% (3)
sięga po - 0.28% (3)
artykuły, których - 0.28% (3)
liście nie - 0.28% (3)
sposób opinia - 0.28% (3)
customer experience. - 0.28% (3)
popularniejszym pojęciem - 0.28% (3)
labels. co - 0.28% (3)
kryją się - 0.28% (3)
te pytania - 0.28% (3)
na wszystkie - 0.28% (3)
klienta? odpowiedzi - 0.28% (3)
zdobyć zaangażowanie - 0.28% (3)
zyski? jak - 0.28% (3)
ma. sprzyjają - 0.28% (3)
sklepie przekłada - 0.28% (3)
kupującego o - 0.28% (3)
temu dobra - 0.28% (3)
ekspozycja produktów - 0.28% (3)
pod coraz - 0.28% (3)
handlowe systematycznie - 0.28% (3)
artykułów private - 0.28% (3)
jakim klienci - 0.28% (3)
konkurentom, a - 0.28% (3)
ich sukces - 0.28% (3)
leży w - 0.28% (3)
lepszej ekspozycji - 0.28% (3)
na sklepowych - 0.28% (3)
półkach i - 0.28% (3)
w… zaufaniu, - 0.28% (3)
darzą sieci - 0.28% (3)
niczym nie - 0.28% (3)
by klient - 0.28% (3)
z jednorazowego - 0.28% (3)
stał się - 0.28% (3)
powracającym? w - 0.28% (3)
opinia kupującego - 0.28% (3)
o sklepie - 0.28% (3)
przekłada się - 0.28% (3)
ustępują droższym - 0.28% (3)
często w - 0.28% (3)
jak zdobyć - 0.28% (3)
co więcej - 0.28% (3)
konsumentów deklaruje, - 0.28% (3)
że kupuje - 0.28% (3)
produkty marek - 0.28% (3)
własnych. również - 0.28% (3)
systematycznie zwiększają - 0.28% (3)
asortyment artykułów - 0.28% (3)
private labels. - 0.28% (3)
– mijają - 0.28% (3)
obecne towary - 0.28% (3)
już czasy, - 0.28% (3)
gdy produkty - 0.28% (3)
sygnowane marką - 0.28% (3)
własną sklepu - 0.28% (3)
stanowiły tańszą - 0.28% (3)
alternatywę artykułów - 0.28% (3)
lepszej jakości. - 0.28% (3)
zwiększają asortyment - 0.28% (3)
na zyski? - 0.28% (3)
zaangażowanie klienta? - 0.28% (3)
sprzyjają temu - 0.28% (3)
w czasie - 0.28% (3)
sklepie i - 0.28% (3)
tak sięga - 0.28% (3)
po artykuły, - 0.28% (3)
których na - 0.28% (3)
tej liście - 0.28% (3)
nie ma. - 0.28% (3)
dobra ekspozycja - 0.28% (3)
wprawdzie listy - 0.28% (3)
produktów impulsowych - 0.28% (3)
oraz… skłonność - 0.28% (3)
do kierowania - 0.28% (3)
korzystają z - 0.28% (3)
kupuje produkty - 0.28% (3)
marek własnych. - 0.28% (3)
również sieci - 0.28% (3)
odpowiedzi na - 0.28% (3)
zakupowe, ale - 0.28% (3)
konsumentów tworzy - 0.28% (3)
polaków ma - 0.28% (3)
wszystkie te - 0.28% (3)
pytania kryją - 0.28% (3)
się pod - 0.28% (3)
coraz popularniejszym - 0.28% (3)
pojęciem customer - 0.28% (3)
experience. przeczytaj - 0.28% (3)
okazje. wielu - 0.28% (3)
więcej na - 0.28% (3)
wyznaczony budżet - 0.28% (3)
miesięczny, ale - 0.28% (3)
tylko 18% - 0.28% (3)
twierdzi, że - 0.28% (3)
go nie - 0.28% (3)
przekracza – - 0.28% (3)
wynika z - 0.28% (3)
raportu smart - 0.28% (3)
deklaruje, że - 0.28% (3)
dawid firkowski8 - 0.19% (2)
co zwracają - 0.19% (2)
gazetek handlowych - 0.19% (2)
newsroomo nasproduktycase - 0.19% (2)
jako przydatne - 0.19% (2)
sieci handlowych - 0.19% (2)
więcej. redakcja7 - 0.19% (2)
zwyczaje zakupowe - 0.19% (2)
studysmart okazjedodaj - 0.19% (2)
okazjedodaj gazetkękontaktadretail - 0.19% (2)
nasproduktycase studysmart - 0.19% (2)
a także - 0.19% (2)
Three words phrases
artykuł i dowiedz - 0.56% (6)
i dowiedz się - 0.56% (6)
dowiedz się więcej - 0.56% (6)
przeczytaj artykuł i - 0.56% (6)
i jakie ma - 0.37% (4)
czyli emocje w - 0.37% (4)
emocje w procesie - 0.37% (4)
impulsowe, czyli emocje - 0.37% (4)
experience – czym - 0.37% (4)
jest i jakie - 0.37% (4)
– czym jest - 0.37% (4)
czym jest i - 0.37% (4)
w jaki sposób - 0.37% (4)
własną sklepu stanowiły - 0.28% (3)
zaangażowanie klienta? odpowiedzi - 0.28% (3)
na wszystkie te - 0.28% (3)
pod coraz popularniejszym - 0.28% (3)
pojęciem customer experience. - 0.28% (3)
polaków ma wyznaczony - 0.28% (3)
pytania kryją się - 0.28% (3)
jaki sposób opinia - 0.28% (3)
zyski? jak zdobyć - 0.28% (3)
przekłada się na - 0.28% (3)
kupującego o sklepie - 0.28% (3)
się powracającym? w - 0.28% (3)
z jednorazowego stał - 0.28% (3)
zrobić, by klient - 0.28% (3)
klienci darzą sieci - 0.28% (3)
w… zaufaniu, jakim - 0.28% (3)
sklepowych półkach i - 0.28% (3)
lepszej ekspozycji na - 0.28% (3)
sukces leży w - 0.28% (3)
konkurentom, a ich - 0.28% (3)
nie ustępują droższym - 0.28% (3)
często w niczym - 0.28% (3)
budżet miesięczny, ale - 0.28% (3)
z raportu smart - 0.28% (3)
tylko 18% twierdzi, - 0.28% (3)
by klient z - 0.28% (3)
customer experience. przeczytaj - 0.28% (3)
coraz popularniejszym pojęciem - 0.28% (3)
kryją się pod - 0.28% (3)
wszystkie te pytania - 0.28% (3)
klienta? odpowiedzi na - 0.28% (3)
jak zdobyć zaangażowanie - 0.28% (3)
się na zyski? - 0.28% (3)
o sklepie przekłada - 0.28% (3)
sposób opinia kupującego - 0.28% (3)
powracającym? w jaki - 0.28% (3)
jednorazowego stał się - 0.28% (3)
oraz… skłonność do - 0.28% (3)
że go nie - 0.28% (3)
ekspozycja produktów impulsowych - 0.28% (3)
sprzyjają temu dobra - 0.28% (3)
liście nie ma. - 0.28% (3)
których na tej - 0.28% (3)
sięga po artykuły, - 0.28% (3)
sklepie i tak - 0.28% (3)
czasie pobytu w - 0.28% (3)
zakupowe, ale w - 0.28% (3)
tworzy wprawdzie listy - 0.28% (3)
okazje. wielu konsumentów - 0.28% (3)
lepszej jakości. obecne - 0.28% (3)
przekracza – wynika - 0.28% (3)
towary private labels - 0.28% (3)
produkty sygnowane marką - 0.28% (3)
tańszą alternatywę artykułów - 0.28% (3)
niczym nie ustępują - 0.28% (3)
zdobyć zaangażowanie klienta? - 0.28% (3)
na zyski? jak - 0.28% (3)
sklepie przekłada się - 0.28% (3)
opinia kupującego o - 0.28% (3)
stał się powracającym? - 0.28% (3)
klient z jednorazowego - 0.28% (3)
jakim klienci darzą - 0.28% (3)
i w… zaufaniu, - 0.28% (3)
na sklepowych półkach - 0.28% (3)
w lepszej ekspozycji - 0.28% (3)
ich sukces leży - 0.28% (3)
droższym konkurentom, a - 0.28% (3)
labels często w - 0.28% (3)
te pytania kryją - 0.28% (3)
obecne towary private - 0.28% (3)
artykułów lepszej jakości. - 0.28% (3)
stanowiły tańszą alternatywę - 0.28% (3)
marką własną sklepu - 0.28% (3)
gdy produkty sygnowane - 0.28% (3)
mijają już czasy, - 0.28% (3)
co więcej – - 0.28% (3)
artykułów private labels. - 0.28% (3)
systematycznie zwiększają asortyment - 0.28% (3)
również sieci handlowe - 0.28% (3)
produkty marek własnych. - 0.28% (3)
deklaruje, że kupuje - 0.28% (3)
odpowiedzi na wszystkie - 0.28% (3)
się pod coraz - 0.28% (3)
się więcej na - 0.28% (3)
tej liście nie - 0.28% (3)
dowiedz się więcej. - 0.28% (3)
już czasy, gdy - 0.28% (3)
więcej – mijają - 0.28% (3)
private labels. co - 0.28% (3)
zwiększają asortyment artykułów - 0.28% (3)
sieci handlowe systematycznie - 0.28% (3)
marek własnych. również - 0.28% (3)
że kupuje produkty - 0.28% (3)
do kierowania się - 0.28% (3)
impulsowych oraz… skłonność - 0.28% (3)
dobra ekspozycja produktów - 0.28% (3)
ma. sprzyjają temu - 0.28% (3)
artykuły, których na - 0.28% (3)
popularniejszym pojęciem customer - 0.28% (3)
tak sięga po - 0.28% (3)
w sklepie i - 0.28% (3)
w czasie pobytu - 0.28% (3)
listy zakupowe, ale - 0.28% (3)
konsumentów tworzy wprawdzie - 0.28% (3)
smart okazje. wielu - 0.28% (3)
wynika z raportu - 0.28% (3)
nie przekracza – - 0.28% (3)
twierdzi, że go - 0.28% (3)
ale tylko 18% - 0.28% (3)
wyznaczony budżet miesięczny, - 0.28% (3)
więcej na ten - 0.28% (3)
experience. przeczytaj artykuł - 0.28% (3)
redakcja7 miesięcy temuadretail - 0.19% (2)
newsroomo nasproduktycase studysmart - 0.19% (2)
nasproduktycase studysmart okazjedodaj - 0.19% (2)
na co zwracają - 0.19% (2)

Here you can find chart of all your popular one, two and three word phrases. Google and others search engines means your page is about words you use frequently.

© 2015-2017 Website review of adretail.pl/ by SEOWYKOP - to darmowe narzędzie online do szybkiego wykonania audytu twojej strony www. Przeanalizujemy strukturę twojej strony www i podamy co jest do poprawienia. | 0.55762 | SEOWYKOP.PL - Wyszukiwarka stron